Peninsula Grand Hotel

4.0-stjernet overnatningssted
Hotel med en spa med fuld service og gratis parkeringsservice i Mumbai

Vælg datoer for at se priser

Anmeldelser

5,6 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Gratis lufthavnstransport
  • Bar
  • Spa
  • Morgenmad tilgængelig
  • Parkering inkluderet
  • Vaskeri
Den nuværende pris er 908 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
11. dec. - 12. dec.

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser

Superior-værelse

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Badekåber
Minibar
  • 20 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng ELLER 1 enkeltseng

Deluxe-værelse

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Badekåber
Minibar
  • 23 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng ELLER 1 enkeltseng

Suite

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Badekåber
Minibar
  • 50 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng ELLER 1 enkeltseng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Sakinaka Junction, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400072

Hvad ligger i nærheden?

  • Global Pagoda - 6 min. gang - 0.6 km
  • Nehru Centre - 6 min. gang - 0.6 km
  • Phoenix Market City Mall - 3 min. kørsel - 2.1 km
  • MIDC Industriområde - 3 min. kørsel - 2.3 km
  • Powai Sø - 3 min. kørsel - 3.7 km

Sådan kommer du rundt

  • Saki Naka Station - 2 min. gang
  • Mumbai Ghatkopar Station - 3 min. kørsel
  • Chhatrapati Shivaji Internationale Lufthavn (BOM) - 11 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Asia Kitchen & Bar - ‬5 min. gang
  • ‪The Studs - ‬4 min. gang
  • ‪Kailash Parbat - ‬7 min. gang
  • ‪Cray Craft - ‬10 min. gang
  • ‪Chakra Restaurant & Bar - ‬5 min. gang

Om overnatningsstedet

Peninsula Grand Hotel

Hotel med eksklusiv profil i nærheden af NESCO Center
Du kan se frem til gratis lufthavnstransport, en kaffebar/café og en have hos Peninsula Grand Hotel. Lad dig forkæle med svensk massage, kropsbehandlinger og body scrub-behandlinger i stedets spa, Caressaa. Få lidt at spise på Saki Naka, stedets restaurant. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes renseri/vaskeri og en bar.
Du kan desuden drage fordel af:
  • Gratis selvstændig parkering og parkeringsservice
  • Kontinental morgenmad (tillægsgebyr), hurtig udtjekning og hurtig indtjekning
  • En døgnåben reception, gratis aviser og et pengeskab i receptionen
Værelsesfaciliteter
Alle 81 værelser tilbyder komfortable faciliteter som roomservice døgnet rundt og pengeskabe med plads til bærbar computer plus fordele som aircondition og badekåber.
Andre faciliteter inkluderer:
  • Badeværelser med en kombination af bruser/badekar og gratis toiletartikler
  • Køleskabe, kaffe-/temaskiner og daglig rengøring

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis lufthavnstransport tur-retur døgnet rundt på fastlagte tidspunkter
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Gratis parkeringsservice på stedet

Mad og drikke

  • Kontinental morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 07.00 til kl. 10.00 mod et gebyr på 475 INR pr. person
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant

Restauranter på stedet

  • Carafe
  • Saki Naka

Oplevelser

  • Spa med stort udvalg af behandlinger

Familievenlige faciliteter

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Køleskab på værelset
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Forretningscenter
  • Mødelokale

Udendørs

  • Have

Spa med stort udvalg af behandlinger

  • Ansigtsbehandlinger
  • Aromaterapi
  • Body scrub-behandlinger
  • Body wrap-behandlinger
  • Dybdegående massage
  • Hot-stone massage
  • Svensk massage
  • Thaimassage
  • Zoneterapi

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Elevator
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)

Badeværelse

  • Badekåber
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Kombineret bruser og badekar
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • 32 tommers LCD-tv

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Køleskab
  • Minibar
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Aircondition
  • Gratis aviser dagligt
  • Pengeskab med plads til bærbar computer
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 12.00
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Oplysninger fra overnatningsstedet kan være oversat ved hjælp af automatiserede oversættelsesværktøjer
For at registrere sig på dette overnatningssted skal indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID, der er udstedt af den indiske regering, mens rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 1000.0 INR pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for kontinental morgenmad: 475 INR pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for ekstra seng: 1000.0 INR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Grand Peninsula
Peninsula Grand
Peninsula Grand Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Mumbai
Grand Peninsula Mumbai
Hotel Peninsula Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel
Peninsula Grand Hotel Mumbai
Peninsula Grand Hotel Hotel Mumbai

Ofte stillede spørgsmål

Er Peninsula Grand Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvad koster det at overnatte hos Peninsula Grand Hotel?

