Kamata In Social

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis morgenmad og en døgnåben reception i Tokyo

Vælg datoer for at se priser

Anmeldelser

8,6 ud af 10.
Fremragende

Populære faciliteter

  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis lufthavnstransport
  • Rengøring
  • Døgnåben reception
  • Vaskeri
  • Aircondition

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser

Enkeltværelse - ikke-ryger

8,0 ud af 10
Rigtig godt
(37 anmeldelser)

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Hårtørrer
Bidet
  • Plads til 2 personer
  • 1 enkeltseng

Værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge - ikke-ryger

8,4 ud af 10
Rigtig godt
(19 anmeldelser)

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Hårtørrer
Bidet
  • Plads til 4 personer
  • 2 enkeltsenge

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
5-6-3 Kamata , Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0052

Hvad ligger i nærheden?

  • Shinagawa-akvariet - 5 min. kørsel - 4.4 km
  • Ohi-væddeløbsbanen - 8 min. kørsel - 6.1 km
  • Tokyo Teknologiske Institut - 13 min. kørsel - 6.5 km
  • Tokyo-tårnet - 17 min. kørsel - 13.9 km
  • Shibuya-krydset - 22 min. kørsel - 15.2 km

Sådan kommer du rundt

  • Kamata Station - 6 min. gang
  • Kamata Ikegami Line Station - 8 min. gang
  • Tokyo (HND-Haneda) - 25 min. kørsel

Restauranter

  • ‪日高屋 - ‬3 min. gang
  • ‪横浜道蒲田店 - ‬2 min. gang
  • ‪餃子の王将 - ‬2 min. gang
  • ‪鳥貴族 蒲田東口店 - ‬2 min. gang
  • ‪三田製麺所 - ‬2 min. gang

Om overnatningsstedet

Kamata In Social

Hotel i nærheden af Tokyo-bugten
Overnat hos Kamata In Social, og nyd godt af gratis morgenmadsbuffet, gratis transport til lufthavnen og renseri/vaskeri. Gæster kan nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele inkluderer:
  • Gratis aviser, en vandbeholder og bagageopbevaring
  • En elevator, en automat og kaffe/te i lobbyen
  • En døgnåben reception
  • Anmeldelserne fra gæster giver topkarakter til det hjælpsomme personale
Værelsesfaciliteter
Alle 60 værelser har fordele såsom arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition samt faciliteter som gratis Wi-Fi.
Andre faciliteter inkluderer:
  • Gratis teposer/instantkaffe og elkedler
  • Badeværelser med bideter og en kombination af bruser/badekar
  • Køleskabe, varme og daglig rengøring

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis transport til lufthavnen fra kl. 05.00 til kl. 10.00 på fastlagte tidspunkter og efter anmodning
  • Begrænset parkering på stedet

Mad og drikke

  • Gratis morgenmadsbuffet tilbydes hver dag fra kl. 05.30 til kl. 10.00
  • Kaffe og te på fællesarealer

Familievenlige faciliteter

  • Køleskab på værelset
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Automat
  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Fælles mikrobølgeovn
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Vandbeholder
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Spa

  • Massage på værelset

Hjælp til personer med et handicap

  • Elevator

Andet

  • Særlige rygeområder

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Bidet
  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Kombineret bruser og badekar
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv

Mad og drikke

  • Elkedel
  • Køleskab
  • Teposer/instantkaffe

Andet

  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Elektriske adaptere
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)
  • Telefon
  • Varme (klimakontrolleret)

Politikker

Indtjekning

Indtjekning starter kl. 15.00
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 10.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen. Gæster, som vil arrangere transport, skal kontakte overnatningsstedet 48 timer før ankomst via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Dette overnatningssted tilbyder ikke indtjekning efter lukketid
Kontakt overnatningsstedet via oplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt (servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer)

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Børn kan overnatte gratis, hvis de benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse.

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

BusinessHotel SocialKamata
BusinessHotel Social Kamata Hotel
BusinessHotel Social Hotel
BusinessHotel Social
Business Hotel Social
Business Social Kamata
Hotel Business Hotel Social Kamata Tokyo
Tokyo Business Hotel Social Kamata Hotel
Hotel Business Hotel Social Kamata
Business Hotel Social Kamata Tokyo
BusinessHotel Social Kamata
Business Social
BusinessHotel SocialKamata
Kamata In Social Hotel
Kamata In Social Tokyo
Kamata In Social Hotel Tokyo
Business Hotel Social Kamata

Ofte stillede spørgsmål

Er Kamata In Social et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kun servicedyr er tilladt på overnatningsstedet.

Hvor meget koster parkering hos Kamata In Social?

Der er et begrænset antal pladser.

Hvornår er indtjekning på Kamata In Social?

Indtjekning starter kl. 15.00. Indtjekning uden for åbningstid er ikke mulig.

Hvornår er udtjekning på Kamata In Social?

Udtjekning er kl. 10.00.

Tilbyder Kamata In Social shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er gratis transport fra hotellet til lufthavnen, der afgår fra kl. 05.00 til kl. 10.00 (efter anmodning).

Hvor ligger Kamata In Social?

Dette hotel ligger i Ota, kun 3,9 km fra Tokyo-bugten og 4,1 km fra Shinagawa-akvariet. Derudover ligger Tokyo-tårnet og Tokyo Big Sight ca. 15 km derfra. Du kan desuden gå til Kamata Ikegami Line Station på 8 minutter og Kamata Station på 6 minutter.

