Udsigt fra værelset

Anmeldelser af Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port
38-40 Quai De Rive Neuve, Marseille, Bouches-du-Rhone

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 445 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 354 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 121 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 45 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 36 af i alt 1001 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,4/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Claus Bøgelund

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Ældre hotel, men pænt vedligeholdt.
Fin beliggenhed lige ud til Vieux Port. Ældre hotel, men pænt vedligeholdt. Vi havde desværre et værelse, hvor man ikke kunne åbne vinduet, så ingen frisk luft. Har boet her tidligere og kommer gerne igen.
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 28. jul. 2023
Dear Claus,We would like to thank you for taking the time to write a review following your stay at our hotel.We are delighted to hear that you enjoyed our hotel. We are planning to renovate the hotel from October 2023.We look forward to welcoming you back.Kind regards,

4/10 Dårligt

Bettina

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vurderes ikke som et 4-stjernet hotel
Et slidt 4-stjernet hotel. Værelset var mørkt men fin størrelse og seng mm, dog slidte vægge, værelsesdør og karme på badeværelset mm og en toiletpapirholder som ikke sad fast. En A/C som ikke kunne gøre værelset koldt, så varmt om natten. En minibar som var tom og ikke kunne køle “hvorfor er den så på værelset?”. En mærkelig lugt på gangene, som ikke kunne placeres. Fine badeværelsesprodukter. Giver 2 ud af 5 stjerner. Pool rigtig god og kan anbefales. Og god service. Giver 5 ud af 5 stjerner. Service meget varierende men blev aldrig rigtig godt i forhold til de 4-stjernet hoteller vi normalt besøger. Til tider var servicen elendig og burde personalet ikke kunne tale engelsk på et 4-stjernet hotel. Giver 2+ ud af 5 stjerner. Morgenmad ganske fint men beskedent udvalg af æg som ikke var scramble. Giver 3+ ud af 5 stjerner. Umiddelbare konklusion: virker som et konference hotel som ikke lever op til et 4-stjernet turist hotel. Prisen er slet ikke matchet.
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 28. jul. 2023
Dear Bettina,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Blu Marseille Vieux Port.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Our team strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.Also, we are happy to inform you that a full renovation of all of our rooms will start at the end of October for a better guest experience.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near futur.Kind regards,

8/10 Udmærket

Gert Grønborg

Overnattede 2 nætter i september 2022
Svar fra la réception den 18. sep. 2022
Merci pour votre note.Au plaisir de vous recevoir lors d'une futur escapade marseillaise.Bien cordialement,

8/10 Udmærket

Jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt til et par dage i Marseille.
Fint hotel i typisk Radisson kvalitet. Fin service, rent værelse og udemærket komfort. Ligger perfekt i forhold til havnen, byen, spisestede og udflugter. Den nærliggende parkering er temmelig dyr, men sådan er det.
Overnattede 4 nætter i august 2022
Svar fra Management Team den 25. aug. 2022
Dear Jan,Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us. Your comments have been taken into account and shared with the relevant departments. Looking forward to welcoming you back,Kind regards,

8/10 Udmærket

Jens

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Radisson Blu Marseille den 16. jul. 2022
Bonjour Jens, Nous vous remercions infiniment de votre excellent commentaire que nous ne manquerons pas de partager avec les équipes. Au plaisir de vous accueillir à nouveau

6/10 Okay

Kamilla

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lever ikke på til pris eller stjerner.
Utrolig outdated hotel. Gammel umoderne indretning, kedelig morgenmad, mørke værelser (kun et vinduet i en ellers stor suite). Servicen var ikke speciel høj. Men der var rent.
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Lionel Van den Haute, General Manager den 19. sep. 2021
Dear Kamilla Thank you for taking the time to write a comment about your experience. I am glad that you were satisfied with the cleanness of the room, it is a very important point for us. I can understand that you found parts of the Hotel outdated. We should have had a full renovation of the rooms and corridors last winter but due to the Covid-19 crisis, it has been postponed to the next year. Just before the 1st lockdown, we have changed all our beddings, TV screen and added Chromecast. Thank you again for staying with us and I hope we can welcoming you back one day.

