Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 221 af i alt 655 anmeldelser" "
10 - Fremragende
221
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 290 af i alt 655 anmeldelser" "
8 - Udmærket
290
Bedømmelse på 6 − Okay. 92 af i alt 655 anmeldelser" "
6 - Okay
92
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 38 af i alt 655 anmeldelser" "
4 - Dårligt
38
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 14 af i alt 655 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
14
8,6/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,2/10
Faciliteter
8,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
6/10 Okay
Jonas
8. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bordeaux i weekenden.
Hotellet lå godt i udkanten af Bordeaux centrum, hvilket betød at der var roligt om natten. Der var en god bar på hotellet. Hotellet må siges at være temmelig slidt. Der var ingen løbebånd i motionsrummet. God value for money.
Jonas
Overnattede 3 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Kim
Forretningsrejsende
22. apr. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kim
Overnattede 2 nætter i april 2022
Svar fra Anthony den 16. maj 2022
Dear guest,
Thanks for your feedback. We're glad you enjoyed your stay.
Best regards,
Anthony
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
1. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Et godt hotel m egen parkering. Nogenlunde centralt ellers Tramway tæt på.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra Anthony den 2. aug. 2019
Dear guest,
Thanks for your kind review on your stay.
We hope to wecome you again soon !
Best regards,
8/10 Udmærket
Arne, tremolat
13. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fin placering i bordeaux
Hotel i gå afstand til centrum.
God service, men desværre ingen parkering
i dagtimerne. P mod gebyr i dagtimerne.
Arne
Overnattede 1 nat i december 2018
Svar fra Flobi den 13. dec. 2018
Dear Arne,
All the team and I would like to thank you for taking the time to write a comment after your stay at Mercure Bordeaux Centre and we are really pleased to read that the location of the hotel has been hepfull for your visit.
Waiting for the pleasure to welcome you soon at Bordeaux
Best regards
8/10 Udmærket
Frederik
30. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super komfort
Lige netop lidt langt fra centrum. Fremragende hotel, med super senge og badeværelser. God service.
Frederik
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Flobi den 2. aug. 2018
Dear Frederik,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Bordeaux Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Udmærket
Thomas
11. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good hotel
Thomas
Svar fra Floria den 11. apr. 2018
Dear Thomas,
I would like to thank you for taking the time to write a comment after your stay at Mercure Bordeaux Centre and I am really pleased to read that you enjoyed your stay with us.
I really hope to have the opportunity to welcome you later,
Best regards
8/10 Udmærket
Michael, Düsseldorf
19. apr. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel
Ok
Michael
Svar fra ANGELIQUE den 25. jun. 2016
Dear Michael,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Bordeaux Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
8/10 Udmærket
Not Provided, San Sebastian
16. okt. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Somewhat Nice hotel
room seemed very old and not as luxury as it looked on The photo!
Not Provided
Svar fra ANGELIQUE den 26. dec. 2015
Dear Sir, Madam,
Thank you for having taken the time to give us your views on your stay in our hotel.
My team and I are very grateful for your remarks. They will encourage us to maintain our efforts so that the services we provide for you fully meet your expectations.
Looking forward to welcoming you shortly in one of the hotels of the Mercure network.
Yours sincerely,
10/10 Fremragende
Kim
2. maj 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kim
4/10 Dårligt
Martin
18. maj 2024
Synes ikke om: Rengøring
Martin
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Edwin, Chef de Réception den 23. maj 2024
Bonjour Martin, merci pour votre retour d'expérience suite à votre séjour au Mercure Bordeaux Centre.Nous n'avons pas pour habitude de recevoir une note de 2/5.Je vous serais très reconnaissant si vous pouviez nous apporter plus de détails afin d'améliorer la qualité de séjour de nos futurs clients.N'hésitez pas à me contacter par mail au h1281-rd@accor.com je serais ravi d'échanger.Bonne journée,
10/10 Fremragende
Alma
Rejste med partner
5. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice room
Alma
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
CARLOS
Rejste med familie
31. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Muy buen hotel, limpio, moderno y cómodo. Desayuno muy rico y completo, todo estupendo. Ambiente tranquilo y a 10 min del centro andando. Perfecto, para repetir!!!
