Udendørsområde

Anmeldelser af Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino Hotel

4 out of 5
Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino Hotel
605 Avenue Du General De Gaulle, Mandelieu-La-Napoule, Alpes-Maritimes

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 210 af i alt 461 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 155 af i alt 461 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 52 af i alt 461 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 23 af i alt 461 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 21 af i alt 461 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Jean-Luc

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel
I really love the place. The breakfast buffet is generous and really great. The view magnificent. All in all I am really pleased.
Overnattede 4 nætter i februar 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 17. apr. 2023
Dear Jean-Luc,What a pleasure to read your comment! Indeed, we are just in the middle of the French Riviera, close to everything but still in a restful area. Also, the breakfast buffet is very varied. We also offer sweet and salty, with also a detox, energy, gluten-free offer with fresh, local and seasonal products: all this facing the sea!We hope to have the chance to welcome you again at Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

6/10 Okay

Lars

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stedet er flot og især stranden er lækker. Men hotellet opkræver ekstra for alt selvom man har betalt en høj pris for værelset. Især liggestole ved poolen og mad og drikkelse er meget dyre og ikke det værd. Hotellet kan man også godt se mangler en kærlig hånd mange steder. Personalet kan ikke rentegodtgørelsesprogram engelsk og service niveauet lever ikke op til deres standard.
Overnattede 6 nætter i juli 2022

4/10 Dårligt

Anders

Synes ikke om: Service og personale
For lidt værdi til prisen
Lidt skuffende ophold Relativt dyrt hotel så man burde kunne forvente en hvis service, som desværre ikke var til stede. Personalet virker træt og ligeglad og vi skulle rykkere flere tjenere flere gange bare for at komme til bordet for at tage en bestiling. Morgenmaden var ok men lokalerne med dårlig akustik og meget lidt hyggeligt. Der er mulighed for at få div ting ser ikke er i buffeten men det det står ingen steder og ingen service der fortæller så det fandt vi først ud af sidste dag Vær opnærksom på, at der er gebyr for at ligge ved poolen. Det koster ca 200 kr pr dag for at ligge ved poolen ud over prisen Værelserne var fine nok selvom rengøringen var lidt mangelfuld.
Overnattede 4 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Sanne Skov

Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Marie VOYER den 20. sep. 2021
Merci Sanne pour votre retour d'expérience 10/10. Au plaisir de vous accueillir de nouveau. Cordialement. Marie VOYER Responsable Relation Client

10/10 Fremragende

Pia

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk hotel, med perfekt beliggenhed
Fantastisk ophold, servicen i top, placeringen af hotellet tæt ved lille hyggelig by og egen lille stand og pool👍👍 Og golfbane i ‘baghaven’ 🏌‍♀️🏌‍♀️ Det er ikke sidste gang vi har været her, næste gang tager vi 14 dage 😁
Udsigt fra vores værelse
Udsigt fra vores værelse
Morgenmad ved poolen
Vores strand
Overnattede 9 nætter i juli 2020

8/10 Udmærket

Maria

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i august 2019
Svar fra Marie VOYER den 5. sep. 2019
Cher Client, Merci de votre visite et au plaisir de vous revoir très prochainement au Pullman Cannes Mandelieu. Cordialement. Marie VOYER Responsable Relation Client

10/10 Fremragende

kaj

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk hotel
Virkelig super hotel. Værelset var meget stort. Dejlig udsigt til havet. delt seperat toilet og bad. Kæmpe seng. 2 gratis vand hver dag. Intet at kritisere. Meget fin morgenmadbuffet. God restaurant til rimelige priser i forhold til området. Et hotel der virkeligt kan anbefales. Har højt niveau. Vi boede på hotellet i 7 dage
Overnattede 7 nætter i august 2019
Svar fra Marie VOYER den 26. aug. 2019
Dear Kaj, Thank you for your wonderful review and thank you to your friend recommendation. We are delighted that you enjoyed your stay with us thanks to the comfort of our room, to our breakfast very varied and very good restaurant with good prices. Our goal is to offer you the best service for an unforgettable stay. Looking forward to welcoming you again very soon at the Pullman Cannes Mandelieu. Best regards. Marie VOYER Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Dennis

Okay hotel med udsigt, men lidt dyrt
Dejligt område, men lidt dårligt at hvis du ønsker at ligge på en solseng koster det 15euro pr. person per dag. Sengene var lidt slidte så man lå i et "hul". Morgenmaden var fantastisk. Værelset var pænt og meget rent. Valor parking til 15euro per døgn, fungerede fint og man skulle ikke vente længe.
Overnattede 3 nætter i september 2018

10/10 Fremragende

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i august 2018

8/10 Udmærket

Lotte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skøn beliggenhed på stranden, men hvis man vil bo tæt på shopping og større udvald af restauranter uden at køre i bil eller taxi, skal man booke et hotel i Cannes. Vi fandt dog en lækker fiskerestaurant på havning 200m fra hotellet. Morgenbuffeten var ok og der manglede ikke noget. Der var rent og pænt på hotellet, sengen var noget hård.
Overnattede 3 nætter i september 2017

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Louise

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel
Lækkert og ny renoveret hotel med lækre værelser med dejlig store altaner. Meget hjælpsomt personale og rigtig skønt område væk lige op ad stranden - kan virkelig anbefales

10/10 Fremragende

Ole K., Flensburg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fin oplevelse
Dejligt hotel udenfor Cannes med gode faciliteter(5 kvarters gang fra Cannes). Gode parkeringsforhold. Stranden der ligger ved hotellet er ikke stor, men børnevenlig. Var der midt i Juni og der var der ikke problemer med at få plads på stranden. Gode forhold ved poolområde. Hotellet kunne trænge til lidt opgradering(maling) på badeværelse og balkon ellers rigtig fint

6/10 Okay

Benjamin, Dk

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great rooms, but the casino is a disturbance
Really great rooms og location (all though it is 7km from Cannes). Nice beaches, breakfast and service. But the casino is a annoying, it should be totally separated from the hotel In order to attract the right clientels for each.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location for beach vacation
Pleasant stay - with great location for enjoying life at the quiet beach.

10/10 Fremragende

Linda, Jylland

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel med venlig betjening i receptionen. Morgenmaden for dyr syntes vi .

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget dejligt hotel i dejlige omgivelser. vi nød de få dage vi var på hotellet og kommer gerne igen. Serviceniveauet var perfekt.

10/10 Fremragende

Martin

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
terrific
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - General Manager den 15. maj 2024
Dear Martin, Thank you for your superb rating of 5/5.We are delighted to see that your stay has fulfilled you on all levels. My entire team and I are committed to providing you with the best experience with us. We look forward to welcoming you back to the Pullman Cannes Mandelieu.Kind regards.

10/10 Fremragende

franck

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très sympa
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - Directeur Général den 2. maj 2024
Cher Franck,Merci pour ce message "très sympa" ! Nous sommes enchantés que vous gardiez un très bon souvenir de votre séjour. Votre satisfaction est notre plus belle réussite.Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 Okay

Astrid

Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - Directeur Général den 2. maj 2024
Chère Astrid,Merci pour votre retour à la suite de votre séjour.Le sens de l’accueil et la satisfaction client sont pour nous essentiels et sont notre priorité. Nous vous serions par conséquent reconnaissants, si vous pouviez nous donner un peu plus de détails sur votre expérience. Notre Responsable Relation Client, Marie VOYER, se tient à votre disposition par mail h1168-qm@accor.comNous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

10/10 Fremragende

Maurizio

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
@@@@@z@
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - General Manager den 27. mar. 2024
Caro Maurizio,Grazie per l'eccellente valutazione di 5/5. Siamo lieti di vedere che il vostro soggiorno vi ha soddisfatto a tutti i livelli. Io e tutto il mio team ci impegniamo a fornirti la migliore esperienza con noi. Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto al Pullman Cannes Mandelieu.Cordiali saluti.

10/10 Fremragende

Martina

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - General Manager den 27. mar. 2024
Cara Martina, Grazie per l'ottima valutazione!Siamo lieti che avrete ricordi molto belli del vostro soggiorno. La vostra soddisfazione è il nostro più grande successo.Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto al Pullman Cannes Mandelieu.Cordiali saluti.

