Indendørs pool, 3 udendørs pools, liggestole

Anmeldelser af Zafiro Rey Don Jaime

4 out of 5
Zafiro Rey Don Jaime
Puig Mayor, 4, Calvia, Balearic Islands

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 200 af i alt 468 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 193 af i alt 468 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 45 af i alt 468 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 24 af i alt 468 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 6 af i alt 468 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,4/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

2/10 Forfærdeligt

Nikolaj

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Larm, ældet, beskidt og uprofessionelt
Sengen havde beskidt lagen og sengetøj ved ankomst. Vi var trætte og magtede ikke at klage indenfor de første 10 min, så vi besluttede os for at det ville blive fikset i morgen når rengøringen kom forbi. Vi blev meget forfærdede da vi kom tilbage til de samme langer, rengøringen havde bare redt sengen.. vi klagede og ventede i lobbyen på at de ville gøre rent (igen). Da vi kommer op på værelset er sengen stadig beskidt, og er blot blevet redt igen. Klamt. Vi får at vide at de intet kan gøre da det er sent. Vi har nu brugt 2 timer i lobbyen på ingenting. Jeg beder om et nyt værelse med rent sengetøj, men det er ikke muligt. Udover det, var der så meget larm. Man kunne ikke nyde sin morgenmad, sove om aftenen eller ligge ved poolen, da hotellet havde ladet flere fodboldhold af børn booke sig ind. Der var fodboldbørn overalt uden opsyn. Vi valgte et 4-stjernet hotel for at holde ferie, ikke for at blive vækket om natten af børn der løber på gangene og spiller fodbold. Det var langt fra ferie. Vi kunne ikke slappe af nogen stedet på hotellet fordi der var så meget larm. Jeg havde læst tidligere anmeldelser om dette, men tænkte at det umuligt kunne være så slemt. DET ER DET! Stol på de mange anmeldelser. Den ene i receptionen var meget nedladende og uforstående, hvorimod en nyansat beklagede meget og hjalp os. Vi blev lovet kompensation med nedslag i prisen. Det har de ikke overholdt. Vi venter stadig at få vores penge retur.
Overnattede 7 nætter i april 2023
Svar fra Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager den 2. maj 2023
Hej Nikolaj,tak for at dele din oplevelse med os.Vi beklager meget de problemer, du oplevede med hensyn til rengøring og støj under dit ophold. Vi vil tage dine kommentarer op med vores rengørings- og vedligeholdelsespersonale for at sikre, at sådanne problemer ikke gentager sig i fremtiden. Vi vil også gøre vores bedste for at håndtere støjniveauet, især når vi har grupper af gæster, såsom fodboldhold, der bor hos os. Vi vil gerne understrege, at vi løbende arbejder på at forbedre vores faciliteter og service, og vi sidst renoverede hotellet i 2014. Vi vil også gerne undskylde for den manglende kompensation, og vi vil se nærmere på dette for at sikre, at det bliver løst korrekt.Vi håber, at du vil give os en chance for at vise dig vores forbedringer og byde dig velkommen tilbage til vores hotel i fremtiden.Pep AlemanyZafiro Rey Don Jaime, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Zafiro Rey don Jaime Hotel den 27. sep. 2019
Dear guest, Thank you for rating our hotel. We would love to welcome you back again in the future. Kind regards,

8/10 Udmærket

Piet, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt Hotel centralt i Santa Ponca
Gode faciliteter med flere barer og pool områder og både a la carte restaurant og buffet restaurant.
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra Hotel Manager Zafiro Rey Don Jaime den 11. aug. 2018
Kære kunde: Mange tak for dine venlige ord. Vi håber at se dig snart ved hotellet Med venlig hilsen

10/10 Fremragende

Søren

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juni 2018
Svar fra Hotel Manager Zafiro Rey Don Jaime den 29. jun. 2018
Dear Soren: Thank you very much for that 5 out of 5 coming from a 5 guest. Regards from our sunny Mallorca

