Billedgalleri for APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 823 kr.
13. okt. - 14. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger

Enkeltværelse - ikke-ryger
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(112 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(88 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (27th floor)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (27th floor)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

Tokyu Stay Nishi Shinjuku
Shinjuku
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Vaskeri
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.008 anmeldelser
Prisen er 1.105 kr.
13. okt. - 14. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-20-2 Kabukicho, Shinjuku, Tokyo, 160-0021
Om overnatningsstedet
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
Lignende overnatningssteder

Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
Apa Hotel Higashi Shinjuku Kabukicho Tower
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.652 anmeldelser
Prisen er 692 kr.
13. okt. - 14. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: Mellem 2000 og 2300 JPY for voksne og mellem 1300 og 1500 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: JPY 2000 pr. nat
- Gebyr for tidlig indtjekning: 2000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: PayPay, Merpay og R Pay
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Dette overnatningssted tilbyder kun bagageopbevaring på indtjeknings- og udtjekningsdagen. Der tilbydes ikke opbevaring natten over.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Begrænset parkeringshøjde
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Kabukicho Tower
APA Shinjuku Kabukicho Tower
APA Kabukicho Tower
Apa Hotel Shinjuku-Kabukicho Tower Tokyo
Apa Shinjuku Kabukicho Tower
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Tokyo
APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af APA Hotel Shinjuku Kabukicho Tower
8,2
Alletiders
8,2
Rengøring
8,4
Faciliteter
8,6
Service og personale
8,4
Miljøvenligt
8,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
24. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i april 2025
2/10 Forfærdeligt
Michael
Rejste i en gruppe
22. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michael
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
6/10 Okay
Martin
5. sep. 2024
Synes ikke om: Rengøring
Martin
Overnattede 3 nætter i september 2024
6/10 Okay
Christian
13. jul. 2024
Christian
Overnattede 2 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
7. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Jens Christian
8. apr. 2024
Jens Christian
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Ditte
15. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel med fed beliggenhed
Ditte
Overnattede 6 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Dylan
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dylan
Overnattede 5 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Alexandra
Rejste med partner
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alexandra
Overnattede 2 nætter i september 2025
4/10 Dårligt
Stewart
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stewart
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Anthony, Los Angeles
Rejste i en gruppe
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anthony
Overnattede 3 nætter i september 2025
6/10 Okay
Damien
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Damien
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Rafael
Rejste med partner
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rafael
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Kyle
Rejste i en gruppe
2. okt. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kyle
Overnattede 6 nætter i september 2025
6/10 Okay
TD
Rejste i en gruppe
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
TD
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Stephen
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephen
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Fiona Jiyoung, Coquitlam
Rejste med familie
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fiona Jiyoung
Overnattede 7 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Erika
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Erika
Overnattede 5 nætter i september 2025
6/10 Okay
China
28. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

China
Overnattede 1 nat i september 2025
6/10 Okay
Kevin Kiefer
Rejste med partner
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kevin Kiefer
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Ian, Manchester
Rejste i en gruppe
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ian
Overnattede 5 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Seikei
25. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Seikei
Overnattede 4 nætter i september 2025
4/10 Dårligt
Eve
Rejste med partner
24. sep. 2025
Synes ikke om: Rengøring
Eve
Overnattede 2 nætter i september 2025
6/10 Okay
Ethan
24. sep. 2025
Ethan
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Bradley
Rejste i en gruppe
23. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bradley
Overnattede 5 nætter i september 2025