Overnatningsstedets indgangsparti

Anmeldelser af Hotel Melva Suite

3 out of 5
Hotel Melva Suite
Gardenia 16, La Caldera, Firgas, Gran Canaria

Anmeldelser

8,2

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 4 af i alt 12 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 5 af i alt 12 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 12 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 12 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 12 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

6,0/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Helena

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Ville mere, end som var muligt
Anderledes, utroligt smukke omgivelser. Men, med 8 værelser kunde ikke restaurant holdes åben andet end til morgenmad, som var ok. De tre personale som vi mødte, var venlige og ville os det godt. “Stedet ville mere end hvad som var muligt” og det bar det præg af. Vi nød nogle spændende dage,
Overnattede 4 nætter i februar 2020

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
No wifi and no reception to ask something. Very poor breakfast in the room. The restaurant was closed. Nice, spacious and clean room.
Overnattede 1 nat i november 2020

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ruhige Lage mit schöner Aussicht. Wohlfühlatmosphäre.
Overnattede 4 nætter i marts 2020

10/10 Fremragende

aythami

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
El hotel es perfecto, muy agradable para desconectar
Overnattede 1 nat i oktober 2018
Svar fra Julián Ojeda den 2. nov. 2018
Nos agrada que haya disfrutado de nuestras instalaciones, muchas gracias por su feedback y esperamos verle nuevamente. Saludos cordiales

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2018

8/10 Udmærket

PILI, MADRID

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Es un Hotel tranquilo cerca de Las Palmas.
Es un lugar tranquilo, bien comunicado por autovia con Las palmas, tiene un buen aparcamiento, pero efectivamente hay que tener coche. Habitación amplia y cómoda.
Overnattede 4 nætter i februar 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Muy Tranquilo
Aunque Le Falta algún Detalle Por el Precio, La Estacia Para Unos Días en Pareja Está Bastante Bien
Overnattede 2 nætter i februar 2018

8/10 Udmærket

Pavel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Krásný hotel
Hotel ve vnitrozemí ostrova Gran Canaria je krásný a velmi dobře vybavený. Pokoje přepychově zařízené, včetně výřivky. Personál je velmi ochotný. Jsme rádi, že jsme si pro několik dní vybrali toto místo a pokud na ostrov ještě někdy přiletíme, tak se do tohoto hotelu rádi vrátíme.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Erholsame Unterkunft

8/10 Udmærket

Thord, Sverige

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bra hotell, kräver dock bil. Skulle definitivt boka igen.

6/10 Okay

Göran, stockholm

Synes godt om: Værelsets komfort
Ett märkligt hotel som har fina rum och en restaurang. Det ligger uppe i bergen på en inhägnad grusplan och huvudhuset består av ett stort rum på ca 150 kvm på nedre botten där frukost serveras och receptionen är belägen. Rummet var stort och fint och låg i ett annat hus .Det hela ger en märklig öststatskänsla. Vi kommer inte att återvända.

10/10 Fremragende

Robert

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort