Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og udendørsbelysning
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
National vurdering
Som en service til vores kunder har vi leveret en bedømmelse baseret på vores bedømmelsessystem.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport Hotel
Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport Qingdao
Ofte stillede spørgsmål
Hvor ligger Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport?
Dette hotel ligger i Qingdao, ca. 32 km fra Hongdao International Convention and Exhibition Center, Fantwild Dreamland Qingdao og Qingdao Landbrugsuniversitet. Derudover ligger Mohe Park og Jimo Gamle By ca. 52 km derfra.
Anmeldelser af Ramada By Wyndham Qingdao Jiaodong International Airport
Anmeldelser
8,8
Fremragende
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 7 af i alt 12 anmeldelser
10 - Fremragende
7
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 3 af i alt 12 anmeldelser
8 - Udmærket
3
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 12 anmeldelser
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 12 anmeldelser
4 - Dårligt
1
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 12 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
0
9,4/10
Rengøring
7,8/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
8/10 Udmærket
Daniel
Forretningsrejsende
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
They do not answer phone for shuttle service. Great breakfast but all western food is out cold. Nothing is warm and no microwave to heat it up. Nice hotel but missing the mark for a good international hotel
Daniel
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
ZISONG
28. apr. 2025
ZISONG
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Cristian
25. mar. 2025
Cristian
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Hua
20. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel
Very modern and comfy hotel, everything is great. Specially the driver Mr Guo who sent my wife to the airport, very helpful
Hua
Overnattede 1 nat i oktober 2024
6/10 Okay
JINMAN
Forretningsrejsende
3. okt. 2024
JINMAN
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
13. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Sergio
12. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent
Sergio
Overnattede 2 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
KYUSAM
1. jun. 2024
KYUSAM
Overnattede 1 nat i maj 2024
4/10 Dårligt
Skarphedinn
Forretningsrejsende
25. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Complete lack of service
The hotel is new, building and rooms are of high standard. But the service is nonexistent, I came in around 17:00 and had been on the road since morning. There was no restaurant or bar open at the hotel and no willingness to help me finding out if there was a restaurant somewhere close by. The staff in lobby was friendly so it wasn´t their fault, management seems clueless on how to serve customers. I am a bit sad about this as the hotel fits fine as first and last night on my regular trips if they have some level of service. They can get this right but they need to do so :)