Billedgalleri for Nippon Seinenkan Hotel





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 10 ud af 10 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - ikke-ryger

Superior-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Superior-værelse til 3 personer - ikke-ryger

Superior-værelse til 3 personer - ikke-ryger
9,8 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse - ikke-ryger

Deluxe-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - ikke-ryger (Queen)

Deluxe-værelse - ikke-ryger (Queen)
9,8 ud af 10
Enestående
(12 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Superior-enkeltværelse - ikke-ryger

Superior-enkeltværelse - ikke-ryger
9,4 ud af 10
Enestående
(80 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Small Double)

Superior-værelse - ikke-ryger (Small Double)
8,6 ud af 10
Fremragende
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Large)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Large)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Separat badekar og bruser
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Large bed)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Large bed)
9,8 ud af 10
Enestående
(34 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Du vil muligvis også kunne lide

Tokyu Stay Shinjuku
Shinjuku
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 1.006 anmeldelser
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

4-1 Kasumigaoka cho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo, 160-0013
Om overnatningsstedet
Nippon Seinenkan Hotel
Lignende overnatningssteder

Daiwa Roynet Hotel Nishi Shinjuku PREMIER
Daiwa Roynet Hotel Nishi Shinjuku PREMIER
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 1.024 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 2200 JPY pr. person (cirkapriser)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Nippon Seinenkan Hotel Tokyo
Nippon Seinenkan Tokyo
Nippon Seinenkan
Nippon Seinenkan Hotel Hotel
Nippon Seinenkan Hotel Tokyo
Nippon Seinenkan Hotel Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Nippon Seinenkan Hotel
9,6
Enestående
9,8
Rengøring
9,6
Faciliteter
9,8
Service og personale
9,6
Miljøvenligt
9,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
31. maj 2025
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Benjamin Emil de Coucheron
Rejste med partner
17. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Benjamin Emil de Coucheron
Overnattede 13 nætter i juli 2024
8/10 Udmærket
kim
Forretningsrejsende
14. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kim
Overnattede 3 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
Vivek
Rejste i en gruppe
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vivek
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
AINA
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AINA
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Christina
Rejste med familie
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christina
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Karen Xiaoting, Montreal
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Karen Xiaoting
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Nathan
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nathan
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
John
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Delaney
Rejste med partner
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Delaney
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
??
Forretningsrejsende
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
??
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Tyler J
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tyler J
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Sarah
Rejste med familie
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sarah
Overnattede 2 nætter i september 2025
2/10 Forfærdeligt
Max
Rejste med familie
26. sep. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Max
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Karl
25. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Karl
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Jill
Rejste med familie
15. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jill
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Mareya
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mareya
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
SHIMADA
13. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHIMADA
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
MASAAKI
8. sep. 2025
MASAAKI
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Alexandre
Rejste med partner
7. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alexandre
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Ai
3. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ai
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Ryan
1. sep. 2025
Ryan
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Yumiko
31. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yumiko
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Mai
31. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mai
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Juan Carlos
29. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Juan Carlos
Overnattede 4 nætter i august 2025