Facilitet på overnatningsstedet

Anmeldelser af Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden

5 out of 5

Anmeldelser

9,4

Enestående

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 721 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 209 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 46 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 13 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 12 af i alt 1001 anmeldelser" "

9,6/10

Rengøring

9,4/10

Service og personale

9,2/10

Faciliteter

9,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

9,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Henning

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel in Dresden
Great hotel at a great location in Dresden. Spacious room with a great view. Perfect service from the reception.All staff were very polite and friendly. A five star hotel, indeed.
Overnattede 3 nætter i oktober 2022

10/10 Fremragende

Finn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super fint hotel med rigtig god service. Aircondition på værelset gav ikke nok køling i heden.
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra GM den 8. jul. 2022
Dear Finn, Thank you very much for taking the time to review your stay with us at the Taschenbergpalais. I am happy to read that you fully enjoyed your stay with us at the Taschenbergpalais and we hope to welcome you once again as our guest in Dresden. With best regards Marten Schwass General Manager

6/10 Okay

Rasmus

Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra GM den 12. jun. 2022
Dear Rasmus, Thank you for taking the time to review your stay with us at the Taschenbergpalais. I am sorry to read that you did not enjoy your stay with us. However we would be glad for your feedback as to what we can improve for any future visits. We hope to welcome you once again as our guest and show you a better side of our service. With best regards Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Vibe Gro

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Simply splendid and firstgrade spa/pool
History so very present, excellent service and really a lovely and clean fresh pool and spa area. Can strongly recommend.
Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra Taschenberg den 21. nov. 2021
Dear Vibe Gro, Thank you for your positive review of your stay at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. We are happy to read that you fully enjoyed your stay with us and will gladly welcome you back with us sometime soon. Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Hanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2021

10/10 Fremragende

Hanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Beliggenhed og service i top
Fantastisk beliggenhed. Personalet var alle top servicemindede og professionelle. Deres kaffe/Cafe latte er verdensklasse. Forventer du en varm pool bliver du muligvis lidt skuffet - temperaturen nærmer sig en alm. svømmehal, men ellers var SPA området meget fint
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Taschenbergpalais Kempinski Dresden den 4. sep. 2021
Dear Hanne, Thank you for your positive review. We are happy to enjoyed your stay in Dresden and gladly forwarded the positive feedback to everyone. It would be our pleasure to welcome you back with us sometime soon. With best regards Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Birgith

Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra GM den 16. aug. 2021
Sehr geehrte Birgith, herzlichen Dank für Ihre Bewertung des Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit in Dresden verbracht haben und wir freuen uns schon heute, Sie bald wieder als unseren Gast begrüßen zu dürfen. Mit besten Grüßen Marten Schwass Geschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Jesper

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Taschenbergpalais Kempinski Dresden den 3. aug. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

8/10 Udmærket

Trine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed. God service. Kan kun anbefales.
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Taschenbergpalais Kempinski Dresden den 2. aug. 2020
Dear Trine, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Jan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Taschenbergpalais Kempinski Dresden den 2. aug. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Klaus Sejr

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Taschenbergpalais Kempinski den 1. aug. 2020
Dear Klaus Sejr, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am delighted to read that you enjoyed your stay with us and in beautiful Dresden. Gladly I have forwarded your positive feedback to all of our employees. We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten schwass General Manager

10/10 Fremragende

Mads

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Taschenbergpalais Kempinski den 23. jul. 2020
Dear Mads, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

John

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Marten Schwass den 18. jul. 2020
Dear john, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

8/10 Udmærket

Dorthe

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lidt overvurderet hotel.
Af et luksushotel er det lidt overvurderet. Det ligger supergodt, tæt på det hele. Havde lidt problemer da vi skulle tjekke ud. Vi havde betalt direkte hos Hotels, men det ville de ikke anerkende. Derved endte vi med at betale for opholdet 2 gange. Heldigvis så er Hotels super gode til at rette fejlen, og de returnere pengene indenfor 30 dage.
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Marten Schwass- General Manager den 18. jul. 2020
Dear Dorthe, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! I am so sorry to read that the colleges cahrge you twice- this is not acceptable. I will take care of your advise and talk to the front office manager. We would be very happy to welcome you once again as our guest in Dresden and have the chance to show you an even better side of our service. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais kempinski. Marten Schwass General Manager

8/10 Udmærket

Finn

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlige Sachsen
Fantastisk beliggenhed. Så smukt og roligt
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Marten Schwass- General Manager den 15. jul. 2020
Dear Finn, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am delighted to read that you enjoyed your stay with us and in beautiful Dresden. Gladly I have forwarded your positive feedback to all of our employees. We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Robert

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel
A very nice hotel perfectly located in the center of the old town
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Marten Schwass den 10. jul. 2020
Dear Robert, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am happy to read that you had a wonderful time with us and gladly forwarded your positive feedback to all of our employees - once again thank you very much! We would be more than happy to welcome you once again as our guest in Dresden. For now I remain with best regards from the Taschenbergpalais. Marten Schwass General Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Marten Schwass den 9. jul. 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden zu bewerten. Schön, dass Sie sich in unserem Hause und im schönen Dresden so wohlgefühlt haben. Gern habe ich Ihr positives Feedback mit allen Kollegen geteilt. schon heute freuen wir uns Sie bald erneut im Taschenbergpalais begrüßen zu dürfen. Bis dahin verbleibe ich mit besten Grüßen aus Dresden. Marten Schwass Geschäftsführender Direktor

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Elendigt check-in. Den unge, kvindelige receptionist praktikant havde ikke styr på noget, hverken det faglige eller personlige! Først forvekslede hun mig med en anden gæst, så måtte jeg betale 2 gange for værelset!! Først var værelset klar, så var det ikke klar, men da jeg protesterede, var det alligevel klar!! Havde svært ved at se, at der skulle være tale om en værelses opgradering!! Ekstremt lille fitness rum!! "Le Bistrot' er glimrende (både gastronomisk og ikke mindst rent service mæssigt!!).
Overnattede 3 nætter i januar 2020
Svar fra Ladies In Red den 24. jan. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. I am sorry to read that you stay with us was not up to your expectations. Please rest assured that we do take our guests feedback very seriously and I thank you for your honest feedback. First of all I would like to offer my sincerest apologies, that your stay with us was not at all like you had expected it to be because our staff did not provide the flawless, welcoming and guest orientated service we strive to pride ourselves with. I am truly disappointed about this because even when at times our hotel might need renovations and reconstructions - our service should never be anything but welcoming, most friendly and tailored to our guests. I am sorry to read that you stay with us was not up to your expectations. Please rest assured that we do take our guests feedback very seriously and I thank you for your honest feedback. Best regards

10/10 Fremragende

Nils Bo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2019
Svar fra Ladies in Red den 22. sep. 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden zu bewerten. Es freut mich zu lesen, dass Sie sich in unserem Hause rundum wohl gefühlt haben und Ihr Lob wurde gern mit all unseren Kollegen geteilt - auch an dieser Stelle noch einmal vielen herzlichen Dank! Wir hoffen Sie bald wieder in unserem schönen Hause begrüßen zu dürfen. Für den Moment verbleibe ich mit besten Grüßen aus dem Taschenbergpalais.

10/10 Fremragende

Hannah

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Suverent
Suverænt på alle måder
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra GM den 23. aug. 2019
Dear Hannah, thank you very much for your positive feedback. We are more than happy to read that you are having a wonderful time at the Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Best regards Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Hannah

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt
Alt var perfekt, det lyder som en kliché, men sådan følte og oplevede vi det. Morgenmadskokken den første morgen kunne godt have brug for en hjælper i køkkenet, men dagen efter var hjælpen kommet og alt var rigtig fint. Service er personalet super gode til. Beliggenhed i Dresden er perfekt for alle seværdigheder.
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra GM den 22. aug. 2019
Dear Hannah, thank you for your positive feedback. We are more than happy that you are having a wonderful timne in beautiful Dresden. Best wishes Marten Schwass

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juli 2019
Svar fra Team Taschenbergpalais den 17. jul. 2019
Thank you very much for your very positive/excellent review. We are pleased to have achieved the success 100% guest satisfaction. You are always welcome to our Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. With best regards, Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotteletsstil som e lidt uder over det sædvanlige, samt hotellets placering, midt i hvor det hele sker og ikke mindst at få sin bil kørt i garage og kørt frem når man skulle bruge den
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra TBP den 30. apr. 2019
Thank you so much for staying at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. You motivational feedbackis highly appreciated and we are happy to hear that you benefited from both the central location and the high service standards in our house. We ar every much looking forward to welcoming you again. With kind regards, Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Superlækkert hotel med perfekt og central beliggen
Overnattede 1 nat i oktober 2018
Svar fra Team Taschenberg den 30. okt. 2018
Thank you so much for staying with us at and for sharing your great review. We are very proud to read that you fully enjoyed your stay and benefited from our central location close to all the famous sightseeings. Welcoming you again at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden would be a real pleasure. Kind regards, Marten Schwass General Manager

8/10 Udmærket

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2018
Svar fra Team Taschenberg den 19. sep. 2018
Sehr geehrter Henrik, vielen Dank für die positive Bewertung Ihres Aufenthaltes im Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns verbracht haben und wir unseren Beitrag dazu leisten konnten. Gern heißen wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt wieder herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen Marten Schwass Geschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastic historic hotel in the heart of Dresden.
Really attentive staff, who helped with the inquiries I had. The room was stylishly furnished and had a personal touch. The breakfast was delicious, although expensive at €33. Included honey combs, freshly baked on the spot Waffles, it all. The eggs benedict were to die for! solid 5 stars.
Overnattede 1 nat i september 2018
Svar fra Team Taschenberg den 12. sep. 2018
Thank you very much for your fantastic review or your recent stay at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. With pleasure I will share your feedback with all staff members. We are very glad you enjoyed your stay with us and our service as well as our interior design met all of your expectations. We would love to welcome you again soon. Kind regards, Marten Schwas General Manager

10/10 Fremragende

karim terfi

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk oplevelse
Dejligt hotel med utrolig renlighed og fantastisk værelse. Vil os sige at morgenmad var utrolig og man går ikke derfra sulten.
Overnattede 1 nat i august 2018
Svar fra Team Taschenberg den 27. aug. 2018
Thank you very much for your excellent feedback regarding your recent stay at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. It is a great pleasure to read that you fully enjoyed you stay with us. Making our guest happy is our main goal and your feedback is a great motivation for the whole team. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards, Marten Schwass General Manager

8/10 Udmærket

Evan, Dianalund

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel Kempinski
Dejligt værelse, super lækker morgenmad, parkering i hotellets egen parkeringskælder....men, airconditioneringen virkede ikke og til trods for at vi bemærkede dette til personalet 3 gange skete der intet! Vi kunne dog ikke klage over vejret heller, da vi var der, var det mellem 33 - 38 graders varme. Hold da op hvor vi kunne have brugt et airconditionsanlæg der virkede!
Overnattede 2 nætter i juli 2018
Svar fra Team Taschenberg den 4. sep. 2018
Dear Evan, thank you so much for sharing your positive review with us. We are more than pleased to learn that you enjoyed your stay at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden and were more than satisfied with our lovely room and our breakfast, especially. We regret the inconvenience during your stay due to the unusually high and long lasting temperatures this summer. The ventilation system installed in our house is supplied by the Dresden Stadtwerke with a limited temperature and quantity of cold water. Unfortunately, with the current heat wave, the rooms are limitedly cooled. We would love to welcome you again to show you the best of us. Best regards, Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Kent

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantakisk ophold på super luksus hotel.
Det er det mest luksuriøse hotel vi har prøvet ind til nu. Det var styr på alt. Lige da vi kom blev vi modtaget af en medarbejder, der hjalp med vores baggage. Derefter fik de bilnøglerne og parkeret bilen neden under hotellet. Til 25€ Per døgn.jeg glemte faktisk min mobil telefon i bilen, og spurgte i receptionen om jeg kunne få den. Da vi lige var på vej ud for at se byen, tilbød de at de ville lægge den op på værelset, til vi kom tilbage. Den lå fint på bordet da vi kom tilbage igen. Oven i det har de en pude menu. Vi bestille en tempur pude via receptionen, og da vi kom tilbage igen på værelset lå den lige klar til os. Alt var super rent og pænt. De har været endda oppe og tage senge tæppet af og gøre klar så vi lige kunne få et super godt bad og bare hoppe i seng med det samme, samt de have gjort fjernsynet klar til os, og lagt tv oversigten klar til os også. Oven i alt dette, så morgenmaden, der var faktisk alt hvad man kunne ønske sig, man bestille bare en omelet med hvad ville have i så blevet det lavet til en, samt æg sagde man bare meget det skal have så blev det også leveret til en.
Overnattede 2 nætter i august 2018
Svar fra Team Taschenberg den 17. aug. 2018
Dear Kent, Thank you very much for your excellent review of Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. On behalf of the entire hotel staff, I would like to thank you for your more than kind words. We are always striving to provide the best service and the most comfortable stay for our guests and reading your review confirms our efforts are worthwhile. We would be very happy to welcome you again soon. Best regards, Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2018
Svar fra Team Taschenberg den 16. aug. 2018
Thank you very much for your positive review. We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our team was able to afford you a pleasant and memorable time. We are looking forward to welcoming you back soon. With best regards, Marten Schwass General Manager