8/10 Udmærket

Gitte, Mariager

Synes godt om: Rengøring, service og personale
En lidt larmende oplevelse.
Det sødeste personale uanset hvor på hotellet det var. Det generelle støjniveau på hotellet er HØJT, der boede en del englændere der ikke ku gå stille hjem fra baren. Det er et hotel med mange værelser, så der er ALTID nogle der rejser om natten, så det blev ikke til en hel nats uafbrudt søvn under hele ferien. Det blev ikke bedre af vi havde et værelse lige overfor trappe og elevator. Kompetent behandler i deres SPA.
Overnattede 4 nætter i maj 2018
Svar fra Hotel Manager den 19. maj 2018
Dear Gitte: Thank you for your nice words regarding the staff. It is true that it is a little bit difficult to keep the ambiente of the Hotel with groups. They normally come in May and we allocate them in the same área or floors and the individual bookings in other floors. Kind regards from our sunny Mallorca to Denmark

8/10 Udmærket

David Østergaard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i oktober 2017

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint hotel
Fint hotel, tæt på strand, shopping og restauranter. Nice buffet. Meget fine cykelstier i området.
Overnattede 4 nætter i oktober 2017

8/10 Udmærket

Michael, Copenhagen, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice hotel with great food and service
Zafiro Rey Don Jaime is a great hotel in a good location. It is close to beach and shops. Only bad thing to say about the hotel is that the bathroom in the rooms only is well suited for tall people.The sink and towels are placed higher than usual, making it difficult to reach.
Overnattede 7 nætter i august 2017

10/10 Fremragende

aase

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt Hotel
Jeg har rejst til Mallorca i over 50 år, og kender masser af hoteller, jeg følte mig godt tilpas alle der arbejde der var så venlige jeg følte mig meget velkommen, alt var godt. Der er bare et stort minus.Jeg så godt at i havde sat et skilt op med hvad man skulle respeterer ved poolen, men der mangler noget opsyn med at ligge håndklæder på solsengene, når du kom ned ca kl 9.00, var alle solsengene optaget af håndklæder, og de fleste var tomme, undre mig over at familier på 5/6 stykke kunne ligge sammen hver dag og det samme sted, klagede over det til livredderen, og han sagde at jeg skulle går videre med, tagteressen var umulig at få en plads på.der gentager det samme mønster sig.Jeg vil absolut anbefale jeres Hotel til andre, og vender også tilbage
Overnattede 11 nætter i maj 2017

8/10 Udmærket

Kim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great stay...
We had a gret stay on three nights, and the breakfast was worth it all... nice pool and great rooms. Not many good restaurants in the area, but that is no fault on the hotel...

8/10 Udmærket

Anita

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Maden var nogenlunde, men ikke i top! Desværre var poolen ikke tilgængelig i de tidlige morgentimer og lukkede kl. 18. For vores vedkommende var det en skam, da det var tider i yderkanten, vi ville benytte! Dog alligevel et dejligt hotel med venligt personale. Da vi ankom over midnat blev vi tilbudt rester i restauranten, dvs. vi fandt vin, brød og ost! Det var virkelig pænt gjort!

4/10 Dårligt

Eva-Maria

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

10/10 Fremragende

Elma

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Billigt, god service!
Viva Rey Don Jaime er et meget stort hotel, tæt på vandet. Der er rigtig god service, rene, pæne værelser og virkelig god morgen- og aftensmad. Der er kun 30 minutter til Palma med bus nr 102 (Palma Express), fra rundkørslen ved vandet. Fra Palma er der kun 15 minutter til lufthavnen, så et rigtigt godt sted, for de, der ikke lejer bil. Pris for ophold meget rimeligt, set i forhold til den gode mad :-)

8/10 Udmærket

Gitte, Mariager

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dejligt hotel til den "voksne" side
Endnu et dejligt VIVA hotel, dette dog med en lidt højere gennemsnitsalder end vi har prøvet andre steder. Savnede en decideret børnepool, selv om dybden fra poolen gik fra 60cm manglede vi et legeområde som på andre VIVA-hoteller. Maden fin, dejlig "snack/frokostbar" imødekommende personale i baren, selvom de arbejdede "hele tiden" var de altid søde og smilende. At vi bliver træt af buffet mad er jo ikke deres skyld.

