Suite (The Suite) | Minibar, pengeskab på værelset, strygejern/strygebræt

Anmeldelser af Le Fitz Roy, a Beaumier hotel

5 out of 5
Le Fitz Roy, a Beaumier hotel
Place de l'Eglise, Val-Thorens, Les Belleville, Savoie

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 55 af i alt 109 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 34 af i alt 109 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 12 af i alt 109 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 8 af i alt 109 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 109 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

8,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Lars

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice hotel with all needed facilities. The staff is exceptionally helpfull and will truly go the extra mile to give guest a great stay.
Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra La direction den 22. feb. 2024
Dear Mr. Vestergaard, Thank you for your kind review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our staff provided exceptional service. We'll transfer the compliments to our staff. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon. Best regards, Le Fitz Roy

10/10 Fremragende

Jens

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Le Fitz Roy den 24. feb. 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 4 nætter i marts 2019

10/10 Fremragende

Morten, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel midt på pisten og i byen
Super beliggenhed midt i byen og midt på pisten i Val T. Højt service niveau og hjælp med udstyr og bagage.
Overnattede 4 nætter i januar 2018

10/10 Fremragende

Mette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i januar 2018

10/10 Fremragende

Frederik, Hørsholm

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Absolut top service og hotel
Kunne ikke have været bedre !

10/10 Fremragende

michael

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This hotel is excellent. Nice design and friendly staff. Great breakfast.
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Le Fitz Roy den 27. mar. 2024
Dear Mr Michael,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Le Fitz Roy

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bra, men leverer ikke opp til sine fem stjerner
Bra hotell som ikke helt lever opp til sine fem stjerner. Fine rom med bra kaffemaskin og bra B&O spiller. Meget sentralt som dessverre betyr betydelig støy om natten utenfra. Veldig varme rom som gav behov for lufting men som impliserte en del støy. Dette medførte at vi sov dårlig. Frokostbuffeten er ok, men trangt om plassen. Igjen dårligere enn vi forventer med fem stjerner. Kakao laget på melk i baren smaker godt. I frokostbuffeen fikk vi kakao som smakte som den var laget på tørrmelk. Ikke ok. Servitører som luktet sterk svette og var ustelte er detaljer som dro ned et ellers godt inntrykk. Basseng er pent og rent. Spa er bra. Koselig bar med vedfyrt åpen peis. Meget dyr minibar, feks 9 euro for en liten cola….
Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra Le Fitz Roy den 27. mar. 2024
Dear Sir, Dear Madame,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Le Fitz Roy

8/10 Udmærket

Skelly

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great place not perfect.
Superb location and ski in/ski out as described. Reception were great, super helpful. The bar is a great place to sit and watch the world go by, but just keep in mind it’s 10 euros for a beer or 9 euros for a coffee… VT is expensive so guess it’s to be expected. Hotel is a little tired in places, lifts are a bit scruffy, scratch marks etc. overall though a great place. Speakers in rooms are superb, coupled with amazing soundproofing! The steps/ice to get onto the slope are lethal - be nice for the money that the hotel fitted proper steps to get you out and in safely. Also the ice outside the hotel on a night - no effort to clear it away at all and was lethal - again frustrating from what is meant to be a high class place. Breakfast was ok, nothing outstanding, service was pretty poor, asking three times on a morning for a white coffee and having to again remind to then get a black coffee. Overall for me a 8/10
Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra The Fitz Roy den 24. feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 Fremragende

Uygar

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Le Fitz Roy den 24. feb. 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 Okay

Stéphane, Montchanin

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Belle hôtel !! Par contre quelque petit problème avec beaucoup de bruit à l étage au dessus ( duplex) et problème de télévision qui ne fonctionnais pas !! Pour des nuits à environ 450 € je trouve ça dommage !! Sinon petit déjeuné extra et personnel au petit soins
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Le Fitz Roy den 23. jan. 2024
Cher Mr Stéphane,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience au Le Fitz Roy. Nous sommes désolés d'apprendre les problèmes que vous avez rencontrés pendant votre séjour. Nous prenons note de vos commentaires concernant le bruit à l'étage supérieur et la télévision défectueuse. Toutefois, nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre délicieux petit-déjeuner et notre personnel attentif. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'avenir.Bien cordialement,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Superbe !
C'était parfait, bravo à l'équipe qui était aux petits soins ! weekend excellent à tout point de vue.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Le Fitzroy den 23. jan. 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Fremragende

Yelena

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location, friendly staff, excellent breakfast and overall great experience.
Overnattede 5 nætter i marts 2023
Svar fra Barthélemy Bauters den 18. apr. 2023
Dear Yelena,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.I will pass on your comment to our team !Sincerely,

