Superior-værelse - 1 kingsize-seng - balkon - søudsigt | Premium-sengetøj, pengeskab på værelset, skrivebord

Anmeldelser af Sheraton Stockholm Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Stockholm Hotel
Tegelbacken 6, BOX 195, Stockholm

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 582 af i alt 1096 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 332 af i alt 1096 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 106 af i alt 1096 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 44 af i alt 1096 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 32 af i alt 1096 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Carsten

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 26. jan. 2024
Kära Carsten, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är fint att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss och att ni uppskattade våra fräscha lokaler. Det är viktigt för oss att erbjuda en ren och bekväm miljö för våra gäster och vi är glada att vi har lyckats med det för er.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Jesper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel midt i Stockholm
Dejligt hotel, central placering, meget hjælpsomt personale. Lidt slidt i kanterne, men høj komfort og pænt og rent
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 18. dec. 2023
Kære JesperTak for at give dig tid til at give feedback på dit ophold hos os.Vi er glade for at høre, at I nød hotellets centrale placering og fandt vores personale meget hjælpsomt - vores team arbejder hårdt for at sikre, at alle gæster føler sig velkomne og godt tilpas. Det er også dejligt at høre, at I fandt komforten høj og værelserne rene og pæne. Vi tager jeres kommentarer om, at hotellet fremstår en smule slidt, til efterretning, og det glæder os at kunne informere om, at en fuldskala renovering er planlagt til at starte i januar. Dette er en del af vores løbende engagement i at forbedre og opdatere vores faciliteter for at sikre en endnu bedre oplevelse for vores gæster.Vi håber på, at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang.Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Ulla

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint værelse med kaffe, te og lille køleskab. Levede op til forventningerne fra billedet. Da vi bad om en ekstra dyne, kom den straks. Rigtig lækker morgenmadsbuffet med noget for enhver smag, også vegansk. Eneste minus er, at håndklæderne blev skiftet hver dag, selvom vi ikke lagde dem på gulvet.
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 30. nov. 2023
Kære Ulla,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os.Vi er glade for at høre, at vores morgenmadsbuffet med veganske muligheder faldt i jeres smag, og at vores hurtige respons på anmodningen om en ekstra dyne levede op til jeres forventninger.Vi beklager, at vores håndklæde rutine ikke levede op til jeres ønsker. Vores standard politik er at skifte håndklæder, der er placeret på gulvet, for at fremme vandbesparelse, og vi vil sørge for at minde vores personale om at følge denne praksis nøje.Vi håber at få mulighed for at byde dig velkommen tilbage til vores hotel i fremtiden.Elin Roquet, General Manager

8/10 Udmærket

kristian

Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 16. nov. 2023
Kära Kristian, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Udmærket

Jesper

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 18. okt. 2023
Kære Jesper,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser på vores hotel.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på vores hotel i fremtiden.Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Maria Sloth

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtig godt hotel med super beliggenhed
God oplevelse. Fantastisk beliggenhed. Imødekommende personale.
Overnattede 1 nat i august 2023

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2023

6/10 Okay

Janne

Synes ikke om: Service og personale
Trænger til opgradering
Service svarer ikke til 5-stjerners hotel. Virkelig ringe morgenmadsbuffet. Indtørret frugt og dårlig udvalg. Fik ikke tilbudt kaffe- skulle selv spørge. Tom minibar i værelset. Bodylotion var ikke udskiftet fra sidste gæst. Slidte værelser.
Overnattede 1 nat i maj 2023

8/10 Udmærket

Helena

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i april 2023

10/10 Fremragende

Dilovan

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Det var godt
Overnattede 3 nætter i april 2023

10/10 Fremragende

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i marts 2023

8/10 Udmærket

Nielsen

Overnattede 2 nætter i november 2022

8/10 Udmærket

Anders

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Perfekt lokation. Baren manglede dog fagligt kvalificeret personale, men alle var søde og hjælpsomme. Samlet en fin oplevelse. Et hotel, hvor vi vil komme igen.
Overnattede 3 nætter i oktober 2022

6/10 Okay

Niels Henning

Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Udsigt
Fantastisk værelse med god udsigt.
Overnattede 2 nætter i juli 2022

6/10 Okay

Steffen S.

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i maj 2022

8/10 Udmærket

Jesper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2022

8/10 Udmærket

Jaffar

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i december 2021

8/10 Udmærket

Kresten

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Get-away Weekend in Stockholm
Nicely placed hotel for shopping and sight-seeing. Only drawback being the very crowded breakfast area Nice rooms and exercise areas.
Overnattede 1 nat i november 2021

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2021

10/10 Fremragende

bente burg

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2021

6/10 Okay

Lisbeth

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i august 2021

8/10 Udmærket

Vagn

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Værelse
Vi havde bestilt til 2 voksne og et barn på 9 år hvilket hotellet mente var et dobbelt værelse !! Da vi forlangte at der skulle være sengeplads til 3 kostede det ekstra !! og det blev så et værelse med 2 3/4 senge - ikke godt nok !!!
Overnattede 2 nætter i august 2021

