Glansit Kyoto Kawaramachi
Dette kapselhotel med en tagterrasse ligger få skridt fra Kawaramachi-gaden
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Glansit Kyoto Kawaramachi





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Du vil muligvis også kunne lide

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centrale Kyoto
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 93 anmeldelser
Prisen er 6.403 kr.
1. jul. - 2. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

380-2 Komeyacho Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8026
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Forretningsfaciliteter
9.2 ud af 10, Fremragende, 581 anmeldelser
Prisen er 745 kr.
9. jul. - 10. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Vi bør nævne
Børn på 12 år og derunder er ikke tilladt på dette overnatningssted
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Kyoto
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Glansit Kyoto Kawaramachi
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
2. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
YUJI
16. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YUJI
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
Miles
Rejste i en gruppe
3. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Miles
Overnattede 1 nat i februar 2024
8/10 Udmærket
MAKI
15. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MAKI
Overnattede 3 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Issai
24. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Issai
Overnattede 2 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Jan-Hendrik
17. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jan-Hendrik
Overnattede 2 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
SHOJIRO
Forretningsrejsende
9. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHOJIRO
Overnattede 2 nætter i april 2024
8/10 Udmærket
LO
24. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Private room which door can't lock and very hot
LO
Overnattede 4 nætter i marts 2024
8/10 Udmærket
Machi
18. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Machi
Overnattede 2 nætter i april 2024
6/10 Okay
Tadakatsu
14. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring
イマイチ
Tadakatsu
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
AKIHIRO
13. apr. 2024
AKIHIRO
Overnattede 1 nat i april 2024
8/10 Udmærket
Stefano
8. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stefano
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Trent
8. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Trent
Overnattede 2 nætter i april 2024
2/10 Forfærdeligt
YOSHIYUKI
1. apr. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
YOSHIYUKI
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
31. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent pour un hôtel capsule!
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i marts 2024
8/10 Udmærket
Kimiharu
30. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kimiharu
Overnattede 2 nætter i marts 2024
6/10 Okay
WATANABE
29. mar. 2024
WATANABE
Overnattede 1 nat i marts 2024
8/10 Udmærket
Reyes
27. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Reyes
Overnattede 4 nætter i marts 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
24. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
利便性も良いです
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Kin Ming
13. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kin Ming
Overnattede 2 nætter i marts 2024
8/10 Udmærket
YOSUKE
Forretningsrejsende
25. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YOSUKE
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. apr. 2020
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2020
10/10 Fremragende
Pingyu
26. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pingyu
Overnattede 1 nat i marts 2020
10/10 Fremragende
Jason
13. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Solo trip
Jason
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
26. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i januar 2020