Billedgalleri for Kamuro An





Anmeldelser
10 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger (Japanese Style, Deluxe)

Traditionelt værelse - ikke-ryger (Japanese Style, Deluxe)
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Bordvifte
Separat soveværelse
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger (Japanese Style, Standard)

Traditionelt værelse - ikke-ryger (Japanese Style, Standard)
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Separat soveværelse
Bordvifte
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Du vil muligvis også kunne lide

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Downtown Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 1.011 anmeldelser
Prisen er 1.008 kr.
13. okt. - 14. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

4-197-3 Kiyomizu, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0862
Om overnatningsstedet
Kamuro An
Lignende overnatningssteder

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 260 anmeldelser
Prisen er 1.283 kr.
23. okt. - 24. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lokale morgenmadsretter: 3500 JPY for voksne og 3000 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 3000 JPY pr. dag (50 meter væk)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Fester og events for grupper er strengt forbudt på stedet
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse, vinduesikring og udendørsbelysning
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Der tilbydes japanske futoner baseret på antal voksne i reservationen.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Reservationer er påkrævet for privat bad/onsen. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Der kan være begrænset adgang til visse faciliteter. Gæster kan kontakte overnatningsstedet for flere oplysninger via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Der serveres ikke alkohol på dette overnatningssted
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Kamuro-an
Kamuro-an Inn Kyoto
Kamuro-an Kyoto
Kamuro-an Inn
Kamuro an
Kamuro An Kyoto
Kamuro An Guesthouse
Kamuro An Guesthouse Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Kamuro An
Anmeldelser
10
Enestående
10/10
Rengøring
10/10
Service og personale
10/10
Faciliteter
10/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Duane
Rejste med familie
9. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter




Duane
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Paul
Rejste i en gruppe
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Paul
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Wenxin, St Leonards
Rejste med partner
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wenxin
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Simon
Rejste med partner
4. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simon
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Inga
Rejste med partner
10. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Inga
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Kelly
Rejste med familie og småbørn
5. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kelly
Overnattede 4 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Bryant
8. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bryant
Overnattede 3 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Nurie
21. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nurie
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Lisa
Rejste med partner
15. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lisa
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Brendan
2. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brendan
Overnattede 2 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Amin
28. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amin
Overnattede 5 nætter i november 2023
10/10 Fremragende
めいか
Forretningsrejsende
19. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
めいか
Overnattede 1 nat i november 2023
10/10 Fremragende
Jeremie
16. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jeremie
Overnattede 2 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Jessie
Rejste med partner
9. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jessie
Overnattede 2 nætter i september 2023
10/10 Fremragende
Jeffrey
Rejste med familie
20. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jeffrey
Overnattede 2 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
BRIGITTE
18. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
BRIGITTE
Overnattede 4 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Sondra
Rejste med partner
24. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sondra
Overnattede 5 nætter i juli 2023
10/10 Fremragende
Wenhao
28. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wenhao
Overnattede 2 nætter i juni 2023
8/10 Udmærket
Chengqing
22. jun. 2023
Chengqing
Overnattede 2 nætter i juni 2023
10/10 Fremragende
Won
17. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Won
10/10 Fremragende
サキコ
9. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
サキコ
Overnattede 1 nat i juni 2023
10/10 Fremragende
Matt
1. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matt
Overnattede 2 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Hayden
Rejste med partner
22. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hayden
Overnattede 2 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Soledad
17. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Soledad
Overnattede 2 nætter i april 2023