Billedgalleri for Hotel The Glanz





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.423 kr.
20. okt. - 21. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - ryger (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)

Deluxe-værelse - ryger (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Brusehoved med spredningseffekt
Du vil muligvis også kunne lide

Tokyu Stay Tsukiji (Tokyo Ginza Area)
Chuo
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Døgnåben reception
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.005 anmeldelser
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
Hotel The Glanz befinder sig i Minato – et område i Tokyo, der ligger tæt på en metrostation. Tokyo-tårnet og Tokyos kejserpalads er et par betydningsfulde seværdigheder, mens nogle af stedets naturskønne områder omfatter Tokyo-bugten og Yoyogi-parken. Gå ikke glip af Shinjuku Gyoen Nationalhave og Uenos zoologiske have.

2-21-3 Azabu Juban, Minato-Ku, Tokyo, 106-0045
Hvad ligger i nærheden?
- Roppongi Bakkerne - 8 min. gang - 0.7 km
- Shiba Park - 10 min. gang - 0.9 km
- Tokyo-tårnet - 13 min. gang - 1.2 km
- Tokyo - 17 min. gang - 1.5 km
- Shibuya-krydset - 4 min. kørsel - 3.6 km
Sådan kommer du rundt
Restauranter
- Oslo Coffee - 1 min. gang
- 福琳 - 1 min. gang
- 元祖久留米ラーメン 福ヤ - 2 min. gang
- 鶏そば十番156 - 2 min. gang
- Bistro Cresta - 1 min. gang
Om overnatningsstedet
Hotel The Glanz
Lignende overnatningssteder

Oakwood Hotel & Apartments Azabu Tokyo
Oakwood Hotel & Apartments Azabu Tokyo
- Køkken
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
9.2 ud af 10, Fremragende, 414 anmeldelser
Prisen er 1.866 kr.
6. nov. - 7. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
- Rengøringsgebyr: 0 JPY pr. enhed pr. nat
- Gebyr for håndklæder: 0 JPY pr. enhed, pr. nat
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kun kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL GLANZ Tokyo
HOTEL GLANZ
GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel
HOTEL THE GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel The Glanz
Anmeldelser
8,8
Fremragende
8,4/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
YOSHIHITO
9. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YOSHIHITO
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Gisella
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gisella
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
KENGO
Forretningsrejsende
19. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
快適
KENGO
Overnattede 1 nat i februar 2025
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
9. feb. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort


Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Alejandro
4. jan. 2025
Alejandro
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Sheldon
18. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sheldon
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Min-Jean
Rejste med partner
1. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Min-Jean
Overnattede 8 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Matt, Lehi
Rejste med partner
29. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matt
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
nicholas
15. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
nicholas
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Tomoko
Forretningsrejsende
8. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tomoko
Overnattede 2 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
Akira
Forretningsrejsende
2. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Akira
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Jonghoon
17. okt. 2023
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jonghoon
Overnattede 5 nætter i oktober 2023
8/10 Udmærket
CHI MING
22. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CHI MING
6/10 Okay
Verificeret rejsende
3. jan. 2018
ホテルズドットコムて、、
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2017
8/10 Udmærket
Matthew
13. okt. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Matthew
Overnattede 5 nætter i oktober 2017