Sæsonbestemt udendørs pool, liggestole

Anmeldelser af Novotel Rotterdam Schiedam

4 out of 5
Novotel Rotterdam Schiedam
Hargalaan 2, Schiedam

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 377 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 459 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 99 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 42 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 24 af i alt 1001 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Jennifer

Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 28. jul. 2023
Kære JenniferVi er glade for at du valgte at booke dit ophold hos os.Vi er glade for at du, først og fremmest bookede dit ophold hos netop os. Vi beklager at vi ikke levede fuldt op til dine forventninger. Vi håber dog at du til trods fik en masse gode oplevelser med hjem i bagagen.Vi beklager denne ulejlighed, og håber at kunne byde dig velkommen tilbage.DorienGuest Relations Manager

4/10 Dårligt

Camilla

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
4 overnatninger, 3 personer
Vi blev taget rigtig godt imod i receptionen ved ankomst. Alt gled glat og vi fik hurtig udleveret nøgle til vores værelse. Det umiddelbare første indtryk af værelset var, at det var meget lille til tre personer. Da der skulle pakkes ud, var der ikke garderobe plads, så tøjet boede i taskerne under hele opholdet. Der var to håndklæder, to vandglas, 1 almindelig papkrus til te/kaffe og 3 meget små papkrus til feks cappuccino. Der var en kvart flaske shampoo og halvanden rulle toiletpapir. Toiletpapiret blev heldigvis fyldt op hver dag. Ingen steder at sidde, kun i sengene. Der var dog én kontorstol, men den blev brugt til tøj opbevaring og en lille bænk af en art, den blev også brugt til taske opbevaring. Det virkede ikke klar til at der skulle bo 3 på værelset. Vi spiste på hotellet den første aften. Det var en meget kedelig men utrolig dyr omgang, pris og kvalitet hang ikke sammen eller mængde for den sags skyld. Vi have tilkøbt morgenmad hver dag. Udvalget fejlede bestemt ikke noget. Mælken var dog lunken og den varme morgenmad havde de svært ved at holde varm, så den kunne være decideret kold. En dag måtte vi gøre opmærksom på at det flød med skrald foran hotellet, 3 fyldte skraldespande plus det der ikke kunne være deri. Først der blev der gjort rent og ryddet op. Der var ikke smart tv på værelset som lovet. Der var mørke belægninger ala skimmelsvamp i vinduet. Dobbeltsengen var rigtig god. Sovesofaen var hård og den knirkede mere og mere for hver gang den ble
Overnattede 4 nætter i april 2023

6/10 Okay

Dorthe

Synes godt om: Service og personale
Dejligt personale. God morgenmad. Kold værelse at komme til, og meget tynde vattæpper som dyne, ku så få et tæppe.
Overnattede 4 nætter i april 2022
Svar fra Irene - Novotel Schiedam den 7. maj 2022
Thank you for sharing your review with us. We hope to welcome you again in the future.

10/10 Fremragende

Pervin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2021

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good
Nice clean and affordable
Overnattede 2 nætter i november 2020

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice
Nice clean and affordable.
Overnattede 1 nat i november 2020

8/10 Udmærket

Mohammed Bashir

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2019

10/10 Fremragende

Omar

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2019
Svar fra JC den 27. jun. 2019
thank you for your great feedback! :-) We hope to see you again in the future. Kind regards, Team Novotel Rotterdam-Schiedam

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra Judit den 1. maj 2019
Thank you for your great review!

10/10 Fremragende

erik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet fungerer upåklageligt. Restauranten er god uden at være pralende. Personalet er venlige og imødekommende
Overnattede 2 nætter i december 2018
Svar fra Team Novotel Rotterdam Schiedam den 14. jan. 2019
Thank you Eric for your positive feedback! We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. With kind regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig Hotel
God service. Rent hotel, med komfort.
Overnattede 1 nat i november 2018

8/10 Udmærket

Heino

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint til en hurtig overnatning.
Hotellet ligger ikke mere end 10 minutters kørsel fra Rotterdam lufthavn. Tjek inn var hurtig og nemt. Jeg fik et værelse lige overfor elevatoren. Sker det, så få et nyt værelse. Værelserne er ok standard. Ikke mere. Restauranten er fin og maden var ok. Morgenmadsbuffeten var god.
Overnattede 1 nat i september 2018
Svar fra Novotel Rottedam Schiedam den 24. okt. 2018
Dear Heino. We would like to thank you for your postive review! Kind regards, Team Novotel Rottedam Schiedam

