Gæster skal rejse via vandflyver til overnatningsstedet. Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet mindst 72 timer før afrejse via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Personalet tager imod gæster ved ankomst
Dette overnatningssted tilbyder ikke indtjekning efter lukketid
Ved indtjekning skal gæster fremvise et negativ PCR-test COVID-19-testresultat
Krav om en negativ COVID-19-test gælder for alle gæster på 1 eller derover, og testen skal være foretaget højst 72 timer inden indtjekning.
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger
Transportservice med pontonfly til overnatningsstedet fra Malé Internationale Lufthavn afgår mellem kl. 06.00 og kl. 16.00. Gæster, der ankommer med internationale fly efter kl. 15.30, må transporteres den følgende dag og derfor træffe aftale på forhånd om overnatning (tillægsgebyr) i Malé. Afrejse med fly fra Malé Internationale Lufthavn skal være efter kl. 09.00.
Gæster skal arrangere returtransport fra overnatningsstedet til Malé Internationale Lufthavn med vandflyver. Gæster, som ønsker garanteret transportservice, skal kontakte overnatningsstedet med oplysninger om flyrejsen mindst 7 dage før deres forventede afrejse. Trans Maldivian Airways/Maldivian Air Taxi tilbyder daglig transport til og fra lufthavnen mellem kl. 06.00 og kl. 16.00. Gæster, der skal afsted uden for disse åbningstider, rådes til at reservere et lokalt hotelværelse i Malé eller Hulhumalé. Der skal muligvis betales et gebyr for bagage, der vejer mere end 20 kg pr. person, til vandflyverselskabet under indtjekning til flyrejsen.