Priserne for 1 nat for 2 voksne hos Peninsula Grand Hotel den 11. dec. 2025 starter fra 907,59 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 10. dec. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.

Hvor meget koster parkering hos Peninsula Grand Hotel?

Der er gratis selvstændig parkering og parkeringsservice på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Peninsula Grand Hotel?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 12.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Peninsula Grand Hotel?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder Peninsula Grand Hotel shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er gratis lufthavnstransport.

Hvor ligger Peninsula Grand Hotel?

Dette hotel med spa ligger i Saki Naka, kun 5 km fra Phoenix Market City Mall, MIDC Industriområde og Powai Sø. Derudover ligger Hakone og R City Mall ca. 5 km derfra. Saki Naka Station ligger inden for 2 i minutters gang, mens Marol Naka Metrostation ligger inden for 15 minutters gang.

Anmeldelser af Peninsula Grand Hotel

Anmeldelser

5,6
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 3 af i alt 23 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 6 af i alt 23 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 23 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 5 af i alt 23 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 6 af i alt 23 anmeldelser

5,4/10

Rengøring

5,2/10

Service og personale

4,0/10

Faciliteter

5,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

5,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

2/10 Forfærdeligt

??

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
音がうるさすぎる部屋に案内されて、変更を申し入れたが中々対応して貰えず睡眠出来なかった。
Overnattede 1 nat i november 2025

2/10 Forfærdeligt

HIROAKI

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Poor room

It my wost room in my life. Very noisy ground floor till mid night. Night club facility.
Overnattede 2 nætter i maj 2022

4/10 Dårligt

Debbie

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Do not believe the description

There is nothing 4-star about this place and at the time I booked, I chose it because its description claimed that it had a full-service spa and provided a FREE airport transfer. Nope, the spa does not exist and not only is their transfer not free, it costs almost three times what a Uber costs, for a very short ride to the airport. They conveniently fail to mention that there is a nightclub on the premises, so I was kept awake by loud music and inebriated people talking loudly in the corridor the three nights I was there. Anything that could go wrong in my room (219) did exactly that - fridge did not work, kettle was leaky, the the bathtub stopper had to be manually removed because the knob was purely decorative, the shower was either a pressure hose or nothing, mirror frame was held together by rusty staples, somebody obviously took a pee in my room before I arrived and didn't flush (gross) and the aircon was a mystery. I'd set it to 24° but it would keep going down to 21°. The neighbourhood is just as awful, so avoid this place like the plague, unless you intend to catch it! Totally not worth the high price at all!
Chipped coffee table
Bloated formica, presumably from the water that leaked from the kettle every time I used it
Humidity on wall next to the door
Mirror frame held together by staples
Overnattede 3 nætter i april 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i juli 2019

8/10 Udmærket

prashant

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2019

2/10 Forfærdeligt

myung soo

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

추천하고 싶지 않습니다.

사전에 확인하고 예약했는데 wifi 원활하지 않고 스마트폰은 되나 i-폰 wifi 안됩니다. 방1에 1인만 되는것 같기도하고. 냄세나는 방. 환경 시끄럽고 복잡한 위치.
Overnattede 1 nat i december 2018

8/10 Udmærket

Roy

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2018

2/10 Forfærdeligt

Joongjae

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Worst Hotel in Mumbai

* Noisy = There are dancing club on 1st floor. Many young boys&girls make huge noise and smoking. Also there are NO SOUNDPROOF. I could not sleep. * Attitude = If there are some problem between reservation site (as Hotel.com) and hotel, the hotel should try to do their best to solve it for their clients. But they resort to all kinds of excuses. Furthermore they provide me smoking room even I reserved the non-smoking room. Terrible!! * Clean = Once I move to non-smoking room, unpleasant smell (and Smoking smell) comes from somewhere. Furthermore, I show the cockroach in the washroom. * Facility = Not working refrigerator (and locked automatically). Very dirty & old water boiling pot. WiFi is stopped several times in A day. I suggest you can choose other hotel if your main purpose is not going to night club. I just expected this hotel would be economical hotel but this is just horrible hotel.
Overnattede 4 nætter i september 2018

6/10 Okay

Verificeret rejsende

The rooms had a weird strong smoky smell - Even though the room was on non-smoking floor. The internet WiFi never worked in the room for the two days I stayed there - when I complained couple of times, I was told they are fixing the issue but apparently it was never fixed. The food at the restaurant was good and they have it open from 7am-11pm.
Overnattede 2 nætter i august 2018

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Very disappointing and not recommended

I had expected a nice stay at the Peninsula Grand Hotel, both from the hotel's website and the price. I had a suite but the only benefit of that was more space. The room was not clean--the tub was mildewed and the carpet was so dirty that it turned my white socks brown when I walked around in them. The wifi was off and on, but mostly off. There were 2 televisions, but only one of them worked. There were cigarette burns on the sofa and one of the two glasses in the room was dirty. The hotel's neighborhood was not an asset (see the photo taken out my hotel window).
Overnattede 1 nat i august 2018

10/10 Fremragende

Pancake, Japan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
3泊4日で利用。どのスタッフも親切でした。清掃はしっかり、朝食もおいしいです。空港からホテルの距離は近いのですが、夜になると渋滞する所に位置しているホテルなので、夜の車移動は時間がかかります。 バスルームが思っていたよりもレトロな感じがするなと感じましたが、毎日綺麗に掃除されているのがわかったので、2日目以降はまったく気になることなく、快適に過ごせました。 ホテルの無料WiFiの電波が繋がりにくいので、海外Wi-Fiを契していくことをおすすめします。
Overnattede 3 nætter i juli 2018

2/10 Forfærdeligt

あいあい, 東京

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

利便性はよいもののコンディションがよくない

superior roomを予約していたら空いていたグレードの高い部屋にアップグレードしてくれたものの、禁煙の部屋のはずなのに煙草の匂いがきつく、吐き気がして眠れないほどでした。部屋にルームサービスのメニューが置いてなかったりドライヤーが壊れていたり、快適とは程遠い環境でした。ビジネスでの宿泊の場合フラストレーションがたまると思うのでお勧めしません。
Overnattede 1 nat i juli 2018

4/10 Dårligt

Chen lun

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
房間設備老舊與毛巾都不夠乾淨,打掃人員也不會補水,餐廳早餐不佳

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Decent Hotel. Unaccomodating staff

We requested for early checkin but the hotel duty manager denied receiving any request. Another duty manager mentioned they did receive the request but could not accommodate. Hotel was even unwilling to provide a shower facility to use. The door key did not work upon all three occasions that we tried to enter the room. The room service took anything between 10 minutes to 30 minutes to get the room open with the master key. No attempt was made for us to change rooms or for the staff to fix the door. Extremely inhospitable.

10/10 Fremragende

Ashraf

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Excellent Hotel

It was a fantastic experience

4/10 Dårligt

hai, インド

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
チェックアウトで料金払えと長時間拘束された。エキスペディアでのネット予約でカード払い済みを理解していない等、まったく知識がない。 エキスペディアからも指導してほしい。 最終的には20分近く待たされOK.最後にどうも捨て台詞迄、はかれてとても立腹した。 もう二度と使いたくないホテル。エキスペディアからもインドの2,3流ホテルをノミネイトしているならばテコ入れすべき事項。 此処まで程度が悪いとはインド国内でも驚いた。 宜しく。

8/10 Udmærket

CHANDRASHEKAR, Bangalore

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Expensive with respect to overall facility

Expensive with respect to overall facility

8/10 Udmærket

kiran, kerala

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

lovely

nice stay

8/10 Udmærket

kiran, kerala

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

very nice stay

very nice stay

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Worst hotel I've ever booked online!

I only had 4 hours to stay at the hotel due to an early morning flight. During that time there was a a LOUD wedding that made it imposiblen to sleep as well as horribly loud traffic. Even with an upgrade to a suite the room was full of mold and hair from previous guests. It was truly horrible! Nothing good to say.

4/10 Dårligt

Abdulaziz, Saudi Arabi

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Very Bad stay

I will not ever try this hotel again

6/10 Okay

Ander Wu

Synes ikke om: Rengøring, service og personale

family

breakfast well service,bad dinner.bath make up bad