Almont Hotel Asakusa
Hotel med gratis parkering i nærheden af Sensoji-templet
Billedgalleri for Almont Hotel Asakusa





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Economy-dobbeltværelse - ikke-ryger

Economy-dobbeltværelse - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
LED-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
LED-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
LED-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger

Enkeltværelse - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
LED-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Bidet
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

DDD Hotel
Chuo
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilbydes
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.001 anmeldelser
Prisen er 539 kr.
21. dec. - 22. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-4-17 Komagata, Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to, 111-0043
Om overnatningsstedet
Almont Hotel Asakusa
Lignende overnatningssteder

Kichijoji Daiichi Hotel
Kichijoji Daiichi Hotel
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilbydes
8.8 ud af 10, Fantastisk, 565 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1650 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Hokke Club Asakusa
Hokke Club Asakusa
Hotel Hokke Club Asakusa Tokyo, Japan
Hotel Hokke Club Asakusa
Almont Hotel Asakusa Tokyo
Almont Hotel Asakusa Property
Almont Hotel Asakusa Property Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Almont Hotel Asakusa
9,0
Fantastisk
9,4
Rengøring
8,8
Området
9,4
Service og personale
9,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
6. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i oktober 2019
10/10 Fremragende
Sara Mosberg, Fredericia
17. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good service and great breakfast
Sara Mosberg
Overnattede 7 nætter i februar 2019
10/10 Fremragende
Allan
22. maj 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Asakusa
Allan
Overnattede 5 nætter i maj 2018
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
27. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Allan Ejvind
8. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super value for the money
Allan Ejvind
Overnattede 4 nætter i november 2017
6/10 Okay
Verificeret rejsende
11. okt. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Verdens mindste seng
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2017
8/10 Udmærket
Louise
28. dec. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Louise
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
16. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Compact room for a short stay
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2020
10/10 Fremragende
Ayako Yoshizawa
16. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent
Ayako Yoshizawa
Overnattede 11 nætter i marts 2020
10/10 Fremragende
Margaret
29. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Margaret
Overnattede 8 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Yi Ting
26. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yi Ting
Overnattede 4 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
SULIANG
25. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SULIANG
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
19. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
11. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Jonathan
8. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jonathan
Overnattede 2 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
5. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
28. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 6 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
yawo
23. jan. 2020
yawo
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
23. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Hanbin
23. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hanbin
Overnattede 4 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
22. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
19. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
13. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i januar 2020

















