Hotel med 1 stjerner i Fassa-dalen, Trentino-Alto Adige
De fleste hoteller er fuldt refunderbare. Fordi fleksibilitet er vigtigt.
Få i gennemsnit 15% rabat på tusindvis af hoteller med Expedia Rewards.
Søg blandt mere end 2.900.000 overnatningssteder og 550 flyselskaber verden over.
Populære hoteller med 1 stjerner i Fassa-dalen
Albergo Majorka
Mason Marmoleda
Interhotel
Hotel Garnì Ciamorc
Find lignende 2-stjernede hoteller
Chalet Queen
Hotel 1 stjerner: Fassa-dalen
Planlægger du et ophold i Fassa-dalen, Fassa-dalen, men helst uden at det koster en formue, og stiller du ikke alt for høje krav med hensyn til service og indretning? Så er et hotel med 1 stjerner i Fassa-dalen lige noget for dig. Her kan du overnatte billigt uden at skulle betale for ekstra faciliteter du finde på hoteller i andre priskategorier.
I forskellige lande verden over er der stor forskel på kravene til hoteller med forskellige antal stjerner. Som udgangspunkt finder du på et hotel med 1 stjerner typisk som minimum en opredt seng, et badeværelse med bruser eller badekar og sæbe inkluderet i prisen. Andre gange kan et 1 stjernert hotel i Fassa-dalen også omfatte yderligere fælles faciliteter for gæsterne, som for eksempel opholdsrum med fjernsyn eller trådløst internet.
Hos Expedia finder du forskellige søgemuligheder, der hjælper dig med at finde det rigtige hotel med 1 stjerner i Fassa-dalen, Fassa-dalen til en fornuftig pris og med de faciliteter, du har brug for.
Søg efter 1 stjernerde hoteller i Fassa-dalen på Expedia.dk. Du kan let finde dine hoteller i Fassa-dalen ved hjælp af en af metoderne herunder:
- Brug kortet til at finde 1 stjernerde hoteller i det Fassa-dalen-område, du foretrækker
- Brug filtrene til at se 1 stjernerde hoteller i et specifikt område i Fassa-dalen
- Angiv dine rejsedatoer for at få vist de bedste tilbud på 1 stjernerde Fassa-dalen-hoteller – mens de stadig er der
Oplysninger om hoteller i Fassa-dalen
Antal anmeldelser | 153 |
---|---|
Overnatningssteder | 654 |
Billigste pris | 694 kr. |
Højeste pris | 746 kr. |