Værelse med 2 enkeltsenge (Large) | Minibar, pengeskab på værelset, skrivebord, mørklægningsgardiner

Anmeldelser af Haymarket by Scandic

4 out of 5
Haymarket by Scandic
Hötorget 13-15, Stockholm

Anmeldelser

9,0

Fantastisk

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1454 af i alt 2437 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 705 af i alt 2437 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 187 af i alt 2437 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 53 af i alt 2437 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 38 af i alt 2437 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

9,0/10

Service og personale

9,2/10

Faciliteter

9,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

9,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Varma hälsningar, Caroline den 10. jan. 2024
Tack kära gäst för att du har tagit dig tiden att ge oss detta fantatiska omdömet efter din senaste vistelse hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen.

10/10 Fremragende

Cecilie

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra JM den 31. dec. 2023
Hej Cecilie! thank you for leaving such a good rating. We hope to welcome you back soon again!

10/10 Fremragende

Cecilie

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Julia E den 22. nov. 2023
Hi Cecilie!Thanks for your review. We hope to welcome you back to Haymarket. Kind regards,Julia E

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra JM den 9. sep. 2023
Hej! Vad roligt att höra att du har haft det bra hos oss på Haymarket by Scandic. Varmt välkommen tillbaka!

2/10 Forfærdeligt

Kristine

Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Joanna den 5. aug. 2023
Hej Kristine! vad tråkigt att du inte är nöjd med din visitelse. Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att lämna ett betyg så att vi kan förbättra oss för framtiden.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Sabina den 28. mar. 2023
Thank you! Welcome back!

10/10 Fremragende

Anne Louise

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Sabina den 28. mar. 2023
Hej! Stort tack för en fantastisk review. Välkommen tillbaka!

8/10 Udmærket

Mads

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Sabina den 20. mar. 2023
Stort tack för er gästomdöme! Varmt välkommen tillbaka!

10/10 Fremragende

Lars

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt i forhold til prisen
Levede op til mine forventninger og fantastisk morgenmad
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Sabina den 17. mar. 2023
Stort tack för er review! Välkommen tillbaka!

6/10 Okay

Betina Hou

Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Sabina den 21. mar. 2023
Hi! Thank you for your review. Welcome back.

6/10 Okay

Gert

Forretningsrejsende
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Meget beskidt og ingen service, de lever af navnet
Dårligt og meget beskidt på værelset, ikke klargjordt, der var ingen toiletpapir. Morgenmad skal man bestille tid, ikke hensigtsmæssigt. Uhøflig personale, vagten var den flinkeste. Personalet ved bar/restaurant mellem reception og elevator skubbede til mig da jeg gik forbi, uden at sige undskyld, der lå affald og mad rester på gangen fra mandag eftermiddag til onsdag formiddag. De burde have en ny hotelchef, jeg havde fyret den person med det samme, ledelsen ved ikke hvad der sker på det hotel. Larm fra værelserne ved siden af, meget lydt. Ikke rengjort i lang tid på værelset, fik et andet, men det var ikke bedre. Hår på sengen.
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Isabella, Team Haymarket den 1. mar. 2023
Hi Gert! Thank you for taking the time to review your stay with us. We're very sorry to hear and see that your room experience wasn't up to your or our expectations. We're doing our best to follow up this situation. We're working 24/7 to help our guests have the best possible stay here with us, so it's very unfortunate that your impression of us isn't what we wanted it to be. We can't see that you were in contact with us regarding any of the incidents during your stay which is very unfortunate, as we would have liked to follow everything up as it happened. We hope to see you again so that we can change your experience from a not so good to an excellent one. All the best,

8/10 Udmærket

Josefine

Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Sabina den 9. feb. 2023
Hej! Stort tack för ert gästbetyg! Välkommen tillbaka till oss på Haymarket by Scandic!

10/10 Fremragende

Bente

Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 14. nov. 2022
Hej Bente! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

10/10 Fremragende

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 16. okt. 2022
Hej Lars! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

8/10 Udmærket

Christian

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Flot mørkekammer
Flot hotel, men har det svært med værelser uden vinduer. Ved ikke, om jeg på forhånd kunne have set, at mit værelse var uden vindue.
Overnattede 2 nætter i september 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 18. sep. 2022
Hej Christian! stort tack för att du tog dig tid att skriva till oss angående din senaste vistelse på Haymarket by Scandic. Vi uppskattar verkligen dina vänliga kommentarer. Om du bestämmer dig för att komma tillbaka till oss, tveka inte att kontakta hotellet med ditt önskemål om rum så att vi kan tilldela ett enligt dina önskemål. Med vänlig hälsning Juan på Haymarket

8/10 Udmærket

Susan

Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Sabina den 4. sep. 2022
Stort tack för ert gästbetyg! Välkommen tillbaka till oss.

