2 Avenue Du General De Gaulle, Bagnolet, Seine-Saint-Denis
Anmeldelser
7,8
Godt
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 298 af i alt 1002 anmeldelser" "
10 - Fremragende
298
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 434 af i alt 1002 anmeldelser" "
8 - Udmærket
434
Bedømmelse på 6 − Okay. 165 af i alt 1002 anmeldelser" "
6 - Okay
165
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 54 af i alt 1002 anmeldelser" "
4 - Dårligt
54
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 51 af i alt 1002 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
51
8,2/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
7,2/10
Faciliteter
7,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
8/10 Udmærket
Ida Dahl
Rejste i en gruppe
27. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint hotel. Dejligt tæt på metro, så nemt at komme indtil centrum. Området var knap så spændende. Morgenmaden var knap så god, men der ligger ikke rigtig noget i nærheden. Gode senge, kunne sagtens være et valg næste gang man er i byen.
Ida Dahl
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra naoufal den 28. apr. 2024
Alle oprigtige hilsner fra Hotel ResedaKære kundeVi er glade for, at du kunne lide vores hotel, vi vil gøre vores bedste for at forbedre det, så du kan nyde dit næste ophold i Paristak, venlig hilsenNaoufalReceptionen
6/10 Okay
Kenneth
11. aug. 2023
Kenneth
Overnattede 2 nætter i august 2023
2/10 Forfærdeligt
Akbari
26. jul. 2023
Akbari
Overnattede 1 nat i juli 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
23. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Sharon den 25. jul. 2023
Hello,Greating from Hotel Réséda,We are happy to know that you enjoyed your stay at our Hotel and we are looking forward to see you next time !Sincerely,The reception
6/10 Okay
Jesper
5. jun. 2023
Jesper
Overnattede 3 nætter i maj 2023
8/10 Udmærket
Rie
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
18. jul. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Rie
Overnattede 4 nætter i juli 2022
10/10 Fremragende
Huynh Anh
Forretningsrejsende
6. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice and clean hotel near to train station
Nice and clean
Huynh Anh
Overnattede 1 nat i august 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
24. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt
Virkelig perfekt og nydeligt ophold
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2020
Svar fra sales manager den 26. feb. 2020
Kære kunde,
Tak, fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse efter dit ophold på vores hotel.
Vi er glade for at læse, at du er tilfreds.
Vi håber at byde dig velkommen meget snart.
Med venlig hilsen,
6/10 Okay
christina
6. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Oplevelser
Levede ikke helt op til forventningerne,desværre
christina
Overnattede 4 nætter i juli 2019
Svar fra sales manager den 9. sep. 2019
Dear customer,
Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel.
We sincerely regret that your stay did not go well.
We would have liked more information in comment to tell us what did not satisfy you during your stay.
We hope, however, that we will maintain your trust and we would be happy to welcome you again to prove the quality of our establishment.
Kind regards,
10/10 Fremragende
Pia
16. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pia
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra service commercial den 24. jul. 2019
Bonjour,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour dans notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait par notre produit.
Nous espérons vous accueillir très prochainement.
Très cordialement,
10/10 Fremragende
Tanja
15. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice, affordable hotel in great location
Very nice hotel, excellent location and good service. The triple room was a little cramped, but it was well maintained and clean.
Tanja
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra sales manager den 22. jul. 2019
Dear customer,
Thank you for taking the time to share your experience after your stay at our hotel.
We are delighted to read that you have been satisfied.
We hope to welcome you very soon.
Kind regards,
8/10 Udmærket
michel
28. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Good
michel
Overnattede 3 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Daisy
Rejste i en gruppe
27. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Heerlijk, fijn hotel op goede afstand van het centrum. Goede service en vriendelijk personeel
Daisy
Overnattede 3 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Dalaijargal
22. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
danke
Dalaijargal
Overnattede 2 nætter i maj 2024
2/10 Forfærdeligt
Deian
19. maj 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Deian
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk
6/10 Okay
Graeme
Rejste med partner
15. maj 2024
Synes ikke om: Faciliteter
Price was right, nothing special, comfortable enough but that’s about it.
Graeme
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar The Front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
8/10 Udmærket
Olaia
Rejste med familie
15. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Aunque un poco lejos, bien comunicado con el centro
Olaia
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar, The front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
8/10 Udmærket
serenella
14. maj 2024
Synes godt om: Rengøring
serenella
Overnattede 5 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar, The front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
6/10 Okay
Salem
Rejste med familie, Forretningsrejsende
13. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Pas mal merci
Salem
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar den 16. maj 2024
Dear Mr Salem,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
6/10 Okay
Chantal
Rejste i en gruppe
13. maj 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was a cheap and simple option for a short stay in Paris. Check in was easy and everything was without issues
Chantal
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Anowar? The Front Desk den 16. maj 2024
Dear client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
8/10 Udmærket
Daniela
12. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniela
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar The Front desk den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
10/10 Fremragende
Jessica
10. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
staff was kind, right next to the metro and bus station! great experience:)
Jessica
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Anowar den 16. maj 2024
Dear Client,Thank you for sharing with us your feelings about the welcome and services at the Reseda Hotel.We are delighted to learn that you had a good stay with us.We would be happy to welcome you again.Best regards.AnowarThe Front desk
2/10 Forfærdeligt
Micah
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
9. maj 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Not happy I returned there for the 3rd time was not impressed
Micah
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk
4/10 Dårligt
Micah
7. maj 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I didn’t like the fact of them asking for a deposit when I already paid for the room and also I didn’t like the fact that I paid for a executive room and things was broken and there is mould growing in the shower
Micah
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk
8/10 Udmærket
Joanna
Rejste med familie og småbørn
5. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prima kamertje voor kort verblijf. Dichtbij metro en aanrader om te parkeren bij "be parking" ligt aan de overzijde en is voordeliger dan het door hun aangeboden parkeer optie..
Joanna
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk
10/10 Fremragende
Simon Pierre
Forretningsrejsende
1. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bonjour, au-delà de tout, il m'a été exigé une caution de 90€ et 15,60€ de taxe de séjour supplémentaire soit 5,20€ par jour. Est-ce normal.
Cordiales salutations.
Simon Pierre
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Naoufal den 3. maj 2024
Toutes les salutations de l'hôtel ResedaCher Monsieur Pierre Malgré cela nous somme ravie que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous, concernant la taxe de séjour ceci est la la loi des finances 2024 qui constitut une taxe additionnel s'élevant a 200% du prix de la taxe de séjour qui reviens a "Ile-de-france mobilité" . La caution est une sécurité pour nous mais aussi pour vous nous permettant en cas de dégradation de remettre la chambre en état.Cordialement L'équipe du Reseda
6/10 Okay
Mark
30. apr. 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mark
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk
10/10 Fremragende
Rayyan
Rejste i en gruppe
22. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Friendly staff. Room was nice. Good value for money. Nice area
Rayyan
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Naoufal den 28. apr. 2024
All sincere greetings from Hotel ResedaDear CustomerWe are delighted that you liked our hotel, we will do our best to improve it so that you can enjoy your next stay in ParisThank you Best regardsNaoufalThe reception
8/10 Udmærket
Shnkar Ali
21. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Shnkar Ali
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Dominique den 21. maj 2024
Good morning dear clientWe thank you for all your compliments on our establishment as well as on the quality of our services.We will also forward your message to our team.The entire Reseda team would be delighted to welcome you back for your next stay!Best regardsDominiquethe front desk
10/10 Fremragende
Pablo
Rejste i en gruppe
18. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Todo muy bien
Pablo
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Naoufal den 19. apr. 2024
Estamos encantados de que todo haya ido bien.NaoufalLa Réception
10/10 Fremragende
lucio
Rejste med partner
16. apr. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Una buona struttura, rapporto qualità prezzo ottimo personale disponibile e molto gentile, vicinissimo alla metro (circa 25 min dal Centro). Il polletto sotto l' albergo parte esterna eccezionale!
lucio
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Naoufal den 21. apr. 2024
Ti ringraziamo per il tuo interesse per l'hotel, saremo lieti di rivederti con noi.Prendiamo diligentemente in considerazione le tue critiche per migliorarci ulteriormente.Tutto grazie dall'Hotel Reseda
10/10 Fremragende
CARINE
Rejste i en gruppe
6. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Top du top
CARINE
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Naoufal den 21. apr. 2024
Nous vous remercions de l'intérêt que vous portez a l'hôtel nous serons ravie de vous revoir parmi nous.C'est avec assiduité que nous prenons en compte vos critiques pour encore plus nous améliorés.Tout les remérciements de l'hotel Reseda
8/10 Udmærket
Thomas
30. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Thomas
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Anowar den 31. mar. 2024
Dear clientGreeting from Hotel ResedaThank you for your Time for Hotel ResedaBest Regards
6/10 Okay
Anita
29. mar. 2024
Anita
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Anowar den 31. mar. 2024
Dear clientGreeting from Hotel ResedaThank you for your Time for Hotel ResedaBest Regards
8/10 Udmærket
Samantha
Rejste med partner
24. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good value for money although the bed was quite heard and the sheets were not of good quality.
Samantha
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Anowar den 31. mar. 2024
Dear valued clientGreeting from Hotel RESEDAThank you for your time and comment. We are very sorry for that and I will send your opinion to our Management, Hope next time it will be better.Best RegardsTeam Hotel Reseda
6/10 Okay
Ahmad Jolani
13. mar. 2024
Ahmad Jolani
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra safa den 14. mar. 2024
"Cher ahmad ,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa
6/10 Okay
François Henri
Rejste med familie og småbørn
12. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Les choix au petit déjeuner sont très limités. Beaucoup de plats sont vides. La seule fois ou ce fut convenable, c'est lorsque nous y sommes allés à 6h30 du matin. Les autres fois, vers 8h30, c'était vraiment limité. Ne vaut pas le prix. Dommage, c'était ma 3e visite à cet hôtel et sûrement ma dernière. Chambre extrêmement petite (chambre pour 3).
