Gem

Adria Hotel And Conference Center

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel i komfortabel stil med gratis morgenmad i Queens, Bayside

Vælg datoer for at se priser

Dine nuværende måneder er May 2024 og June 2024.
Maj 2024
Juni 2024

Billedgalleri for Adria Hotel And Conference Center

Lobby
Overnatningsstedets facade
Deluxe-dobbeltværelse - 2 dobbeltsenge - ikke-ryger | Pengeskab på værelset, skrivebord, arbejdsområde til bærbare computere
Facilitet på overnatningsstedet
Værelse - 1 queensize-seng - handicapvenligt | Badeværelse | Kombination af bruser/badekar, gratis toiletartikler, hårtørrer
Anmeldelser
8,2

Rigtig godt

Populære faciliteter

  • Morgenmad inkluderetMorgenmad inkluderetMorgenmad inkluderet
  • Parkering inkluderetParkering inkluderetParkering inkluderet
  • Gratis Wi-FiGratis Wi-FiGratis Wi-Fi
  • AirconditionAirconditionAircondition
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • BarBarBar

Oplev området

Kort
221-17 Northern Blvd, Bayside, NY, 11361
  • Populært stedSt. John's University6 min. kørsel
  • Populært stedUBS Arena7 min. kørsel
  • Populært stedCiti Field8 min. kørsel
  • LufthavnNew York, NY (LGA-LaGuardia)15 min. kørsel
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Værelsesmuligheder

Deluxe-værelse - 1 queensize-seng - ikke-ryger

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
  • 15 m2
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Deluxe-dobbeltværelse - 2 dobbeltsenge - ikke-ryger

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
  • 15 m2
  • Plads til 4 personer
  • 2 dobbeltsenge

Værelse - 1 queensize-seng - handicapvenligt

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Værelse - 1 kingsize-seng

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Værelse - 1 queensize-seng - boblebad

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Boblebadekar
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Studiolejlighed - 1 queensize-seng - ikke-ryger

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Sovesofa - dobbeltseng
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
  • 15 m2
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Lignende overnatningssteder

Om området

Bayside

Adria Hotel And Conference Center befinder sig i Queens – et område i Bayside, der ligger i forstaden og tæt på lufthavnen. Grand Central Terminal og Rockefeller Center er et par betydningsfulde seværdigheder, og nogle af de andre populære seværdigheder inkluderer Bronx Zoo og American Museum of Natural History. Ser du frem til et event eller en sportbegivenhed under dit ophold? Se, hvad Citi Field eller UBS Arena har på programmet.

Hvad ligger i nærheden?

  • St. John's University - 6 min. kørsel
  • UBS Arena - 7 min. kørsel
  • Flushing Meadows-Corona Park - 7 min. kørsel
  • Citi Field - 8 min. kørsel
  • U.S. Merchant Marine Academy - 10 min. kørsel

Sådan kommer du rundt

  • Jamaica 179 St. Station - 7 min. kørsel
  • Bayside Station - 16 min. gang
  • LaGuardia Airport (LGA) - 15 min. kørsel

Restauranter

  • Burger King - 1 min. gang
  • Starbucks - 10 min. gang
  • Wendy's - 2 min. gang
  • Dunkin' - 3 min. gang
  • Canton Manor - 2 min. gang

Om overnatningsstedet

Adria Hotel And Conference Center

Hotel i nærheden af Citi Field
Gratis morgenmad med selvbetjening, renseri/vaskeri og en bar er blot nogle af faciliteterne hos Adria Hotel And Conference Center. Stedets restaurant, Marbella- in Best Western, byder på frokost og middag. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan desuden nyde godt af et døgnåbent forretningscenter.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Hurtig udtjekning, bryllupsfaciliteter og en festsal
  • Mødelokaler, hjælp med udflugter/billetter og røgfrie områder
  • Anmeldelserne fra gæster giver topkarakter til den velsmagende morgenmad, de praktiske parkeringsmuligheder og det hjælpsomme personale
Værelsesfaciliteter
Alle 57 værelser har komfortable faciliteter som arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition plus faciliteter som gratis Wi-Fi og pengeskabe. Anmeldelserne fra gæster nævner de rene værelser på overnatningsstedet.
Ekstra faciliteter tæller:
  • Badeværelser med en kombination af bruser/badekar og gratis toiletartikler
  • Fladskærms-tv med satellitkanaler
  • Minikøleskabe, kaffekværn og mikrobølgeovne (efter anmodning)

Sprog

Engelsk, filippinsk, fransk, hindi, italiensk, polsk og spansk

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis overdækket selvstændig parkering på stedet
  • Mulighed for handicapparkering og parkering til minibusser

