Terrasse/gårdhave

Anmeldelser af OREA Spa Hotel Palace Zvon Mariánské Lázně

4 out of 5

Anmeldelser

7,6

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 20 af i alt 84 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 37 af i alt 84 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 17 af i alt 84 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 9 af i alt 84 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 84 anmeldelser" "

8,2/10

Rengøring

7,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

7,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Jan

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 19. okt. 2023
Vážený pane Jane,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

8/10 Udmærket

Pernille

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2018
Svar fra Jan Šimkanin, Front Office Manager den 15. aug. 2018
Dear guest, thank you very much for your feedback! We are looking forward to your next stay in our hotel.

8/10 Udmærket

Maria

Overnattede 4 nætter i december 2023
Svar fra Věra den 29. feb. 2024
Vážení hosté, velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneVěra KudrnováFront Office ManagerOrea Spa hotel Palace Zvon, Mariánské Lázně

10/10 Fremragende

Stefan

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The breakfast offered at the hotel is excellent. There is a lot of choice of foods and drinks.
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 29. aug. 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your positive review of the hotel and services. We will be happy to see you again in our hotel.Have a nice dayReception

10/10 Fremragende

Karolina

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 10. aug. 2023
Vážená paní Karolíno,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles gesagt.
Overnattede 4 nætter i maj 2023
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 2. jun. 2023
Guten Tag Herr Peter,Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung des Hotels und der Dienstleistungen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßenRezeption

4/10 Dårligt

Heiko

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Die Bilder vom Schwimmbad und Hote sind auf der Webseite gut bearbeitet worden. Es war in wirklichkeit alles nicht so schön. Was aber noch viel schlimmer war. Im Speisesaal waren viel weniger Sitzplätze vorhanden ,als Gäst dort waren. Man musste lange auf einen Sitzplatz warten. Soetwas geht gar nicht.....
Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 21. mar. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen Grüßen,Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Karin

Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 2. jun. 2023
Guten Tag Frau Karin,Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung des Hotels und der Dienstleistungen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßenRezeption

8/10 Udmærket

Ales

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 2. jun. 2023
Dobrý den pane Aleši,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

8/10 Udmærket

Karin

Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 2. jun. 2023
Vážená paní Karin,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

10/10 Fremragende

Irene

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 2. jun. 2023
Guten Tag Frau Irene,Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung des Hotels und der Dienstleistungen. Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen grüßenRezeption

8/10 Udmærket

Eva

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i april 2022
Svar fra Bc. Věra Kudrnová, Front Office Manager den 2. jun. 2023
Vážená paní Evo,Velice si vážíme Vašeho kladného hodnocení hotelu a služeb. Rádi Vás opět uvidíme v našem hotelu.S přáním hezkého dneRecepce

4/10 Dårligt

Tanja

Rejste med familie
Synes ikke om: Værelsets komfort
Falsche Angaben bei Ausstattung
Unser Aufenthalt war leider nicht zufriedenstellend. Der Speisesaal war überfüllt und es konnte nicht immer ein freier Platz gefunden werden. Es standen oftmals Gäste mit vollen Tellern im Speisesaal ohne einen Platz zu bekommen. Es gab keinen Whirlpool wie beschrieben im Hotel, was für uns ein Kriterium war. Die Duschkabine war kaputt, somit konnte die Duschtüre nicht komplett geschlossen werden. Die Zimmer sind nicht wie beschrieben schallgeschützt, wir hörten laut und zu jeder Tages-, und Nachtzeit den Fernseher vom Nachbarzimmer.
Overnattede 3 nætter i februar 2022
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 10. mar. 2022
Sehr geehrte Frau Tanja, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Dagmar

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hyggelig sted
Hadde tid til bare 2 netter.Hyggelig opphold,vennlig personalet.God frokost,SPA.I basseng hadde de 29,5 grader.God varme på rommet.Stue,soverom,toalet og bad.Fornøyd.Dette er eldre hotel,prismer,høyt under taket.Som de fleste hoteller noe slitt,men det gir bare charme og atmosfæren
Overnattede 2 nætter i januar 2022
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 17. feb. 2022
Good day, Thank you for your review. Sincerely, Petr Horký, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Holger

