Quincy Hotel Singapore by Far East Hospitality
Hotel med gratis parkering i nærheden af Orchard Road
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Quincy Hotel Singapore by Far East Hospitality





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.308 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
17. aug. - 18. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
9,8 ud af 10
Enestående
(23 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Madras af viskoelastisk skum
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Badekåber
Bidet
Indlæs alle billeder af Premier-dobbeltværelse

Premier-dobbeltværelse
9,6 ud af 10
Enestående
(14 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minibar (med en række gratis produkter)
Fladskærms-tv
Madras af viskoelastisk skum
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-enkeltværelse

Deluxe-enkeltværelse
9,4 ud af 10
Enestående
(13 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Madras af viskoelastisk skum
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Badekåber
Bidet
Indlæs alle billeder af Premier-enkeltværelse

Premier-enkeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Minibar (med en række gratis produkter)
Fladskærms-tv
Madras af viskoelastisk skum
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Badekåber
Du vil muligvis også kunne lide

The Standard, Singapore
Tanglin
- Pool
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 82 anmeldelser
Prisen er 1.552 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
25. aug. - 26. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

22 Mount Elizabeth, Singapore, 228517
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Carlton Hotel Singapore
Carlton Hotel Singapore
- Pool
- Spa
- Børnepool
- Parkering inkluderet
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.762 anmeldelser
Prisen er 1.327 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
25. aug. - 26. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 35.97 SGD for voksne og 23.98 SGD for børn (cirkapriser)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for ekstra seng: 71.94 SGD pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm og sikkerhedsalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Adgang til poolen døgnet rundt
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Quincy Hotel
Quincy Hotel Singapore
Quincy Singapore
The Quincy Hotel By Far East Hospitality Singapore
The Quincy Hotel
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Quincy Hotel Singapore by Far East Hospitality
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
2. apr. 2024
Overnattede 2 nætter i marts 2024
2/10 Forfærdeligt
Ulla
20. feb. 2024
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Terrible service in restaurant
Ulla
Overnattede 2 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Ulla
1. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect

Ulla
Overnattede 2 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Ulla
30. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Ulla
Overnattede 3 nætter i januar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
25. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastic hotel with great comfort and service
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
CHUL
Rejste med familie
22. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHUL
Overnattede 3 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Peggy
24. jun. 2025
Peggy
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Leticia
Rejste med familie
20. jun. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Leticia
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Yan Bang Lionel
Rejste med partner
8. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yan Bang Lionel
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Hans Peter, Aventura
Rejste med familie, Forretningsrejsende
7. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hans Peter
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Moeka
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Moeka
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Soyoka
1. jun. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Soyoka
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
June Esperanza
Rejste med partner
31. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
June Esperanza
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Zhaojia
Rejste med familie
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zhaojia
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Mee Ling
Rejste med partner
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Mee Ling
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Nurul
Rejste i en gruppe
25. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Nurul
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Simon
25. maj 2025
Simon
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Isabel
23. maj 2025
Isabel
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Asghar
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring
Asghar
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Linda
11. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Linda
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Meixuan
Rejste med partner
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Meixuan
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Edward
Rejste i en gruppe
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Edward
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
SEINA
8. maj 2025
SEINA
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Suryanto
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Suryanto
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Mahesh
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mahesh
Overnattede 8 nætter i april 2025
Expedias nyeste trends
Hoteller
Udlejningsbiler