Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Hotel med gratis morgenmad og døgnåbent fitnesscenter i Chapecó
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 551 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
24. jul. - 25. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Executive-værelse

Executive-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køkken
Smart-tv
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Familie-studiolejlighed

Familie-studiolejlighed
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køkken
Smart-tv
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Executive-værelse med 2 enkeltsenge

Executive-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køkken
Smart-tv
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
9.0 ud af 10, Fremragende, 227 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 59.00 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Anmeldelser
10
Enestående
10/10
Rengøring
10/10
Service og personale
10/10
Faciliteter
10/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Lenise Terezinha
Rejste med familie
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente escolha!
Lenise Terezinha
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Fabio
Forretningsrejsende
16. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabio
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Debora
Rejste med familie, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excepcional
Debora
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Fernando
10. apr. 2025
Fernando
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Gilmar
Rejste med familie
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gilmar
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Antônio Roberto
Forretningsrejsende
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Antônio Roberto
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Flávio
Forretningsrejsende
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel Excelente
Flávio
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Edson
4. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Edson
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Leticia
Forretningsrejsende
4. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Leticia
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Marlos
23. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Incrível
Marlos
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
MARCELO NUNES
Forretningsrejsende
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente
MARCELO NUNES
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Carlos
Forretningsrejsende
21. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Carlos
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Thiago
Forretningsrejsende
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thiago
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
FABIO
Forretningsrejsende
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente em muitos aspectos
FABIO
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
5. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Marcelo
4. mar. 2025
Marcelo
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Max
22. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Max
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Nathalia
Forretningsrejsende
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ótimo hotel
Nathalia
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Marlos
17. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marlos
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Gilmar
Rejste med familie
17. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gilmar
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Adriano
Forretningsrejsende
10. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente
Adriano
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
JOAO E
6. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JOAO E
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Ricardo
Forretningsrejsende
1. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ricardo
Overnattede 1 nat i januar 2025
Expedias nyeste trends
Hoteller
Oplevelser
Pakkerejser
Ferieboliger