10/10 Fremragende

Hans Henrik, Fredericia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
superhotel - støj fra nabo restaurant
Dejligt ophold intet at udsætte på hotel - all inclusive var perfekt/topklasse. Desværre var der i 3 dage koncert på en restaurant, der ligger på sportspladsen overfor hotellet, hvor man spillede meget høj tecno music til kl 02.00

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect hotel
It was great!

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Dårlig rengøring og opfølgning
Der blev ikke gjort rent på værelset, blot lagt nye håndklæder og nogle gange toiletpapir, samt en hurtig, overfladisk fejning af gulvet til at tage det værste. Dvs. ingen nye sæber, før vi bad om det, ingen ren håndvask, toilet eller badekar før vi bad om det, samt støv og hår i hjørnerne. Der blev aldrig skiftet glas, som vi jo drak af hver dag, så vi måtte HVER dag, bed om nye glas til værelset - nogle gange kom de, andre gange hentede vi selv i baren. De brugte blev ikke fjernet, men hobede sig op på værelset. Vi sagde hver dag i receptionen, hvad der manglede men på 14 dage blev det ikke anderledes anyway... Det var et dobbeltværelse med en opredning, men pga opredningen var der ikke længere plads til 3 kufferter, men kun 1, så resten af bagagen måtte vi sætte på balkonen. Og de havde glemt at fortælle på nettet at deres nye luksuspool kun var til over 18 år - ærgeligt når man har valgt hotellet pga den, når man rejser med to børn..

6/10 Okay

Dorte Skotte, Kgs. Lyngby

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Små værelser og dårlig rengøring
Meget lille værelse til tre personer, man kunne næsten ikke komme rundt. Badeværelset var ikke gjort ordentligt rent - der var møgbeskidt i og på toilettet og glassene var brugt. Herudover var der gammel solcreme sprøjtet ud på bordet. Efter fem dage måtte vi selv- og endda af flere omgange - bede om at få skiftet sengetøj. Det er ikke i orden på et 4-stjernet hotel. Buffetten var fin og det var søde tjenere. Poolområdet ikke noget at skrive hjem om - alt for småt til de mange gæster der er på hotellet, som primært er englændere. Beliggenhed god i forhold til stranden.

8/10 Udmærket

Kenneth, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tæt på strand og natteliv.
God hotel service. Børneseng var stillet frem ved ankomst og der var en gave til vores søn. Vi fik tilmed et værelse langt fra aktivitets arealet, så der var ro når vores søn skulle sove. Virkelig god service. Kæmpe morgenmads buffet, med alt hvad man ønsker. Dog skal man være opmærksom på at hotellet har størst fokus på All inklusive gæster, hvilket man godt kan mærke på mentaliteten på hotellet. Den ekstra service i håb om lidt drikkepenge er væk. Ligeledes er gæsternes fokus på kvantitet frem for kvalitet. Det kan godt være lidt ucharmerende til tider.

8/10 Udmærket

Maria Fernanda

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring
La atención del personal excelente, la limpieza muy mala
Overnattede 3 nætter i november 2023

8/10 Udmærket

Guadalupe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I didn’t like the view of my room.
Overnattede 6 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Lind

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The only thing I would say in a negative way is...was not told about this hotel being cash free, & the limit on charges made to the room key which is 200 euros, although once the 200 is paid you can start again. Otherwise lovely clean hotel & friendly staff. Food great. Close to the beach
Overnattede 7 nætter i juni 2023

10/10 Fremragende

hayley anne

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This was our second visit, the first being 5 years ago. It really lived up to our memory, lovely staff, great food and lovely hotel. Not much going on for kids (less than our last visit) so a good job my daughter is now 11 and quiet happy in the pool etc
Overnattede 7 nætter i juni 2023

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Lovely hotel with great staff
The hotel is lovely. The staff are very helpful, it is clean, well located and any issues are quickly fixed. The breakfast buffet was lovely with a wide choice. I think some of the decor could do with a refresh but overall it was very nice
Overnattede 7 nætter i maj 2023