8/10 Udmærket

Nina

Forretningsrejsende
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel
Dejligt hotel! Lækkert design! Vi fik en opgradering og nød det store værelse. Dog kunne man godt se set var lidt slidt og og rengøringen kunne være bedre. F Els var det fyldt med værne fingre op vinduerne og på badeværrlset lå der brugt emballage. Samtidig skulle man tilmelde dig rengøring. Dette blev ikke oplyst ved indcheckning.
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Sabina den 31. aug. 2022
Hej! Stort tack för fin review. Vad kul att ni uppskattar designen. Vi tar med oss er konstruktiva feedback. Bästa hälsningar, Sabina på Haymarket

10/10 Fremragende

Carsten

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 16. aug. 2022
Hej Carsten! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

10/10 Fremragende

Kristina Elena

Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Luis den 15. jul. 2022
Hello Kristina Elena! Thank you for staying with us, and taking the time to leave a great review. Warm welcome back! Kind Regards, Luis Monsalve Narvaez Service Host Haymarket by Scandic

8/10 Udmærket

Maja Ries

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Stockholmstur
God beliggenhed, fint hotel, men desværre måtte vi bede om at de ville gøre vores værelse rent to gange.
Overnattede 6 nætter i juni 2022
Svar fra Luis den 15. jul. 2022
Hello Maja, Thank you very much for taking the time to write to us regarding your recent stay at Haymarket by Scandic. We really appreciate your kind comments, but most of all thank you for your feedback that helps us improve what we do. Kind Regards, Luis Monsalve Narvaez Service Host, Front of House Haymarket by Scandic

10/10 Fremragende

siv

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Venlig personale, og god mad( frokost og Gretas). Vi sparede på rengøring, så fik gjort rent en dag, der så vi dog at vores skraldespand der var delt op i 3 , mht papir, plastic og andet bare blev tømt ud i en sæk, lidt træls da vi gik op i at smide det rigtig i de forskellige rum( mht miljøvenligt?) Ellers ikke noget at komme efter, skønt hotel.
Overnattede 6 nætter i juni 2022
Svar fra Sabina den 4. jul. 2022
Hej Siv! Stort tack för ert omdöme och fina gästbetyg. Vad kul att höra att ni haft det så bra hos oss. Jag ser till att dela er feedback kring städningen med ansvarig så att dem kan följa upp våra rutiner! Stort tack för er vistelse och feedback! Hälsningar,

10/10 Fremragende

Mia

Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 26. jun. 2022
Hej Mia tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

8/10 Udmærket

Christian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dyrt hotel, der kun har beliggenheden med sig...
Indcheckningen kan godt foregå mere smidigt. Jeg oplevede at der var INGEN kø og 4 på arbejde bag disken, men at de havde mere travlt med at tale med hinanden and at betjene indcheckende kunder. Prisen er i den høje ende for relativt små værelser, der vender væk fra selve Hötorget. Der er en god del larm fra Kongsgatan om morgenen, når torvet skal fyldes af boder. Som på alle andre Scandic hoteller, er morgenmaden - selvom rigelig - et slagsmål for at få et bord og ikke stå i kø om morgenen. Ligeledes irriterende at "kulturen" er at sidde og planlægge dagens gøremål og optage et bord og slubre kaffe i sig (som så efterlades). Fancy bar.
Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra Luis den 19. jun. 2022
Hello Christian, Thank you very much for taking the time to write to us regarding your recent stay at Haymarket by Scandic. We really appreciate your kind comments, but most of all thank you for your feedback that helps us improve what we do. Kind Regards, Luis Monsalve Narvaez Service Host, Front of House Haymarket by Scandic

8/10 Udmærket

Charlotte Bach

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Virkelig fint istandsat hotel med meget central beliggenhed. Værelset (mod indendørs gård og derfor ingen mulighed for frisk luft) var fint, men meget lille. 2 små kabinekufferter var max kapacitet. Flot badeværelse. Morgenmadsrestauranten var virkelig lækker! Bordreservering til morgenmad fungerede fint og der var derfor ikke overrendt, selv i weekenden. Baren var cool og man følte sig henført til 1960’erne.
Overnattede 2 nætter i maj 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 13. jun. 2022
Hej Charlotte! stort tack för att du tog dig tid att skriva till oss angående din senaste vistelse på Haymarket by Scandic. Vi uppskattar verkligen dina vänliga kommentarer, men viktigast av allt tackar du för din feedback som hjälper oss att förbättra det vi gör. Med vänlig hälsning Juan på Haymarket.