CARLOS
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Nicholas
17. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nicholas
Overnattede 1 nat i marts 2024
6/10 Okay
annabelle
Rejste med partner
4. mar. 2024
Synes ikke om: Rengøring
.
annabelle
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
emir
25. feb. 2024
emir
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
KULTCHEYAN
11. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KULTCHEYAN
Overnattede 1 nat i februar 2024
8/10 Udmærket
BRImprim
29. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
BRImprim
Overnattede 2 nætter i januar 2024
10/10 Fremragende
Graham
Rejste med partner, Forretningsrejsende
26. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Property is on a back street and behind a mall. People sleeping on the street nearby.
Graham
Overnattede 1 nat i januar 2024
10/10 Fremragende
Olivia
21. jan. 2024
Olivia
Overnattede 2 nætter i januar 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring
Un privilège moins bien que chez soi
La chambre privilège ne présente pas grand intérêt.
Nous étions dans une chambre en étage intermédiaire, plutôt sombre, donnant sur une vue quelconque pour ne pas dire laide. Mais sur ce point, ce n’est pas dû à l’hôtel mais au quartier en lui même.
La literie était inconfortable (matelas sans soutien et oreillers durs). Bref moins bien quand la maison.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2023
8/10 Udmærket
Jasmine
Rejste med partner
5. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jasmine
Overnattede 3 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
Alexandre
Rejste i en gruppe
1. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alexandre
Overnattede 2 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
29. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Bordeaux is well worth visiting
L'hôtel se trouve à quelques pas de nombreux sites d'intérêt de la ville. J'ai apprécié le séjour et la visite de Bordeaux. Je recommanderais l'hôtel Mercure
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
barry
19. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent stay
Very friendly helpful staff and extremely well situated for the old town and restaurants
barry
Overnattede 4 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
Fernando Peixoto
Rejste med familie
18. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
La rue en face de l’hôtel est très mal entretenue dommage pour la qualité de l’hôtel
Fernando Peixoto
Overnattede 3 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
Klaus
Rejste med partner
26. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr gute Unterkunft, nur zu empfehlen.
Klaus
Overnattede 3 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Yannick
Forretningsrejsende
23. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yannick
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra clemence den 26. nov. 2023
merci pour votre retour à la suite de votre séjour. Au plaisir de vous recevoir prochainement
10/10 Fremragende
Andrew
3. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great value for money. Very clean and lovely staff. Easy check-in and check-out.
Andrew
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Clémence den 5. nov. 2023
Thank you so much for your feedback it's a pleasure for us to give you the best check in and check out . We hope to see you next time.
6/10 Okay
Ian
Forretningsrejsende
27. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ian
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
4/10 Dårligt
Leslie
25. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Disappointing
Not a hotel we would use again. On arrival you enter the bar - there is no reception area and the 'receptionist' sits at a little round table with a laptop computer. No sense of welcome from either the receptionist nor the environment. Our keys were given to us from a cupboard behind the wall and they did not work when we had arrived at our room on the 7th floor. We had to go back to the receptionist who very rudely told us we were not using them properly. Having recognised that they had not been programmed correctly we were given fresh keys to the room.
The room was clean and the beds were very comfortable. There was both a kettle and a nespresso coffee maker in the room, as well as a fridge (empty) and a safe. Despite the fact that the room was adequate we were not made to feel welcome at all.
