Udendørs pool, parasoller, liggestole

Anmeldelser af Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa

5 out of 5

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 212 af i alt 466 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 180 af i alt 466 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 56 af i alt 466 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 13 af i alt 466 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 5 af i alt 466 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

9,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Ahsen Manzoor

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Luksushotel på Mauritius bedste strand
Super lækkert luksushotel med fantastisk strand og gode faciliteter og aktiviteter. Hovedpuderne på værelserne burde dog være i forskellige formater, så de passer til forskellige ønsker.
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra The L'Imperial Team den 7. okt. 2023
Dear Mr Manzoor,Thanks for your wonderful review.We have taken good note of your remarks concerning pillows and will do needful.Kind Regards,

10/10 Fremragende

Jesper, København, DK

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel med god strand
Dejligt hotel i smuk park. Virkelig en oase til afslapning. Værelserne er rummelige og godt indrettede, men inventaret lidt slidt. Personalet er meget venlige og opmærksomme. Restaurantudbuddet lidt begrænset med primær fokus på den store buffetrestaurant. Strandbar og frokostrestaurant ligger meget fint ved stranden. Det et nemt at arrangere ture med taxa til rimelige priser. Alt i alt et virkelig dejligt feriehotel.
Overnattede 7 nætter i november 2017
Svar fra L'Imperial den 4. jan. 2018
Geachte Jesper, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Sofitel Mauritius L'Impérial Resort & Spa erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,

8/10 Udmærket

Claus Sørup

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel med gode faciliteter
Dejligt hotel med fine værelser og mange faciliteter. Gode restauranter, men frokost restauranten på stranden havde både langsom service og kvaliteten var utrolig lav. Vi vil anbefale half eller full board hvis man skal bo her da priserne i restauranterne er høje.

10/10 Fremragende

R

Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra The L'Imperial Team den 24. feb. 2024
Dear Valued Guest,Thanks for your perfect note.We look forward to welcome you back to the Sofitel L'Imperial Resort.

10/10 Fremragende

Alain

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra The Sofitel L'Imperial Team den 4. nov. 2023
Dear Sir,Thank you for your perfect rating.Looking forward to welcoming you back to the Sofitel L'Imperial Resort.Best regards

8/10 Udmærket

Sara

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 10 nætter i september 2023
Svar fra The L'Imperial Team den 4. okt. 2023
Dear Mrs Sara,Thank you for rating the Sofitel Mauritius L'Imperial Resort.Kind Regards

10/10 Fremragende

David

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra The L'Imperial Team den 11. sep. 2023
Dear Mr David,Thanks for this perfect note!We look forward to welcoming you back again.Kind Regards

10/10 Fremragende

Kathryn

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Some of the furniture in the our room was quite worn out and had some kind of dirt all across it. It looked like there was gum or something sticky on the chair so we were unable to use the desk area properly. The mirror in the desk was also quite dirty. Everything else was absolutely amazing and beds were absolutely fantastic to sleep on. Thank you for all of the amazing hospitality and all of the services that were provided.
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra The L'Imperial Team den 1. sep. 2023
Dear Mrs Kathryn,Thanks for sharing your experience of our Resort.We appreciate the positives and the constructive feedback which help us improve.Thank you for assisting us perform at our very best.Kindest Regards

8/10 Udmærket

CELIA

Overnattede 5 nætter i august 2023
Svar fra L'Imperial Team den 17. aug. 2023
Dear Celia,Thank you for your rating.We look forward to welcome you back.Kind RegardsPaulette

10/10 Fremragende

Robert

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel
Lovely hotel. Great location. Staff fantastic. Very polite and so helpful. Food excellent. Would go back.
Overnattede 9 nætter i juni 2023
Svar fra The L'Imperial Team den 11. jul. 2023
Dear Mr Robert,Thanks for your lovely comments. We are delighted to have met your expectations and look forward to welcoming you back anytime soon.Kindest regards