Mad og drikke

  • Gratis tag selv-morgenmad tilbydes hver dag fra kl. 07.00 til kl. 10.00
  • En bar/lounge
  • En restaurant
  • Kaffe og te på fællesarealer

Restauranter på stedet

  • Marbella- in Best Western

Oplevelser

  • Tv på fællesarealer

Familievenlige faciliteter

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Mikrobølgeovn (efter anmodning)
  • Minikøleskab
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Automat
  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Daglig rengøring
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Døgnåbent forretningscenter
  • Konferencecenter (areal på 465 m²)
  • Mødelokaler

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Belysning ved indgang
  • Blindeskrift eller hævede tegn
  • Bruser med højdeindstilling
  • Concierge-reception med adgang for kørestolsbrugere
  • Elevator
  • Forretningscenter med adgang for kørestolsbrugere
  • Handicapparkering
  • Handicapparkering til minibus
  • Handicapvenlig rute
  • Handicapvenligt badekar
  • Hjælpemidler til personer med nedsat hørelse
  • Hævet toiletsæde
  • Håndholdt brusehoved
  • Offentligt badeværelse med adgang for kørestolsbrugere
  • Parkeringsservice til handicapkøretøjer
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere
  • Støttehåndtag i badekarret
  • Støttehåndtag i bruseren
  • Støttehåndtag ved toilettet
  • Transportabel badestol
  • Transportabelt sæde til brusekabine

Andet

  • 3 etager
  • Bygning
  • Festsal
  • Receptionssal
  • Røgfrit overnatningssted
  • Selskabssal

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Mørklægningsgardiner

Badeværelse

  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder
  • Hårtørrer
  • Kombineret bruser og badekar
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv med satellitkanaler

Mad og drikke

  • Begrænset roomservice
  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Kaffekværn
  • Mikrobølgeovn (efter anmodning)
  • Minikøleskab

Andet

  • Adgang med mobilnøgle
  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Elektriske adaptere
  • Forbundne værelser tilbydes
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.30
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 21 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Personalet tager imod gæster ved ankomst

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt (servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer)

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
2 børn op til 17 år kan overnatte gratis, hvis de benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 10 USD pr. nat

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for ekstra seng: 10 USD pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring

Vi bør nævne

Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Adria Bayside
Adria Hotel
Adria Hotel Bayside
Adria Hotel And Bayside
Adria And Conference Center
Adria Hotel And Conference Center Hotel
Adria Hotel And Conference Center Bayside
Adria Hotel And Conference Center Hotel Bayside

Ofte stillede spørgsmål

Er Adria Hotel And Conference Center et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kun servicedyr er tilladt på overnatningsstedet.

Hvad koster det at overnatte hos Adria Hotel And Conference Center?

Priserne for 1 nat for 2 voksne hos Adria Hotel And Conference Center den 19. maj 2024 starter fra 1.844,37 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 13. maj 2024. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.

Hvor meget koster parkering hos Adria Hotel And Conference Center?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Adria Hotel And Conference Center?

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.30. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Adria Hotel And Conference Center?

Udtjekning er kl. 11.00.

Hvor ligger Adria Hotel And Conference Center?

Dette hotel ligger i Queens, kun 10 km fra Queens College, Citi Field og Flushing Meadows-Corona Park. Derudover ligger St. John's University og UBS Arena ca. 10 km derfra. Du kan desuden gå til Bayside Station på 16 minutter og New York Douglaston Station på 24 minutter.

Anmeldelser af Adria Hotel And Conference Center

Anmeldelser

8,2

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 455 af i alt 1009 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 314 af i alt 1009 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 126 af i alt 1009 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 55 af i alt 1009 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 59 af i alt 1009 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

7,4/10

Faciliteter

7,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Angel

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
staff is excellent
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Howard

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Definitely an older hotel -- but offers a good rate for a clean, safe room with free breakfast.
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

Esmeralda

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Love it
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

yaoska

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
You get what you pay for. Room was clean and had everything I needed.. The only think I did not like was the smell of cigarettes in the room. The smell goes away after being there for for a while. Like the convenience of location .
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

Felicia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

Nazim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The lobby and common areas were a bit old. But rooms were clean and bed was very comfortable
Overnattede 3 nætter i april 2024

4/10 Dårligt

Jerry, Surfside Beach

Rejste med partner
There was no hot water in our room, had to take lukewarm shower. Traffic noise was loud. Arrived early, desk clerk would not let us check in until 3.
Overnattede 1 nat i april 2024

10/10 Fremragende

Jean

Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Jean

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I wasn’t happy with the check out process no receipt for your deposit stay
Overnattede 1 nat i april 2024

6/10 Okay

Jerry, Surfside Beach

Overnattede 2 nætter i april 2024