Billedgalleri for Hotel Caprera





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - 1 stor enkeltseng - terrasse - byudsigt

Dobbeltværelse - 1 stor enkeltseng - terrasse - byudsigt
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Terrasse
Aircondition
Varme
Smart-tv
Dundyne
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Dundyne
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Digital-tv
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse

Enkeltværelse
9,0 ud af 10
Fantastisk
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Dundyne
Privat badeværelse
Hårtørrer
Digital-tv
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Dundyne
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Digital-tv
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Smart-tv
Dundyne
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer

Værelse til 4 personer
9,2 ud af 10
Fantastisk
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Smart-tv
Dundyne
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Digital-tv
Du vil muligvis også kunne lide

Hotel Ai Cavalieri di Venezia
Castello
- Morgenmad inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Bar
9.8 ud af 10, Enestående, 1.001 anmeldelser
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
Hotel Caprera befinder sig i Cannaregio – et område i Venedig, der ligger tæt på en togstation. Rialtobroen og La Fenice Operahus er et par betydningsfulde seværdigheder, mens nogle af stedets naturskønne områder omfatter Grand Canal og Marina di Venezia. San Giuliano Park og Stazione Marittima (havn) er også et besøg værd.

Lista di Spagna Cannaregio 219, Venice, VE, 30121
Hvad ligger i nærheden?
- Piazzalle Roma - 7 min. gang - 0.6 km
- Grand Canal - 7 min. gang - 0.6 km
- Venedig Havn - 13 min. gang - 1.1 km
- Rialtobroen - 14 min. gang - 1.2 km
- Markuskirken - 54 min. kørsel - 6.0 km
Sådan kommer du rundt
Restauranter
- Ai Scalzi - 2 min. gang
- Ristorante Pedrocchi - 1 min. gang
- La Lista bistro - 1 min. gang
- Burger King - 3 min. gang
- Trattoria Bar Pontini - 3 min. gang
Om overnatningsstedet
Hotel Caprera
Lignende overnatningssteder

Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.8 ud af 10, Fantastisk, 420 anmeldelser
Prisen er 793 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
6. nov. - 7. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byen pålægger en skat, som opkræves på overnatningsstedet. Skatten gælder ikke for Venedigs indbyggere og børn under 10 år. Yderligere undtagelser kan gælde for patienter, deres rejseledsagere og personer, der opholder sig i byen grundet specifikke forhold/pligter; disse personer skal muligvis indsende relevante dokumenter til overnatningsstedet. Der gælder en reduktion på 30% fra den 1.-31. januar.
- Der pålægges en byskat: Fra den 1. januar til den 31. januar, 1.40 EUR pr. person pr. nat for voksne og 0.70 EUR pr. nat for gæster mellem 10 og 16 år.
- Der pålægges en byskat: Fra den 1. februar til den 31. december, 2.00 EUR pr. person pr. nat for voksne og 1.00 EUR pr. nat for gæster mellem 10 og 16 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 10 EUR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for baby-/barneseng: 20 EUR pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 25 EUR pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og førstehjælpskasse
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Alle gæster, inklusive børn, skal være til stede på indtjekningstidspunktet, hvor alle skal fremvise deres pas
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 5000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
I overensstemmelse med national/lokal lovgivning kan aircondition være begrænset til bestemte tidspunkter fra 15. maj til 15. oktober
National vurdering
Dette overnatningssted har fået sin officielle stjernebedømmelse fra the local rating authority.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Caprera Hotel
Caprera Venice
Hotel Caprera
Hotel Caprera Venice
Caprera Hotel Venice
Hotel Caprera Hotel
Hotel Caprera Venice
Hotel Caprera Hotel Venice
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Caprera
8,6
Fremragende
8,8
Rengøring
9,0
Området
9,2
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
8,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med familie
15. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
Cassandra
Rejste med familie
28. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cassandra
Overnattede 3 nætter i juni 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
25. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hyggeligt og centralt beliggende hotel i Venedig
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. okt. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. jul. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt til prisen
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Isabelle
Rejste i en gruppe
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Isabelle
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Danni
Rejste med familie
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Danni
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Allison
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Allison
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jeremy
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter


Jeremy
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
TIMOTHY
18. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TIMOTHY
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Ming
Rejste med partner
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ming
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Nikolay
5. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nikolay
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Maria
Rejste med partner
5. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maria
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Julio Cesar
2. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Julio Cesar
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Dorian
21. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dorian
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Catalino
Rejste med familie
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Catalino
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
HIROMU
Rejste med familie
12. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



HIROMU
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Young Jun, Dongdaemun-gu
Rejste med familie
1. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Young Jun
Overnattede 2 nætter i juli 2025
6/10 Okay
Mary
Rejste med familie
1. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mary
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Andrew, Madison
27. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Lynn
Rejste med familie
26. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lynn
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
David
Rejste med partner
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
David
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Lisa
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lisa
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Rachel
Rejste med partner
22. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rachel
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Liliana
Rejste med familie
19. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Liliana
Overnattede 2 nætter i juli 2025