Aloft Tokyo Ginza
Hotel med barer i nærheden af Tokyos kejserpalads
Billedgalleri for Aloft Tokyo Ginza





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 2.312 kr.
11. jan. - 12. jan. 2026
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af aloft - Værelse - 1 kingsize-seng

aloft - Værelse - 1 kingsize-seng
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 kingsize-seng

Værelse - 1 kingsize-seng
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 enkeltsenge

Værelse - 2 enkeltsenge
7,6 ud af 10
Godt
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af aloft - Værelse - 2 enkeltsenge

aloft - Værelse - 2 enkeltsenge
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af aloft - Suite - 1 kingsize-seng

aloft - Suite - 1 kingsize-seng
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

Mitsui Garden Hotel Roppongi Tokyo Premier
Minato
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.2 ud af 10, Fremragende, 628 anmeldelser
Prisen er 808 kr.
6. jan. - 7. jan. 2026
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

6-14-3 Ginza, Chuo-ku, Tokyo, 104-0061
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza
AC Hotel by Marriott Tokyo Ginza
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 115 anmeldelser
Prisen er 1.808 kr.
4. jan. - 5. jan. 2026
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for engelsk morgenmad: 3000 JPY for voksne og 2000 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til Commitment to Clean (Marriott)
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Aloft Tokyo Ginza Hotel
Aloft Tokyo Ginza Tokyo
Aloft Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Aloft Tokyo Ginza a Marriott Hotel
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Aloft Tokyo Ginza
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
14. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
2/10 Forfærdeligt
Daisuke
Rejste med familie
13. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daisuke
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Luis Manuel
8. sep. 2025
Luis Manuel
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Hannah
29. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great location in ginza
Hannah
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
rebeca
28. aug. 2025
rebeca
Overnattede 5 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Michael
19. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Lina Conde
18. aug. 2025
Lina Conde
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
14. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente localização em Ginza
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Alexandra
1. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alexandra
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Maira
4. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort




Maira
Overnattede 5 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Mark L
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mark L
Overnattede 8 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Alexander
Forretningsrejsende
26. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ginza

Alexander
Overnattede 6 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Elmo
4. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Elmo
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Maria Angela
27. nov. 2024
Maria Angela
Overnattede 3 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Gerald
Rejste med partner
14. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gerald
Overnattede 3 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Peter
Rejste med partner
11. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Peter
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
F Aming
Forretningsrejsende
9. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
F Aming
Overnattede 3 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Matt
6. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matt
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
John
Rejste med familie
26. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 4 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
24. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel in perfect condition and great location
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Ka Yee
21. okt. 2024
Ka Yee
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
18. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Horrid experience on all accounts...NOT Luxury!
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Susan
13. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Susan
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Michael
7. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Ricardo
5. sep. 2024
Ricardo
Overnattede 1 nat i august 2024

















