Hilton Molino Stucky Venice

Billedgalleri for Hilton Molino Stucky Venice

Primært billede
Tæt på stranden, 2 strandbarer
Sæsonbestemt udendørs pool, parasoller, liggestole
Sæsonbestemt udendørs pool, parasoller, liggestole
Sæsonbestemt udendørs pool, parasoller, liggestole

Oversigt over Hilton Molino Stucky Venice

Hilton Molino Stucky Venice

5.0-stjernet overnatningssted

4,2/5 Alletiders

Gæster har givet dette overnatningssted 4,4/5 for rengøring.

Populære faciliteter

  • Pool
  • Gratis Wi-Fi
  • Kæledyrsvenligt
  • Aircondition
  • Spa
  • Restaurant

Rengørings- og sikkerhedsprocedurer

  • Rengøres med desinficeringsmidler
  • Der tilbydes håndsprit
  • Værnemidler
  • Social afstand
Kort
Isola Della Giudecca 810, Venice, 30133

Udforsk området

  • Populært stedGrand Canal18 min. gang
  • Populært stedBasilica di Santa Maria della Salute18 min. gang
  • Populært stedLa Fenice Operahus9 min. kørsel
  • LufthavnVenedig (VCE-Marco Polo)40 min. kørsel

Vælg datoer for at se priser

Om området

Venedig

Hilton Molino Stucky Venice ligger ved strandpromenaden i bydelen La Giudecca med forbindelse til konferencecenteret. Casa dei Tre Oci og Dogepaladset er et par de kulturelle højdepunkter, du kan opleve, mens nogle af de andre bemærkelsesværdige seværdigheder inkluderer Markuspladsen og Rialtobroen. Stazione Marittima (havn) og Zattere er også et besøg værd. Brug noget tid på at udforske områdets oplevelser såsom golf.

Hvad ligger i nærheden?

  • Peggy Guggenheim-museet - 16 min. gang
  • Palazzo Grassi - 17 min. gang
  • Grand Canal - 18 min. gang
  • Basilica di Santa Maria della Salute - 18 min. gang
  • La Fenice Operahus - 9 min. kørsel

Sådan kommer du rundt

  • Venedig (XVQ-Venezia Santa Lucia Station) - 7 min. kørsel
  • Venezia Tronchetto Station - 26 min. kørsel
  • Marco Polo Lufthavn (VCE) - 40 min. kørsel

Om overnatningsstedet

Hilton Molino Stucky Venice

Dette hotel med luksusfaciliteter med forbindelse til konferencecenteret befinder sig i Venedig og indeholder 3 restauranter
Overnatningsstedet er røgfrit og har 3 restauranter, en spa med fuld service og 2 strandbarer. Gæster tilbydes gratis Wi-Fi på fællesarealer. Andre faciliteter inkluderer 3 barer/lounger, et døgnåbent motionscenter og en bar ved poolen.
Hilton Molino Stucky Venice har 379 værelser med aircondition og minibarer samt pengeskabe med plads til bærbar computer. Hvert værelse er individuelt møbleret. Sengene har linned af premium-sengetøj. 40-tommers LED-tv med satellitkanaler. Badeværelserne omfatter en kombination af bruser/badekar, bideter, gratis toiletartikler og hårtørrer.

Gæster kan altid komme på nettet med den gratis internetforbindelse via kabel. Pengeskabe og telefon er tilgængelig. Værelserne kan desuden have kaffe-/temaskine og strygejern/strygebræt. Rengøring tilbydes dagligt, og der kan anmodes om allergivenligt sengetøj.

En sæsonbestemt udendørs pool og spabad findes på stedet. Andre fritidsfaciliteter omfatter døgnåbent motionscenter og en sauna.
Eforea Spa har 5 behandlingsrum. Blandt behandlingerne er massage og kropsbehandlinger. Spaen er udstyret med sauna, spabad, dampbad og tyrkisk bad/hammam.

Spaen er åben hver dag. Gæster under 16 år har ikke adgang til spabadet.

