Billedgalleri for E Hotel Higashi Shinjuku





Anmeldelser
7,8 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 7 ud af 7 værelser
Indlæs alle billeder af Double Room Non-smoking

Double Room Non-smoking
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
7,2 ud af 10
Godt
(35 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Dundyne
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Dundyne
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Business-dobbeltværelse - ikke-ryger (Upper Comfort Double)

Business-dobbeltværelse - ikke-ryger (Upper Comfort Double)
8,6 ud af 10
Fremragende
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Dundyne
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Double Room With City View Non-smoking

Double Room With City View Non-smoking
Indlæs alle billeder af Single Room Non-smoking

Single Room Non-smoking
Indlæs alle billeder af Twin Room Non-Smoking

Twin Room Non-Smoking
Du vil muligvis også kunne lide

Pullman Tokyo Tamachi
Minato
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.4 ud af 10, Enestående, 389 anmeldelser
Prisen er 2.605 kr.
13. okt. - 14. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-3-15 Kabukicho, Shinjuku-ku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0021
Om overnatningsstedet
E Hotel Higashi Shinjuku
Lignende overnatningssteder

Shinjuku Washington Hotel Main
Shinjuku Washington Hotel Main
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.2 ud af 10, Alletiders, 3.259 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: Mellem 800 og 800 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
E Higashi
E Higashi Shinjuku
E Hotel Higashi
E Hotel Higashi Shinjuku
E Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel
E Hotel Higashi Shinjuku Tokyo
E Hotel Higashi Shinjuku Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af E Hotel Higashi Shinjuku
7,8
Godt
8,0
Rengøring
7,6
Faciliteter
8,4
Service og personale
7,6
Miljøvenligt
7,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Katrine
Rejste med familie
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Katrine
Overnattede 6 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Fiona
Rejste med partner
26. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Fiona
Overnattede 7 nætter i december 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
4. nov. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
4/10 Dårligt
Louise
22. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Louise
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Ergul
22. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ergul
Overnattede 5 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
Magnus
23. jun. 2024
Magnus
Overnattede 7 nætter i juni 2024
6/10 Okay
Christian
3. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Christian
Overnattede 4 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Casper
Rejste i en gruppe
13. apr. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Casper
Overnattede 5 nætter i april 2020
8/10 Udmærket
Marlon, Miami
Rejste med partner
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Marlon
Overnattede 7 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Andrew
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 7 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Katherine
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Katherine
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Anto
Rejste med partner
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anto
Overnattede 9 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Benjamin
Rejste i en gruppe
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Benjamin
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Yannick, Bremen
Rejste i en gruppe
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yannick
Overnattede 14 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Martha
Rejste med partner
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Martha
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Willa
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring
Willa
Overnattede 7 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Martha
Rejste med familie og småbørn
26. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Martha
Overnattede 7 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Geoffrey
Rejste med partner
25. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Geoffrey
Overnattede 8 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Travis
Rejste med partner
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Travis
Overnattede 6 nætter i september 2025
6/10 Okay
MANABU
23. sep. 2025
Synes ikke om: Faciliteter
MANABU
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Emily
Rejste med partner
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emily
Overnattede 7 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Leonardo
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Leonardo
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Daneus
Rejste med partner
10. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daneus
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Nolian Paul
8. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nolian Paul
Overnattede 12 nætter i august 2025