Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for NH Collection Madrid Abascal





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 2.127 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
9. okt. - 10. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse (View)

Superior-værelse (View)
9,4 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Miljøvenlige toiletartikler
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Premium-værelse

Premium-værelse
8,8 ud af 10
Fremragende
(13 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Bidet
Privat badeværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
8,8 ud af 10
Fremragende
(26 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Miljøvenlige toiletartikler
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

Spark By Hilton Madrid Alcala
San Blas-Canillejas
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 15 anmeldelser
Prisen er 837 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. okt. - 20. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Calle Jose de Abascal, 47, Madrid, Madrid, 28003
Om overnatningsstedet
NH Collection Madrid Abascal
Lignende overnatningssteder

NH Madrid Zurbano
NH Madrid Zurbano
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.6 ud af 10, Fantastisk, 739 anmeldelser
Prisen er 1.314 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
12. okt. - 13. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: Mellem 13 og 32 EUR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: EUR 25 pr. dag
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 35 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for ekstra seng: 43.0 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Nh Abascal
Nh Abascal Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel
Collection Abascal Hotel
NH Collection Madrid Abascal
Collection Abascal
Nh Abascal Hotel Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel
NH Collection Madrid Abascal Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel Madrid
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af NH Collection Madrid Abascal
9,0
Fantastisk
9,4
Rengøring
8,8
Området
9,2
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
5. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
Martin
Forretningsrejsende
31. okt. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
World-class breakfast and great location
Martin
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
8/10 Udmærket
Kaspar
2. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kaspar
Overnattede 2 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Omar
Forretningsrejsende
19. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Omar
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Andres
Rejste med partner
21. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andres
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
María
Rejste med partner
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
María
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
jose
Rejste med familie og småbørn
11. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
jose
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
DANNY
Rejste med familie
8. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
DANNY
Overnattede 3 nætter i juli 2025
6/10 Okay
Guillermo
Rejste med partner
24. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Guillermo
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Mitsutake
Rejste med familie og småbørn
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mitsutake
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Juanma
9. jul. 2025
Juanma
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
JOSEP MARIA
Rejste med familie
8. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JOSEP MARIA
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Juran
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Juran
Overnattede 7 nætter i maj 2025
4/10 Dårligt
Lorin
25. maj 2025
Lorin
Overnattede 1 nat i maj 2025
6/10 Okay
Peter
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Peter
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Mats
Forretningsrejsende
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mats
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
John
11. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
I Hsin
21. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I Hsin
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Stephanie Guzon
Rejste med partner, Forretningsrejsende
5. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Stephanie Guzon
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Juan
30. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Juan
Overnattede 2 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
LAURA
Forretningsrejsende
30. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
LAURA
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Sylvia
Rejste i en gruppe
24. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sylvia
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Mario, Bogotá
16. mar. 2025
Mario
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Mario, Bogotá
Forretningsrejsende
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mario
Overnattede 5 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025