Leslie
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Edwin den 11. nov. 2023
Dear Leslie,Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us.Meanwhile, I can see that you stay didn't meet your expectations and I would like to present you my apologise for that.I was sincerely sorry to learn that your experience was disappointing and I am even more surprised that the points you highlight do not correspond to the quality of service that we hold dear to offer to our customers.The satisfaction of our customers is our priority, so you can be assured that we attach the greatest importance to your comments in order to improve ourselves.We remain, myself and the entire hotel team at your disposal and will be honored to be able to welcome you again in order to provide you with a Mercure experience that meets your expectations.Regards,
10/10 Fremragende
Antônio, Sao Paulo
Rejste med familie
24. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Check in very quick, we were able to access our room with some hours of anticipation.
The room was clean, everything working as expected.
I recommend for vacation and business
Antônio
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra clémence den 5. nov. 2023
Thank you so much for your feedback it's a pleasure for us to give you the best check in. We hope to see you next time.
8/10 Udmærket
JESUS
9. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Merece la pena
JESUS
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Clémence den 19. okt. 2023
Je vous remercie pour votre retour à la suite de votre séjour, au plaisir de vous recevoir prochainement
10/10 Fremragende
Michael
Rejste i en gruppe
8. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michael
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra clémence den 19. okt. 2023
Merci pour votre retour très positif à la suite de votre séjour
6/10 Okay
Wayne
3. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wayne
Overnattede 2 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
MAUJEAN
Forretningsrejsende
23. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Parfait
MAUJEAN
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Clémence den 5. nov. 2023
Merci pour votre retour très satisfaisant, je suis ravie de voir que votre séjour s'est bien passé. Au plaisir de vous recevoir prochainement.
6/10 Okay
Alexander
Rejste med partner
15. sep. 2023
What is up with the reception area at Mercure hotels in general? This time we are checking in at a bar. Just 2 coffee tables and a laptop, friendly girls but just looks unprofessional and cheap.
Alexander
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Edwin den 18. sep. 2023
Dear Alexander,Thank you very much for your comment following your stay with us.Your feedback are very important to us in order to get better day after day.I can see that our way to welcome you was not successfull as we expected.In fact, the purpose is to bring more proximities between you and us.We take in account your impression about it so thank you very much.We're looking forward to welcome you soon to provide you a warm and professional check in.Best Regards,
2/10 Forfærdeligt
Inosi
14. sep. 2023
Inosi
Overnattede 2 nætter i september 2023
10/10 Fremragende
Rania
27. aug. 2023
Rania
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Clémence den 1. sep. 2023
Je vous remercie Rania pour votre retour à la suite de votre séjour au Mercure Bordeaux Centre, je suis ravie de voir que celui ci s'est déroulé comme vous le souhaitiez et nous serions ravis de vous accueillir de nouveau prochainement
10/10 Fremragende
Tomás Alcañiz
Rejste med partner
25. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Buen y centrico hotel
Tomás Alcañiz
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra clemence den 24. sep. 2023
I would like to thank you for your feedback following your stay and I am delighted to see that it went well. I look forward to welcoming you soon during a future stay.
8/10 Udmærket
stéphane
21. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
stéphane
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra clemence den 15. sep. 2023
Merci Stéphane pour votre retour à la suite de votre séjour au Mercure Bordeaux Centre, je suis ravie de voir que celui-ci s'est bien déroulé, en espérant vous revoir prochainement au cours d'un futur séjour.
10/10 Fremragende
Jagjeet
16. aug. 2023
Jagjeet
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra clemence den 15. sep. 2023
Thank you for your feedback, I am delighted to see that you had an excellent stay in Bordeaux and hope to see you soon.
10/10 Fremragende
Sumi
16. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
주요 관광지는 와인 박물관 빼고 걸어다닐 수 있습니아. 특히 투어 모임 장소인 투어리스트 오피스 걸어서 가요. 힘들때마다 중간중간 쉬면서 잘구경했어요. 근처 맛집하고 마트도 안내해줘서 잘 이용했습니다. 시설은 아주 새거는 아니지만 적당히 깨끗하고 괜찮았어요.
