Modtagelse og indkvartering forgik godt og professionelt. Værelset var stort og rummeligt og holdte til dels hvad der var lovet. Dog var der hverken mulighed for roomservice (ingen telefon) eller massage, som Expedia ellers lover.
Morgenmads buffeten, var efter min smag ikke noget at skrive hjem om, og beskidt bestik og service får heller ikke maden til at virke mere indbydende.
Besøget i restauranten om aftenen bidrog ikke til den kulinariske oplevelse. De havde glemt reservationen, og der gik lang tid før vi fik menukort. Der gik 2 timer før vores mad blev serveret !!! Kødet blev bestilt "medium rare", men var stegt et godt stykke over "well done" - til gengæld var maden kold og smagløs. Tjeneren lovede gratis frugt som kompensation, men den kom jeg alligevel til at betale for.
Rengøring (eller hvad det kan kaldes) på værelset skete når de lige havde lyst og gulvet har nok ikke være vasket siden det blev lagt. Opfyldning af sæbe, te og nescafe skete bare ikke, selvom man spurgte pænt.
Beliggenheden kan der ikke siges noget til og det hyggelige gamle hotel virker både indbydende og rart. Personalet er venlige efter bedste evne, men den generelle kvalitet er efter min mening bare ikke god nok.
Vi besøgte flere hyggelige Hotel restauranter med god mad (på ren service) i nærheden, som jeg ville se nærmere på, hvis jeg skulle afsted igen - f.eks. Villa Perla eller Hadrian's gate Hotel