6/10 Okay

MARCO

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
At the check in we noticed the bath was dirty , we mentioned to the staff but nobody did care to come and see us , the staff in general have no clue about service so I would take off the word luxory and charge less as rooms are in need of renovation , if you want to get to flic and flac center you need to take a taxi as the road is dark with no sidewalk, taxi in the resort will accept only cash , you might wonder why.. , and they charge 6 pounds for 5 minutes drive , the beach is full of little rocks and dead corals , boats are passing by very close to the beach that almost get you if you are in the water which is not deep , the 3 star are just for the food and spa.
Overnattede 10 nætter i marts 2023
Svar fra The Sofitel L' Imperial Team den 27. mar. 2023
Dear Mr Marco,Thank you for taking the time to comment following your stay. We are sorry that your stay did not meet your expectations in terms of service. However, please note that the taxis are independent from the hotel and we have no say concerning the fare they charge.We appreciate your constructive comments and shall take remedial measures so as to improve where required.Regards,

10/10 Fremragende

M

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabulous hotel with great service
Stayed in renovated Magnifique room Service is excellent - staff very attentive Room and other facilities very well maintained
Overnattede 3 nætter i februar 2023
Svar fra L' Imperial Team den 4. mar. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your very Magnifique comment.We look forward to welcoming you back again.Kind RegardsPaulette

8/10 Udmærket

WALDEMAR

Overnattede 10 nætter i februar 2023
Svar fra L' Imperial Team den 27. feb. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for rating our Hotel.We look forward to welcoming you back again.Best Regards

8/10 Udmærket

Aili

10/10 Fremragende

Milica

Overnattede 2 nætter i november 2022

8/10 Udmærket

Serena

Overnattede 11 nætter i juni 2022
Svar fra Sofitel L'Imperial Team den 20. jul. 2022
Dear Serena, Thank you for rating our Hotel and services. We look forward to welcome you back again. Sincerely

10/10 Fremragende

Mylene

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Best Sofitel Experience
It was amazing. The staff were welcoming and very attentive. Certainly the best service in comparison to other Sofitel I have stayed in within Europe ans UK
Overnattede 18 nætter i juni 2022
Svar fra Sofitel L'Imperial Team den 6. jul. 2022
Dear Mrs Mylene, Thanks for sharing your review. We are delighted that your stay met with your expectations and look forward to welcome you back to our Resort. Kind Regards

10/10 Fremragende

Vineet

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The property was really nice and peaceful. The rooms were large and airy. The staff was helpful and friendly.
Overnattede 7 nætter i juni 2022
Svar fra Sofitel L'Imperial Team den 2. jul. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your beautiful review. We look forward to welcome you back. Kindest regards

10/10 Fremragende

Laura

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i maj 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent hotel !
Overnattede 7 nætter i april 2022

10/10 Fremragende

Alban

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Top
Super spot avec de nombreuses activités
Overnattede 6 nætter i januar 2022
Svar fra L' Imperial den 17. jan. 2022
Cher Monsieur Alban, Un grand MERCI pour votre commentaire. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien à Vous

10/10 Fremragende

Samira

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sofitel L’impérial Wolmar Flic en Flac
Impossible de visiter l’île Maurice sans passer par Flic en flac et son superbe hôtel Sofitel L’impérial à Wolmar, certainement le meilleur de Flic en Flac d’ailleurs. Très très bon restaurant, produits frais et de qualité. 1 personnel aux petits soins…spéciale dédicace à Vishal, responsable du Bar et 1 grand merci à Vikash pour ces précieux conseils dans l’organisation de notre séjour et nos excursions. Je recommande a 100%
Overnattede 5 nætter i januar 2022
Svar fra L' Imperial den 17. jan. 2022
Chère Samira, Merci pour vos appréciations de séjour, votre recommandation ainsi que les sublimes photos partagées. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre petit paradis. Bien cordialement,

8/10 Udmærket

Damien

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Awesome
This is an amazing hotel ! People are here to satisfy your needs and make your trip awesome!
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra L' Imperial den 11. jan. 2022
Dear Mr Damien, Thank you for your awesome comments. We are thrilled to have met your expectations and your satisfaction is our reward. We wish you a very fruitful and healthy 2022! Sincerely, Paulette

