Hvor skal jeg starte, når der er så mange ting der burte være i orden men ikke er det, prøver at se ud som et business Hotel, men det er det ikke. Vi havde 3 værelser og er Aircrew, ankommer til hotellet i uniform, så der kan ikke være nogle tvivl, men alligevel får jeg et værelse ved siden af en familie med børn, som begynder at råbe og skrige kl 06 om morgen, ikke kun børnene men også de voksne, ikke bare lidt men rigtig meget og rigtig længe, de var helt uden dannelse og pli, min Copilot oplevet det samme kl 03 at en anden familie prøvede at komme ind på hans værelse, de prøvede ikke bare kortet, nej de ruskede i døren, råbte op og diskuteret om det nu var de rigtige værelse, da han så åbnede døren og forklaret at det nok ikke var her de skulle bo, forsatte de samme show ved næste dør, det er den slags typer der bor på dette hotel, og personalet på hotellet kan jo vælge at business folk bor på en etage, så de kan få ro, og det er ikke godt at blive vækket når man har 12 timer til at sove efter en lang dag og så skal flyve igen, med kun få timer søvn, det er meget farligt, morgenmaden er ulækker, feddet og klam, servicen dårlig, skulle bruge en stik fra UK til EU, og blev lovet at de ville finde et eller ringe,det gjorde jeg 3 gange men hørte aldrig fra dem, jeg kunne blive ved med at komme med ting, men gider faktisk ikke at bruge mere tid på dette dårlige skuffende at for dyrt hotel, som mere er et trash motel af de helt slemme. håber bare at Crown plaza snart åbner igen.