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Burde være bedre
Spaområdet var under ombygning , Det havde man godt kunne informere om inden ankomsten. Alt for lille motionsrum . Morgenmad dyr.
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Team Taschenberg den 8. aug. 2018
Thank you for staying at Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. We apologize for any inconvenience caused by the renovation of our Pool. Our spa and sauna area has been expanded already and is currently available for our guests daily from 5 pm – 10 pm. We do our best to keep all tour operators always informed and updated. I am very sorry that this information did not reach you earlier. With best regards, Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Signe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk ophold
Fantastisk hotel med top beliggenhed. Personalet har en fantastisk sans for kunderne og man føler sig meget tilpas.
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Team Taschenberg den 1. aug. 2018
Dear Signe, Thank you very much for your excellent review of the Taschenbergpalais Kempinski Dresden. We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our team was able to afford you a pleasant and memorable time. We are looking forward to welcoming you back soon. With best regards, Marten Schwass General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2018
Svar fra Team Taschenberg den 3. aug. 2018
Haben Sie vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung des Hotel Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Wir würden uns freuen, Sie demnächst wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Marten Schwass Geschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Thomas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2018
Svar fra Team Taschenbergpalais den 11. apr. 2018
Sehr geehrter Thomas, vielen Dank für Ihre positive Bewertung des Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben und Sie mit dem Service unseres Personals rundum zufrieden waren. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder einmal im Taschenbergpalais begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Marten Schwass Geschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Hans

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2017

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pragtfuldt hotel.
Hotellet var en del af særværdighederne. Perfekt beliggenhed og hotel. Virkelig god service. Vi parkerede i den offentlig parkeringskælder lige overfor hotellets parkering. Fin parkering 25€ pr døgn. Super morgen med alt fra cacaomælk til champagne, fra røræg til særlig retter. Men dyr 31€ pr Pers og barn på 12. Børn indtil 12 sover i forældres seng, ekstra seng koster.
Overnattede 1 nat i juli 2017

10/10 Fremragende

Ismir

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect hotel
Just perfect!!!

10/10 Fremragende

Preben, Århus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kempinski Dresden
En fantastisk oplevelse med høj service og standarden helt i TOP.

10/10 Fremragende

Preben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Rene

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Dejligt ophold - med dårligt WIFI
Dejligt ophold på luksushotel. WIFI virkede dog ikke tilfredsstillende.

10/10 Fremragende

Michael Bonde, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
topklasse
top service og top beliggenhed meget venligt personale også i forhold til, at vi medbragte vores dejlige store hund

10/10 Fremragende

eric, københavn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Could not be better!
Best location, ultra clean, high ceilings in an old noble palais and top-class service from staff

10/10 Fremragende

Rikke-Louise

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect stay!
Great stay, beautiful hotel with everything you could wish for!

10/10 Fremragende

Sean

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful location
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

Manfred

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i december 2022
Svar fra GM den 18. dec. 2022
Sehr geehrter Manfred, herzlichen Dank für Ihre Bewertung des Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit in Dresden verbracht haben und wir freuen uns schon heute, Sie bald wieder als unseren Gast begrüßen zu dürfen.Mit besten GrüßenMarten SchwassGeschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Werner

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra GM den 18. dec. 2022
Sehr geehrter Werner, herzlichen Dank für Ihre Bewertung des Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit in Dresden verbracht haben und wir freuen uns schon heute, Sie bald wieder als unseren Gast begrüßen zu dürfen.Mit besten GrüßenMarten SchwassGeschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Ralf

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr zentral gelegen, sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, Zimmer ein wenig "überheizt" -- alles aber sehr sehr empfehlenswert ...
Svar fra GM den 7. dec. 2022
Sehr geehrter Ralf, herzlichen Dank für Ihre Bewertung des Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Es freut mich sehr zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit in Dresden verbracht haben und wir freuen uns schon heute, Sie bald wieder als unseren Gast begrüßen zu dürfen.Mit besten GrüßenMarten SchwassGeschäftsführender Direktor

10/10 Fremragende

Sabine

Overnattede 3 nætter i oktober 2022

10/10 Fremragende

gerrit jan

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Impeccable friendly service, all departments…
Svar fra Taschenbergpalais den 7. nov. 2022
Dear Gerrit Jan,Thank you for your positive review of your stay at Hotel Taschenbergpalais. I am truly happy you enjoyed your stay and it would be our pleasure to welcome to again as our valued guest.With best regardsMarten SchwassGeneral Manager

10/10 Fremragende

Nicole

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Immer wieder gerne
Sehr zuvorkommendes Personal,freundlich und hilfsbereit ..sehr saubere Zimmer,toller Service Mega Frühstücksbuffett,auch da sehr aufmerksames Personal Jeder Wunsch wird erfüllt
Overnattede 2 nætter i oktober 2022
Svar fra GM den 9. okt. 2022
Sehr geehrte Nicole,herzlichen Dank für Ihre Bewertung des Taschenbergpalais Kempinski Dresden. Es freut mich zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit in Dresden verbracht haben und Ihr Lob wurde gern mit allen Kollegen geteilt.Schon heute freuen wir uns, Sie bald wieder als unseren Gast begrüßen zu dürfen.Mit besten GrüßenMarten SchwassGeschäftsführender Direktor