Fitzrovia udsøgte restaurant / café KVARTAL er en del af, hvad du forventer bag bor i gabled arkitektonisk stil Dudley Mansions på Hanson Street. Det er nu et af Londons mest populære West End steder, og dette dejligt præsenteret 1. sals lejlighed har en varm indbydende atmosfære leverer en veldesignet reception og køkken og soveværelse med dobbeltseng på en split niveau. Dejlige maleriske lejlighed kun få minutter væk fra shopping oase af Oxford Street. Lejligheden har en dobbelt madras / seng på øverste niveau på et delt niveau værelse, under du kan finde nogle opbevaringsrum. Lejligheden er veludstyret - du finder alt, hvad du har brug for at lave et dejligt måltid i køkkenet, friskt sengelinned og fluffy håndklæder og gratis og hurtigt op til 80 Mbps fiberbredbånd. Der er et badeværelse med badekar og bruser over det. Andre faciliteter omfatter også: elektriske varmeovne, automatisk varmt vand, hårtørrer, strygejern og strygebræt, gratis wifi, kabel-tv, vaskemaskine, tørrestativ i badeværelset, komfur / mikroovn / ovn, franske presse Cafetiere, køleskab og en lille fryser, brødrister og kedel, og et fuldt udstyret køkken. Hele lejligheden er for at få adgang. YDERLIGERE INFORMATION: Vi kan tilbyde dig en barneseng og en baby fodring stol. Dette leveres kun på forespørgsel og vær opmærksom på, at vi ikke tilbyder sengetøj (dyne, pude) og lagner til barneseng. En af vores repræsentanter vil møde dig ved ankomsten til at tjekke dig ind og skulle der være nogen nødsituationer under dit ophold, vil vi give dig en nødsituation ud af arbejdstimer nummer. Lad os venligst vide din ankomsttid, da der kan opkræves yderligere gebyrer for check-ins efter kl. 18.00 på en hverdag, helst helger og helligdage. OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL: 1. Hvad er check-in og kassen tid? - Vi vil møde dig på din valgte egenskab til check-in helst efter 02:00. Du kan reservere en tidlig check-in (afhængig af tilgængelighed) fra kl. 11 mod tillægsgebyr på £ 20 eller tidlig check-in før kl. 11 mod tillægsgebyr på £ 40. Ring venligst til vores reservationsafdeling 2 -3 dage før din check-in dato for at tjekke tilgængeligheden og bestille det. Tjek tid er kl 11. - En sen check-out indtil kl. 13.00 kan reserveres for £ 30 (afhængig af tilgængelighed), bedes du ringe til vores reservationsafdeling 2 dage før afrejse for at kontrollere tilgængeligheden. 2. Er der andre ekstra udgifter? - Der er et ekstra lovbestemt gebyr på £ 70, som dækker rengøring og administration, tilføjet til din samlede ferie ophold. Andre ekstra gebyrer kan forekomme, hvis du har brug for ud af arbejdstid indtjekning fra 06:00 til 09:00 (mandag til fredag), når som helst i løbet af lørdag og søndag, og helligdage (£ 60). Dette skal betales via hjemmesiden. Vi er mere end glade for at købe de små ekstra til at gøre dit ophold mere praktisk og komfortabel. En baby stol eller barneseng, for eksempel, koster £ 30. Vi kan tilføje disse til din samlede nats ophold pris, når du betaler via hjemmesiden. 3. Er der air-condition? - Nej, der er ingen air-condition, men hvis du gerne vil have en fan for lejligheden vil vi give en uden ekstra beregning. Fire. Hvad er valutaen af priser? - Alle vores priser er i Great britiske pund. Fem. Har du give en lufthavn pick up service? - I øjeblikket har vi ikke levere afhente tjenester fra lufthavnen. 6. Hvordan får vi nøglen til lejligheden? - Når reservationen er bekræftet, sender vi dig alt hvad du har brug for og venter på dig på et aftalt tidspunkt på dørtrinnet til
