Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Casa Nova Hotel





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 268 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
28. jul. - 29. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer

Standardværelse til 3 personer
9,0 ud af 10
Fantastisk
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LED-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Pengeskab på værelset
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(33 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LED-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Pengeskab på værelset
Daglig rengøring
Triple Room Standard
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Indlæs alle billeder af Double Room Standard

Double Room Standard
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Du vil muligvis også kunne lide

Grand Hyatt Rio De Janeiro
Barra da Tijuca
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
9.2 ud af 10, Fremragende, 1.005 anmeldelser
Prisen er 1.533 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
18. aug. - 19. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Rua do Riachuelo,105, Centro, Rio de Janeiro, RJ, 20230-010
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Américas Granada Hotel
Américas Granada Hotel
- Pool
- Morgenmad inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.345 anmeldelser
Prisen er 282 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for nærliggende parkering: 30 BRL pr. dag (100 meter væk. Åben døgnet rundt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Poolen er tilgængelig fra kl. 10.00 til kl. 22.00
Begrænset parkeringshøjde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Casa Nova Hotel Rio de Janeiro
Casa Nova Rio de Janeiro
Casa Nova Hotel Hotel
Casa Nova Hotel Rio de Janeiro
Casa Nova Hotel Hotel Rio de Janeiro
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Casa Nova Hotel
Anmeldelser
8,8
Fremragende
8,8/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,2/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
29. dec. 2024
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
Katrine Fogh
31. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Katrine Fogh
Overnattede 1 nat i december 2022
10/10 Fremragende
Nanna
29. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nanna
Overnattede 4 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Andrea
14. maj 2025
Andrea
Overnattede 12 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Chiel
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chiel
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Pedro
15. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Boa hospedagem
Pedro
Overnattede 3 nætter i april 2025
6/10 Okay
Camila
15. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Bom. Poderia ter algumas melhorias..
Camila
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Joaquim C C
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Joaquim C C
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Andréa Maria
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Andréa Maria
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
ROCHELY
Rejste med familie
11. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ROCHELY
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Rhuann
11. apr. 2025
Rhuann
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
MICHELLY
Forretningsrejsende
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MICHELLY
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Thauane
10. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thauane
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Beatriz Tayna
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bom, mas pode melhorar
Beatriz Tayna
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Lidiana
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lidiana
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
MARCELO
7. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MARCELO
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Cristiane
Rejste i en gruppe
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cristiane
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Vinicius
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Vinicius
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Alicia
4. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Alicia
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Carlos
Forretningsrejsende
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
condições gerais do hotel
Carlos
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Vilma
31. mar. 2025
Vilma
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Valdenir
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Valdenir
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Fabiano
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabiano
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Renato
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Renato
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Ruberjagna Silva
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ruberjagna Silva
Overnattede 2 nætter i marts 2025
Expedias nyeste trends
Hoteller