8/10 Udmærket

Charles

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Lionel Van den Haute den 18. sep. 2021
Cher Charles, Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour, vous êtes le bienvenue dans notre hôtel quand vous le souhaitez !

8/10 Udmærket

Søren Reeberg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
God beliggenhed, dejligt pool område og OK værelser
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Hicham Rawi den 15. aug. 2019
Dear Soren Reeberg, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again for a next stay in Marseille Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

10/10 Fremragende

Søren

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel.
Et helt igennem skønt hotel, med venligt personale, og en skøn beliggenhed ved havnen.
Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Hicham Rawi den 26. jul. 2019
Dear Soren, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for taking time to share your feedback. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i juni 2019
Svar fra Hicham Rawi den 16. jul. 2019
Thank you for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and sharing your feedback. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Det har en god beliggenhed, god kvalitet på værelset/bar og restaurant og i er rent og pænt og gode faciliteter
Overnattede 3 nætter i april 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ingen service i restaurant . Jeg var med min computer i over 45 min og da jeg valgt at gå kom en bartender for at spørge hvad jeg kunne tænkt mig. Men for sent. Jeg havde givet op. - Dårlig morgen mad
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra Hicham Rawi den 24. mar. 2019
Dear Anonymous, Thank you for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille. We are really sorry if we didn't answer to all your expectations. Be sure that this does not reflect the quality of the usual services that we offer to our customers and that your remarks have been already sent to the teams concerned to improve our services and bring complete satisfaction to our guests. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Directeur des Opérations Radisson Blu Marseille, Vieux port

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2018
Svar fra Hicham Rawi den 14. sep. 2018
Cher Michael Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour sur Marseille et sommes enchantés de lire que vous avez pu apprécier votre séjour. Sincères Salutations Hicham Rawi Directeur des Opérations Radisson Blu Marseille, Vieux Port

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring
Beliggenhed i top. Rengøring af værelse dårlig
Overnattede 6 nætter i august 2018
Svar fra Hicham Rawi den 23. nov. 2018
Dear Anonymous, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for taking time to share your feedback. We are really sorry if we didn't answer to all your expectations. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

10/10 Fremragende

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel - perfekt beliggenhed
Hotellet ligger perfekt i Marseille - lige ned til havnen. Værelset fint stort og god wifi. Intet at klage over og ville gerne komme tilbage
Svar fra Hicham Rawi den 6. maj 2018
Dear Peter, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for sharing your feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay in our hotel. Thanks again and we hope that we will seen you again for a next stay in Marseille. Yours sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

8/10 Udmærket

Petur

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt placeret
Fint
Overnattede 3 nætter i februar 2018
Svar fra Hicham Rawi den 7. mar. 2018
Dear Petur, Thank you for choosing the Radisson Blu Marseille for your recent stay and for taking the time to share your feedback with us. At Radisson Blu we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important for us. We are glad to read that you enjoyed your stay Thank you and we hope that we will seen you again for a next stay in Marseille Kind Regards, Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

6/10 Okay

Alexandra

Synes godt om: Rengøring
Location is not bad, but the hotel is undergoing renovation. I had to walk over plastic foil as the lobby was being renovated and looked in no shape to receive guests. The AC was also not working. I had to call the concierge at least 20-30 times (no one would answer). It turned out the AC was mechnically shut down. They had to send technician.
Overnattede 4 nætter i maj 2024

10/10 Fremragende

Lisa

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Comfortable bed, high sleep quality, great location for Marseille exploration. Many people smoking cigarettes though, at the pool, leaning out window above baci court, in the courtyard one must pass through to exit tools.
Overnattede 4 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Tomoko

Synes godt om: Faciliteter
far from shopping center
Overnattede 4 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Kristin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We were very happy with our stay at the Radisson Blu in Marseille! The location is perfect - right on the quay, with easy walking to lots of restaurants and shopping, a beautiful view of the port, and (if you can manage the uphill part) a fairly quick walk to Notre-Dame de la Gard (not to be missed)! Staff were very helpful. Rooms were renovated, clean, and modern. The lobby was being renovated during our stay, which was a minor inconvenience, but it will be fabulous once completed. Highly recommend.
Overnattede 2 nætter i april 2024

4/10 Dårligt

Dave

Rejste med partner
Synes godt om: Faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Service and check in. Don’t reply back for 4 days
Overnattede 1 nat i april 2024

8/10 Udmærket

Benjamin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bien
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra La Réception den 22. apr. 2024
Bonjour Benjamin,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis suite à votre séjour dans notre établissement. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,

10/10 Fremragende

MANUEL

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Reception team den 3. apr. 2024
Dear Manuel,Many thanks for your great review which will be shared with our team. Looking forward to welcoming you back.

10/10 Fremragende

Wei

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Quite and clean
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Reception team den 3. apr. 2024
Dear Wei,Many thanks for your great review which will be shared with our team. Looking forward to welcoming you back.

10/10 Fremragende

Pavel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The best location in Marseille. Just at the Marseille port - the center of marseille. Great tasty breakfast.
Svar fra Reception team den 3. apr. 2024
Dear Pavel,Many thanks for your great review which will be shared with our team. Looking forward to welcoming you back.

6/10 Okay

MOUNIR

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 9. mar. 2024
Cher Mounir,Merci pour votre notation.Au plaisir

8/10 Udmærket

DENIS

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Accueil excellent
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port den 21. feb. 2024
Cher Denis, Nous vous remercions infiniment de votre excellent commentaire que nous ne manquerons pas de partager avec les équipes. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.

10/10 Fremragende

Emmanuel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
bonne localisation calme personnel au petit soin
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Reception team den 29. jan. 2024
Cher Emmanuel,Toute l'équipe du Radisson Blu Marseill vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous espérons vous accueillir de nouveau très vite. Très belle journée!

8/10 Udmærket

philippe

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Emplacement tres pratique
Visite du vieux port et des environs:TB
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 25. jan. 2024
Cher Philippe,Merci pour votre récent séjour et votre superbe retour. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre emplacement central qui vous a permi de vous déplacer très facilement.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Bien cordialement,

10/10 Fremragende

carlos

Svar fra Radisson Blu Marseille Vieux Port den 29. jan. 2024
Cher Carlos,Toute l'équipevous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous espérons vous accueillir de nouveau très vite. Très belle journée!

8/10 Udmærket

Monica Nashiely

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Todo bien, sin ninguna queja.
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 25. jan. 2024
Dear Monica,First of all thank you for taking the time to write a positive review following your stay at Radissonblu Marseille vieux port. We are pleased to learn that your stay went well.We look foward to welcoming you again.Kind regards,

10/10 Fremragende

Monica

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Buena atención, muy amables.
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 25. jan. 2024
Dear Monica,Thank you very much for your kind review following your stay in our hotel.We look foward to welcoming you again.Kind regards,

6/10 Okay

Bruno

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 25. jan. 2024
Merci Bruno.Nous espérons vous recevoir à nouveau au sein de notre établissement.Bien à vous

8/10 Udmærket

xiao

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It is great location
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 25. jan. 2024
Dear xiao,Thank you for taking the time to write a positif review following your stay at Radissonblu Marseille vieux port.We are pleased to read that you like our location in the heart of the old port.We look foward to welcoming you againKind regards

2/10 Forfærdeligt

Majda

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Décevant
Le personnel de l'hôtel ainsi que le service commercial sont assez infatués et sûrs du prestige de leur hôtel, eh bien ils ne devraient pas ! Dans qualité de service, il y a service et qualité, et l'amabilité est également requise. Tout cela a manqué durant mon séjour.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port. den 23. dec. 2023
Bonjour Majda, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour au Radisson Blu Marseille Vieux Port.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été totalement à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Nos équipes sont désireuses de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, nous vous serions extrêmement reconnaissants de nous détailler davantage les faits. Cela nous permettra de former nos équipes en ce sens.Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. Nous espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Cordialement,

10/10 Fremragende

rajiv

Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 25. jan. 2024
Merci pour votre superbe note.Au plaisir,Bien cordialement,

10/10 Fremragende

aurelie

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Reception Team den 4. dec. 2023
Chere Aurélie,Merci pour cette super note!Nous esperons vous revoir trés bientot avec nos chambres rénovées.Bien cordialement,

2/10 Forfærdeligt

Adrian

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Miserable dump. At most a 1-star hotel. Probably not even that.
Overnattede 4 nætter i november 2023
Svar fra Radisson Blu Marseille Vieux Port den 30. nov. 2023
Dear Adrian,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Blu Marseille Vieux Port.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Our team strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near futur.Kind regards,

10/10 Fremragende

B

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Reception Team den 20. nov. 2023
Dear B,Thank you for this great rating,We hope to welcoming you back soon,Kind regards,

8/10 Udmærket

Tanya

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale
It was a nice experience
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Reception team den 31. okt. 2023
Dear Tanya,All our team would like to thank you for taking the time to share your experience. Looking forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

10/10 Fremragende

christian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Reception team den 31. okt. 2023
Cher Christian,Un grand merci pour votre commentaire qui nous fait très plaisir ! Les retours comme le vôtre sont une belle récompense pour l'ensemble de l'équipe. Cordialement,

6/10 Okay

Alfonso

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Decepcionante
Me decepciono , mal servicio, excepto dos chicas que hablaban español el resto de las personas bastante despotas, sin ninguna ayuda al viajero
Overnattede 5 nætter i oktober 2023
Svar fra Reception team den 26. okt. 2023
Dear Alfonso,Thank you for taking the time to write a review following your visit to the Radisson Blu Marseille.We are sincerely sorry to read that in some respects your experience did not live up to your expectations, and thank you for letting us know, enabling us to identify the imperfections that have marked you and which clearly require our full attention.We look forward to earning your trust again in the future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Radisson BLU Hotel, Marseille Vieux Port

10/10 Fremragende

Lise Anne

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tres bon rapport qualité prix. Par contre, baignoire tres haute, risque de glisser.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Reception team den 24. okt. 2023
Chère Lise Anne,Nous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à la suite de votre séjour parmi nous. Vos remarques ont bien été prises en compte et transmises aux services concernés. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau. Très belle journée!

10/10 Fremragende

Isabel

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Reception team den 24. okt. 2023
Chère Isabel,Un grand merci pour votre note qui nous fait très plaisir ! Les retours comme le vôtre sont une belle récompense pour l'ensemble de l'équipe.

6/10 Okay

Stephen

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Reception team den 23. okt. 2023
Cher Stephen,Nous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à la suite de votre séjour parmi nous. Vos remarques ont bien été prises en compte et transmises aux services concernés. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau. Très belle journée!

8/10 Udmærket

Thierry

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 15. okt. 2023
Dear Thierry,Thank you for your rating.We look forward to welcoming you.kind regards,

6/10 Okay

Mark

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 19. okt. 2023
Dear Mark,Thank you for your ratingKind regards,

10/10 Fremragende

Donald

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Radissonblu Marseille vieux port den 5. okt. 2023
Dear Donald,Thank you for your good rating.Kind regards,

10/10 Fremragende

Edward

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Female clerk who checked us in was exceptional.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Radisson Blu Marseille Vieux Port den 3. okt. 2023
Dear Edward,Thank you so much for taking the time to leave us a rating,We hope to welcoming you again soon,Kind regards,

10/10 Fremragende

Fanny

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Radisson Blu Marseille Vieux Port den 3. okt. 2023
Dear Fanny,Thank you for your amazing rating,We hope to welcoming you back soon,Kind regards,