8/10 Udmærket

Tommy

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt centralt hotel med dyr morgenmad
Fint centralt beliggende hotel og hyggelig have. Man hører ikke støj fra trafik. Morgenmadsbuffet med pænt udvalg, men 18 euro eller 140 kr pr person er alt for meget, så vi tog ind til Schiedam og fik morgenmad de 5 overnatninger vi havde.
Overnattede 5 nætter i september 2017
Thank you for your great review Tommy! We hope to welcome you again very soon. Kind regards, Team Novotel Rotterdam-Schiedam

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good value
Fint hotel og specielt prisen kan fremhæves som værende god - fin morgenmads buffet og gode tilkørselsforhold fra motorvejen. Derudover gratis p. Vi lejede cykler og cyklede ind til byen. Rigtig fin tur.
Overnattede 2 nætter i august 2017
Thank you for your great review! We look forward to welcome you again! :-) Kind regards, Team Novotel Rotterdam-Schiedam

8/10 Udmærket

Michaela

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017
Thank you for the great review Michaela! Kind regards, Team Novotel Rotterdam-Schiedam

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Thank you for the great review. We hope to welcome you again very soon! :-) Kind regards, Team Novotel Rotterdam-Schiedam

8/10 Udmærket

khesrow

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Dejligt hotel men tjener med attitude problem.
Pænt hotel, men oplevede dårlig service i forbindelse med morgenmadsbuffet. En tjener var grov og nedladende i forhold til flere gæster.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Høj standard
Godt værelse med fri WiFi og utal af tv kanaler. Masser af plads og rent. God mad og morgen buffet.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent speechless its 100% perfect
All I can say about this hotel n its stuff that its 100% perfect. Just loved my stay there twice and my next stay will defintly be in the same hotel. Thank you for the kind staff. Location is also perfect. Nothing wrong with the hotel at all.

8/10 Udmærket

Usman

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Martin Sillesen, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Amazing staff
At first, the parking spaces is perfect for me when i travel on business and have a rental car along with me. The service was kind and friendly all the way, especially Jeroen in the bar who entertained me and served ice cold beers. The surroundings where quiet and relaxing and helped me to have a great stay, after coming home after a long day.

10/10 Fremragende

sas, espe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kanon hotel
dejlig, god service og dejlig pool til ungerne. fantastisk morgenmad

8/10 Udmærket

Henrik, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hyggelig oase midt i storbyen
Dejligt hotel og super godt med den udendørs pool, når man har brug for at blive kølet ned... Største kritikpunkt er hotellets restaurant. Maden levede ikke op til hvad vi havde forventet i forhold til den relative høje pris.

8/10 Udmærket

Henriette Elley, Aalborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ændringer kan gøre en forskel
Vores ophold var godt, dog er der et par punkter jeg ikke er helt tilfreds med. Først kommer vi til et værelse med dobbeltdyne, dette burde være noget man tilvælger og ikke standard, ikke alle par kan sove med samme dyne. Opredning til børnene, er heller ikke ok. De bliver spist af med et tæppe med foldet lagen omkring. Man kan ikke forlange at børnene skal sove sammen, ej heller dele tæppe. Samt oplevede vi at der blev gjort klart forskel på business gæsterne og os andre. De har en kaffemaskine stående i fællesområdet, hvor man går ud til deres have, der er ingen skilte, så da min svigermor tager en kop kaffe, bliver hun bedt om at betale for den, maskinen er kun til fri afbenyttelse for dem det bor business Class. Så skal man enten skilte med det, eller sætte maskinen i deres område, for de fik serveret morgenmad i et andet rum end os andre. Eller så skal de kode deres værelseskort, så vi automatisk får beløbet på værelsets regning og deres er kodet til frit forbrug. Som nordjyde er det meget grimt at se på og det gør at det ikke er et hotel jeg vil vælge igen

10/10 Fremragende

Bjarne, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice Hotel
Really nice everything about the hotel was great. Be adviced that the hotel is a bit out of town though, but perfect if you are traveling by car.

10/10 Fremragende

Ib stanley, Thisted

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tilfredsstillende
Super hotel. Kan varmt anbefales. Vi kommer helt sikkert igen

10/10 Fremragende

ømer, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super Hotel
Dejlig hotel som lever op til forventningerne, egnet til familie med lækkert morgenmad og god service. Kan absolut anbefales
Svar fra Ingrid den 28. jun. 2014
May I offer you my sincerest thanks for your kind comments about your stay at Novotel Schiedam. MWith kind reegards, Ingrid de Vries Ggeneral manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God service
Et rigtig godt hotel i rolige omgivelser og med super service. Desuden et godt morgenbord med stort udvalg.

8/10 Udmærket

Ejgil, Løsning

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel til en rimelig pris
Et godt hotel, man må undre sig over at det kun har 3 stjerner. Godt værelse, god morgenmad, og en lille swimmingpool der frit kunne benyttes.

8/10 Udmærket

Boye

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Pocco

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Close to the port of Rotterdam
Comfortable one night stay.

10/10 Fremragende

Torben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
fin hotel
godmorgenmad og velegnet til børnefamilier pga legeplads og pool

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Jeff

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice area outside with geese and water. Good breakfast, but a bit pricey. Friendly staff. A/C wasn’t very cool in our room, and due to hayfever, we couldn’t open the window for cooler air. Decent room.
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Hanna

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Frühstück war nicht gebucht und wir wollten erst da kaufen. Aber 24€ pro Person, egal ob das Kind oder Erwachsener ist, das ist viel zu teuer finde ich. Die Sauberkeit hätte auch besser sein können. Aber das Badezimmer ist sauber. Es gab keine Klobürste. Personal ist freundlich. Für ein paar Übernachtungen ist in Ordnung.
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Erik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prima hotel voor overnachting op doorreis.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 20. maj 2024
Beste Erik, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons goed te horen dat onze kamerhygiëne aan uw verwachtingen voldeed en dat de staat van ons hotel uw goedkeuring kon wegdragen.Ons team streeft ernaar om uitstekende service te bieden en we zijn verheugd dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. We zijn ook blij dat onze kameraanbiedingen naar tevredenheid waren.We nemen uw opmerkingen over de kamerfaciliteiten ter harte, hoewel al onze kamers zijn uitgerust met voorzieningen die zijn ontworpen voor optimaal comfort en gemak, zoals vermeld in onze informatie.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,DorienGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

Roy

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Price/Quality was very good for a last minute booking!
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 6. maj 2024
Dear Roy,Thank you for such a great review.We are delighted to read that your time with us was enjoyable and that you found our rates competitive.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,DorienGuest Relations Manager

6/10 Okay

Ramona

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Het personeel had wel wat vriendelijker gemogen. Het was 25graden maar hier waren ze niet op ingesteld, zwembad gaat pas 2 weken ná de meivakantie open, geen excuus niks, buiten terras was ook zeker niet netjes en ingesteld op gasten. Administratie was niet helemaal op orde.. heerste weinig gezelligheid en hartelijkheid. Vd Valk zat ernaast en we kregen toch een tikkeltje spijt dat we daar niet zaten….
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 6. maj 2024
Beste Ramona, Bedankt voor uw feedback.Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet voldeed aan de verwachtingen die u had van ons hotel. We nemen uw opmerkingen over de vriendelijkheid van ons personeel zeer serieus en zullen dit intern bespreken om de gastvrijheid die wij hoog in het vaandel dragen te waarborgen.Wij betreuren het dat het zwembad en het buitenterras niet naar verwachting waren. Ons zwembadseizoen begint inderdaad later in het jaar, maar wij streven ernaar om onze faciliteiten altijd netjes en gastvrij te houden, ongeacht het seizoen. Wat betreft onze administratie, we streven naar nauwkeurigheid en efficiëntie; uw feedback hierover is waardevol en zal worden gebruikt om onze processen te verbeteren.We zijn teleurgesteld te vernemen dat de algehele sfeer en service niet de warmte en hartelijkheid uitstraalden die wij als Novotel Rotterdam-Schiedam nastreven. Het is voor ons belangrijk dat elke gast zich welkom en gewaardeerd voelt. We zullen uw ervaring als leerervaring gebruiken om onszelf te verbeteren. Wij hopen dat ondanks deze punten van kritiek, u toch enige positieve aspecten van uw verblijf bij ons heeft kunnen waarderen.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,DorienGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

Sarah

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fantastic bed, and bedding. Really comfortable. We had a great night’s sleep. Great shower and Rituals Toiletries !! We left feeling very refreshed. I will definitely be using Novotel again.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 23. apr. 2024
Dear Sarah,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that you found our beds and bedding to be of superb comfort, ensuring a great night's sleep. It is also wonderful to know that the quality of our shower facilities and the Rituals toiletries added a touch of luxury to your experience. Your mention of leaving refreshed truly resonates with our commitment to guest satisfaction.We're encouraged by your positive comments regarding the room cleanliness, hotel condition, and the service you received. Our team strives to maintain the highest standards, and it's rewarding to know these efforts are appreciated.Your intention to choose Novotel again is the highest compliment we could receive, and we thank you for sharing your experience with the Novotel Rotterdam-Schiedam community. Rest assured, we will continue to uphold our high standards to provide a memorable experience for all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,DorienGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

James

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale
It was what you expect from a European hotel chain that does enough but doesn’t wow you! The room doesn’t look like it’s been renovated in about 25 years but then “if it ain’t broke, don’t fix it”
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 23. apr. 2024
Dear James, Thank you for taking the time to review your stay.We're pleased to hear that you found our service to be commendable and the cleanliness of our rooms to your satisfaction. However, we regret that the room's decor did not meet your expectations. While our rooms have been designed to offer comfort and functionality, we understand that individual tastes may vary and we appreciate your perspective. It might interest you to know that our latest renovations were completed in 2019, aiming to provide a contemporary style and the necessary amenities for a pleasant stay. Rest assured, we continuously strive to maintain and refresh our accommodations. Your recognition of our friendly staff and the breakfast experience is greatly appreciated and we are glad these aspects contributed positively to your stay.We are looking forward to welcoming you again. All the best!DorienGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

Natalia

Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 23. apr. 2024
Dear Natalia,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,DorienGuest Relations Manager

10/10 Fremragende

Harjot

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prijs verhouding was prims
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 23. apr. 2024
Beste gast, Bedankt voor uw mooie beoordeling.Wij zijn verheugd te lezen dat de prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen voldeed en dat u de netheid van onze kamers en de staat van het hotel op prijs stelde. Ons team streeft ernaar om uitstekende service te bieden en het is altijd fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd.Het doet ons goed te weten dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.DorienGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

Jochem

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prima overnachting gehad als gezin in 4 pers kamer, nadat we een show in Ahoy hadden bijgewoond
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 29. mar. 2024
Beste Jochem,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,DorienGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

Sherman

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Klantgericht
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 25. mar. 2024
Beste Sherman,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Hopelijk tot ziens,DorienGuest Relations Manager

2/10 Forfærdeligt

Naima

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pas de couverture pour les enfants je voudrais un remboursement
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 10. mar. 2024
Chère Madame,Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas été entièrement satisfaits de votre expérience. Il est important pour nous que chaque client bénéficie d'un confort optimal, y compris pour les plus jeunes. Nous disposons normalement de lits bébés gratuits sur demande pour assurer le confort de toute la famille.Nous espérons sincèrement que vous nous donnerez l'opportunité de regagner votre confiance par un séjour à la hauteur habituelle de nos prestations.Bien à vous,DorienGuest Relations Manager

8/10 Udmærket

erik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vlakbij Thermen Holiday
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Dorien Guest Relations Manager den 10. mar. 2024
Beste Erik,Bedankt voor uw fijne review.Het doet ons plezier te horen dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en de service die ons team heeft geboden. Wij streven ernaar om elke gast een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en het is fijn te weten dat dit bij u het geval was. Daarnaast waarderen we uw opmerkingen over de voorzieningen op de kamer. We zijn trots op onze recente renovaties die in 2019 zijn afgerond en het is goed te horen dat deze positief bijdragen aan het comfort van onze gasten.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.DorienGuest Relations Manager