Britannia The International Hotel London, Canary Wharf
3.5-stjernet overnatningssted
Populære faciliteter
Kæledyrsvenligt
Gratis Wi-Fi
Restaurant
Morgenmad tilgængelig
Parkering tilgængelig
Hotel med bar
Marsh Wall, London, England, E14 9SJ
Udforsk området
Thames River13 min. gang
Tower Bridge7 min. kørsel
O2 Arena11 min. kørsel
London (LCY-London City)15 min. kørsel
Værelsesmuligheder
Om området
London
Britannia The International Hotel London, Canary Wharf ligger tæt på en metrostation i Canary Wharf – et kvarter i London med gode shoppingmuligheder. O2 Arena og The British Museum er et par af de kulturelle højdepunkter i området, mens nogle af de andre populære seværdigheder, du kan opleve, inkluderer London Eye og Natural History Museum. Ser du frem til et event eller en sportbegivenhed under dit ophold? Se, hvad ExCeL Exhibition Centre eller Wembley Stadium har på programmet. Gæster sætter pris på dette hotel og overnatningsstedets beliggenhed i forhold til offentlig transport. Heron Quays Station ligger kun 5 minutter væk til fods, og South Quay Station befinder sig 7 minutter væk.
Britannia The International Hotel London, Canary Wharf
Hotel med 3,5 stjerner i nærheden af Tower of London
Nyd godt af renseri/vaskeservice, en bar og en restaurant hos Britannia The International Hotel London, Canary Wharf. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på fællesarealer.
Du kan desuden drage fordel af:
Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), selvstændig parkering og en døgnåben reception
Kaffe/te i lobbyen, en elevator og concierge-tjenester
Røgfrie områder, et pengeskab i receptionen og bagageopbevaring
Gæsteanmeldelserne fremhæver morgenmaden
Værelsesfaciliteter
Alle 601 individuelt møblerede værelser har faciliteter og tjenester som arbejdsområder med plads til en bærbar computer og Wi-Fi. Gæsteanmeldelserne fremhæver de komfortable værelser på overnatningsstedet.
Andre faciliteter på værelserne inkluderer:
Badeværelser med en kombination af bruser/badekar og gratis toiletartikler
32-tommers fladskærms-tv med digitale kanaler
Elkedler, varme og daglig rengøring
Sprog
Engelsk, fransk, tysk, italiensk, portugisisk og spansk
Rengørings- og sikkerhedsprocedurer
Forøgede rengøringsforanstaltninger
Der anvendes desinfektionsmiddel til rengøring på overnatningsstedet
Ofte berørte overflader rengøres og desinficeres
Sengetøj og håndklæder vaskes ved mindst 60 °C
Følger de regionale retningslinjer for rengøring og desinfektion i henhold til We're Good To Go (Storbritannien)
Følger branchens retningslinjer for rengøring og desinfektion i henhold til vejledning for COVID-19 (WHO), CovidClean (Safehotels – globalt) og vejledning for COVID-19 (CDC)
Social afstand
Der er mulighed for kontaktløs betaling for alle opkrævninger på overnatningsstedet
Skærm mellem personale og gæster på travle områder
Der er mulighed for kontaktløs roomservice.
Sikkerhedsforanstaltninger
Personalet anvender personlige værnemidler
Temperaturmåling af personale
Mundbind/masker og handsker tilgængelige
Der tilbydes håndsprit
Der er indført øget sikkerhed i forbindelse med servering af mad
Disse oplysninger er angivet af vores samarbejdspartnere.
Faciliteter på overnatningsstedet
Internet
Tilgængeligt på alle værelser: Wi-Fi (7.00 GBP pr. dag)
Wi-Fi på værelset er begrænset til 1 enhed
Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi
Parkering og transport
Parkering på stedet (25 GBP pr. dag)
Begrænset parkering på stedet
Der er parkering på stedet
Der er højdebegræsninger for parkering på stedet
Mad og drikke
Morgenmadsbuffet er tilgængelig mod et gebyr fra kl. 07.00 til kl. 10.00 på hverdage og kl. 07.00 til kl. 10.30 i weekender. Gebyret er 14 GBP for voksne og 8 GBP for børn
1 restaurant
1 bar
Roomservice er tilgængeligt
Kaffe/te på fællesarealer
Restauranter på stedet
Jennys
The Pizzeria
Familievenligt
Vaskeri
Praktiske faciliteter
Elevator
Pengeskab i receptionen
Gæstefaciliteter
Døgnåben reception
Concierge-tjenester
Daglig rengøring
Renseriservice
Vaskeri
Bagageopbevaring
Faciliteter til personer med handicap
Hvis du vil anmode om faciliteter til personer med handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet gennem kontaktoplysningerne på din reservationsbekræftelse, efter du har booket.
Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr på GBP 10 pr. kæledyr pr. ophold (maks. GBP 25 pr. ophold)
Servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 25.00 GBP pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
Gebyr for morgenmadsbuffet: 14 GBP for voksne og 8 GBP for børn (cirkapriser)
Gebyr for trådløst internet på værelset: 7.00 GBP pr. dag (maks. 1 pr. enhed; priser kan variere)
Gebyr for selvstændig parkering: GBP 25 pr. dag
Tillægsgebyr for kæledyr: GBP 10 pr. kæledyr, pr. ophold (maks. GBP 25 pr. ophold)
Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Gebyr for ekstra seng: 25.00 GBP pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Vi bør nævne
Begrænset parkeringshøjde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Britannia International Hotel London Canary Wharf
Britannia International London Canary Wharf
Britannia International Hotel
Britannia International
Britannia The International Hotel London, Canary Wharf Hotel
Britannia The International Hotel London, Canary Wharf London
Ofte stillede spørgsmål
Er Britannia The International Hotel London, Canary Wharf et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Ja, kæledyr er tilladt på dette overnatningssted. Der er et gebyr på 10 GBP pr. kæledyr pr. ophold. Servicedyr er fritaget fra gebyrer.
Hvad koster det at overnatte hos Britannia The International Hotel London, Canary Wharf?
Priserne for 1 nat for 2 voksne hos Britannia The International Hotel London, Canary Wharf den 11. jun. 2023 starter fra 597,13 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 7. jun. 2023. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.
Hvor meget koster parkering hos Britannia The International Hotel London, Canary Wharf?
Der tilbydes selvstændig parkering mod et gebyr på 25 GBP pr. dag. Der er et begrænset antal pladser.
Hvornår er indtjekning på Britannia The International Hotel London, Canary Wharf?
Indtjekning er fra kl. 16.00 til når som helst.
Hvornår er udtjekning på Britannia The International Hotel London, Canary Wharf?
Udtjekning er kl. 10.00.
Hvor ligger Britannia The International Hotel London, Canary Wharf?
Dette hotel ligger i Canary Wharf, kun 1,1 km fra Thames River og ca. 5 km fra ExCeL Exhibition Centre og O2 Arena. Derudover ligger Tower of London og Tower Bridge ca. 5 km derfra. Du kan desuden gå til Heron Quays Station på 5 minutter og South Quay Station på 7 minutter.
Anmeldelser om Britannia The International Hotel London, Canary Wharf
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 285 af i alt 1355 anmeldelser" "
10 - Fremragende
285
" "10 - Fremragende 21%
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 321 af i alt 1355 anmeldelser" "
8 - Udmærket
321
" "8 - Udmærket 24%
Bedømmelse på 6 − Okay. 245 af i alt 1355 anmeldelser" "
6 - Okay
245
" "6 - Okay 18%
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 209 af i alt 1355 anmeldelser" "
4 - Dårligt
209
" "4 - Dårligt 15%
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 295 af i alt 1355 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
295
" "2 - Forfærdeligt 22%
6,6/10
Rengøring
6,7/10
Service og personale
6,2/10
Faciliteter
5,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
6/10 Okay
Helene
Rejste i en gruppe
30. jan. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Der var ikke så rent på værelset, og det er meget dårligt isoleret så man kan høre alt på gangen. Der var gratis wifi men kun i lobbyen, det kunne de havde skrevet lidt tydeligere.
Helene
Overnattede 2 nætter i januar 2023
4/10 Dårligt
Naaika
12. dec. 2022
Naaika
Overnattede 3 nætter i december 2022
10/10 Fremragende
Brian
13. nov. 2022
Brian
Overnattede 3 nætter i november 2022
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
15. aug. 2022
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not much service at the reception, toilet could not flush properly. No ac or windows in the room, and a bed from 1980 without a topmadres. for comfort.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2022
2/10 Forfærdeligt
Ariana
20. jun. 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
If you’d like to be greeted by a filthy bathroom after long travels, this is the place for you. Not only was there lots of hair all over the bathroom (in various lengths) but also a present was left in the toilet upon arrival. How that even is possible is a good question. Upon telling the reception about it I was told that it simply isn’t possible. I invited them to the room to show them at which point they said “well we have a problem with housekeeping at the moments”. Nothing was done about it. No apologies, nothing. Absolutely disgusting.
Ariana
Overnattede 1 nat i juni 2022
4/10 Dårligt
Ulla
Rejste med familie
13. jun. 2022
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ulla
Overnattede 3 nætter i juni 2022
6/10 Okay
Ninna Victoria
16. apr. 2022
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dårlig service
Det var ikke en særlig god service i receptionen. Bare en simpelt ting som at få bestilt en taxa til at komme til lufthavnen ville de ikke hjælpe os med.
Det var tydeligt at det var et gammelt hotel der var godt slidt, men det var stadig tilstrækkeligt, selvom det ikke var prisen værd. Det der var mest genererede var dog den manglende service.
Ninna Victoria
Overnattede 1 nat i april 2022
4/10 Dårligt
Peter Hwan
1. mar. 2022
Peter Hwan
Overnattede 1 nat i februar 2022
10/10 Fremragende
Rafat
28. feb. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rafat
Overnattede 5 nætter i februar 2022
10/10 Fremragende
Marc
Rejste i en gruppe
25. jan. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort