Lounge

Anmeldelser af Hotel Reseda

3 out of 5
Hotel Reseda
2 Avenue Du General De Gaulle, Bagnolet, Seine-Saint-Denis

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 298 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 434 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 165 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 54 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 51 af i alt 1002 anmeldelser" "

8,2/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,2/10

Faciliteter

7,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Ida Dahl

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint hotel. Dejligt tæt på metro, så nemt at komme indtil centrum. Området var knap så spændende. Morgenmaden var knap så god, men der ligger ikke rigtig noget i nærheden. Gode senge, kunne sagtens være et valg næste gang man er i byen.
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra naoufal den 28. apr. 2024
Alle oprigtige hilsner fra Hotel ResedaKære kundeVi er glade for, at du kunne lide vores hotel, vi vil gøre vores bedste for at forbedre det, så du kan nyde dit næste ophold i Paristak, venlig hilsenNaoufalReceptionen

6/10 Okay

Kenneth

Overnattede 2 nætter i august 2023

2/10 Forfærdeligt

Akbari

Overnattede 1 nat i juli 2023

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Sharon den 25. jul. 2023
Hello,Greating from Hotel Réséda,We are happy to know that you enjoyed your stay at our Hotel and we are looking forward to see you next time !Sincerely,The reception

6/10 Okay

Jesper

Overnattede 3 nætter i maj 2023

8/10 Udmærket

Rie

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Huynh Anh

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice and clean hotel near to train station
Nice and clean
Overnattede 1 nat i august 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt
Virkelig perfekt og nydeligt ophold
Overnattede 3 nætter i februar 2020
Svar fra sales manager den 26. feb. 2020
Kære kunde, Tak, fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse efter dit ophold på vores hotel. Vi er glade for at læse, at du er tilfreds. Vi håber at byde dig velkommen meget snart. Med venlig hilsen,

6/10 Okay

christina

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Oplevelser
Levede ikke helt op til forventningerne,desværre
Overnattede 4 nætter i juli 2019
Svar fra sales manager den 9. sep. 2019
Dear customer, Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel. We sincerely regret that your stay did not go well. We would have liked more information in comment to tell us what did not satisfy you during your stay. We hope, however, that we will maintain your trust and we would be happy to welcome you again to prove the quality of our establishment. Kind regards,

10/10 Fremragende

Pia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra service commercial den 24. jul. 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Très cordialement,

10/10 Fremragende

Tanja

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice, affordable hotel in great location
Very nice hotel, excellent location and good service. The triple room was a little cramped, but it was well maintained and clean.
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra sales manager den 22. jul. 2019
Dear customer, Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel. We are delighted to read that you have been satisfied. We hope to welcome you very soon. Kind regards,

8/10 Udmærket

michel

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Good
Overnattede 3 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Daisy

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Heerlijk, fijn hotel op goede afstand van het centrum. Goede service en vriendelijk personeel
Overnattede 3 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Dalaijargal

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
danke
Overnattede 2 nætter i maj 2024

2/10 Forfærdeligt

Deian

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk

6/10 Okay

Graeme

Rejste med partner
Synes ikke om: Faciliteter
Price was right, nothing special, comfortable enough but that’s about it.
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar The Front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

8/10 Udmærket

Olaia

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Aunque un poco lejos, bien comunicado con el centro
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar, The front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

8/10 Udmærket

serenella

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 5 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar, The front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

6/10 Okay

Salem

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Pas mal merci
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar den 16. maj 2024
Dear Mr Salem,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

6/10 Okay

Chantal

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was a cheap and simple option for a short stay in Paris. Check in was easy and everything was without issues
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Anowar? The Front Desk den 16. maj 2024
Dear client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

8/10 Udmærket

Daniela

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar The Front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

10/10 Fremragende

Jessica

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
staff was kind, right next to the metro and bus station! great experience:)
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk

2/10 Forfærdeligt

Micah

Rejste med partner, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Not happy I returned there for the 3rd time was not impressed
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk

4/10 Dårligt

Micah

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I didn’t like the fact of them asking for a deposit when I already paid for the room and also I didn’t like the fact that I paid for a executive room and things was broken and there is mould growing in the shower
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk

8/10 Udmærket

Joanna

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prima kamertje voor kort verblijf. Dichtbij metro en aanrader om te parkeren bij "be parking" ligt aan de overzijde en is voordeliger dan het door hun aangeboden parkeer optie..
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk

10/10 Fremragende

Simon Pierre

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bonjour, au-delà de tout, il m'a été exigé une caution de 90€ et 15,60€ de taxe de séjour supplémentaire soit 5,20€ par jour. Est-ce normal. Cordiales salutations.
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Naoufal den 3. maj 2024
Toutes les salutations de l'hôtel ResedaCher Monsieur Pierre Malgré cela nous somme ravie que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous, concernant la taxe de séjour ceci est la la loi des finances 2024 qui constitut une taxe additionnel s'élevant a 200% du prix de la taxe de séjour qui reviens a "Ile-de-france mobilité" . La caution est une sécurité pour nous mais aussi pour vous nous permettant en cas de dégradation de remettre la chambre en état.Cordialement L'équipe du Reseda

6/10 Okay

Mark

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk

10/10 Fremragende

Rayyan

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Friendly staff. Room was nice. Good value for money. Nice area
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Naoufal den 28. apr. 2024
All sincere greetings from Hotel ResedaDear CustomerWe are delighted that you liked our hotel, we will do our best to improve it so that you can enjoy your next stay in ParisThank you Best regardsNaoufalThe reception

8/10 Udmærket

Shnkar Ali

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk

10/10 Fremragende

Pablo

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Todo muy bien
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Naoufal den 19. apr. 2024
Estamos encantados de que todo haya ido bien.NaoufalLa Réception

10/10 Fremragende

lucio

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Una buona struttura, rapporto qualità prezzo ottimo personale disponibile e molto gentile, vicinissimo alla metro (circa 25 min dal Centro). Il polletto sotto l' albergo parte esterna eccezionale!
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Naoufal den 21. apr. 2024
Ti ringraziamo per il tuo interesse per l'hotel, saremo lieti di rivederti con noi.Prendiamo diligentemente in considerazione le tue critiche per migliorarci ulteriormente.Tutto grazie dall'Hotel Reseda

10/10 Fremragende

CARINE

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Top du top
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Naoufal den 21. apr. 2024
Nous vous remercions de l'intérêt que vous portez a l'hôtel nous serons ravie de vous revoir parmi nous.C'est avec assiduité que nous prenons en compte vos critiques pour encore plus nous améliorés.Tout les remérciements de l'hotel Reseda

8/10 Udmærket

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Anowar den 31. mar. 2024
Dear clientGreeting from Hotel ResedaThank you for your Time for Hotel ResedaBest Regards

6/10 Okay

Anita

Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Anowar den 31. mar. 2024
Dear clientGreeting from Hotel ResedaThank you for your Time for Hotel ResedaBest Regards

8/10 Udmærket

Samantha

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good value for money although the bed was quite heard and the sheets were not of good quality.
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Anowar den 31. mar. 2024
Dear valued clientGreeting from Hotel RESEDAThank you for your time and comment. We are very sorry for that and I will send your opinion to our Management, Hope next time it will be better.Best RegardsTeam Hotel Reseda

6/10 Okay

Ahmad Jolani

Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra safa den 14. mar. 2024
"Cher ahmad ,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

6/10 Okay

François Henri

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Les choix au petit déjeuner sont très limités. Beaucoup de plats sont vides. La seule fois ou ce fut convenable, c'est lorsque nous y sommes allés à 6h30 du matin. Les autres fois, vers 8h30, c'était vraiment limité. Ne vaut pas le prix. Dommage, c'était ma 3e visite à cet hôtel et sûrement ma dernière. Chambre extrêmement petite (chambre pour 3).
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra safa den 13. mar. 2024
"Cher client, Tout d’abord nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de votre ressenti à la suite de votre séjour. Nous sommes navrés des désagréments encourus lors de votre séjour parmi nous et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous et restons à votre entière disposition pour toute demande. Bien cordialement,safa

6/10 Okay

Jia Xi

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
Good overall, but no water jugg, cups, toothbrush. Very minimum Amenity. Can't even get hot drinkable water.
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra safa den 13. mar. 2024
"Dear Jia , First of all, we would like to thank you for taking the time to let us know of your resentment following your stay.We are sorry for the inconvenience caused during your stay with us and will be sure that your return will allow us to improve.We would like to have the pleasure of welcoming you back among us and remain at your entire disposal for any request.okBest regards,safa

8/10 Udmærket

Christophe

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
le personnel est très sympa. La qualité du petit déjeuner est moyenne. Les chambres sont simples. Un bémol sur les sdb fatiguées.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra safa den 10. mar. 2024
"Cher Christophe ,Merci d'avoir partagé avec nous votre ressenti sur l'accueil et les prestations de l'Hôtel Reseda.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon séjour parmi nous.Nous serions heureux de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement.safa la reception

10/10 Fremragende

Oriane

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Superbe
J'aime cet hôtel. Le personnel est au top. Lit confortable. Calme. Tres bien situé.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Anowar den 3. mar. 2024
Cher ClientNous vous remercions pour tous vos compliments sur notre établissement ainsi que sur la qualité de nos services. Nous transmettrons également votre message à notre équipe.Toute l'équipe du Reseda serait ravie de vous accueillir de nouveau pour votre prochain séjour !Bien cordialementAnowarLa Réception

8/10 Udmærket

Giorgia

Rejste med partner
Lenzuola non cambiate per 5 giorni, un asciugamano sola a testa, utilizzata per tutto (almeno quella veniva cambiata).
Overnattede 5 nætter i februar 2024
Svar fra safa den 28. feb. 2024
522 / 5 000Résultats de traductionRésultat de traduction"Gentile cliente,Prima di tutto, vorremmo ringraziarvi per aver dedicato del tempo per farci conoscere il vostro risentimento in seguito al vostro soggiorno.Siamo spiacenti per l'inconveniente causato durante il tuo soggiorno presso di noi e saremo sicuri che il tuo ritorno ci permetterà di migliorare.Ci fa piacere avere il piacere di riaccogliervi tra noi e restare a vostra completa disposizione per qualsiasi richiesta.oksafa

6/10 Okay

Cindy

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

6/10 Okay

Sofia

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Faciliteter
Very noisy. Both because of other guests (several groups of school trips) and because of traffic. The stairs were constantly dirty and made it unpleasant to go that way - we were staying on the 7th floor. The bed had only 2 pillows with no options to get any extra, nor any additional blanket. The bathroom had only two towels. No hand towel at all.
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra SONIA den 24. feb. 2024
Dear Client,All our wishes for this new year,First of all, we would like to thank you for taking the time to let us know of your resentment following your stay.We are sorry for the inconvenience caused during your stay with us and will be sure that your return will allow us to improve.We would like to have the pleasure of welcoming you back among us and remain at your entire disposal for any request.Best regards,Sonia The reception

8/10 Udmærket

christophe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pour un cours séjour
Pratique pour un cours séjour, transport en commun tres proche avec de multiple destination. Chambre petite, salle de bain un peux vétuste.
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

10/10 Fremragende

Grecia

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Grecia ,Merci d'avoir partagé avec nous votre ressenti sur l'accueil et les prestations de l'Hôtel Reseda.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon séjour parmi nous.Nous serions heureux de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement.safa la reception

8/10 Udmærket

Luc

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

6/10 Okay

Pierre

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra safa den 12. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

6/10 Okay

Mustafa

Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra safa den 12. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa

10/10 Fremragende

CLAUDE

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Personnel attentif et à l’écoute. Je recommande vivement cet hôtel pour vos séjours dans la capitale
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 6. feb. 2024
"Cher Client,Tous nos voeux pour cette nouvelle année,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa la réception

8/10 Udmærket

LEA ZEYNEP KAMBER SYNDICA

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra safa den 6. feb. 2024
"Cher Client,Tous nos voeux pour cette nouvelle année,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa