Transport til overnatningsstedet foregår via vandflyver. Gæster skal kontakte overnatningsstedet inden rejsen via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, mindst 48 timer før du ankommer, for at arrangere indtjekning
Ved indtjekning skal gæster fremvise et negativ COVID-19-testresultat
Gæster, som fremviser en negativ COVID-19-test, skal have fået foretaget testen højst 72 timer inden indtjekning.
Kreditkortet, der blev brugt til reservationen, skal fremvises af kortholderen ved indtjekning sammen med et gyldigt billed-ID. Eventuelle andre arrangementer skal koordineres med overnatningsstedet før ankomst.
Kontakt overnatningsstedet via oplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger
Reservationsdepositum skal betales inden for 24 timer fra reservationstidspunktet. Gæster modtager en e-mail og betalingslink fra overnatningsstedet umiddelbart efter reservationstidspunktet.
Gæster skal bestille transport (tillægsgebyr) fra Velana Internationale Lufthavn (MLE) til overnatningsstedet, som ligger 40 minutter fra lufthavnen med vandflyver. Gæster, der gerne vil have garanteret transport, skal kontakte overnatningsstedet med oplysninger om flyrejsen mindst 78 timer før forventet ankomst. Kontakt overnatningsstedet via oplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen. Transportservice tilbydes i dagtimerne, normalt fra kl. 06.00 til kl. 16.00. Gæster, der ankommer til Malé Internationale Lufthavn efter kl. 15.00, eller hvis fly afgår før kl. 09.00, rådes til at overnatte i Malé.
Gæster skal reservere transport (vandflyver eller indenrigsfly og speedbåd) til overnatningsstedet mindst 7 dage inden ankomst. Gæster skal oplyse deres flynummer og det fulde navn på alle gæster inden ankomst.