10/10 Fremragende

Kathleen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i april 2023

8/10 Udmærket

Helen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The only thing I would say is that the seats in the dining area are very tired and most of the couches were torn
Overnattede 6 nætter i april 2023

10/10 Fremragende

Stephen, Manchester

8/10 Udmærket

Denis

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Unless many other Mallorca hotels this one proposed hot drinks at dinner which is amazing. I liked the mattresses and pillows, I think those were ideal for comfortable sleep. The building is nicely located. All my daily issues were quickly addressed so I'd like to highlight the front desk team work. I understand that it was impossible to resolve the technical issue for the week i spent there, but being in room with constant 60db level rumble of pool filter upstairs is causing headache. Sleeping is impossible with it. You should rethink the architecture of technical things you have.
Overnattede 7 nætter i oktober 2022

8/10 Udmærket

Marco, Chur

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Es war alles in Ordnung und wir würden jederzeit wieder dahin in die Ferien fahren.
Overnattede 7 nætter i oktober 2022

8/10 Udmærket

Philippe

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
État de la baignoire mauvaises, robinetterie à trop gros débit. Tout le reste est bien
Overnattede 7 nætter i august 2022

8/10 Udmærket

Celine

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bon emplacement, la mer accessible à pied. Le personnels de l hôtel très agréable. Point négatif le squattage des transats les gens deposent leurs serviettes est s'en vont à 9h30 j'ai voulu allait me baigner et la aucuns transats de disponible et 10 personnes était entrain de se baigner alors qu'il doit y avoir à moins une centaine de transats. CELA SERAIT TOP QU'IL EST DES CONTRÔLES
Overnattede 7 nætter i august 2022

10/10 Fremragende

Cesar Colas

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
su variedad, su complejo, habitaciones amplias, la ubicacion tan buena, la comida exquisita, el personal agradable. Lo de menos fue dos dias de limpieza de la habitacion
Overnattede 7 nætter i august 2022

10/10 Fremragende

Roland, Frankfurt

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Am besten hat mir der Poolbereich auf dem Dach gefallen, sehr freundliche Barkeeperin Aroa und chillige Atmosphäre. Das Essen in beiden Restaurants Buffet und Pool/A la Carte ist super.
Overnattede 8 nætter i juli 2022

8/10 Udmærket

Bjørnar

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Torbjørn

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 13 nætter i juli 2022

4/10 Dårligt

Sven

Overnattede 5 nætter i juli 2022

8/10 Udmærket

Neil James

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good value accommodation. The rooms are a bit dated but good central location in Santa Ponsa which has a fair few shops and bars nearby along with a quiet beach.
Overnattede 5 nætter i juli 2022

4/10 Dårligt

Allan

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gone downhill
Arrived late at night and unpacked to discover soaking wet bed. Informed reception and they didnt know where the problem came from. Took 3 days to dry out. Had a balcony that overlooked a flat roof which people used to get to their friends rooms. Stayed here previously and was a lovely place. Not so much now.
Overnattede 6 nætter i juni 2022
Svar fra Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager den 4. jul. 2022
Dear Allan, Thank you for taking the time to share your review. We regret that your stay fell short of your expectations. Feedback from our returning guests is always welcome and we thank you for bringing these concerns to our attention. Please rest assured that we have shared your comments with the relevant teams for future improvements. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back in future. Best regards, Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager

10/10 Fremragende

Colleen

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juni 2022

10/10 Fremragende

Samuel

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very enjoyable stay
Staff were spot on and polite, the drinks were cheap we only had room only. We stayed in 327 and had a view of residential area and the mountains behind which was nice a peaceful especially at night. We used the main pool which was busy with 'reserved' sun beds by 10am but always managed to find 2 together. The roof top pool was nice but no shade so we stayed away. Nice quick walk to the beach and shops and cleaning standards were spot on. If you're after a quick break dont look any further, was a tad worried having read some of the poor reviews but ignore them and book this great hotel.
Overnattede 4 nætter i juni 2022

10/10 Fremragende

Giacomo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Comoda e vicino al lungomare
Overnattede 7 nætter i maj 2022
Svar fra B den 1. aug. 2022
Ciao Giacomo, grazie mille per il tuo commento. Siamo molto contenti di sapere che ti sei trovato bene nel nostro hotel. Speriamo di rivedervi presto e poter rendere le tue vacanze a Maiorca indimenticabili! Un saluto e a presto!