10/10 Fremragende

AGNES

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - Directeur Général den 19. feb. 2024
Chère Agnès, Merci pour ce chaleureux commentaire ! Nous sommes enchantés de constater que votre séjour vous a comblé sur tous les plans. Toute mon équipe et moi-même avons à cœur de vous faire vivre la meilleure expérience chez nous. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.Alessandro CRESTADirecteur Général

8/10 Udmærket

Vegard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra Alessandro CRESTA - General Manager den 19. feb. 2024
Dear Vegard, Thank you for the review you left about our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind regards.Alessandro CRESTAGeneral Manager

10/10 Fremragende

jonathan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour court mais très agréable. Personnel très attentionné. Une vue exceptionnelle au petit déjeuner. Je reviendrai sûrement cet été ! Merci
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Marie VOYER - Responsable Expérience Client den 5. feb. 2024
Cher Jonathan,Merci pour ce message qui nous touche sincèrement.Nous sommes très heureux de lire vos compliments sur l'ensemble de notre équipe qui travaille au quotidien pour vous offrir le meilleur service. Votre satisfaction est notre plus belle réussite.Par ailleurs, nous avons la chance d'avoir un hôtel construit sur la mer offrant un panorama unique et « exceptionnel » avec de très belles terrasses pour en profiter même en janvier !Nous attendons votre prochain séjour au Pullman avec impatience !Cordialement.

6/10 Okay

Philippe

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Séjour pas très agréable car ma chambre donnait du côté rue donc voiture et train faisait beaucoup de bruit de très bonheur. Le matin je n’y retournerai pas.
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. jan. 2024
Cher Philippe,Merci de votre message.Vous aviez choisi une chambre classique sans balcon qui est notre première catégorie de chambre. Si vous êtes sensible au bruit alors je vous recommande plutôt de réserver une chambre supérieure côté golf qui aura une meilleure orientation au sein de l'hôtel.En espérant avoir l'opportunité de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

10/10 Fremragende

Isna

Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 15. jan. 2024
Merci Isna pour votre note 5/5.A très bientôt au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

10/10 Fremragende

Nabil

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Marie VOYER - Responsable Expérience Client den 19. dec. 2023
Cher Nabil, Merci pour cette superbe note ! Nous sommes enchantés de constater que votre séjour vous a comblé sur tous les plans. Toute mon équipe et moi-même avons à cœur de vous faire vivre la meilleure expérience chez nous. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes MandelieuCordialement.

10/10 Fremragende

Andrew

Overnattede 4 nætter i november 2023
Svar fra Marie VOYER - Responsable Expérience Client den 19. dec. 2023
Cher Andrew, Merci pour ce 10/10 ! Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 Okay

David

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Not worth the price
Hotel is in need of renovation. The service staff were not friendly and some were rude. Changed rooms twice to get one that was updated. The breakfast was adequate but lots of room for improvment.
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 17. nov. 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Although we would have preferred your experience to have been more enjoyable, your feedback and impressions are very important to us, as they help us improve our services on a daily basis. The satisfaction of our guests is our priority, but apparently, we did not succeed this time.Please know that we maintain the hotel throughout the year according to the activity and our retro-planning. If you give us the opportunity to win back your trust, we will be happy to offer you the best that our guests enjoy every day.Best regards.

8/10 Udmærket

Sysilia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 17. nov. 2023
Chère Sysillia,Merci et au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 Okay

Jaclyn

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel & Room was beautiful, Check-in staff was awesome, however the service staff (Bar, breakfast, restaurant etc.) were very rude!
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 17. nov. 2023
Dear Jaclyn,Thank you for your message.We are sorry for your feeling on our service staff. Be sure that it is not usual at all and if you can give us more details, we could improve it.Moreover, we are delighted that you appreciated our reception staff and the hotel in general.Looking forward to welcome you back soon.Best regards.

6/10 Okay

Vincent

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 17. nov. 2023
Cher Client,Merci de votre visite.N'hésitez pas à revenir vers nous si vous souhaitez nous donner un peu plus de détails sur votre expérience.En espérant vous recevoir de nouveau très prochainement.Cordialement.