8/10 Udmærket

Thomas

Overnattede 1 nat i marts 2022
Svar fra Luis den 28. mar. 2022
Hej Thomas! Tack för att du bodde hos oss, och tagit dig tiden att lämna ett jättefint omdöme. Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Luis Monsalve Narvaez Service Host Haymarket by Scandic

6/10 Okay

Lennie

Synes ikke om: Service og personale
Hyggeligt hotel rædselsfuld morgenmad!!
Overnattede 4 nætter i marts 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 21. mar. 2022
Hej Lennie, stort tack för att du tog dig tid att skriva till oss angående din senaste vistelse på Haymarket by Scandic. Vi uppskattar verkligen dina vänliga kommentarer om vår hotel. ändå beklagar vi att läsa att du inte hittade vår frukost upp till dina standarder. Kontakta oss gärna med dina feedback så att vi kan förbättra vad vi gör, så att vi kan erbjuda dig en bättre upplevelse nästa gång. Med vänlig hälsning Juan på Haymarket.

10/10 Fremragende

Jenny

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2022
Svar fra Luis den 23. mar. 2022
Hello Jenny! Thank you for staying with us, and taking the time to leave a great review. Warm welcome back! Kind Regards, Luis Monsalve Narvaez Service Host Haymarket by Scandic

10/10 Fremragende

Sophia

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2022
Svar fra Luis den 23. mar. 2022
Hello Sophia! Thank you for staying with us, and taking the time to leave a great review. Warm welcome back! Kind Regards, Luis Monsalve Narvaez Service Host Haymarket by Scandic

10/10 Fremragende

Thomas

Overnattede 1 nat i februar 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 18. feb. 2022
Hej Thomas! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

10/10 Fremragende

Anneli

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 2. feb. 2022
Hej Anneli! tack så mycket för ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 24. jan. 2022
Hej! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

10/10 Fremragende

Martin Peter

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Placering
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra Yiting den 17. jan. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i december 2021
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 7. jan. 2022
Hej Charline! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

10/10 Fremragende

Catharina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i december 2021
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 5. jan. 2022
Hej Catharina! tack så mycket för ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

8/10 Udmærket

Thomas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra Sabina den 6. dec. 2021
Stort tack för ert omdöme!

8/10 Udmærket

Malou

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Front facing service was great, especially the restaurant/bar staff. Cleanliness wasn't good at all, they just moved things around in the room.
Overnattede 3 nætter i november 2021
Svar fra Luis den 21. nov. 2021
Hello Malou, Thank you very much for taking the time to write to us regarding your recent stay at Haymarket by Scandic. We really appreciate your kind comments, but most of all thank you for your feedback that helps us improve what we do. Kind Regards, Luis Service Host, Front of House

10/10 Fremragende

Victoria

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2021
Svar fra Sabina den 10. nov. 2021
Stort tack för ert betyg!

8/10 Udmærket

Niels Erik

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 10. nov. 2021
Hej Erik! tack så mycket för din vistelse hos oss och ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

8/10 Udmærket

Anders

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Nice, clean, central.
Overnattede 2 nætter i oktober 2021
Svar fra Luis den 5. nov. 2021
Hej Anders! Tack för att du bodde hos oss, och tagit dig tiden att lämna feedback på vad som vi kan göra ännu bättre. Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar Luis Service host Haymarket by Scandic

8/10 Udmærket

Dorthe

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel
Lækkert hotel med super god central beliggenhed. Fantastisk morgenmadsbuffet
Overnattede 5 nætter i oktober 2021
Svar fra Mikael K den 24. okt. 2021
Tack Dorthe för att du bott hos oss och tagit dig tiden att lämna detta fina omdöme som hjälper andra i sitt val av boende. Varmt välkommen tillbaka!

10/10 Fremragende

Carina

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt!!!
Dejligt centralt-beliggende hotel. Små, fine værelser. Lækker morgenmad og smilende personale
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Mikael K den 11. sep. 2021
Stort tack Carina, inte bara för det fantastiska omdömet, men också att ni valde att bo hos oss. Varmt välkomna tillbaka!