Anmeldelser

Anmeldelser af Kamata In Social

8,6

Fremragende

8,4

Rengøring

8,4

Faciliteter

9,0

Service og personale

8,4

Miljøvenligt

8,0

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 161 af i alt 365 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 148 af i alt 365 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 44 af i alt 365 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 6 af i alt 365 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 6 af i alt 365 anmeldelser

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Claudio

Overnattede 3 nætter i juli 2024

6/10 Okay

Takayuki

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
設備に古さを感じるが、その他の面では良い。羽田に早く到着する為に泊まると割り切る感じ
Overnattede 1 nat i november 2025

8/10 Udmærket

ARAI

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
羽田発の朝早い便で出発するため、空港までのシャトルバスのサービスがあるホテルを探し、こちらに宿泊しました。 駅からは程よい距離で少し見つけにくいかもしれませんが、そこはマップに頼って行けば大丈夫です。 ホテルは古さが否めませんが、朝食サービスが4:30から、またラウンジ自体は24時間オープンで、スープやドリンクが飲み放題。またスタッフの方もとても気持ち良い接客で、好感が持てました。壁が薄いのか隣の人の声が聞こえる時もありましたが、まあ寝るだけなので。蒲田駅周辺は買い物しやすく、また食事ができるお店もあるので、面白かったです!
Overnattede 1 nat i oktober 2025

8/10 Udmærket

Kimiyasu

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
建物は古いが朝食含めて充分満足。周辺環境殺風景でラブホテルがそばに複数あるのはイマイチだが、宿泊には無関係なのでよしとしましょう。
Overnattede 2 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

Yu Hsuan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

Natalie, Los Angeles

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I did solo travel and this room was enough to accommodate myself and all my items. Had a mini fridge and basic amenities. Wish there was a microwave in the room, but there's one downstairs and to be honest, just take advantage of the local cuisine. 7/11 was also extremely close by. I thought the host was super sweet and everyone was polite and friendly. Breakfast was great and I mean it when I say this is exactly what was needed after a long flight. Will stay again! Thanks so much!
Overnattede 1 nat i oktober 2025

10/10 Fremragende

Ryan, Irvine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yes. the breakfast menu fresh.
Overnattede 2 nætter i oktober 2025

8/10 Udmærket

裕子

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
とろろ芋があって嬉しかった。 お味噌汁の具に乾燥海藻があると良かったです。 ありがとうございました
Overnattede 1 nat i oktober 2025

10/10 Fremragende

Kendra

Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Clean, easy to communicate with! Airport shuttle was great! Everything was good!
Overnattede 2 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

Kendra

Overnattede 1 nat i oktober 2025

8/10 Udmærket

Tomohiro

Overnattede 1 nat i oktober 2025

10/10 Fremragende

RUIYING

Overnattede 1 nat i oktober 2025

10/10 Fremragende

Mari, Oceanside

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The breakfast and the staff service was excellent. Thank you very much.
Overnattede 1 nat i oktober 2025

10/10 Fremragende

Olivia Rosemary

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i september 2025

10/10 Fremragende

Kausuke

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
施設は年季が入っていますが、清潔に保たれ、夜も静かで、朝食は充実しているので、お値打ち感はあります。
Overnattede 1 nat i september 2025

10/10 Fremragende

MAYUMI

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
蒲田駅から近く、羽田空港への無料シャトルバスがあるので、朝早いフライトの前泊に最適でした。
Overnattede 1 nat i september 2025

6/10 Okay

MASAYO

Overnattede 1 nat i august 2025

10/10 Fremragende

taeko

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
駅からも近く
Overnattede 1 nat i august 2025

10/10 Fremragende

YOSHIO

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JR蒲田と京急蒲田の中間 壁紙が張り替えてあるが、古さは隠せない 24時間利用できるドリンク、スープバーは重宝する 品数は少ないが無料の朝食は0430から利用できるので、とても満足 予約制の空港までのバスは今回も忘れていた 朝の京急のラッシュを避けれるのはありがたいので、次回こそは利用したい
Overnattede 1 nat i august 2025

8/10 Udmærket

MIKIKO

Overnattede 1 nat i august 2025

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale

値段の割には良いです

良い点 朝食は無料にしてはそこそこ品数もありよい。また、飲み物は24時間、複数無料で飲めるのもよかった。羽田空港への送りも無料。 悪い点 空調の温度を部屋ごとに管理できなきので、消すと暑い、つけると寒くなった。 個人的にはベットは硬いほうが好みなので少しマイナス。
Overnattede 2 nætter i august 2025

6/10 Okay

あやか

Synes godt om: Service og personale
初めて利用しました。 スタッフの方の対応もよく、朝食も無料なのに種類豊富で満足でした。 ただ、洗面所に髪の毛があったのが気になりました…。
Overnattede 1 nat i august 2025

10/10 Fremragende

Marish

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This is a basic but well-run hotel, located in a very lively part of Kamata. An ice machine and coffee are always available. The best part was that a good breakfast was available from 4.30am (before actually) and airport shuttles started at 5am, enabling me to catch a 7am flight.
Overnattede 1 nat i august 2025

10/10 Fremragende

HITOMI

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2025

10/10 Fremragende

Israel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2025