10/10 Fremragende

Heinrich

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luxus am Strand
Ein angenehmes Hotel direkt am Meer. Das einzige Manko ist, dass es nach Mitternacht keinen Service auf der Terasse oder im Hotel gibt, ausschliesslich im Casino.
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 25. sep. 2023
Dear Heinrich,Thank you for your wonderful review and hope to welcome you back soon at the Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

10/10 Fremragende

patrick

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. sep. 2023
Merci et à bientôt au pullman Cannes Mandelieu !

10/10 Fremragende

Roland

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i september 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. sep. 2023
Merci et à bientôt au pullman Cannes Mandelieu !

4/10 Dårligt

Joseph

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nous n’y retournerons pas
Impossible de changer de chambre car envahis par les séminaires car bruyant : trafic, avions, trains, paillote voisine. Repas pas à la hauteur du prix demandé Cornet glacé commandé à la piscine était plus une mousse au chocolat ! Serveur qui répond qu’il est désolé mais ne peut rien faire. Heureusement une charmante demoiselle me l’a échangé contre une vraie glace cette fois-ci Entrecôte commandée saignante arrive trop cuite Le serveur l’a ramené en cuisine mais revient en disant que le chef la considère comme saignante !!! Vu le prix des chambres, les transats devraient être inclus mais on préfère les louer à des personnes de l’extérieur La salle des petits déjeuner ressemble plus à une cantine et les chaises sont dans un état pitoyable pour un Pullman Nous ne reviendrons pas alors que nous avons déjà séjourné dans cet hôtel
Overnattede 6 nætter i september 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. sep. 2023
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi complètement cette fois-ci. J'espère que nous aurons la chance de regagner pleinement votre confiance lors d'un prochain séjour dans notre hôtel. Cordialement.

4/10 Dårligt

M

Forretningsrejsende
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overpriced and grubby
Grubby overpriced tourist hotel. Desperately in need of a good clean and general refurbishment. Stayed here many times over the years. Staff are apathetic, one server for 15 tables for lunch, waited over half an hour for a menu so gave up. Not overly busy, just woefully mismanaged. Good beach access but if you want a sun bed be prepared for a many Euro fleecing. Can and should do a whole lot better.
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 25. sep. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to win back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Best regards.

8/10 Udmærket

johannes martinus

Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Na een aantal keren een bezoek te hebben gebracht aan dit hotel bleken de kamers nog identiek. Schoon heel en veilig, maar een update zou wel mogen worden verwacht. Ligging aan strand is top. Goed zwembad (meer voor volwassenen) en net personeel, zeker in de restaurants/op het terras. Goede bedden, goed ontbijt. Niks mis mee, hoewel de inflatie hier wel erg hard lijkt te hebben toegeslagen.
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 25. sep. 2023
Dear Johannes,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Cannes Mandelieu. It is always a pleasure to receive positive feedback. Please note that we maintain the hotel throughout the year according to the activity and our retro planning. We have recently renovated all the outdoor furniture of the pool, restaurant and bar, and opened a new "rooftop" area, which you could enjoy this summer, with a new bar, restaurant, lounge area and canopy.Thank you for your loyalty and your trust.We are looking forward to welcome you bac k at the Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

6/10 Okay

Joseph

Synes godt om: Værelsets komfort
On a refusé de nous changer de chambre car trop bruyante (route) Transats payants à la piscine
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. sep. 2023
Cher Client,Merci de votre message.Vous aviez réservé une chambre classique avec balcon et vous ne souhaitiez pas payer de supplément pour être en chambre côté mer.Aussi, le service de transats est payant comme dans tous les hôtels 4* de la Côte d’Azur. Bien entendu, en tant que client de l’hôtel vous bénéficiez d’un tarif préférentiel en haute et basse saison. Néanmoins, nous avons la chance de bénéficier d’une situation exceptionnelle « les pieds dans l’eau » qui vous permet, si vous préférez, de vous installer sur le côté de la plage publique puis profiter de la piscine et de la plage en accès libre. Nous vous avions d'ailleurs envoyé un email lors de votre réservation.En espérant avoir la chance de vous accueillir de nouveau.Cordialement.