Sprog

Kinesisk (mandarin), engelsk, fransk, tysk, italiensk og spansk

Rengørings- og sikkerhedsprocedurer

Forøgede rengøringsforanstaltninger

Der anvendes desinfektionsmiddel til rengøring på overnatningsstedet
Ofte berørte overflader rengøres og desinficeres
Sengetøj og håndklæder vaskes ved mindst 60 °C
Overnatningsstederne forsegles efter rengøring
Følger de regionale retningslinjer for rengøring og desinfektion i henhold til Safe Hospitality National Protocol (Italien)
Følger standardretningslinjerne for rengøring og desinfektion udstedt af CleanStay (Hilton)
Følger branchens retningslinjer for rengøring og desinfektion i henhold til Safe Travels (WTTC – globalt)

Social afstand

Der er mulighed for kontaktløs betaling for alle opkrævninger på overnatningsstedet
Tiltag for at sikre social afstand

Sikkerhedsforanstaltninger

Personalet anvender personlige værnemidler
Temperaturmåling af personale
Temperaturmåling tilgængelig for gæster
Der skal bæres mundbind på overnatningsstedet
Der tilbydes håndsprit
Et udvalg af indpakket mad er tilgængeligt til morgenmad
Nogle faciliteter på stedet kræver forudgående reservation
Ved indtjekning skal gæster fremvise bevis på fuld vaccination mod COVID-19
Bevis på vaccination mod COVID-19 kræves for alle gæster på 12 eller derover.
Disse oplysninger er angivet af vores samarbejdspartnere.

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: Wi-Fi (12.95 EUR pr. døgn), gratis internetforbindelse via kabel
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Ingen mulighed for parkering på stedet
  • Transport i området (tillægsgebyr) op til 10 meter

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet er tilgængelig mod et gebyr fra kl. 07.00 til kl. 10.30 på hverdage og fra kl. 07.00 til kl. 10.30 i weekender. Gebyret er 30 EUR pr. person
  • 3 restauranter og 4 kaffebarer
  • 2 strandbarer, 3 barer/lounger og 1 poolbar
  • Roomservice døgnet rundt

Restauranter på stedet

  • Aromi Restaurant
  • Bacaromi Restaurant
  • Rialto Lounge & Bar
  • Skyline
  • Il Molino

Oplevelser

  • Døgnåbent fitnesscenter
  • Spa med fuld service
  • Sauna
  • Sæsonbestemt udendørs pool
  • Shopping
  • Spabad

Familievenligt

  • Kunstnerartikler
  • Børnebøger
  • Vaskeri
  • Sæsonåben udendørs pool
  • Legetøj

Praktiske faciliteter

  • Pengeautomat/banktjeneste
  • Festsal
  • Elevator
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Gavebutik/aviskiosk

Gæstefaciliteter

  • Døgnåben reception
  • Concierge-tjenester
  • Daglig rengøring
  • Renseriservice
  • Vaskeri
  • Bagageopbevaring
  • Flersproget medarbejderstab
  • Portier/piccolo
  • Hjælp med udflugter/billetter
  • Bryllupsfaciliteter

Forretningsfaciliteter

  • Forretningscenter
  • Computerstation
  • Konferencecenter
  • Mødelokaler

Udendørs

  • Have
  • Liggestole ved poolen
  • Poolparasoller
  • Tagterrasse

Spa

  • 5 behandlingsrum
  • Kropsbehandlinger
  • Massage
  • Massage-/behandlingsrum
  • Sauna
  • Spa, der er åben hver dag
  • Spabad
  • Dampbad
  • Tyrkisk bad/hamam

Faciliteter til personer med handicap

  • Hvis du vil anmode om faciliteter til personer med handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet gennem kontaktoplysningerne på din reservationsbekræftelse, efter du har booket.
  • Handicapvenligt badeværelse (på udvalgte værelser)
  • Handicapvenligt værelse
  • Forretningscenter med adgang for kørestole
  • Concierge-reception med adgang for kørestole
  • Lounge med adgang for kørestole
  • Elevator med adgang for kørestole
  • Registreringsskranke med adgang for kørestole
  • Restaurant med adgang for kørestole
  • Spa med adgang for kørestole
  • Kørestolsadgang (begrænset)

Mere

  • Spisning for par
  • Romantikpakker er tilgængelige
  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Aircondition
  • Sengelinned
  • Mørklægningsgardiner
  • Varme
  • Allergivenligt sengetøj
  • Premium-sengetøj

Badeværelse

  • Bidet
  • Gratis toiletartikler
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse
  • Shampoo
  • En kombination af bruser/badekar
  • Sæbe
  • Toiletpapir
  • Håndklæder

Underholdning

  • 40-tommers LED-tv
  • Satellit-tv-kanaler

Mad og drikke

  • Champagneservice
  • Kaffe-/temaskine
  • Minibar

Mere

  • Forbundne værelser tilbydes
  • Individuelt møbleret
  • Strygejern/strygebræt
  • Pengeskab med plads til bærbar computer
  • Telefon