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i januar 2022
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 17. feb. 2022
Dear Holger, thank you for your review. Sincerely, Petr Horký, Front Office Manager

10/10 Fremragende

Cameron

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Weekend break worth a visit
Friendly and professional staff. Warm and super clean room. Great breakfast.
Overnattede 2 nætter i december 2021
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 11. jan. 2022
Dear Cameron, thank you very much for your nice feedback. With best wishes

8/10 Udmærket

Natalie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i december 2021
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 11. jan. 2022
Dear Natalie, thank you very much for your nice feedback. With best wishes

10/10 Fremragende

Lenka

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Spokojenost s personálem a hotelem
V hotelu jsme byli od středy do soboty, ubytování s polopenzí. K dispozici jsme měli v ceně saunu a bazén. Hotel je útulný, čistý, personál je ochotný a vstřícný. Hotel je dobrým výchozím bodem k vycházkám i k túrám po okolí. Byli jsme maximálně spokojeni.
Overnattede 3 nætter i november 2021
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 11. jan. 2022
Vážená paní Lenko, velice si vážíme vašeho hodnocení. Rádi vás i příště přivítáme u nás v hotelu.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Petr den 11. jan. 2022
Thank you for your feedback.

8/10 Udmærket

Bibiána, Zilina

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I liked it but I was missing some hotel cosmetic supplies which I found automatic in a 4* hotel. Also, I have to say that the spa is much much smaller than it looks on the live sites and there is no relax zone. Literally 4 chairs close to the mini pool are not giving you a big chance to sit down and take a nap. Other than that I enjoyed my stay there, the suite was beautiful and spacious with a great view and I loved the breakfast
Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Petr den 11. jan. 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

10/10 Fremragende

Jannik

Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Petr den 11. jan. 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

8/10 Udmærket

David

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Petr den 11. jan. 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Petr den 11. jan. 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
My room
Overnattede 1 nat i juli 2021
Svar fra Reservation agent den 7. jul. 2021
We would like to thank you for your comment. Prokopová (reservation agent)

8/10 Udmærket

Nikolcho

Overnattede 2 nætter i oktober 2020
Svar fra Petr den 11. jan. 2022
Thank you very much for your feedback. With best wishes

6/10 Okay

Robert

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Personál ochotný, jen problém s koupelnou- na závěsu u sprchového koutu byla v dolní části plíseň, v umyvadlem chyběl kryt na odtok vody. Po upozornění na recepci závěs vyměněn.
Overnattede 3 nætter i oktober 2020
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 15. okt. 2020
Dobrý den, pane Roberte, děkuji Vám za vaše hodnocení i za zpětnou vazbu ohledně stavu hotelové koupelny. S přátelským pozdravem Petr Horký, Front Office Manager

6/10 Okay

Milan

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Přijatelné ubytování čekajicí na rekonstrukci
Hotel vytvořený spojením historických budov hotelů Palace a Zvon je situován na prominentním místě v samém centru Mariánských lázní. Přesto, že dochází zřejmě k postupné rekonstrukci prostor (lobby a recepce), náš pokoj ve čtvrtém podlaží již rekonstrukci pomalu vyžadoval. Jakékoliv užití sprchového koutu se rovnalo malé potopě na chodbě, nábytek byl již znatelně opotřebovaný a pokoj byl pro užití třemi osobami vybaven jen částečně (župan, šampon chyběl zcela). Na druhou stranu ochota a vstřícnost personálu je naprosto příkladná. Snídaně jsou velmi bohaté. Bazén je však s ohledem na kapacitu hotelu nedostačující, protiproud ani trysky nejsou v chodu a rovněž není v provozu ani bar u bazénu. Bohužel není v provozu ani historická kavárna Opera.
Overnattede 1 nat i august 2020
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 15. okt. 2020
Vážený pane Milane, velice si vážíme vašeho hodnocení. Jak jste správně poznamenal, náš hotel prochází postupnou rekonstrukcí, která byla bohužel značně omezena událostmi letošního roku. S tím souvisí i vaše další věcné připomínky ohledně obsluhy bazénu a kavárny Opera. S přáním pevného zdraví Petr Horký, Front Office Manager

