Gratis morgenmadsbuffet hver dag

Anmeldelser af Clarion Grandhotel Zlaty Lev

4 out of 5
Clarion Grandhotel Zlaty Lev
Gutenbergova 3, Liberec

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 93 af i alt 203 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 81 af i alt 203 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 23 af i alt 203 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 3 af i alt 203 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 3 af i alt 203 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Ole

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2022
Svar fra Dominik Půlpán - Front Office Manager den 4. sep. 2022
Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving our services.

8/10 Udmærket

Maiken

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel tæt på centrum
Ok hotel. Gammel del uden AC, ny del af hotellet med. God morgenmad og flinkt personale. Vi havde booket connected værelser med det fik vi ikke, de connectede rum havde ikke AC så det var ok. Lidt kedeligt for familie besøg men nok perfekt til forretning. Hotellet er tæt på centrum så det nød vi.
Overnattede 1 nat i juli 2021
Svar fra Michal Sajda den 28. jul. 2021
Kære Maiken, Mange tak for dit nylige ophold og dine anmeldelser. Jeg er ked af, at vi ikke fuldt ud opfyldte dine forventninger. Men jeg er glad for, at du alligevel nød dit ophold. Forhåbentlig lykkes det lidt mere næste gang! Michal Sajda Front Office Manager

8/10 Udmærket

Kim

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i august 2020
Svar fra M den 3. okt. 2020
Dear Kim, Thank you for you stay and your feedback. You are always welcomed in our Clarion Grand Hotel Zlaty Lev. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 Fremragende

Kasper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Det var et kort ophold vi havde i forbindelse med en forretningsrejse. Det var komfortabel hotel, men deres wifi var ikke så godt, som vi kunne have ønsket. Vi blev ofte koblet af, hvorfor det var svært at arbejde.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Niels Jørn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

RL

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Godt hotel
Super hotel, og virkelig godt køkken. Det var så varmt, at en aircon ville være ønskelig. Det føltes ligeledes som om sengen under lagenet var betrukket med plastik, hvorfor det ikke gav den bedste nats søvn. Der for fire stjerner i stedet for fem.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed og restaurant og ikke mere
Beliggenhed perfekt tæt på alt og alligevel roligt med udsigt til borgen. Restaurant til 5 stjerner. Morgenmad ikke inkluderet og MEGET dyrt. Ikke air-condition. Billeje umuligt ved ankomst. Lykkedes alligevel senere takket være en meget ihærdig receptionist. Minibar ikke rengjort. Generelt føler jeg mig snydt med en lav pris som ikke holder og slet ikke lever op til 4 stjerner.

10/10 Fremragende

Fazel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
the staff
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Veronika den 27. feb. 2024
Thank you for your kind words. We are delighted that you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Sincerely,Veronika Kroftová, Front Office Manager

6/10 Okay

Annika

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Hotel mit ausbaufähigem Potential. Schön wäre es gewesen, wenn man im Zimmer keine offenen Stromkabel (die selbstverständlich Strom führten!) gehabt hätte, Löcher in der Gardinen, ein verschmutztes Sofa, eine funktionierende Dusche, für alle Kopfkissen auch Bezüge und nicht überall Staub vorgefunden hätte. Schön wäre auch ein Zimmer mit Badewanne gewesen, wenn man Wellness macht.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Veronika Kroftová den 7. feb. 2024
Hallo,Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Unterkunft nicht absolut makellos war und dass Sie einige Mängel festgestellt haben.Wir möchten Ihnen versichern, dass wir uns umgehend mit Ihren Anmerkungen auseinandersetzen und Maßnahmen ergreifen werden, um sicherzustellen, dass ähnliche Situationen in Zukunft nicht mehr vorkommen.Wir danken Ihnen nochmals für Ihr Feedback und hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben werden, Ihnen unsere Verbesserungen bei zukünftigen Besuchen zu zeigen.Mit freundlichen Grüßen,Veronika Kroftová, Front Office Manager

10/10 Fremragende

Mohammed

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent hotel with amazing breakfast
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Veronika Kroftová den 5. feb. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your stay at our hotel. We are glad you enjoyed your stay and that you enjoyed our wonderful breakfast. We hope it was not your last experience with our hotel. We will be happy to welcome you again anytime.Best regards, Veronika Kroftová, Front Office Manager

8/10 Udmærket

Tore

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Greit hotell , men ingen aircondition på rommet.
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 24. okt. 2023
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 Fremragende

Martin

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel with glamour in the center of Liberec
Very nice hotel in "old style", but with some glamour, in the City Center of Liberec. Friendly staff, great breakfast buffet, everything perfect.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 16. okt. 2023
Dear Martin, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.

