Hotel Resol Akihabara
Hotel med en restaurant i nærheden af Ueno Park
Billedgalleri for Hotel Resol Akihabara





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 827 kr.
3. dec. - 4. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (14sqm)

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (14sqm)
9,6 ud af 10
Enestående
(22 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse til 1 person - ikke-ryger (14 sqm)

Standard-dobbeltværelse til 1 person - ikke-ryger (14 sqm)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (17sqm)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (17sqm)
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (Moderate, 15sqm)

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (Moderate, 15sqm)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
Dybt badekar
Du vil muligvis også kunne lide

Dormy Inn Akihabara Hot Spring
Akihabara
- Boblebad
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.008 anmeldelser
Prisen er 701 kr.
24. nov. - 25. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Om overnatningsstedet
Hotel Resol Akihabara
Lignende overnatningssteder

Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel Resol Stay Akihabara
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.4 ud af 10, Enestående, 294 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for engelsk morgenmad: 2000 JPY for voksne og 2000 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering (overdækket): 2500 JPY pr. dag (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
- Tillægsgebyr for rengøring: JPY 1500 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere parkering på stedet
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Begrænset parkeringshøjde
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Resol Akihabara
9,2
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,0
Området
9,4
Service og personale
9,4
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med familie
17. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Nicoline
29. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Amazing location
Nicoline
Overnattede 3 nætter i august 2023
8/10 Udmærket
david
Rejste i en gruppe
15. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
david
Overnattede 4 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Adriana
Rejste med partner
14. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Adriana
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Stephanie
14. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter


Stephanie
Overnattede 6 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Peggy
Rejste med partner
11. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Peggy
Overnattede 4 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
kelly
9. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kelly
Overnattede 9 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Emirhan
Rejste med familie
7. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emirhan
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Aleksandrs
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Aleksandrs
Overnattede 8 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Christopher
Rejste med partner
1. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Christopher
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Adam
29. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Adam
Overnattede 8 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Annie
28. okt. 2025
Annie
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Dean
Rejste med familie
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dean
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Emirhan
Rejste med familie
25. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emirhan
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Maggie
Rejste med partner
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maggie
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Brendan
Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brendan
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Emily
Rejste med familie
19. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emily
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Brayan
19. okt. 2025
Brayan
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Murray
18. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale
Murray
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
William
Rejste med partner
11. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
William
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Emily
Rejste med partner
10. okt. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emily
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Dongcheng
10. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dongcheng
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Alejandro
10. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alejandro
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Daniela
Rejste med partner
10. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniela
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Cameron
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cameron
Overnattede 4 nætter i september 2025

