10/10 Fremragende

Mario

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr schönes Hotel. Tolle Bauweise. Man fühlt sich in der Zeit zurückversetzt. Aber dies nicht im negativen Sinne. Leider ist für die Größe des Hauses der Pool und die Sauna viel zu klein. Als Spa-Hotel erwartet man etwas anderes .
Overnattede 3 nætter i august 2020
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 25. aug. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Petr Horký, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Vera

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2020
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 25. aug. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Petr Horký, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Tom, Stuttgart

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel sehr schön, tolle Lage, gute Buffets, aber der Pool im 2. UG ist eine Frechheit!
Overnattede 1 nat i august 2020
Svar fra Petr Horký, Front Office Manager den 25. aug. 2020
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Petr Horký, Front Office Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 4 nætter i februar 2020
Svar fra Ondřej Kazda, Hotel General Manager den 22. feb. 2020
Dear guest, thank you for your review. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i januar 2020
Svar fra František Cozma, Operation Manager den 7. feb. 2020
Dear guest, thank you for your review. Best regards, František Cozma, Operation Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 3 nætter i december 2019
Svar fra Ondřej Kazda, Hotel General Manager den 16. jan. 2020
Dear guest, thank you for your review, all review is valid for us. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

8/10 Udmærket

jean michel

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
hôtel en dessous de nos espérances
Hotel bien situé, 30 minutes d'attente au petit déjeuner (salle complète) mais heureusement que la ville est magnifique.
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Petr Horký, Deputy Front Office Manager den 16. jan. 2020
Dear Mr. Jean Michel, Thank you for the good review you gave our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon! Sincerely yours Petr Horký, Deputy Front Office Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr schönes Hotel in super Lage. Unser Zimmer war relativ groß und sehr sauber. Weitestgehend freundliches, zuvorkommendes Personal. Kommen gerne wieder.
Overnattede 2 nætter i december 2019

10/10 Fremragende

Jh, Vegas

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location in town. Staff was very helpful. Parking facilities are a little tight if you have a medium or above size vehicle. Also reserve well ahead if you want spa or massage treatments. Overall it was a good stay
Overnattede 1 nat i oktober 2019
Svar fra Jan Šimkanin, Front Office Manager den 16. okt. 2019
Dear guest, thank you for you nice visit, we were glad to meet you in Orea Spa Hotel Palace Zvon. Thank you for your feedback and hope in your next visit. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

6/10 Okay

Tomasz

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
L'hôtel sans charme.
L'intérieur un peu vieillot. Nous avons dû réclamer le vidange de la poubelle, le nettoyage est vite fait et parfois mal fait (une fois la femme de ménage avait utilisé un chiffon qui sentait très mauvais - nous avons dû aérer les pièces durant une heure). Le personnel ne sourie quasi jamais (la réception, la salle à manger, l'intendance). L'hôtel sans charme particulier.
Overnattede 4 nætter i september 2019
Svar fra František Cozma, Operation Manager den 4. okt. 2019
Cher client, merci pour votre avis. Je regrette que vous n’ayez pas été satisfait de votre séjour dans notre hôtel. Je ne peux pas croire que vous étiez dans notre hôtel et avez eu ce problème. Notre personnel est hautement qualifié, mais je vais vérifier leur travail. Meilleures salutations, František Cozma, Operation Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra František Cozma, Operation Manager den 6. sep. 2019
Dear guest, thank you for your feedback. Best regards, František Cozma, Operation Manager

8/10 Udmærket

laura

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Un po' meno x il confort solo perché manca aria condizionata un hotel così dovrebbe averla anche se non fa caldissimo il resto tt ok
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra František Cozma, Operation Manager den 25. aug. 2019
Dear guest, thank you for your review. Best regards, František Cozma, Operation Manager

8/10 Udmærket

magali

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
too
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Ondřej Kazda, Hotel General Manager den 15. aug. 2019
Dear guest, thank you for your feedback. I am glad you enjoyed your stay in Orea Spa Hotel Palace Zvon. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

