Billedgalleri for Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA





Anmeldelser
9,4 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.738 kr.
9. nov. - 10. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 15 ud af 15 værelser
Indlæs alle billeder af Superior Twin Room

Superior Twin Room
Indlæs alle billeder af Run of House

Run of House
Indlæs alle billeder af Family Room

Family Room
Indlæs alle billeder af Triple Room

Triple Room
Indlæs alle billeder af Moderate Double Room

Moderate Double Room
Indlæs alle billeder af Moderate Twin Room

Moderate Twin Room
Indlæs alle billeder af Universal Twin Room

Universal Twin Room
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse (Moderate, w/ King bed)

Dobbeltværelse (Moderate, w/ King bed)
8,8 ud af 10
Fremragende
(29 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Værelse (Moderate, with Twin Beds, 21.5 m2)

Værelse (Moderate, with Twin Beds, 21.5 m2)
9,6 ud af 10
Enestående
(46 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer (with 3 Single Beds)

Værelse til 3 personer (with 3 Single Beds)
9,4 ud af 10
Enestående
(19 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Familieværelse (with 4 Single Beds)

Familieværelse (with 4 Single Beds)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Værelse (Selected at Check in)

Værelse (Selected at Check in)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(30 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - 3 soveværelser

Superior-værelse - 3 soveværelser
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - 3 soveværelser

Superior-værelse - 3 soveværelser
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Dybt badekar
Indlæs alle billeder af Moderate Twin-Women Only-no Smoking

Moderate Twin-Women Only-no Smoking
Du vil muligvis også kunne lide

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centrale Kyoto
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 105 anmeldelser
Prisen er 9.315 kr.
3. nov. - 4. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

44-1, Kamitonodacho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002
Om overnatningsstedet
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Lignende overnatningssteder

Hotel Granvia Kyoto
Hotel Granvia Kyoto
- Pool
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.4 ud af 10, Enestående, 1.744 anmeldelser
Prisen er 2.357 kr.
21. okt. - 22. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 4500 JPY for voksne og 2250 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Vischio Kyoto GRANVIA
Hotel Vischio GRANVIA
Vischio Kyoto GRANVIA
Vischio GRANVIA
Hotel Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA Kyoto
Kyoto Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA Hotel
Hotel Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA Kyoto
HOTEL VISCHIO KYOTO
Vischio Kyoto By Granvia Kyoto
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA Hotel
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA Kyoto
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
9,4
Enestående
9,6
Rengøring
9,4
Faciliteter
9,4
Service og personale
9,4
Miljøvenligt
9,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
4. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i februar 2025
4/10 Dårligt
Camilla
Rejste med familie
28. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Skuffende oplevelse
Camilla
Overnattede 6 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Reem
1. okt. 2024
Reem
Overnattede 3 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
22. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
Bryant
Rejste med familie
9. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bryant
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Lan
Rejste i en gruppe
8. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lan
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Francisco
8. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Francisco
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Carlos, Tolleson
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Carlos
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Bruce
Rejste med partner
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bruce
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Peter
Rejste med familie
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Peter
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
France
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
France
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Iwatch
Rejste med familie
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Iwatch
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Andrew
Rejste med partner
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Christophe
Rejste med familie
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christophe
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Kevin
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kevin
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Amanda
Rejste i en gruppe
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amanda
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
SHUK PING
Rejste i en gruppe
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHUK PING
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Shinichi
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shinichi
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
SATOSHI
Rejste med familie og småbørn
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SATOSHI
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Clara
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Clara
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Mikio
Rejste med partner
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mikio
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
pram
Rejste med partner
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
pram
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jialin
Rejste med familie
23. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jialin
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Golam Moin
Rejste med familie og småbørn
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Golam Moin
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Max
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Max
Overnattede 3 nætter i september 2025