4/10 Dårligt

stephane

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Prestation globale bien en-dessous de celle attendue pour un cinq étoiles alors que les prix sont bien ceux d’un 5 étoiles. On ne constate aucune réelle différence de prestations avec un hôtel de catégorie inférieure. Salle de bain minuscule pour une junior suite. Chambre non faite à 16h. Petit déjeuner correct mais sans plus. Salle de restaurant sombre et triste. Service de conciergerie perfectible. Bref, une grosse déception.
Overnattede 3 nætter i marts 2023
Svar fra Barthélemy Bauters den 18. apr. 2023
Bonjour monsieur Stéphane,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. Nous ne pourrons pas changer la disposition de nos chambre cependant nous travaillons tout les jours pour améliorer nos services.La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Fremragende

Olivier

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i marts 2023
Svar fra Barthélemy Bauters den 18. apr. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Fremragende

Connor

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Best location in Val Thorens, staff was very helpful.
Overnattede 4 nætter i februar 2023
Svar fra Barthélemy Bauters den 24. feb. 2023
Dear Mr Connor,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 Okay

Oskar

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Don’t stay at this hotel
Worst service ever! We didn’t get one of our Ski pass until 3 pm the last day even do I called the reception 20 times, totally unbelievable!! And on top of that we had to pay for it. I lived in the family suite and the room was ok but I would not recommend anyone to stay at this hotel
Overnattede 3 nætter i januar 2023
Svar fra Barthélemy Buaters den 24. feb. 2023
Dear Mr Oskar,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. I would like to apologize again for this ski pass situation.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

10/10 Fremragende

James

Overnattede 4 nætter i januar 2023
Svar fra Barthélemy Bauters den 24. feb. 2023
Dear Mr James,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Udmærket

Clive

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Staff at the hotel was excellent. Choice of restaurants at neighbouring hotel a additional bonus.close to the slopes.
Overnattede 5 nætter i december 2022
Svar fra Barthélemy Bauters den 3. jan. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 Fremragende

Catherine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hôtel sur le front de neige
Un hôtel confortable sur les pistes Un petit déjeuner copieux permettant aux skieurs de prendre des forces Une magnifique terrasse au soleil pour récupérer après le ski Un accueil extrêmement chaleureux, merci à toute l’équipe et particulièrement à Mickaella Nous reviendrons
Overnattede 4 nætter i februar 2022
Svar fra L'équipe du Fitz Roy den 20. apr. 2022
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes ravis que votre séjour chez nous se soit bien déroulé et selon vos attentes. Nous apprécions énormément vos compliments. Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Fitz Roy, Excellente journée, L'équipe du Fitz Roy

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great service and location!
Hotel staff was friendly and accommodating. Overall great service! The only place I would stay in Val Thorens.
Overnattede 5 nætter i januar 2022
Svar fra Le Fitz Roy team den 4. aug. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment and rating. We will let our teams know about your compliments and will be pleased to welcome you again next winter. Have a great day,

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Overnattede 3 nætter i januar 2020

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location, very friendly and accommodating personnel, good breakfast. We had a great time at this hotel.
Overnattede 5 nætter i februar 2020

4/10 Dårligt

Yaron

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i januar 2020

10/10 Fremragende

Simon

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
First time client
Great hotel and location. Service could have been better but overall not at all bad
Overnattede 7 nætter i januar 2020

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring
ETABLISSEMENT AGREABLE ET TRES BIEN SITUE CHAMBRE CONFORTABLE MAIS GLACIALE A NOTRE ARRIVEE SALLE DE BAIN INDIGNE D4UN 5 ETOILES(UNE SEULE VASQUE ET BESOIN D'ENJAMBER LES TOILETTES POUR ACCEDER A LA BAIGNOIRE !! MANQUE GLOBAL DE REACTIVITE DU PERSONNEL(GENTIL MAIS PAS EFFICACE)
Overnattede 4 nætter i december 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i december 2019

10/10 Fremragende

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 10 nætter i december 2019

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
The hotel is in an excellent location in the centre of town. The staff are very friendly and helpful, however the rooms are a little tired. We had some issues with hot water in the shower and a curtain rail needed replacing in our room. The ski/boot lockers are not to the standard you'd expect from a 5 star hotel. Overall though a lovely hotel in an excellent location.
Overnattede 6 nætter i december 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location. Relaxed 5 star. Really friendly staff. Lovely hotel. The only negative was really uncomfortable pillows and they had no alternatives.
Overnattede 7 nætter i marts 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
J’ai adoré qu’on me descende mon matériel dans le casier à ski.
Overnattede 1 nat i marts 2019