10/10 Fremragende

Giacomo

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ben servita, 3 piscine una aperta una sull'attico e una spa al chiuso
Overnattede 8 nætter i maj 2022

10/10 Fremragende

Celine, Rutherglen

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent hotel
Overnattede 3 nætter i maj 2022

10/10 Fremragende

Mark

Overnattede 4 nætter i april 2022

10/10 Fremragende

John

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i maj 2022

6/10 Okay

graham

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Graham and Jue 2022
Not enough staff. Long que for restaurant and bar. Noise stag and hen parties. Not what we have become used to for the last years
Overnattede 5 nætter i maj 2022
Svar fra Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager den 25. maj 2022
Dear Graham and Jue. Thank you for leaving us this review of your recent stay. It is always a pleasure to welcome returning guests, although we are sorry to read that we did not meet all your expectations. We regret to hear that the hotel and bar were busy due to the large group of people that were staying with us at the time, and we apologise for any inconvenience. Additionally, we are sorry your time with us was not as relaxing as we would have liked and regret that you did not inform us at the time. Our team would have been more than happy to have looked into this and taken any necessary action. We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards, Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager

10/10 Fremragende

graham

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jolly Boys 2022
Visit several times a year. With a group from the pub and also as a couple. Always excellent service although the entertainment not that great.
Overnattede 3 nætter i maj 2022

8/10 Udmærket

Thelma

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Family Trip
Hotel is a great location, 2 minute walk to the beach... and McDonalds! Rooms are cleaned daily and beds are very comfy. We had breakfast & dinner in our booking and the food was excellent. Reception staff are very helpful. Only negative side, our room faced the industrial area of the hotel so machinery noise continued all night.. not great if you are a light sleeper.
Overnattede 3 nætter i april 2022

10/10 Fremragende

GUILLOT

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Le all inclusif est parfait tout est réellement compris. Les buffets sont de qualités, , c'est un grand hôtel mais le service est impeccable. Je recommande pour la qualité/prix
Overnattede 3 nætter i april 2022

2/10 Forfærdeligt

UweSegelhorst, Bremen

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ist das ein Scherz !!!!!!!! Das Hotel war geschlossen !!!!! Warte immer noch ,dass sie mich kontaktieren !!!
Overnattede 8 nætter i marts 2020
Svar fra Ihr Team von Zafiro Hotels den 10. apr. 2020
Lieber Uwe, vielen Dank, dass Sie Ihre Meinung auf Expedia mit anderen Reisenden geteilt haben. Wir möchten die Gelegenheit nutzen, um klar zu stellen, dass Zafiro Hotels mit allen Kunden/Gästen per eMail kommuniziert hat - auch mit solchen, die über andere Kanäle gebucht haben, wie beispielsweise in Ihrem Fall - um sie über die Entscheidungen zu informieren, zu denen wir aufgrund der aktuellen Situation gezwungen waren. Uns liegt auch die Bestätigung vor, dass Sie unsere eMail Nachricht erhalten haben, in der Sie über die vorübergehende Schließung unserer Einrichtungen gemäß dem königlichen Dekret der spanischen Regierung informiert wurden. Beachten Sie bitte auch, dass unser Callcenter - Team unermüdlich daran arbeitet, alle Anfragen so schnell wie möglich zu beantworten. Sicher werden Sie verstehen, dass das Aufkommen ganz erheblich zugenommen hat. Wir bedauern zutiefst, dass Sie Ihre Ferien nicht wie geplant haben antreten können. Und wir hoffen, dass wir alle schon bald wieder zu normalen Verhältnissen zurückkehren werden und dass wir Sie dann bei uns empfangen und die Erfahrungen austauschen können, die uns gerade so intensiv beschäftigen. Bis dahin laden wir Sie herzlich ein, die Zafiro Hotels Website und unsere social media Netzwerke zu besuchen, um über die neuesten Nachrichten auf dem Laufenden zu bleiben. Herzliche Grüße,