Gæster skal rejse via fly til overnatningsstedet. Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet mindst 72 timer før afrejse via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Personalet tager imod gæster ved ankomst
Gæster, som fremviser en negativ COVID-19-test, skal have fået foretaget testen højst 48 timer inden indtjekning.
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger
Gæster skal arrangere transport (tillægsgebyr) fra Male International Lufthavn til overnatningsstedet, som ligger 25 minutter væk med vandflyver. For at garantere transport skal gæster kontakte overnatningsstedet med deres flyoplysninger mindst 4 dage før forventet ankomst. Transportservice tilbydes dagligt mellem kl. 06.00 og kl. 15.45. Gæster, der ankommer eller afrejser uden for disse åbningstider, rådes til at reservere et lokalt hotelværelse i Male eller Hulhumale.Der skal muligvis betales et gebyr for bagage, der vejer mere end 20 kg pr. person, til vandflyverselskabet ved indtjekning til flyrejsen. Gæster skal betale gebyret for vandflyveren ved udtjekning.
Gæster skal arrangere transportservice (tillægsgebyr) fra Malé Internationale Lufthavn til overnatningsstedet, hvilket tager 30 minutter med indenrigsfly og derefter transport med speedbåd til resortet. For at garantere transport skal gæster kontakte overnatningsstedet med deres flyoplysninger mindst 4 dage før forventet ankomst. Maldivian Airways/FlyMe tilbyder daglig transportservice inden kl. 22.30. Gæster, der ankommer uden for disse tidspunkter, rådes til at reservere et hotelværelse i Malé eller Hulhumalé, indtil transportservicen starter igen.Gæster skal betale gebyret for indenrigsflyvning samt motorbådsgebyret ved udtjekning.
Det yderligere gebyr (betales på overnatningsstedet) dækker gebyret for transport for gæster i alderen 12 til 17 år.