8/10 Udmærket

Merete

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
God oplevelse men bedre morgenmad
God oplevelse generelt. Dog er vores oplevelse, at morgenbuffeen er mangelfuld og kedelig og kunne gøres meget bedre - set i forhold til pris og hotelstandard.
Overnattede 6 nætter i juli 2021

8/10 Udmærket

Niels

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2021

6/10 Okay

Brandy, Herchweiler

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
It was close to the train stations and was an easy walk to old town (Gamla Stan), as well as nearby restaurants, shops and the mall.
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 23. maj 2024
Dear Brandy, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is gratifying to learn that our strategic location near the train stations and the historic Gamla Stan added convenience to your visit. Our proximity to an array of restaurants, shops, and amenities is something we pride ourselves on, and we are delighted it met your expectations.We appreciate your compliments on the cleanliness of our rooms and the service provided by our team. These aspects are fundamental to us and your recognition is highly valued. However, we regret to hear that our room amenities did not fully meet your satisfaction. While our hotel is indeed preparing for a renovation to enhance our guest experience, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We are committed to maintaining our facilities to the highest standard and assure you that the forthcoming improvements will address these concerns. Your comfort and satisfaction remain our priority, and we are confident that the updates we have planned will only serve to elevate the level of service and accommodation we offer.We hope to welcome you back. Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Kjell

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eveything was good
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 23. maj 2024
Dear Kjell,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Steven, Singapore

Walking distance to Old City, Central Station Great fitness ( 24 hr) facilities.
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 14. maj 2024
Dear Steven,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that you appreciated our prime location, conveniently close to the Old City and Central Station, making it easy for our guests to explore the heart of Stockholm. We're also pleased to know that our 24-hour fitness facilities contributed to an enjoyable stay.Our team at Sheraton Stockholm Hotel is committed to providing exceptional service and facilities that meet the expectations of our valued guests. Your positive remarks serve as a wonderful affirmation of our efforts.Thank you once again for choosing Sheraton Stockholm Hotel, and for highlighting aspects that made your stay memorable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Jacqueline

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 14. maj 2024
Dear Jacqueline,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager

8/10 Udmærket

Isobel

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Perfect location, across from train station , fairly large rooms, good value.
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 14. maj 2024
Dear Isobel,Thank you for such a positive review.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location in proximity to public transport was ideal for you.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Hassan

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Väldigt fint service och trevlig personal.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 4. maj 2024
Kära Hassan, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är roligt att höra att ni var nöjd med städningen av rummet samt vårt hotells skick. Det är även fantastiskt att vår personal och de bekvämligheter vi erbjuder har levt upp till era förväntningar. Vi strävar ständigt efter att erbjuda en service i världsklass och en minnesvärd upplevelse för våra gäster.Tack för rekommendationen och vi hoppas att ni får chans att besöka oss igen snart! Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Udmærket

ROBERTO E

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
NO MANY ORDER DURING THE BREAKFAST
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 23. apr. 2024
Dear Roberto, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you were pleased with the cleanliness of your room, the service provided by our team, and the amenities available during your stay. These are aspects we take great pride in and continuously strive to maintain at a high standard.We regret to hear about your experience with the breakfast order. Please rest assured that we are dedicated to providing a wide variety of quality options for our guests to enjoy, and we will look into this matter to ensure it remains consistent with our standards. Additionally, we recognize your concerns regarding the condition of the hotel, and we are excited to share that we will soon be undergoing a renovation to enhance our facilities and guest experience.We are grateful for your positive remarks on our service and amenities, which reflect the dedication of our staff in creating a welcoming and comfortable environment for our guests at Sheraton Stockholm Hotel.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Elin Roquet, General Manager

6/10 Okay

Emily

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Close to metro station. About 10-15 min to some great restaurants. Hotel overall feels old and worn down. An update to the rooms would add more value to the price we paid.
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 16. apr. 2024
Dear Emily,Thank you for this review of your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our hotel's convenient location close to the metro station and the proximity to a variety of excellent dining options. Our prime location is indeed one of the aspects our guests frequently commend.However, we regret to hear your observations regarding the condition of the hotel. We understand that certain areas are showing signs of wear, and we want to assure you that a full-scale renovation is planned to begin in January to address these concerns and enhance the overall guest experience. As for the room amenities, while some areas are in need of an update, we are committed to providing a comfortable and functional environment for all of our guests. The staff takes great pride in maintaining our rooms and ensuring that they are clean and well-appointed.We are especially grateful for your kind words about our staff's service. Our dedicated team strives to deliver a high standard of hospitality and we are pleased to know that we met your expectations in this area.Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Ernest