8/10 Udmærket

Carmen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i september 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 8. okt. 2023
Dear Carmen, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 15. sep. 2023
Dobrý den, velmi nás mrzí, že pobyt v našem hotelu nesplnil Vaše očekávání. Budeme usilovně pracovat na odstranění našich nedostatků.

10/10 Fremragende

Shigeo

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 9. sep. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.

8/10 Udmærket

Vincent

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Leuk “Grand Hotel”. Statig gebouw waarin je de grandeur van vroeger kan herkennen. Mooi ontbijt buffet en aardige staf. Hotel is niet modern maar door de sfeer die het heeft helemaal prima.
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 31. aug. 2023
Dear Vincent, Thank you for a great review! We are very pleased that you enjoyed your stay with us and will continue to work to improve our service.

10/10 Fremragende

Dong hyun

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 17. jul. 2023
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 Fremragende

Yoonyoung

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 5. jul. 2023
Thank you for the great review! We are pleased that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 Fremragende

Iva

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager. den 19. jun. 2023
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

6/10 Okay

Thomas

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Please...Take the plastic from the windows that prevents any view to the outside!! It is very depressing. We will definitely choose another hotel that does not have such a restrictive and claustrophobic covering!
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 5. jun. 2023
Hello, We are very sorry that you did not like your stay with us. The anti-sun foil reduces the temperature inside the room in the summer and retains up to 30% of the heat in the winter. However, it was damaged due to weather conditions and we are currently working on its restoration. I believe you will be a little more satisfied on your next visit.Kind regards.

10/10 Fremragende

Stephen, Germantown

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i marts 2023

10/10 Fremragende

Julie, Prague

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Our stay was great. I stayed in many hotels in Liberec but this one is the best. Spacious rooms, soundproof, clean. Staff friendly and tasty breakfast.
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 14. mar. 2023
Dear guest, we are very happy to read that your stay was a success! Thank you for your comment about our friendly staff. We'll let them know what a great job they're doing! We are glad that our location with exclusive parking is convenient for you! Satisfied guests like you are our reward for our work, which we try to do as well as possible and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 Fremragende

guilherme

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2022
Svar fra Dominik Půlpán, Front Office Manager den 22. jan. 2023
Thank you very much for the beautiful review. Satisfied guests like you are a reward for us for our work, which we try to do as best we can.

10/10 Fremragende

Per Bjarne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Topp hotell med fantastisk frokost
Meget godt hotell med sentral beliggenhet. Svært god frokost.
Overnattede 1 nat i november 2022
Svar fra Dominik Pulpan, Front Office Manager den 20. nov. 2022
Thank you very much for your nice review, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us!

8/10 Udmærket

René

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schönes Hotel mit sehr gutem Frühstück. Parkplatz haben wir den letzten bekommen, ansonsten ggf. schwierig einen Parkplatz zu finden. (10 € ok) Gerne wieder. Das Kinderbett war eine unbequeme Ausklappcouch. Besser ein zusätzliches richtiges Bett in die Dreibettzimmer stellen.
Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Dominik Půlpán - Front Office Manager den 28. nov. 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und werden weiter daran arbeiten, unseren Service zu verbessern.

10/10 Fremragende

John, Arlington

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We have stayed in Zlaty Lev four times since 1970. It's always been The grand hotel of Liberec, and the renovation by Clarion keeps it grand.
Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra Dominik Půlpán, Front Office Manager den 11. jul. 2022
Dear John, Thank you for a great review! We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving our services.

8/10 Udmærket

Parveen Kumar

Overnattede 2 nætter i maj 2022
Svar fra Dominik Půlpán - Front Office Manager den 31. maj 2022
Dear guest, Thank you for your review, we will work hard to eliminate our shortcomings.

8/10 Udmærket

S

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Oud maar net hotel
Gelegen in centrum met zeer klassieke inrichting, goed bereikbaar en betaald parkeren voor de deur
Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Dominik Půlpán - Front Office Manager den 8. maj 2022
Dear guest, Thank you very much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2022
Svar fra Dominik Půlpán den 4. apr. 2022
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a budeme na dále usilovně pracovat na zlepšení našich služeb. Front Office Manager

8/10 Udmærket

Kazimierz

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2022
Svar fra Dominik Půlpán den 12. mar. 2022
Dear Mr. Kazimierz, Thank you for your review, it helps us to improve. Dominik Půlpán Front Office Manager