10/10 Fremragende

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i august 2021
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 5. sep. 2021
Hej Lars! tack så mycket för ert betyg! Varmt välkommen tillbaka och vänlig hälsning, Juan på Haymarket

6/10 Okay

Mohammad Ibrahim

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
- Upon arrival at the hotel approximately at 9 AM, we were told that our room was not available and that they cannot provide us any more information about when it will be ready. We were told to come back and inquire about the status of our room. Knowing that my wife was pregnant, they still made us wait for a room for 4 hours. I had given my phone number to the hotel receptionist to call me when our room was ready, but they never called me or gave me any information until I inquired about the status of the room 3 times during the total duration of the 4 hour wait. - The room was very cold. - Also, on the day of check-in, the front office staff informed us that we need to order a clean-up of the room by 11am, however, given that we got the room after 12pm, we were allowed to book the clean-up. Unfortunately, our room was never cleaned by the staff.
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Sabina den 21. sep. 2021
Hi Mohammad, Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with check-in at front desk, we guarantee all rooms from 3pm. We will of course take with us and try to be more clear about when you can expect your room to be ready. I'm also sad to hear that your room was cold, there is a ventilation system which you can control from the room, I hope you got assistant with that if needed. I hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay. All the best,

8/10 Udmærket

Claus

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Sabina Stener den 30. aug. 2021
Stort tack för ert betyg!

6/10 Okay

Nicolai

Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Dårlig oplevelse med Scandic
Vi betalte ekstra for et værelse med en King size seng, men fik et værelse med to enkeltsenge i stedet. Da vi nævnte det for personalet, fik vi at vide, at de kun havde dobbelt senge og queensize senge på hele hotellet. Vi fortalte at vi havde betalt ekstra for king size og personalet svarede blot tilbage 'Hvad ønsker i at gøre?' i stedet for at hjælpe os. Der lå lange hår på gulvet flere steder på værelset.
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Sabina Stener den 30. aug. 2021
Hej Nicolai! Stort tack för ert omdöme, jag är ledsen att höra att vi inte levt upp till förväntningar när det kommer till sängarna. Jag förstod även att du varit i kontakt med min kollega Anna över telefon som förklarade mer kring storleken på våra sängar. Våra King-Size är 180 cm breda. Vänliga hälsningar,

10/10 Fremragende

Jesper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Mikael K den 2. aug. 2021
Tack för att du valde att bo hos oss Jesper, och även för det fantastiska omdömet. Varmt välkommen åter!

10/10 Fremragende

Martin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk
Meget bedre end på billederne. Positivt overrasket, venligt personale og god service. God beliggenhed i centrum ud til det hyggeligste torv.
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Mikae K den 27. jul. 2021
Tack Martin för din vistelse. Är väldigt kul att höra att vi överträffade era förväntningar. Varmt välkommen tillbaka!

10/10 Fremragende

Rasmus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice place. Good central location. Very clean.
Overnattede 6 nætter i juli 2021
Svar fra Juan Rodriguez Gomez den 26. jul. 2021
Dear Rasmus, many thanks for taking the time to write to us in regards to your last stay at our hotel. It make us very proud to receive such a high rate from you. Once again thank you for your comments, and we hope to be able to welcome you back in the near future. Warm Regards Juan

8/10 Udmærket

Niklas

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location and nice decor. Room didn't have a great view and felt a bit dark.
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Juila T, Haymarket By Scandic den 26. maj 2024
Hi Niklas, Thank you so much for taking your time to leave us this wonderful review! We're so glad to hear that you enjoyed your stay with us here at Haymarket. We're very fortune to have the location of the hotel in the middle of Stockholm City Center. Regarding the view of your room, we're sorry to hear that you did not like it as much. For your next stay, feel free to reach out to us beforehand and we will give you a room with a better view:) You are so very welcome back! Best regards,

10/10 Fremragende

David

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We could not have picked a more convenient location, a short walk to the Central Station, Stockholm’s main shopping district and other sights. Comfortable rooms and beds. Small, but nicely fitted bathroom with great water pressure in the shower and heated floor. Staff were very personable. Nice selection at the buffet breakfast, including cook to order eggs and omelettes. The Bar Americain off the lobby is a happening place, popular with a trendy local crowd. They had live jazz in the lobby a couple of nights we were there. Everyday there is a flower and fruit market in the square out front and on Sundays, a great flea market with vintage items for sale and real bargains. We will plan to stay here the next time we are visiting Stockholm.
Overnattede 5 nætter i maj 2024
Svar fra Julia T, Haymarket By Scandic den 26. maj 2024
Hi David, Thank you so much for taking your time to leave us this wonderful review. We're very fortune to heave the location of the hotel in the middle of Stockholm City Center. It brings out a smile on my face to hear all this beautiful things you have to say about the hotel. We're so glad to hear that you enjoyed your stay here with us. You are so very welcome back! Best regards,