Lignende overnatningssteder

Se lignende overnatningssteder

Politikker

Indtjekning

Indtjekning er fra kl. 15.00 til når som helst
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Personalet tager imod gæster ved ankomst
Ved indtjekning skal gæster fremvise bevis på fuld vaccination mod COVID-19
Bevis på vaccination mod COVID-19 kræves for alle gæster på 12 eller derover.
Gæster, der reserverer deres ophold i Venedig, bedes venligst besøge hjemmesiden #EnjoyRespectVenezia: www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia, hvor der informeres om vigtige oplysninger og regler i byen.
Der er kun adgang til poolen efter forudgående reservation på grund af COVID-19-restriktioner. Gæster skal reservere tid i receptionen ved indtjekning.
Der er begrænset adgang til poolen efter forudgående reservation. Gæster skal bestille tid for at bruge poolen (2 timer, én gang om dagen) i receptionen samme dag. Adgang til poolen er efter først til mølle-princippet.

Renoveringer og lukninger

Følgende faciliteter lukkes på sæsonbasis hvert år. De vil være lukkede fra den 1. oktober til den 1. juni:
  • Swimmingpool
Følgende faciliteter er lukket søndag, mandag, tirsdag, onsdag og torsdag:
  • Bar/lounge

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr på EUR 75 pr. indkvartering pr. dag
Servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer
1 pr. værelse (op til 15 kg)
Begrænsninger gælder. For flere oplysninger kan du kontakte overnatningsstedet via telefonnummeret på reservationsbekræftelsen
Der tilbydes mad- og vandskåle

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 180.0 EUR pr. nat

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet:

  • Byen pålægger en skat, som opkræves på overnatningsstedet. Skatten gælder ikke for Venedigs indbyggere og børn under 10 år. Yderligere undtagelser kan gælde for patienter, deres rejseledsagere og personer, der opholder sig i byen grundet specifikke forhold/pligter; disse personer skal muligvis indsende relevante dokumenter til overnatningsstedet. Der gælder en reduktion på 30% fra den 1.-31. januar.
  • Der pålægges en byskat: EUR 3.50 pr. person, pr. nat for voksne og EUR 1.70 pr. nat for gæster i alderen 10 til 16 år fra den 1. januar til den 31. januar.
  • Der pålægges en byskat: EUR 5.00 pr. person, pr. nat for voksne og EUR 2.50 pr. nat for gæster i alderen 10 til 16 år fra den 1. februar til den 31. december.
  • Gebyr for brug af spa: 40 EUR pr. person pr. nat

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: EUR 30 pr. person (cirkapris)
  • Tillægsgebyr for trådløst internet på værelset: EUR 12.95 pr. døgn (priserne kan variere)
  • Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 75 pr. indkvartering pr. dag
  • Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
  • Gebyr for ekstra seng: EUR 180.0 pr. nat
  • Tillægsgebyr for faciliteter: EUR 10 pr. person, pr. ophold

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Parkering på stedet er ikke muligt
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Forbered dig: Tjek de senese rejserestriktioner i forbindelse med COVID-19 og eventuelle tiltag for denne destination, inden du rejser.
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Dette overnatningssted tillader ikke elektroniske cigaretter.
Det angivne facilitetsgebyr omfatter gebyret for transport i området pr. person, som indebærer envejstransport til byens centrum.
Det angivne facilitetsgebyr omfatter gebyret for transport i området pr. person, som indebærer transport til og fra byens centrum.

Vi bør nævne

Alle gæster, inklusive børn, skal være til stede på indtjekningstidspunktet, hvor alle skal fremvise deres pas
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1999.99 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Den sæsonåbne udendørs pool lukker i september
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Gæster skal kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for at medbringe kæledyr (der pålægges et tillægsgebyr, som kan findes i afsnittet om gebyrer)
Gæster under 16 år har ikke adgang til spaen
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ-venligt)

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Hilton Molino Stucky
Hilton Molino Stucky Hotel
Hilton Molino Stucky Hotel Venice
Hilton Molino Stucky Venice
Hilton Venice Molino Stucky
Molino Stucky
Molino Venice
Stucky Molino Venice
Venice Molino Stucky
Venice Stucky
Hilton International Venice
Hilton Molino Stucky Venice Hotel Venice
Hilton Molino Stucky Venice Hotel
Hilton International Venice
Hilton Venice
Venice Hilton
Hilton Molino Stucky Venice Hotel
Hilton Molino Stucky Venice Venice
Hilton Molino Stucky Venice Hotel Venice

Ofte stillede spørgsmål

Samlet bedømmelse

4,2

Alletiders

Bedømmelse på 5 − Fremragende. 509 af i alt 996 anmeldelser
5 - Fremragende 51%
Bedømmelse på 4 − Udmærket. 275 af i alt 996 anmeldelser
4 - Udmærket 28%
Bedømmelse på 3 − Okay. 132 af i alt 996 anmeldelser
3 - Okay 13%
Bedømmelse på 2 − Dårligt. 47 af i alt 996 anmeldelser
2 - Dårligt 5%
Bedømmelse på 1 − Forfærdeligt. 33 af i alt 996 anmeldelser
1 - Forfærdeligt 3%

4,4/5

Rengøring

4,2/5

Service og personale

4,1/5

Faciliteter

4,3/5

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

4,1/5

Miljøvenligt

3/5 Okay

Overnattede 1 nat i oktober 2021

3/5 Okay

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Godt hotel, men med nogle bump undervejs
Fantastisk flot og skønt hotel, men vi oplevede desværre generelt skuffende dårlig service i flere henseender. De har en lækker, men lille rooftop med pool og rigtig god udsigt, dog må man kun være der 2 timer pr. dag, da der konstant er fyldt med mennesker, og det er i bedste Roskilde festival stil, når det kommer til at løbe ind for at få en liggestol. Første dag oplevede vi at måtte stå i kø i ca. 1 time for at komme op til rooftoppen, men efterfølgende lavede de et reservationssystem, som fungerede bedre, da mange var utilfredse med at stå i kø. Morgenmaden er god, og jeg vil anbefale at man tager den med, da der ikke er så mange andre bedre alternativer nær hotellet, men vi måtte stå i kø 10-15 min for at blive skænket maden i buffeten pga. deres covid-19 tiltag. Ellers var hotellet rigtig godt, værelserne er skønne, og området er hyggeligt, med nogle restauranter ud mod vandet. (Gæstfriheden er middelmådig, men ikke dårlig - vi følte, at de virkede en smule trætte af turister) Hvis man er forventningsafstemt på forhånd, er det et super hotel. Billederne er udsigten fra rooftop baren om aftenen og aftensmad ved vandet i området
Overnattede 6 nætter i august 2021

2/5 Dårligt

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Kø, kø og atter kø
Hilton ligger prismæssigt ca. dobbelt op på øvrige hoteller af samme standard men servicen følger slet ikke med. Vi havde flere forskellige ophold i Venedig og ville slutte af i “luksus” med swimmingpool mv. men det blev en kæmpe skuffelse. Hotellet kan slet ikke følge med ift. egne coronarestriktioner og antallet af gæster de tager ind. Ren pengemaskine. Det blev 3 dage med konstant at “stå i kø”. Kø til indtjek. Kø til billet til swimmingpool. Kø til swimmingpool. Kø til at komme ind til morgenmad. Kø til at få morgenmad osv osv. 3 medarbejdere var sat af til at tage mad fra buffet efter hvor man pegede, da man ikke måtte tage selv pga. Corona. Helt fint og sådan var det også på de andre hoteller MEN 3 personer til at tage morgenmad til 4-500 gæster er lig med kø-kø-kø. Farcen omkring kø til billetter til pool vil jeg slet ikke beskrive, det gør andre nok da alle gæster vi mødte var sure og frustrerede over hotellets klare mangel på at kunne håndtere antallet af gæster. Meget kunne være løst ved lidt logisk tænkning fra hotellets side som fx at have fordoblet antallet der hentede morgenmad til gæsterne til 6 - hvilket ville have halveret køen. Swimmingpoolen var åben fra 11~18? Hvad med en åbningstid fra kl. 08-20. Så ville ca 100 gæster mere dagligt kunne have benyttet den. Ærgerligt ophold og alt for dyrt til niveauet
Overnattede 3 nætter i august 2021

2/5 Dårligt

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Værelsets komfort
Not worth it
Very disappointed with the room. Booked an executive room including lounge access. The room has paper thin walls, there’s no complementary water and no vanity kit etc. just very budget and not worth the money. The lounge is also very basic. Have to wait very long til at the front desk. I will not recommend this hotel
Overnattede 3 nætter i august 2021

5/5 Fremragende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
2 nætter i Venedig
Lang kø til morgenmad - lang kø til poolområdet. Derudover var alting i top :) Kort bådtur til p muligheder og kort bådtur til ‘hovedøen’..
Overnattede 2 nætter i juli 2021