8/10 Udmærket

Monika

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ubytování v pořádku, personál skvělý, ale nefungovala hotelová restaurace (jen na snídaně), museli jsme do staročeské krčmy na rohu hotelu, kde se sedí na prknech - což asi neocení každý, kdo přijel kvůli secesnímu stylu grandhotelu.
Overnattede 3 nætter i februar 2022
Svar fra Dominik Půlpán den 4. mar. 2022
Vážená paní Moniko, Velice děkujeme za Váš nedávný pobyt i Vaši recenzi. Mrzí nás že jste si svůj pobyt neužila do maxima. Snad při Vaší příští návštěvě budete moci využít hotelovou restauraci Benedu po celý den. S úctou a pozdravy, Dominik Půlpán Front Office Manager

10/10 Fremragende

Hana

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2022
Svar fra Dominik Půlpán den 2. mar. 2022
Vážená paní Hano, Vaše recenze je nám tou nejlepší odměnou. přijeďte zas. S pozdravy, Dominik Půlpán Front Office Manager

10/10 Fremragende

Sean

Overnattede 1 nat i februar 2022
Svar fra Michal Sajda den 19. feb. 2022
Dear Sean, Thank You for Your feedback. 10/10 is pleasur for us to read. We hope you will be back soon. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i februar 2022
Svar fra Michal Sajda den 15. feb. 2022
Dear Peter, Thank You for Your recent stay and Your feedback. It will be our pleasure to welcome back in Liberec. Regards Michal Sajda Front Office Manager

8/10 Udmærket

Jörg

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Soweit okay, leider lies sich die Heizung nicht wirklich regeln und Sauna musste man ersteinmal bescheid geben, um einzuschalten und kostete bei mir extra
Overnattede 2 nætter i januar 2022
Svar fra Michal Sajda den 27. jan. 2022
ehr geehrter Herr Jörg, Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt und Ihre Bewertung. Unser Thermoregulationssystem im Hotel ist schon etwas älter. Der Gast muss die Temperatur um ca. 3°C regulieren, andernfalls muss er sich an die Rezeption wenden. Bouhžel, Ihre Wellness-Reservierung war im Preis inbegriffen, aber es gibt Pakete, wo Sie sie kaufen können. Mit freundlichen Grüßen Michal Sajda Front-Office-Manager

8/10 Udmærket

Georg

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra Dominik, Front Office Manager den 22. nov. 2021
Dear Georg, We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone.

8/10 Udmærket

Radim

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra Michal Sajda den 11. nov. 2021
Dear Radim, Thank You. I hope your next stay will be bit better. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 Fremragende

Ajam

Overnattede 3 nætter i oktober 2021

10/10 Fremragende

ROBERTO

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
location a struttura dell'Hotel
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Michal Sajda den 28. sep. 2021
Dear Roberto, Thank You. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Michal Sajda den 28. sep. 2021
Thank You.

8/10 Udmærket

Segev

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice hotel. Good location and friendly staff. The breakfast was excellent!!! They don't clean the room on the first day of stay. All the rest is very good
Overnattede 4 nætter i september 2021
Svar fra Michal Sajda den 28. sep. 2021
Thank You

8/10 Udmærket

tomohiro

Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Michal Sajda den 28. sep. 2021
Thank You

10/10 Fremragende

tomohiro

Overnattede 4 nætter i august 2021
Svar fra Michal Sajda den 20. sep. 2021
Dear Mr. Tomohiro, Thank You very much for nice 10/10 feedback, We are looking forward to welcome you back in Liberec, Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ein sehr schönes und komfortables Hotel in der Innenstadt. Gehobenes Ambiente und ein herzhaftes Frühstück. Leider etwas zu wenig Parkplätze neben dem Hotel und im Innenhof.
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Michal Sajda den 31. aug. 2021
Sehr geehrter Herr Eugen, Vielen Dank für Ihren angenehmen Aufenthalt und Ihre 10/10 Bewertung. Wir freuen uns auf Wiedersehen in Liberec. Michal Sajda Front-Office-Manager

4/10 Dårligt

Yitka

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rooms are pretty small and service almost nonexistent.. according to my experience I wouldn’t go anymore..,
Overnattede 4 nætter i august 2021
Svar fra Michal Sajda den 31. aug. 2021
Dear Yitka, Thank You for Your review, and Your feedback. We will be more than glad, if you change your mind and prove yourself, than we can do it way better than this. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 Udmærket

Harry

Overnattede 2 nætter i august 2021

10/10 Fremragende

Marko

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2021
Svar fra Michal Sajda den 15. jul. 2021
Dear Marko, Thank you for your recnt stay, and your 10/10 ranking. We are looking forward to welcome you back in LIberec. Michall Sajda Front Office Manager