6/10 Okay

Laurent

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i marts 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel and staff were amazing . Perfect location for doorstep skiing. Great pubs ,restaurants and shops next to hotel .
Overnattede 7 nætter i marts 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i marts 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The location is very good,the staff were very nice and friendly. The facility is good but can improve
Overnattede 5 nætter i marts 2019

8/10 Udmærket

Svetlana

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i februar 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i februar 2019

10/10 Fremragende

AmStramGram, Longwy, FR

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Localisation idéale et sur les pistes, la restauration est top
Overnattede 4 nætter i februar 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i februar 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i januar 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i januar 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Hotel de menos de 5... Parece de 2 estrellas. Solo un ascensor para clientes y servicio de habitsciones. Desayuno muy flojo. El aparcacoches me rompio el frontal del coche solo al llegar primer dia.... Ultimo dia me trajeron el coche del parking con un dedo de hielo encima... El coche estaba totalmente congelado y tubimos que avisar a nuestra cia de seguros para descongelarlo. Estubimos 4 horas sin poder salir. El hotel no se hizo responsable de la congelacion del vehiculo y solo nos ofrecieron una bebida y un bocadillo. Experiencia muy mala por ser un hotel de 5 estrellas... No las he visto por ningun lado.
Overnattede 7 nætter i januar 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect spot on the slopes in Val Thorens
Absolutely perfect location for skiing in Val Thorens. Staff are all so friendly and helpful. Only 2 quibbles were that the room was very hot (despite turning all heating off) and we had a room with an interconnecting door which meant we got a lot of noise from our neighbours. These were very minor things though and we will definitely be back!
Overnattede 7 nætter i januar 2019

6/10 Okay

Camille

Synes ikke om: Service og personale
Service pas au niveau d’un 5 étoiles.
Overnattede 2 nætter i januar 2019

10/10 Fremragende

Donghoon

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
전반적으로 매우 훌륭한 호텔
Dinner가 매우 훌륭함. Ski locker도 편리하게 되어있음. Sauna도 훌륭함. Breakfast는 약간 개선의 여지 있음. Val Thorens에서 매우 좋은 자리에 위치해있음. 제휴호텔의 restaurant는 별로임. WIFI는 일반적인 사용에서는 괜찮으나 YouTube접속은 자주 끊김.
Overnattede 7 nætter i januar 2019

6/10 Okay

C, London, GB

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Good: Welcoming hotel (collected us from bus depot). Lovely lounge and log fire Couldn't be closer to the slopes. Good ski locker room Good dining room (but expensive €120-140 for 2 course meal + wine for 2 people) Not so good: - Despite booking a junior suite, the room was very small. Tiny bathroom (2m x 2m), limited toileteries, loo that didn't flush properly. -There is an upstairs bed on a balcony, but there is little privacy between upstairs and downstairs. - Very limited tea/coffee facilities - Very expensive bar (£12 for a glass of wine, £10 for a G&T) - Poor breaakfast - continential unless you want to pay more (€8 for an omlette) - Hotel added 7% to ski passes without telling us at the time of booking.
Overnattede 4 nætter i januar 2019

4/10 Dårligt

Disapointed

Synes ikke om: Værelsets komfort
very disappointed the Expedia guests get the worst rooms, even when i rang the hotel and asked for quiet area rooms . Expedia stated balcony for one of the rooms however it was a general use terrace!!! even though paid the same price as a room with private balcony!!
Overnattede 7 nætter i december 2018

8/10 Udmærket

James

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Best location in Val Thorens
Location is superb and right in the centre of the action for both ski and evening activities. Everything is well maintained and the staff are friendly. Having travelled a lot I’d rate this as more of a 4*plus hotel (not that there is anything wrong with that!) than a 5* on account of the breakfast (supplement for eggs! And further supplement for salmon!) and the service (reception and concierge double up and often pretty chaotic) but overall I enjoyed the visit and would return.
Overnattede 7 nætter i december 2018

10/10 Fremragende

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Best stay in VT but could be better
Although very good stay we were the last family staying in the hotel before it closed for the season. The last days did feel like they were running down and at the end of our last day we were only able to change in the luggage room (a cupboard) before setting off! All the staff were great but in a 5* hotel we didn't expect to have to request the tea/coffee to be replaced because housekeeping hadn't done it on a few days! We were half board and tried the other hotel for one night, we regretted it as food better in fitz roy.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent stay.
Great service and helped us out when we turned up late at night when our booked accommodation turned out to be a let down. An excellent stay which was comfortable and in a quiet location but also we were able to ski/board out of and back to if you choose the right run to finish on! Was nice to relax in the pool, sauna and steam room after a day on the piste. Staff were all very friendly and helpful. Also easy to walk out to local restaurants and bars.