10/10 Fremragende

Tereza

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Jan Šimkanin, Front Office Manager den 12. aug. 2019
Dear Tereza, thanks for taking your time to share your experience with us. We are glad we met your expectations on all aspects and look forward to welcoming you back to Orea Spa Hotel Palace Zvon in the nearby future. Kind Regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i august 2019
Svar fra Ondřej Kazda, Hotel General Manager den 14. aug. 2019
Dear guest, thank you for your feedback! Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager

8/10 Udmærket

Oksana

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i juli 2019
Svar fra Miroslava Křivanová, Director of Sales and Marketi den 19. jul. 2019
Dear guest, thank you for your review. Best regards, Miroslava Křivanová, Director of Sales and Marketing

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Perfect position in Marianske Lazne, good breakfast, nice staff and service. For the four star hotel it should be an air-condition in the room. Overall experience is fine, would definitely return.
Overnattede 12 nætter i juni 2019
Svar fra Jan Šimkanin, Front Office Manager den 21. jul. 2019
Dear guest, thank you for your review. I am glad, that you enjoyed your stay in Orea Spa Hotel Palace Zvon. Thank you for your words of praise to our staff and hotel service. I regret, but air condition is not standard in 4* star hotel in the middle of Europe. We hope in your next visit in near future. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Værelsets komfort
Le petit-déjeuner assez varié, par contre il faut partager les tables avec les autres personnes s'ils vous acceptent. La douche est petite. La piscine petite aussi et pas très propre. En général le personnel est agréable.
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra Lenka Fischerová, Operation Manager den 21. jul. 2019
Dear guest, I regret, that your stay did not meet your expectations. Hotel is living organism with real people, I regret, but if breakfast restaurant is full, there is absolutely usual to find out seat with other guests. The size of shower is according hotel standards, bigger swimming pool in our beautiful historical building from 19th century is unfortunately not possible. Best regards, Lenka Fischerová, Operation Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Heel fijn Hotel in hartje dorp park op loopafstand, winkels helaas wat verder. Ontbijt is prima te doen, avond eten ook als je alles lust en niets is raar. En anders moet je dan wel elke avond uiteten wat ook niet al te duur is. De schoonmaak van de kamers was in ons geval aan het begin van ons verblijf uitstekend, maar de laatste 4 dagen van ons verblijf was het halve werk en laatste dag hebben ze helemaal niet schoongemaakt. Een min punt! Voor de rest prima hotel.
Overnattede 11 nætter i maj 2019
Svar fra Jan Šimkanin, Front Office Manager den 21. jun. 2019
Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en dat de kamer keuze naar wens was. We zijn blij om te lezen dat u de locatie van het hotel een echte aanrader vind. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Orea Spa Hotel Palace Zvon! Met vriendelijke groet, Jan Šimkanin, Front Office Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2019
Svar fra Jan Šimkanin den 14. maj 2019
Dear guests, thank you for rating of your stay in our hotel. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

6/10 Okay

Gitta

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Nicht für Familien mit Kindern geeignet. Diese dürfen Abends nicht mit ins Schwimmbad. Nur Nachmittags von 2 bis 4. Da ist man als Familie logischer weise unterwegs vor allem bei schönem Wetter. Essen und Unterkunft waren soweit in Ordnung. Allerdings allgemein etwas Aufhübschungsbedürftig.
Overnattede 3 nætter i april 2019
Svar fra Ludmila Klukavá den 7. maj 2019
Sehr geehrte Frau Gitta, vielen Dank für Ihr Feedback. Unser Hotel ist nicht nur einer der Gäste, sondern steht allen offen. Wir suchen ein System, um unseren Entspannungspool für alle Gäste zu öffnen. Ich bedaure, dass es Ihnen nicht gepasst hat. Mit Freundlichen Grüßen, Ludmila Klukavá, Spa & Wellness Manager

8/10 Udmærket

CHIEN-LY

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra Jan Šimkanin, Front Office Manager den 16. mar. 2019
Dear Guests, thank you for your feedback. Best regards, Jan Šimkanin, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Doris, Schärding

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i marts 2019
Svar fra Ondřej Kazda, Hotel General Manager den 16. mar. 2019
Dear Doris, thank you for your review. It is very important for us. I hope in you next stay in near future. Best regards, Ondřej Kazda, Hotel General Manager