10/10 Fremragende

Marlene

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour détente
Super hôtel avec longue plage. Emplacement idéal. Personnel accueillant et très sympathique. 2 piscines dont une pour adulte. Coucher de soleil juste magnifique.
Overnattede 5 nætter i december 2021
Svar fra L' Imperial den 11. jan. 2022
Chère Madame, Merci pour vos commentaires très positifs. Nous sommes ravis d' avoir comblé vos attentes et espérons vous accueillir à nouveau. Bien à Vous, Paulette

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Average
Food allergy was not noted. Communication was poor during the trip. Food was ok for our short stay. Would not stay beyond a few days.
Overnattede 3 nætter i december 2021
Svar fra Imperial den 29. dec. 2021
Dear Guest, We acknowledge the rating of your experience at our Resort and are pleased to note your satisfaction concerning food. We once more would like to apologize for the breakdown in our internal communication and are pleased to the mutually agreed solution. Our best wishes for a happy 2022! Regards Paulette Tang PA to General Manager

6/10 Okay

Rolando

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not as good as I hoped
I love other Sofitel properties around the world. They generally have great knowledgeable staff and really go above and beyond for the customer. I can’t say that for this place . I was unable to get any reservations at the restaurants and we were there over a week! That’s ridiculous and they should have tried to at least accommodate a beach dinner . I also was out in a bit so luxurious room when they had better rooms available. My room didn’t even have a working ac it was super hot the first night and we complained we stayed j. The room for another 3 nights. It was really difficult to get a taxi and the hotel didn’t do much to help us. Overall I would t recommend this hotel.
Overnattede 8 nætter i november 2021
Svar fra L'Imperial den 1. dec. 2021
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your feelings following your stay. We are very sorry to learn that your expectations were not met and would like to sincerely apologise to you for letting you down. We shall certainly address the issues you encountered to work for improvement. Thank you for helping us perform at our best. Sincerely Guest Relation Service

10/10 Fremragende

Waleed

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2021
Svar fra L'Imperial den 1. dec. 2021
Dear Mr Waleed, Many thanks for this excellent rating. Hope to welcome you back soon again. Warmest regards Guest Relation Service

10/10 Fremragende

Cristilio

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 12 nætter i oktober 2021
Svar fra L'Imperial den 1. dec. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for this excellent rating. We hope to welcome you back again. Sincerely, Guest Relation Service

8/10 Udmærket

Patrick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 10 nætter i marts 2020

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Could be better for 5*
Lovely hotel however the buffet was a little below 5*, as were the staff clearing tables to empty plates that birds were eating off!
Overnattede 4 nætter i marts 2020
Svar fra Guest Relation Service den 16. mar. 2020
Dear Guest, Thank you for your review and comments for us to work on improvements. Kind Regards

4/10 Dårligt

Fatiha

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
catastrophique !
Étions nous bien dans un établissement Sofitel ? La question qui revenait inlassablement à mesure de la découverte des points de déception dans cet hôtel qui ne mérite pas ce gage de qualité. Hôtel extrêmement vieillissant, chambre catastrophique (baignoire avec rouille, calcaire, rideaux troués, aucune luminosité), serviettes de piscine dans une état horrible ... Nous avons demandé une chambre moins ravagée mais Visiblement toutes les chambres étaient dans le même état. C’est extrêmement honteux de la part de cet établissement qui devrait connaître une rénovation partielle d un de ses ailes cette année selon les dires du personnel ... Seul point positif : la gentillesse du personnel.
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Le Service Relation Client den 3. mar. 2020
Chère Madame, Nous sommes sincèrement désolés de lire votre déception sur votre séjour et tenons à vous remercier d'avoir partagé. Vos commentaires nous aident à identifier les aspects sur lesquels nous devons travailler pour améliorer l'expérience de nos futurs clients. Bien à vous,