Sumi
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra clemence den 19. aug. 2023
Dear sumi, I am delighted to hear that your stay went well and I thank you for your feedback. We look forward to welcoming you again.
10/10 Fremragende
Marie-Claude
Rejste med partner
10. aug. 2023
Synes godt om: Faciliteter
À quelques minutes de marche du centre de Bordeaux. Facile d’accès en transport en commun. Système de climatisation moyen dans la chambre
Marie-Claude
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra clémence den 19. aug. 2023
Chère Marie Claude je vous remercie pour votre retour à la suite de votre séjour au Mercure Bordeaux Centre. Je suis ravie de voir que votre séjour s'est très bien passé et que vous avez apprécié la proximité de l'hôtel avec le centre ville. Au plaisir de vous recevoir prochainement.
6/10 Okay
Jon
6. aug. 2023
Was good
Jon
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Floria den 7. aug. 2023
Dear Jon,Thank you for your feedback regarding your stay at Bordeaux. Do not hesitate to discuss with the reception during your stay. We are available 24 hours a day to offer you a stay that fully meets your expectations.Best regards
10/10 Fremragende
Oskar
30. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Oskar
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Floria den 1. aug. 2023
Cher Oskar,Toute l'équipe et moi-même tenons à vous remercier pour cette note suite à votre séjour Bordelais. Au plaisir de vous revoir prochainement au Mercure Bordeaux Centre,Bien cordialement,
8/10 Udmærket
Waltraud
26. jul. 2023
Waltraud
Overnattede 4 nætter i juli 2023
Svar fra Floria den 27. jul. 2023
Cher Waltraud,Toute l'équipe et moi-même tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire suite à votre séjour Bordelais,A très bientôt,Bien cordialement,
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
18. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ei mitään huonoa sanottavaa. Sijainti tram-pysäkin vieressä oli erinomainen. Huone oli viihtyisä ja siellä oli mukava nukkua. Henkilökunnalta sai hyvää palvelua.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Floria den 21. jul. 2023
Dear guest,All the team and I would like to thank you for taking the time to write a comment after your stay at Bordeaux and we are really please to read that you enjoyed the services proposed by the staff.We really hope to have a new opportunity to welcome you at Mercurehotels,Best regards
8/10 Udmærket
Marco, Riva del Garda
Rejste med partner, Forretningsrejsende
6. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Just 15 minutes from downtown. Very easy if you arrive by car. Our room was good, breakfast too. It is unacceptable that they don't have an umbrella for their guests.
Marco
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Clémence den 6. jul. 2023
Mr Marco, We are delighted to see that your stay went well and that you appreciated the proximity to the city center. We are happy to see that you were able to enjoy the wide choice at the breakfast buffet after having appreciated the comfort of your room. Concerning the umbrellas we have some at the reception that we lend and rotate regularly, only we have a limited stock between those that are returned and in good condition, we are sorry that you could not take advantage of it. We look forward to seeing you again soon at the Mercure Bordeaux Centre.
8/10 Udmærket
Marco, Riva del Garda
Rejste med partner
6. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Just 15 minutes from downtown. Very easy if you arrive by car. Our room was good, breakfast too. It is unacceptable that they don't have an umbrella for their guests.
Marco
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Clémence den 6. jul. 2023
Mr Marco, We are delighted to see that your stay went well and that you appreciated the proximity to the city center. We are happy to see that you were able to enjoy the wide choice at the breakfast buffet after having appreciated the comfort of your room. Concerning the umbrellas we have some at the reception that we lend and rotate regularly, only we have a limited stock between those that are returned and in good condition, we are sorry that you could not take advantage of it. We look forward to seeing you again soon at the Mercure Bordeaux Centre.
10/10 Fremragende
Michael
1. jul. 2023
Michael
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Floria den 3. jul. 2023
Cher Michael,Un grand merci pour votre note suite à ce séjour Bordelais,A très bientôt chez Mercure !Bien cordialement