San Remo Hotel
Hotel med gratis morgenmad og en døgnåben reception i Carazinho
Billedgalleri for San Remo Hotel





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000
Om overnatningsstedet
San Remo Hotel
Lignende overnatningssteder

Hotel & Turismo San Francisco
Hotel & Turismo San Francisco
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
9.0 ud af 10, Fremragende, 56 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Rengøringsgebyr: 90.00 BRL pr. person pr. nat (varierer afhængigt af opholdets længde)
- Administrationsgebyr: 150.00 BRL pr. person pr. nat
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for selvstændig parkering: BRL 10.00 pr. dag
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 60 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af San Remo Hotel
8,8
Fremragende
9,0
Rengøring
9,4
Området
9,2
Service og personale
8,4
Miljøvenligt
8,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
4. jan. 2023
Overnattede 1 nat i januar 2023
8/10 Udmærket
JOAO LUIS
Forretningsrejsende
12. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Boa
JOAO LUIS
Overnattede 1 nat i december 2022
8/10 Udmærket
Rafael
13. nov. 2022
Rafael
Overnattede 1 nat i november 2022
10/10 Fremragende
Claudineia
20. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claudineia
Overnattede 1 nat i oktober 2022
10/10 Fremragende
Vanessa
26. sep. 2022
Vanessa
Overnattede 1 nat i september 2022
8/10 Udmærket
Carlos Rosano
Forretningsrejsende
18. sep. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CORDIALIDADE
Carlos Rosano
Overnattede 1 nat i september 2022
8/10 Udmærket
Edgar Augusto
23. maj 2022
Edgar Augusto
Overnattede 1 nat i maj 2022
8/10 Udmærket
Roger cristiano
19. mar. 2022
Roger cristiano
Overnattede 1 nat i marts 2022
10/10 Fremragende
Wesley
3. mar. 2022
Wesley
Overnattede 2 nætter i februar 2022
8/10 Udmærket
Diogo
Forretningsrejsende
22. jan. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Avaliação hotel
Diogo
Overnattede 1 nat i januar 2022
10/10 Fremragende
ALEXANDRE L
Rejste med familie
3. jan. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ALEXANDRE L
Overnattede 2 nætter i december 2021
8/10 Udmærket
Alex
3. jan. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alex
Overnattede 1 nat i december 2021
10/10 Fremragende
MARIA
29. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
excelente
MARIA
Overnattede 1 nat i december 2021
8/10 Udmærket
Roberto Carlos
24. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Roberto Carlos
Overnattede 1 nat i august 2021
8/10 Udmærket
Cristiano
Rejste med familie
13. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Custo benefício
Cristiano
Overnattede 2 nætter i august 2021
10/10 Fremragende
Ceres
Forretningsrejsende
10. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ceres
Overnattede 1 nat i august 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
17. maj 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i maj 2021
10/10 Fremragende
Tiago
Forretningsrejsende
24. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tiago
Overnattede 1 nat i april 2021
10/10 Fremragende
Juliano
Forretningsrejsende
18. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
titulo de mundial do Palmeiras
Juliano
Overnattede 4 nætter i april 2021
8/10 Udmærket
Andre
Forretningsrejsende
17. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andre
Overnattede 3 nætter i april 2021
8/10 Udmærket
Andre
Forretningsrejsende
17. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andre
Overnattede 3 nætter i april 2021
8/10 Udmærket
Andre
Forretningsrejsende
17. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andre
Overnattede 1 nat i april 2021
8/10 Udmærket
Gilson
Forretningsrejsende
5. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gilson
Overnattede 5 nætter i februar 2021
8/10 Udmærket
Rodrigo
Rejste med familie
28. dec. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rodrigo
Overnattede 3 nætter i december 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
22. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Muito satisfatório para quem não busca luxo
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juli 2020