din nye pude med tasterne. 7. Hvad er de måder at gøre min betaling? - Via hjemmesiden. 8. Efter check ud kl 11:00, er der et lager, som vi kan bruge til at gemme vores bagage indtil vores afgang? - Nej, desværre ikke. foreslår dog, at du bruger lagrene i Kings Cross St. Pancreas Station. De er en kort afstand fra nogen af vores ejendomme, og giver en sikker og billig service. 9. Vores ankomst er meget sent på aftenen / tidligt om morgenen / natten - er det et problem? - Nej, vil vi sørge for at der er nogen til at møde dig på ejendommen, når du ankommer. Bemærk, at for uden arbejde times check-ins, når vores kontor er lukket, er der et gebyr på £ 60, som du kan betale for på vores hjemmeside. 10. Hvad hvis min ankomsttid er blevet forsinket / ændret? - Hvis din ankomsttid er ændret, skal du blot sørge for du lader os vide via telefon eller e-mail, så vi kan være på ejendommen på din nye ankomsttid. 11. Har du giver sengelinned og håndklæder? - Ja, vi leverer skarpe frisk sengetøj og fluffy håndklæder - nok for hele husstanden. 12. Kan jeg lave mad i køkkenet? Er det fuldt udstyret? - Ja, er køkkenet fyldt med alt hvad du behøver at koge op noget vidunderligt. Du kan finde en komplet sæt af bestik, tallerkener, glas, gryder osv 13. Er der en vaskemaskine i lejligheden? - Ja, der er en vaskemaskine i lejligheden. 14. Er der parkeringsplads, der kommer med lejligheden? - Nej, lejligheden ikke kommer med en parkeringsplads. 15. Hvad hvis der er en nødsituation under vores ophold? - Vi kommer til at give dig et telefonnummer, du kan ringe 24/7 i tilfælde af en nødsituation.
Fitzrovia udsøgte restaurant / café KVARTAL er en del af, hvad du forventer bag bor i gabled arkitektonisk stil Dudley Mansions på Hanson Street. Det er nu et af Londons mest populære West End steder, og dette dejligt præsenteret 1. sals lejlighed har en varm indbydende atmosfære leverer en veldesignet reception og køkken og soveværelse med dobbeltseng på en split niveau. Dejlige maleriske lejlighed kun få minutter væk fra shopping oase af Oxford Street. Lejligheden har en dobbelt madras / seng på øverste niveau på et delt niveau værelse, under du kan finde nogle opbevaringsrum. Lejligheden er veludstyret - du finder alt, hvad du har brug for at lave et dejligt måltid i køkkenet, friskt sengelinned og fluffy håndklæder og gratis og hurtigt op til 80 Mbps fiberbredbånd. Der er et badeværelse med badekar og bruser over det. Andre faciliteter omfatter også: elektriske varmeovne, automatisk varmt vand, hårtørrer, strygejern og strygebræt, gratis wifi, kabel-tv, vaskemaskine, tørrestativ i badeværelset, komfur / mikroovn / ovn, franske presse Cafetiere, køleskab og en lille fryser, brødrister og kedel, og et fuldt udstyret køkken. Hele lejligheden er for at få adgang. YDERLIGERE INFORMATION: Vi kan tilbyde dig en barneseng og en baby fodring stol. Dette leveres kun på forespørgsel og vær opmærksom på, at vi ikke tilbyder sengetøj (dyne, pude) og lagner til barneseng. En af vores repræsentanter vil møde dig ved ankomsten til at tjekke dig ind og skulle der være nogen nødsituationer under dit ophold, vil vi give dig en nødsituation ud af arbejdstimer nummer. Lad os venligst vide din ankomsttid, da der kan opkræves yderligere gebyrer for check-ins efter kl. 18.00 på en hverdag, helst helger