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Centrally located. Can walk to major attractions and T central.
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 22. mar. 2024
Dear Ernest,Thank you for this positive review of your stay with us.It's wonderful to hear that our central location provided you with the convenience to explore the city and its attractions easily. We're also delighted that you found our hotel to meet your standards of cleanliness and service. Your compliment on the condition of our hotel is greatly appreciated, reflecting our team's commitment to maintaining a welcoming and well-kept environment. We noticed your room amenities rating and would like to ensure you that our team is dedicated to offering a comfortable stay with thoughtful features, such as the Sheraton Signature Beds and complimentary high-speed internet.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Ernest

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great value in Stockholm. Centrally located.
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 18. mar. 2024
Dear Ernest,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear you found our central location to be of great value during your stay in Stockholm. It's wonderful that the cleanliness of our rooms and the condition of our hotel met your expectations. Your kind words about our service are greatly appreciated, as our team strives to offer exceptional service to all our guests. We regret to hear that some room amenities did not fully meet your standards. While we ensure that all our rooms are equipped with a variety of amenities, as stated in the context, we always welcome feedback on how we can enhance our guest experience.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Ayumi

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 4. mar. 2024
Dear Ayumi,Thanks for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to see you again soon.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Thomas

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 28. feb. 2024
Bäste Thomas,vi tackar vänligast för att ni ville lämna en kommentar efter er vistelse hos Sheraton Stockholm Hotel.Det är så glädjande att få läsa era positiva kommentarer! Vi är glada att ni trivts och önskar er varmt välkommen åter.Vi önskar er varmt välkommen åter vid nästa tillfälle. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Udmærket

Noak

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 27. feb. 2024
Kära Noak, stort tack för att ni valde att bo hos oss och för ert fina omdöme.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi önskar er välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Lena

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024

6/10 Okay

Jessejames

Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 20. feb. 2024
Dear Jesse,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to learn that your stay did not entirely meet your expectations. Please do let us know at the time of any concerns, our team is always on hand to assist and try to ensure that you have the best stay possible.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Claudia E, Colorado Springs

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location, service and accommodation are excellent. Breakfast buffet is a must have
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 20. feb. 2024
Dear Claudia,Thank you for this great feedback about your recent stay.We're thrilled to hear that our location served you well and that you found our service to be excellent. It's also wonderful to know that the accommodation met your expectations and that our breakfast buffet was a highlight of your stay. Our team takes great pride in offering spacious rooms and a diverse breakfast, providing a perfect start to the day overlooking the stunning Lake Mälaren. We are delighted that these aspects contributed positively to your time at our hotel.We look forward to welcoming you back. Best regards,Elin Roquet, General Manager

6/10 Okay

Hans ten

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Katherine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good view and close to central station
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 13. feb. 2024
Dear Katherine,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We're delighted to hear that you appreciated the stunning views and our proximity to the central station, ensuring convenient access to the city's offerings. Our team takes great pride in maintaining cleanliness, and we're glad that you rated this aspect highly.It seems there was an aspect of your stay that did not meet your expectations fully. Please rest assured that we are committed to providing exceptional service and accommodations, and we continuously strive to enhance our hotel conditions.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Karina K

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Emma

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 6. feb. 2024
Kära Emma, tack för era ord efter er vistelse hos oss.Vi är glada att höra att ni uppskattade ert bekväma rum och vår underbara personal. De strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, och det är fantastiskt att se att detta reflekterades under er vistelse.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

magnus

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 6. feb. 2024
Kära Magnus, tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Varma hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Udmærket

Linlin

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 6. feb. 2024
Käre Gäst, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Fremragende

Henna

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Täydellinen
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 2. feb. 2024
Arvoisa vieraamme HennaKiitos arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että piditte huoneen siisteydestä ja hotellimme kuntoilutiloista - olemme omistautuneet tarjoamaan siistit ja mukavat puitteet kaikille vieraillemme. Palvelumme laatu on meille ensisijaisen tärkeää, ja on hienoa kuulla, että olette kokeneet henkilökuntamme palvelualttiiksi. Huoneiden varustelutaso on meille ylpeyden aihe, ja olemme iloisia, että arvostitte huoneenne mukavuuksia ja tarjoamiamme Sheraton Signature Beds -sänkyjä, jotka on suunniteltu takaamaan virkistävä uni.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Elin Roquet, General Manager

6/10 Okay

Juan

Rejste med familie
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Not ideal cleanliness
The overall cleanliness of the hotel is not good. There's a lot of dust in the room, underneath the beds and furniture, and in the restaurant. The furniture is old and damaged.
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Elin Roquet, General Manager den 30. jan. 2024
Dear Juan.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It's gratifying to hear that you found comfort in our accommodations, with our Sheraton Signature Beds designed for a restful sleep. We're also pleased to note your satisfaction with the level of service provided by our team. However, we regret to hear of your concerns regarding cleanliness and the condition of the furniture. Our guests' comfort and satisfaction are paramount, and we typically pride ourselves on maintaining impeccable standards. While our upcoming full-scale renovation, set for January, will address updates to our hotel, we assure you that we continuously strive to deliver a clean and welcoming environment for all our guests.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best regards,Elin Roquet, General Manager