Udendørsområde

Anmeldelser af Novotel Milan Malpensa Airport

4 out of 5
Novotel Milan Malpensa Airport
Via Al Campo 99, Cardano al Campo, VA

Anmeldelser

8,0

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 375 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 384 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 129 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 66 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 46 af i alt 1000 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,8/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Jacob

Overnattede 1 nat i august 2023

10/10 Fremragende

Stinne

Overnattede 1 nat i juli 2023

6/10 Okay

Douglas

Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Andrea Morandini- General Manager den 14. dec. 2023
Dear Guest, We are very sorry to hear that your experience at our Novotel Milano Malpensa Airport was not satisfactory. We always strive to provide the best possible service to our guests and it is unfortunate that in this instance we failed to deliver. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused during your stay. We would really appreciate any additional information you could provide about your experience so we can use it to improve our services in the future. We hope you give us an opportunity to make up for the disappointing stay and show you what a true Novotel experience looks like.

10/10 Fremragende

Kenneth

Overnattede 1 nat i august 2022

2/10 Forfærdeligt

Atinkumar

Overnattede 1 nat i april 2022
Svar fra andy den 13. jun. 2022
Dear Guest, Thank you for your review. Please, allow me to express my sincerest apologies and rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. With kindest regards. Andrea Morandini - general manager

8/10 Udmærket

thuy tien

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2021

4/10 Dårligt

Palle

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dybt skuffende oplevelse.
Vi bor i Sydfrankrig, rejser rigtigt meget og bor meget ofte på Novotel-hotellerne. Dette var dog det værste vi har oplevet i mange år! Nedslidt og nusset. Værelset var meget lille, og badeværelset var som i 80'erne med Novotel's standard plastic-vaskekumme fra den gang. Denne gang dog blot meget nusset. Og badekarret! Ingen mulighed for brusebad, kun en håndbruser og intet forhæng. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse! Aftensmaden i restauranten var nogenlunde, det samme kan siges om morgenmaden, men bestemt ikke noget at råbe hurra for. Det bedste man kan sige om opholdet var, at det kun kostede 100€ incl. morgenmad. Man får åbenbart hvad man betaler for! Om igen, Novotel!!!
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Morandini den 9. jan. 2020
Kære kunde tak for at have taget dig tid til at gennemgå det. Jeg er ked af at vide, at opholdet ikke var i henhold til dine forventninger. Vi er desværre ikke i stand til specifikt at forstå, hvad der gik galt, da vi måtte oversætte hans anmeldelse fra dansk, men nogle udtryk er oversat til forkert modod. Jeg beder dig, hvis du vil, kontakte os direkte, så vi kan forstå problemerne specifikt. Med venlig hilsen Andrea Morandini General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fin beliggenhed ifht lufthavn
Fint ophold til formålet. Hotellet ligger tæt på lufthavnen. Eneste minus, at de ikke gør opmærksom på poolens noget begrænsede åbningstid. Vi kom hen under aften (kl 19) og skulle afsted kl 8 og havde set frem til en dukkert i poolen. Det var ikke muligt.
Overnattede 1 nat i august 2019

10/10 Fremragende

Bettina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget hjælpsomt personale
Nem transport til lufthavnen, meget serviceminded og hjælpsomt personale.
Overnattede 1 nat i august 2019

8/10 Udmærket

Jesper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Skøn morgenmad. Dejligt med pool, hvor der var håndklædeservice. Kunne godt skrive dette ved hotellet, så vi ikke selv skulle pakke dette
Overnattede 7 nætter i juli 2019

8/10 Udmærket

Sissel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nem shuttle fra lufthavnen
Fint og rent hotel nær malpensa lufthavn. Okay restaurant og morgen buffet. Ikke rigtig noget omkring at se eller spise
Overnattede 1 nat i juli 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dejligt pool område. Super betjening og morgenmad.
Overnattede 1 nat i juli 2019

6/10 Okay

Berit B.

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Shuttlebus hurtigt fyldt
Hotellet er ganske fint, værelset rent og pænt og personalet venligt. Vi skulle dog til lufthavnen med første shuttlebus kl.5:00 og jeg skrev derfor til hotellet 3 dage i forvejen for at booke plads på bussen. Jeg blev henvist til at booke mig ind på bussen ved indcheckning. Da vi ankom var der ikke flere pladser på shuttlebussen og vi kunne ikke nå det med næste shuttlebus 5:30. Vi måtte derfor bestille taxa i stedet for. Prisen blev dermed 25 euro for turen i stedet for 3x2 euro. Jeg havde specifikt booket hotellet pga. Shuttlebus muligheden så var meget irriteret over situationen. Vær iøvrigt opmærksom på at deres shuttlebus service dækker flere hoteller i området, så det er ikke altid direkte kørsel mellem hotel og lufthavn.
Overnattede 1 nat i juli 2019

8/10 Udmærket

Aileen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2018

8/10 Udmærket

Jørn

Ferie med familien
Hotel Novotel i Malpensa er et rigtig godt overnatnings mulighed , når man kommer til eller skal forlade Milano . Begge lufthavne ligger et godt stykke fra centrum af Milano, så det er lige meget om man tager til Linata eller Malpensa. Hotellet har en fremragende morgenmad, og en lækker svømmepøl, som børnebørnene brugte meget .Værelserne er perfekte til en overnatning, Lige uden for lufthavnen er der et stort flymuseum ,som er et besøg værd.
Overnattede 1 nat i september 2018

8/10 Udmærket

Allan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt lufthavnshotel
Godt lufthavnshotel. God pris og godt poolområde. Lidt besværligt at komme til men der går bus fra lufthavnen. Bemærk at der er 2 terminaler i lufthavnen og det tager noget tid i bus at komme fra den ene til den anden.
Overnattede 1 nat i august 2018

10/10 Fremragende

Martin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2018

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2018

8/10 Udmærket

Mads

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel til prisen
Novotel er fin standard og man ved hvad man får. Lille pool efter lang dag er et kæmpe plus for børnene.
Overnattede 1 nat i juli 2018

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En enkelt overnatning
Fint hotel til enkelt overnatning før/efter flyvning til/fra Mal Pensa. God pris. Kunne desuden sove 4 på et værelse.
Overnattede 1 nat i juli 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Dejligt tæt på Malpenda lufthavn. Fint sted at overnatte, dog lidt langt fra Milano
Overnattede 1 nat i april 2018

10/10 Fremragende

Vida

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Bo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fin beliggenhed ved Malpensa lufthavn
Alt var fint , morgenmad ikke fantastisk
Overnattede 1 nat i marts 2018

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2018

10/10 Fremragende

Hanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pænt og dejligt hotel tæt på Malpensa lufthavnen.
Dejligt hotel, tæt på Malpensa lufthavnen og Monza. pæne og rene værelser. fin pool til en kølig dukkert.
Overnattede 1 nat i juli 2017

8/10 Udmærket

Hans-Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i juli 2017

8/10 Udmærket

Lars Bo

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ok pool
Okay stay Night and for a swim before flying home.
Overnattede 1 nat i juli 2017

8/10 Udmærket

Ika

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2017

8/10 Udmærket

Pia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017

8/10 Udmærket

Annika

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Defekt aircondition
Hotellet var rigtig fint men vi fik et tildelt et værelse, hvor aircondition ikke virker. Vi gør opmærksom på dette 2 gange umiddelbart efter vores check in og intet sker. 3. Gang vi går i receptionen siger de, at aircondition har været i stykker på dette værelse siden dagen før. Vi får ny tildelt et nyt værelse. Her virker aircondition heller ikke og personalet undskylder med at næsten alle værelser er optaget og at man ikke kan give os et nyt værelse. Personalet prøver desuden at overbevise os om, at aircondition virker men, at man bare ikke kan høre det køre. Vi endte med at sove 2 voksne og 2 børn i er ulideligt varmt værelse.
Overnattede 1 nat i juli 2017

8/10 Udmærket

Jim yilmaz

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017

6/10 Okay

Søren

Synes godt om: Værelsets komfort
Okay til prisen
Okay hotel til prisen.
Overnattede 2 nætter i juli 2017
Svar fra Barbara den 18. jul. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Milano Malpensa Airport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Guest relations officer

8/10 Udmærket

Jakob

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint lufthavnshotel
Fint lufthavnshotel Man får en fin opredning / sovesofa til børnene - fint værelse til 2 voksne og 2 børn - en femte kan klemmes ind :) Morgenmaden OK Rent og pænt

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Lauren

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice enough hotel but despite being right next to Malpensa it’s still a 20 min drive. Be great if it were half that!
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Duffin

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The gentleman in the bar went out of his way to get us lasagna. The morning breakfast was weird. We offered to pay but the waitress seemed angry. We were not sure if procedures snd she just walked away. Came back after a bit and pointed to the coffee machine. Wow!!
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

Irina

Rejste med familie, Rejste i en gruppe, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wir waren bereits zum 3. Mal hier und finden, dass es ein tolles Hotel für Zwischenübernachtungen auf dem Weg in den Süden ist.
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Kantubhai, Ga

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Near the airport convenience of transportation
Overnattede 1 nat i maj 2024

6/10 Okay

Belmir, Schwertberg

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Der Shuttle Service war der absolute Wahnsinn, für jede Strecke wurde 25€ verrechnet und man war wirklich auf diesen Shuttle angewiesen, da das Hotel sehr sehr abgelegen ist und in der näheren Umgebung absolut gar nichts gewesen ist (Restaurants, andere Taxis etc.)! Wir haben für 3 Tage fast 300€ für diesen Shuttle ausgegeben.
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Sara - guest relations agent den 22. maj 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience regarding the shuttle service. To clarify, our shuttle costs 5 per trip from 05:00 to 10:00 and from 18:00 to 23:00. Our hotel's location is clearly indicated: we are 35 km from the center of Milan and just 8 km from the airport. Additionally, we have a restaurant inside the hotel, and there is a pizzeria and a minimarket within a 15-minute walk. We hope to have the opportunity to host you again in the future with an improved experience.

6/10 Okay

Christopher, Woodbine

Synes godt om: Service og personale
Curtains were not hung. I had to hang them. Airport shuttle is not every 30 minutes as advertised.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Sara - guest relations agent den 28. apr. 2024
Dear guest,we thank you for your review.We are sorry that your room had the curtain detached, I will personally check with the housekeeper to find out the reason for this incovenience.As for the shuttle is by reservation by call from the airport to the hotel, at a cost of 5 per person from 05 to 10 am and from 6 to 11 pm in the afternoon. vice versa from the hotel to the airport is to be booked at check-in, the cost is the same as above; it is available every 30 minutes.In the other time slots we have a private transfer at a cost of 25 per room.We hope to have the opportunity to welcome you again so that we can show you the true quality of the Novotel Milano Malpensa.cordially

4/10 Dårligt

Charles

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very poor value for the price. Indifferent staff, dingy rooms, and limited amenities. Best to avoid.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Sara - guest relations agent den 23. apr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're truly sorry to hear about your disappointing experience. We take your comments seriously and will address these concerns with our team to ensure we improve our services and facilities. We strive to provide exceptional value and a comfortable stay for all our guests, and we regret that we fell short in meeting your expectations. Your input helps us identify areas for improvement, and we appreciate your honesty.Hoping to regain your trust and to have a new chance I send you my best regards

10/10 Fremragende

Laura

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We checked in late after a delayed flight, with a baby and toddler in tow. Staff made sure it was quick and easy and we were in our room within minutes of arrival. Very friendly and pleasant stay.
Overnattede 1 nat i marts 2024

6/10 Okay

Joelle

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Sara - guest relations agent den 22. mar. 2024
dear guest,we thank you for your feedback.We are sorry to have received such a low score. A comment regarding what was not to your liking would have been more than appreciated so that we understand what we failed at so that it does not happen again.Hoping to regain your trust I send my best regards

10/10 Fremragende

PENG, Walnut

Overnattede 1 nat i februar 2024

6/10 Okay

heung yeung

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Andrea Morandini - General Manager den 13. jan. 2024
Dear guest,thank you for your feedback.We're sorry to receive just a 3 out 5 evaluation.A comment about your stay would helped us to understand what could be improved during your stay.Hoping to welcome you again soon I send my best regards

10/10 Fremragende

Adam

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great place amd great people
It was exceptional. Everyone was very polite and hospitable.
Overnattede 3 nætter i december 2023

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Das letzte mal da gewesen
Zimmer sind schon ordentlich abgenutzt, egal wohin man schaut, irgendwas ist kaputt. Risse oder flecken an Wand und Möbeln, Türrahmen, Schimmel in Dusche und Waschbecken. War oft da, aber dieses war das letzte mal.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Andrea Morandini – Generaldirektor den 24. dec. 2023
Lieber Gast,Wir danken Ihnen für Ihre Bewertung.Es tut uns leid zu lesen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Zimmer alle in Ihrer Bewertung erwähnten Probleme aufwies. In diesen Fällen liegt es in unserer Verantwortung, nach Benachrichtigung des Rezeptionspersonals den Zimmerwechsel vorzunehmen und ein Upgrade anzubieten, um die aufgetretenen Probleme zu beheben.In der Hoffnung, dass Sie uns eine neue Chance geben, wünschen wir Ihnen schöne FeiertageAufrichtigLieber Gast,Wir danken Ihnen für Ihre Bewertung.Es tut uns leid zu lesen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Zimmer alle in Ihrer Bewertung erwähnten Probleme aufwies. In diesen Fällen liegt es in unserer Verantwortung, nach Benachrichtigung des Rezeptionspersonals den Zimmerwechsel vorzunehmen und ein Upgrade anzubieten, um die aufgetretenen Probleme zu beheben.In der Hoffnung, dass Sie uns eine neue Chance geben, wünschen wir Ihnen schöne FeiertageAufrichtig

10/10 Fremragende

Enkhtaivan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023