10/10 Fremragende

Douglas

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful hotel, ideal location, weather fantastic, food very good and staff extremely helpful and courteous.
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 25. sep. 2023
Dear Douglas,Thank you for your wonderful review.All those compliments are very much appreciated by our staff who works everyday to offer you the best service and satisfy you fully. Looking forward to welcoming you again very soon at the Pullman Cannes Mandelieu. Best regards.

6/10 Okay

Abdullah

Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. aug. 2023
Merci et à bientôt au Pullman Cannes Mandelieu.

2/10 Forfærdeligt

Kerwin

Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I paid $1000.00 to upgrade my room and everything in the room was broken. Door broke, balcony door broke, TV broken, telephone old and broken . Staff rude. Room service slow to non existent, staff is not trained. The WORSE hotel experience. Ever. I want a refund
Overnattede 5 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 25. aug. 2023
Dear Kerwin,Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Although we would have preferred your experience to have been more enjoyable, your feedback and impressions are very important to us, as they help us improve our services on a daily basis. The satisfaction of our guests is our priority, but apparently, we did not succeed this time.Also, it is a pity that you did not ask us during your stay, we could have intervened and provide you immediate solutions.If you give us the opportunity to regain your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great experience our guests look forward to every day.Best regards.

8/10 Udmærket

Michel

Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 25. sep. 2023
Merci de votre message 4/5.A très bientôt au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 Okay

CYRIL

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Attente interminable pour obtenir la chambre
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 23. aug. 2023
Cher Cyril,Merci de votre message.Nous faisons toujours notre maximum pour vous donner votre chambre dès votre arrivée, même si le check-in est "à partir de" 15h. Il est vrai que le week-end du 15/08, l'affluence touristique est à son apogée et nous avons été en mesure de vous donner votre chambre à 16h.Nous espérons que vous avez apprécié la vue mer depuis votre chambre.Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

10/10 Fremragende

Paul-Henri

Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 23. aug. 2023
Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

2/10 Forfærdeligt

Ian

Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Marie VOYER, Responsable Relation Client den 23. aug. 2023
Merci IanA très bientôt au Pullman Cannes Mandelieu

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
SERVICE FAR AWAY FROM A 4 STAR HOTEL LIKE PULLMANN BREAKFAST CROWDED WITH PEOPLE, TABLES NOT DRESSED UP PROPERLY DUE TO A LACK IN STAFF ROOM WAS FINE AND COMFOTABLE WITH A GOOD SIZE
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 25. aug. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feelings with us.I am sorry to read your comment about the restaurant service, which does not reflect our habits.Also, in this period of high activity, there are busy hours at breakfast, which can affect the smooth running and speed of the service. We are sorry and are doing everything we can to fix it.Nevertheless, we are happy to read that you enjoyed the "comfort" of our “good” rooms.If you give us the opportunity to regain your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great experience our guests look forward to every day.Best regards.

10/10 Fremragende

Roberta

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I was 10 days There with my Kids and everything was very good.
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 4. aug. 2023
Dear Roberta,Thank you for your nice review further your recent stay.All your compliments go straight to our hearts.I will not fail to share them with all my team who will be delighted to know that you have been sensitive to their sense of service.Also, it is with great pleasure that we welcome families, especially thanks to our brand new Kids Club which makes the happiness of the little ones.We look forward to welcoming you again very soon at the Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

4/10 Dårligt

Björn

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Old and dirty, need renovation (or tear down) badly. Food was good, but that's it.
Overnattede 7 nætter i juli 2023
Svar fra Marie VOYER Guest Experience Manager den 4. aug. 2023
Dear Bjorn, Thank you for taking the time to write to us following your stay. Please know that we maintain the hotel throughout the year according to the activity and our retro planning. Also, we have recently renewed all the outdoor furniture of the pool, restaurant, and bar, and, set up a new "rooftop" area, which you can enjoy this summer, with a new bar, restaurant, lounge area, and canopies. However, we are delighted to read that you liked our Chef’s cuisine. I hope that we will have the chance to fully win back your trust during a future stay at our hotel. Best regards.