6/10 Okay

T.A.B., London

Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Nice private beach. Service in the bars and restaurants was variable. Sometimes excellent, more often slow, and occasionally overwhelmed by guest numbers. Although well maintained, the property had the feel of somewhere that needed a touch more tlc.
Overnattede 6 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Relation Service den 2. mar. 2020
Dear Guest, Thank you for your comments. We appreciate your feedback to enable us perform at our very best. Kind Regards

4/10 Dårligt

Abderhamane

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Trois étoiles au mieux ... catastrophique !
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Le Service Relation Client den 4. mar. 2020
Cher Client, Nous sommes désolés de lire votre déceptiion à travers ce commentaire et vous prions d' accepter toutes nos excuses. Bien cordialement

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 10 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Relation Service den 17. feb. 2020
Dear Guest, Thanks for taking the time to rate us. Hope to welcome you back soon! Kind regards

10/10 Fremragende

Miriam

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Hotel ist einzigartig für einen entspannten Urlaub. Ob als Paar oder mit Kindern, man wird rund um die Uhr herzlich umsorgt und ein tolles Freizeitprogramm wird geboten. Das Pool ist riesig, Strandbetten, gratis Wasseraktivitäten, freundlichste Mitarbeiter und die Abend-Gesangs -Artisten sind auch sehr talentiert. Würde sofort wieder kommen und das Hotel ist zu empfehlen. Nebenbei ist Flic en Flac der schönste Strand für einen Abendspaziergang. :)
Overnattede 7 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Relation Service den 19. feb. 2020
Sehr geehrte Frau Miriam, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Sofitel L'Imperial Mauritius. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Relation Service den 17. feb. 2020
Dear Guest, Thanks for rating us. Best Regards

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Die Lage ist sehr gut, der Strand und das Meer wunderschön. Die Zimmer sind gross, wir hatten ein Zimmer mit Meerblick. Der Blick war toll. Die Gartenanlage sehr schön. Das Hotel selber ist in die Jahre gekommen. Wenn es regnete, tropfte es in unserem Zimmer von der Decke. Die Klimaanlage ist eine Nacht lang ausgefallen. Der Service war im internationelen Vergleich unterdurchschnittlich. Einige Beispiele: z.B. wurde die Minibar zwei Wochen lang nicht aufgefüllt. Wenn man den Roomservice oder den Concierge anrief, hatt man eine 50/50 Chance, ob der Anruf überhaupt entgegengenommen wurde. Die Liegestühle sind sehr alt, die Pooltücher ausgefranst und mit nicht mehr auswaschbaren Flecken drauf. Im Restaurant hat man gut gespeist. Das Essen war immer sehr frisch und gut zubereitet. Ein Kompliment an die Küchenmanschaft. Jedoch wuden z.B. Geschirr nicht nachgefüllt am Buffet oder bis der Kaffee kam, hatte man bereits fertig gefrühstückt. Positiv herausgestochen sind einige Personen vom Staff. So z.B. Vishal, der Supervisor von dem Barbereich. Oder auch der Tepanjakymeister war hervorragend. Auch die Zimmermädchen haben einen guten Job gemacht. Da das gesamten Hotel über keine Lifte verfügt, waren die Servicewagen der Zimmermädchen schlecht bestückt. Die Zimmermädchen haben aber das beste aus der Situation herausgeholt. Kompliment. Die Behandlungen im Spa waren gut, die Organisation der Termine jedoch weniger.
Overnattede 14 nætter i december 2019
Svar fra Guest Relation Service den 15. jan. 2020
Dear Guest, Thank for your sharing your detailed feedback outlining the positives and the areas of improvement. We have taken note of the challenges you encountered and apologise for the inconveniences. We wish you all the best for 2020 ! Kind Regards

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Nice pool, shared with kids, but no pool bar l This hotel needs renovation. Choice if restaurants limited other than buffet.
Overnattede 6 nætter i januar 2020
Svar fra Guest Relation Service den 15. jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. Pleased to inform you that a Pool Bar will soon be a reality this year.. Have a wonderful 2020 ! Kindest regards

10/10 Fremragende

Nancy

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Guest Relation Service den 10. jan. 2020
Dear Nancy, Many thanks for your perfect rating. Hope to welcome you back. Have a wonderful 2020!