François Henri
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra safa den 13. mar. 2024
"Cher client, Tout d’abord nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de votre ressenti à la suite de votre séjour. Nous sommes navrés des désagréments encourus lors de votre séjour parmi nous et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous et restons à votre entière disposition pour toute demande. Bien cordialement,safa
6/10 Okay
Jia Xi
Rejste med familie
8. mar. 2024
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
Good overall, but no water jugg, cups, toothbrush. Very minimum Amenity. Can't even get hot drinkable water.
Jia Xi
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra safa den 13. mar. 2024
"Dear Jia , First of all, we would like to thank you for taking the time to let us know of your resentment following your stay.We are sorry for the inconvenience caused during your stay with us and will be sure that your return will allow us to improve.We would like to have the pleasure of welcoming you back among us and remain at your entire disposal for any request.okBest regards,safa
8/10 Udmærket
Christophe
Rejste med familie
7. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
le personnel est très sympa. La qualité du petit déjeuner est moyenne. Les chambres sont simples.
Un bémol sur les sdb fatiguées.
Christophe
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra safa den 10. mar. 2024
"Cher Christophe ,Merci d'avoir partagé avec nous votre ressenti sur l'accueil et les prestations de l'Hôtel Reseda.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon séjour parmi nous.Nous serions heureux de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement.safa la reception
10/10 Fremragende
Oriane
28. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Superbe
J'aime cet hôtel. Le personnel est au top. Lit confortable. Calme. Tres bien situé.
Oriane
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Anowar den 3. mar. 2024
Cher ClientNous vous remercions pour tous vos compliments sur notre établissement ainsi que sur la qualité de nos services. Nous transmettrons également votre message à notre équipe.Toute l'équipe du Reseda serait ravie de vous accueillir de nouveau pour votre prochain séjour !Bien cordialementAnowarLa Réception
8/10 Udmærket
Giorgia
Rejste med partner
27. feb. 2024
Lenzuola non cambiate per 5 giorni, un asciugamano sola a testa, utilizzata per tutto (almeno quella veniva cambiata).
Giorgia
Overnattede 5 nætter i februar 2024
Svar fra safa den 28. feb. 2024
522 / 5 000Résultats de traductionRésultat de traduction"Gentile cliente,Prima di tutto, vorremmo ringraziarvi per aver dedicato del tempo per farci conoscere il vostro risentimento in seguito al vostro soggiorno.Siamo spiacenti per l'inconveniente causato durante il tuo soggiorno presso di noi e saremo sicuri che il tuo ritorno ci permetterà di migliorare.Ci fa piacere avere il piacere di riaccogliervi tra noi e restare a vostra completa disposizione per qualsiasi richiesta.oksafa
6/10 Okay
Cindy
25. feb. 2024
Synes godt om: Service og personale
Cindy
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa
6/10 Okay
Sofia
Rejste med partner
23. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Faciliteter
Very noisy. Both because of other guests (several groups of school trips) and because of traffic. The stairs were constantly dirty and made it unpleasant to go that way - we were staying on the 7th floor.
The bed had only 2 pillows with no options to get any extra, nor any additional blanket.
The bathroom had only two towels. No hand towel at all.
Sofia
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra SONIA den 24. feb. 2024
Dear Client,All our wishes for this new year,First of all, we would like to thank you for taking the time to let us know of your resentment following your stay.We are sorry for the inconvenience caused during your stay with us and will be sure that your return will allow us to improve.We would like to have the pleasure of welcoming you back among us and remain at your entire disposal for any request.Best regards,Sonia The reception
8/10 Udmærket
christophe
23. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pour un cours séjour
Pratique pour un cours séjour, transport en commun tres proche avec de multiple destination. Chambre petite, salle de bain un peux vétuste.
christophe
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa
10/10 Fremragende
Grecia
Rejste i en gruppe
22. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Grecia
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Grecia ,Merci d'avoir partagé avec nous votre ressenti sur l'accueil et les prestations de l'Hôtel Reseda.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon séjour parmi nous.Nous serions heureux de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement.safa la reception
8/10 Udmærket
Luc
16. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Luc
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 26. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa
6/10 Okay
Pierre
Forretningsrejsende
11. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Pierre
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra safa den 12. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa
6/10 Okay
Mustafa
10. feb. 2024
Mustafa
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra safa den 12. feb. 2024
"Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa
10/10 Fremragende
CLAUDE
6. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Personnel attentif et à l’écoute. Je recommande vivement cet hôtel pour vos séjours dans la capitale
CLAUDE
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra safa den 6. feb. 2024
"Cher Client,Tous nos voeux pour cette nouvelle année,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa la réception
8/10 Udmærket
LEA ZEYNEP KAMBER SYNDICA
Forretningsrejsende
5. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
LEA ZEYNEP KAMBER SYNDICA
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra safa den 6. feb. 2024
"Cher Client,Tous nos voeux pour cette nouvelle année,Nous sommes ravis que vous ayez choisi le Reseda pour votre séjour parisien.Nous portons une attention particulière aux commentaires ainsi qu'à la satisfaction de nos clients et soyez assurés que votre retour nous permettra de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau parmi nous.Bien cordialement."safa