OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts
Dette hotel i centrum med forbindelse til en tog-/metrostation befinder sig i Tokyo og indeholder en restaurant
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.034 kr.
20. aug. - 21. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse (YAGURA)

Værelse (YAGURA)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(15 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Sovesofa
Premium-sengetøj
Toilet med elektronisk bidet
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af YAGURA Room

YAGURA Room
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Indlæs alle billeder af Single Room

Single Room
Du vil muligvis også kunne lide

MONday Apart Premium GINZA SHINTOMICHO
Chuo
- Køkken
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Parkering tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 356 anmeldelser
Prisen er 1.181 kr.
24. jul. - 25. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-26-1 Kitaa-Otsuka, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 170-0004
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

OMO5 Tokyo Gotanda by Hoshino Resorts
OMO5 Tokyo Gotanda by Hoshino Resorts
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.2 ud af 10, Fremragende, 207 anmeldelser
Prisen er 1.195 kr.
17. aug. - 18. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for komplet morgenmad: 1250 JPY pr. person (cirkapriser)
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Yderligere gebyrer gælder for morgenmad til børn i alderen 0-6 år.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka Hotel
Hoshino Resorts OMO5 Hotel
Hoshino Resorts OMO5
Hoshino Resorts OMO5 Tokyo Otsuka
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Tokyo
OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af OMO5 Tokyo Otsuka by Hoshino Resorts
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
2. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Steven
4. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great familiy hotel
Steven
Overnattede 9 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
Alice
Rejste med familie
16. jul. 2025
Alice
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
John
Rejste med familie
4. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Fannie
Rejste med familie
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fannie
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Mary
Rejste med familie
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mary
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Vincent
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vincent
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Ann
Rejste med familie
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ann
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Andrea
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrea
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
THOMAS
Rejste med familie
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
THOMAS
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Aya
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Aya
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
22. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Ann
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ann
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Ji Yeon
Rejste med familie
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ji Yeon
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Pangpoom
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pangpoom
Overnattede 6 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
chun-chuan
Rejste med familie
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
chun-chuan
Overnattede 8 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Shoko
10. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Shoko
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Amy
Rejste med partner
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amy
Overnattede 12 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Amelia
1. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amelia
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Ingrid
Rejste med familie
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ingrid
Overnattede 6 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
GUADALUPE
Rejste med familie
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
GUADALUPE
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
SauSan Sandra
Rejste med familie
25. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SauSan Sandra
Overnattede 10 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Sayuri, Maidashi Higashi Fukuoka
Rejste med familie
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sayuri
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Mao Jung
14. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mao Jung
Overnattede 3 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Kazumi
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring
Kazumi
Overnattede 1 nat i marts 2025