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Meget bra. Kunne vært mer forslag til turer og opplevellser på øya.
Overnattede 14 nætter i december 2019
Svar fra L'Imperial den 3. jan. 2020
Dear Guest, Thanks for your review. All the best for 2020! Kind Regards

10/10 Fremragende

Simon

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A great address in Flic & Flac
Great hotel, practical rooms, helpful staff
Overnattede 2 nætter i december 2019
Svar fra L'Imperial den 3. jan. 2020
Dear Valued Guest, Thanks for sharing your satisfaction. We hope to welcome you back! Sunny regards

10/10 Fremragende

Liza

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Superbe hôtel, dont les points forts sont la plage privée qui est sublime et spacieuse, et son incroyable piscine. Les services sont excellents, le personnel adorable. Parfait hôtel pour un couple car très calme et confidentiel, moins approprié avec des enfants. Seule chose à redire : il serait temps de renouveler les serviettes de plage !
Overnattede 6 nætter i november 2019
Svar fra L'Imperial den 18. dec. 2019
Chère Liza, Un grand MERCI pour vos appréciations. Nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir à nouveau et profitons de cette opportunité pour vous adresser nos voeux les meilleurs pour de belles fêtes et une magnifique année 2020! Bien à vous, Le Service Relation Client

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ganze Hotelanlage war sehr schön . Das Hotel ist sehr gut.
Overnattede 9 nætter i november 2019
Svar fra L'Imperial den 18. dec. 2019
Dear Guest, Thanks for your great review, we hope to welcome you back ! Happy Festive Season and wish you an excellent 2020 ! Warm regards

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was better than I expected, I like it and I would recommend it to everyone
Overnattede 5 nætter i december 2019
Svar fra L'Imperial den 18. dec. 2019
Dear Guest, We thank you for sharing your satisfaction and hope to welcome you back. Have a wonderful Christmas and a succesful 2020 ! Sunny Regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
La situation, la plage, la grande champe et l'excellent petit-déjeuner
Overnattede 15 nætter i november 2019
Svar fra L'Imperial den 18. dec. 2019
Cher Client, Merci d'avoir partagé votre satisfaction. Au plaisir de vous revoir. Meilleurs voeux pour un merveilleux Noel et une heureuse année 2020 !

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
à vos moindres désirs. L’hôtel est bien situé, la plage est très belle, la piscine est très grande et très propre. Les chambres sont spacieuses mais je n’ai pas aimé la literie trop molle à mon goût. Dans sa totalité l’hôtel mériterait un bon coup de rajeunissement. Les repas sont bons et assez riches en choix.
Overnattede 6 nætter i november 2019
Svar fra L'Imperial den 18. dec. 2019
Cher Client, Un grand merci pour vos appréciations. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. Nos meilleurs voeux pour un Magnifique Noel et un merveilleux 2020 !

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Huone oli käytännöllinen hotelliasumiseen, tilava kylpyhuone, erillinen wc, erillinen vaatehuone. Katoksellinen parveke rannan suuntaan hyvä. Kehitettävää palvelupyyntöjen toteuttamisessa.
Overnattede 13 nætter i november 2019
Svar fra L'Imperial den 19. dec. 2019
Dear Guest, Thanks for your review. Hope to welcome you back. Kind regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Overnattede 11 nætter i september 2019
Svar fra Guest Relation Service den 4. nov. 2019
Dear Guest, Thanks for rating us. Best Regards

10/10 Fremragende

Cucuzza, Le cannet

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Un magnifique hôtel avec une vue à coupé le soufflé lorsqu’on arrive. Même si l’hôtel n’est pas tout jeune tout y est pour passer de belles vacances. Cet établissement a un charme fou qui nous plonge directement dans un autre lieu. Le personnels est extras
Overnattede 7 nætter i oktober 2019
Svar fra L'Imperial den 18. dec. 2019
Cher Client, Merci beaucoup pour vos appréciations. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. Meilleurs voeux pour un magnfique Noel et une merveilleuse année 2020!