og helligdage. OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL: 1. Hvad er check-in og kassen tid? - Vi vil møde dig på din valgte egenskab til check-in helst efter 02:00. Du kan reservere en tidlig check-in (afhængig af tilgængelighed) fra kl. 11 mod tillægsgebyr p�� £ 20 eller tidlig check-in før kl. 11 mod tillægsgebyr på £ 40. Ring venligst til vores reservationsafdeling 2 -3 dage før din check-in dato for at tjekke tilgængeligheden og bestille det. Tjek tid er kl 11. - En sen check-out indtil kl. 13.00 kan reserveres for £ 30 (afhængig af tilgængelighed), bedes du ringe til vores reservationsafdeling 2 dage før afrejse for at kontrollere tilgængeligheden. 2. Er der andre ekstra udgifter? - Der er et ekstra lovbestemt gebyr på £ 70, som dækker rengøring og administration, tilføjet til din samlede ferie ophold. Andre ekstra gebyrer kan forekomme, hvis du har brug for ud af arbejdstid indtjekning fra 06:00 til 09:00 (mandag til fredag), når som helst i løbet af lørdag og søndag, og helligdage (£ 60). Dette skal betales via hjemmesiden. Vi er mere end glade for at købe de små ekstra til at gøre dit ophold mere praktisk og komfortabel. En baby stol eller barneseng, for eksempel, koster £ 30. Vi kan tilføje disse til din samlede nats ophold pris, når du betaler via hjemmesiden. 3. Er der air-condition? - Nej, der er ingen air-condition, men hvis du gerne vil have en fan for lejligheden vil vi give en uden ekstra beregning. Fire. Hvad er valutaen af priser? - Alle vores priser er i Great britiske pund. Fem. Har du give en lufthavn pick up service? - I øjeblikket har vi ikke levere afhente tjenester fra lufthavnen. 6. Hvordan får vi nøglen til lejligheden? - Når reservationen er bekræftet, sender vi dig alt hvad du har brug for og venter på dig på et aftalt tidspunkt på dørtrinnet til
din nye pude med tasterne. 7. Hvad er de måder at gøre min betaling? - Via hjemmesiden. 8. Efter check ud kl 11:00, er der et lager, som vi kan bruge til at gemme vores bagage indtil vores afgang? - Nej, desværre ikke. foreslår dog, at du bruger lagrene i Kings Cross St. Pancreas Station. De er en kort afstand fra nogen af vores ejendomme, og giver en sikker og billig service. 9. Vores ankomst er meget sent på aftenen / tidligt om morgenen / natten - er det et problem? - Nej, vil vi sørge for at der er nogen til at møde dig på ejendommen, når du ankommer. Bemærk, at for uden arbejde times check-ins, når vores kontor er lukket, er der et gebyr på £ 60, som du kan betale for på vores hjemmeside. 10. Hvad hvis min ankomsttid er blevet forsinket / ændret? - Hvis din ankomsttid er ændret, skal du blot sørge for du lader os vide via telefon eller e-mail, så vi kan være på ejendommen på din nye ankomsttid. 11. Har du giver sengelinned og håndklæder? - Ja, vi leverer skarpe frisk sengetøj og fluffy håndklæder - nok for hele husstanden. 12. Kan jeg lave mad i køkkenet? Er det fuldt udstyret? - Ja, er køkkenet fyldt med alt hvad du behøver at koge op noget vidunderligt. Du kan finde en komplet sæt af bestik, tallerkener, glas, gryder osv 13. Er der en vaskemaskine i lejligheden? - Ja, der er en vaskemaskine i lejligheden. 14. Er der parkeringsplads, der kommer med lejligheden? - Nej, lejligheden ikke kommer med en parkeringsplads. 15. Hvad hvis der er en nødsituation under vores ophold? - Vi kommer til at give dig et telefonnummer, du kan ringe 24/7 i tilfælde af en nødsituation.