Located in Sant Hilari Sacalm, Hotel Ripoll Restaurant is in the city center and in the mountains. Montsoriu Castle and Portal de Barcelona are local landmarks, and the area's natural beauty can be seen at Font del Pic Park and Doctor Gravalosa Park. Break out the clubs and hit the links with a golf course nearby, or seek out an adventure with hiking/biking trails.
Du kan se frem til gratis morgenmadsbuffet, en terrasse og renseri/vaskeri hos Hotel Ripoll Restaurant. Udover en bar og et forretningscenter kan gæster nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
Transport til lufthavnen (tillægsgebyr), bagageopbevaring og mødelokaler
Hjælp med udflugter/billetter, concierge-tjenester og vaskeriservice
En døgnåben reception, gratis aviser og en elevator
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Hotel Ripoll Restaurant byder på faciliteter som gratis Wi-Fi, pengeskabe og lydisolerede værelser.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
Daglig rengøring og telefoner
Sprog
Tjekkisk, engelsk, fransk og spansk
Faciliteter på overnatningsstedet
Internet
Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi
Parkering og transport
Gratis ekstern parkering
Transport til lufthavnen (tillægsgebyr)
Mad og drikke
Gratis morgenmadsbuffet tilbydes hver dag fra kl. 08.00 til kl. 10.30
En bar/lounge
En restaurant
Familievenlige faciliteter
Lydisolerede værelser
Vaskeri
Vugge
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Døgnåben reception
Gratis aviser i lobbyen
Pengeskab i receptionen
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Concierge-tjenester
Daglig rengøring
Hjælp med udflugter og billetter
Renseri-/vaskeriservice
Forretningstjenester
Forretningscenter
Konferencecenter
Mødelokaler
Udendørs
I bjergene
I en delstatspark
Terrasse
Hjælp til personer med et handicap
Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
Elevator
Hjælp til personer med et handicap på værelset
Hævet toiletsæde
Støttehåndtag ved toilettet
Sænket skranke og vask
Andet
3 etager
Bygget i 1910
Bygning
Røgfrit overnatningssted
Selskabssal
Traditionel arkitektur
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Vugge
Badeværelse
Bruser
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Privat badeværelse
Underholdning
Tv
Mad og drikke
Begrænset roomservice
Andet
Lydisolerede værelser
Pengeskab
Telefon
Politikker
Indtjekning
Check-in start time: 12:30 PM; Check-in end time: 11 PM
Udtjekning
Check-out before noon
Særlige indtjekningsinstruktioner
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Personalet tager imod gæster ved ankomst
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen forud for din ankomst for at arrangere indtjekning
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Vugger er tilgængelige efter anmodning på overnatningsstedet
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Gebyrer
You'll be asked to pay the following charges at the property:
A tax is imposed by the city: EUR 0.66 per person, per night, up to 7 nights. This tax does not apply to children under 17 years of age.
We have included all charges provided to us by the property.
Valgfrie tjenester
Airport shuttle fee: EUR 160.00 per vehicle (one way)
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Overnatningsstedets registreringsnummer HG-000160
Vi bør nævne
Cash transactions at this property cannot exceed EUR 1000, due to national regulations; for further details, please contact the property using information in the booking confirmation
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Ripoll Restaurant
Hotel Ripoll Restaurant Sant Hilari Sacalm
Ripoll Restaurant t Hilari Sa
Ripoll Restaurant Sant Hilari Sacalm
Hotel Ripoll Restaurant Hotel
Hotel Ripoll Restaurant Sant Hilari Sacalm
Hotel Ripoll Restaurant Hotel Sant Hilari Sacalm
Ofte stillede spørgsmål
Er Hotel Ripoll Restaurant et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvor meget koster parkering hos Hotel Ripoll Restaurant?
Der er gratis parkering i nærheden.
Tilbyder Hotel Ripoll Restaurant shuttletransport til lufthavnen?
Ja, der er transport fra hotellet til lufthavnen.
Anmeldelser af Hotel Ripoll Restaurant
Anmeldelser
8,2
Alletiders
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 5 af i alt 14 anmeldelser" "
10 - Fremragende
5
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 7 af i alt 14 anmeldelser" "
8 - Udmærket
7
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 14 anmeldelser" "
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 14 anmeldelser" "
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 14 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
1
9,0/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Martin, Frederiksberg
9. aug. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel i lille hyggelig by. Værelset var stort og godt møbleret og badeværelset indeholdt alt det nødvendige + et dejligt badekar. Desværre var restauranten lukket den tirsdag aften vi overnattede der. Ærgeligt da den ellers er blevet anbefalet 2 år i træk af Michelin guiden.
Martin
10/10 Fremragende
Jens, København
7. apr. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel i Sant Hilari
Jeg kan kun anbefale dette lille, hyggelige hotel midt i den gamle by i Sant Hilari. Søde mennesker, pænt og ordentligt, dejlig morgenmad og morgenkaffe - og vistnok en god restaurant også, som jeg desværre ikke fik afprøvet.
Jens
10/10 Fremragende
Adrianus
10. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Authentiek Catalaans bergstadje
Hartelijke ontvangst
Adrianus
8/10 Udmærket
marta, tortosa
24. feb. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
el hotel está muy bien situado en centro dle pueblo si bien el pueblo no tiene en sí demasiado interés turístico.
la habitacion grande si bien un poco fría, que se solucinó rapidamante con la entrega de otra manta.
Servicio de restauracion muy correcto tanto para desayuno, comida cena.
lo peor ha sido que el hotel esta situado a pocos metros de un campanario que dada horas y cuartos interrumpiendo el descanso nocturno
marta
8/10 Udmærket
Thomas, Canada
28. maj 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice hotel in cooler hills
Hotel has secure storage for bicycles. Breakfast was of good quality. Staff were constantly replenishing supplies.
Thomas
8/10 Udmærket
JG, Marseille
1. maj 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel accueillant proche du centre ville.
L’hôtel est très propre, pas bruyant et le personnel accueillant . On a pu se garer facilement dans la rue ombragée de l’hôtel , les places sont gratuites.
JG
6/10 Okay
yo
30. mar. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
No vale lo que pagas.Se escucha todo.cama incomoda
las habitacion superior era de dos camas no muy comodas..se oia todo del cuarto de alado.
el desayuno si estaba bien
no vale el precio que pagamos
yo
8/10 Udmærket
Jose Antonio, Madrid
7. sep. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Estancia prebalneario
El desayuno un poco escaso y poco variado
Jose Antonio
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
19. aug. 2014
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
120 euros pour une nuit dans 1 chambre pareille c est du vol ! Nous avons tellement été déçu que nous avons écourté notre séjour et sommes rentrés chez nous. Merci beaucoup pour vos conseils c est la dernière fois que nous passerons par vous !
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
5. aug. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort