2 udendørs pools, liggestole

Anmeldelser af Coin de Mire Attitude

3 out of 5
Coin de Mire Attitude
Royal Road, Bain Boeuf, Cap Malheureux

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 73 af i alt 196 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 86 af i alt 196 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 30 af i alt 196 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 5 af i alt 196 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 196 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Signe Søgaard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Virkelig et dejligt hotel!
Uforglemmelig uge! Vi følte os meget velkomne, intet problem var for småt - vi blev hjulpet med et smil, og følte os aldrig til besvær. Vildt lækker mad! God pool og rigtig fine aktiviteter. Dejligt at der var gratis udlån af strandhåndklæder. Pænt og hyggeligt hotel. Meget familievenligt og hotellet skaber rammerne for en dejlig og afslappet ferie.
Overnattede 7 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt sted og fantastisk personale. Eneste minus er at der findes bedre strande på Mauritius end ved dette hotel
Overnattede 4 nætter i marts 2022

8/10 Udmærket

Søren, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel med gode forhold for børnene
1 uges ophold, 2 voksne + 2 børn. Lækkert hotel med rigtig gode og hyggelige faciliteter. Fedt poolområde for børnene og god restaurant med fin aftenbuffet. Man skal over vejen for at komme til nærmeste lille strand.

8/10 Udmærket

harmonie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i marts 2024

8/10 Udmærket

Frederic

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I’ll comeback
Hotel a little dated but well maintained. The staff is very friendly and helpful even if the catering part is not managed properly.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 21. feb. 2024
Dear Frederic,Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us.While I note with relief that you have appreciated the the service of our Family Members , I sincerely regret that you did not leave fully satisfied.Your comments have been taken for continuous improvement and we hope to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 Fremragende

Stéphanie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super endroit,beau et calme. Piscine au top
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 15. feb. 2024
Bonjour Stéphanie,Je vous remercie d'avoir partagé vos impressions suite à votre séjour au Coin de Mire Attitude.L'équipe et moi sommes ravis d'apprendre que nos prestations ont été à la hauteur de vos attentes et que vous gardez de beaux souvenirs dans l'ensemble.J'espère pouvoir vous accueillir très bientôt.Bien cordialement,

2/10 Forfærdeligt

Charles

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
3star hotel ??? really
This is definitely not a 3 star hotel. The room is dated and could do with a makeover. The pool was dirty and the plastic tumbler we were given to have our drinks at the poolside had a rancid smell. Although the dinner buffet had a large variety of dishes, none of them were great, just ok. Our pool towel had a gaping hole. Terrible
Torn pool towel
Bathroom window
Dirty pool
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 18. jan. 2024
Dear Charles,I thank you very much for sharing your constructive review and sincerely apologise for the inconvenience.We always encourage our guest to share their feedback during their stay, so we can assist with any request and improve their holiday experience! Rest assured that appropriate measures will be taken accordingly.I thank you again for sharing your feedback which will help us better understand your expectations and also improve our services.I hope for another chance to make your new experience a better one and I thank you once again for your understanding.Kind regards,

10/10 Fremragende

Jean Marie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel qualitatif , propre ,joliment aménagé a dimension humaine loin des ''monstres 4 et 5 étoiles '' qualité de l'accueil , amabilité et gentillesse du personnel cuisine gouteuse et variée ( nous étions en demi pension pendant 10 j ) , pour notre part chambre tranquille car a l'opposé de la piscine et du bar , bien que le passage des bus se ressentent, mais on s'habitue très vite jolie petite plage et décor de rêve en traversant la rue en face de l'hôtel , mais difficile de s'y baigner ( pas de fonds , algues , rochers ) , préférez Péreibere ,Grand Baie ou mieux la plage de Mont Choisy , 130 roupie par personne en Bus ( 15mn ) bref , que du plaisir facile et extrêmement apaisant Taxi pour GBaie , entre 300 et 400 roupies , 600 a 700 pour MChoisy , parfois 800 pour Goodman le change a l'aeroport est le plus interressant , actuellement 1 € = 48 roupies
Overnattede 12 nætter i december 2023
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 1. jan. 2024
Bonjour,Je vous remercie d’avoir partagé vos impressions suite a votre séjour recent.Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié les petites attentions et les petits soins de nos Family Members.L'équipe et moi sommes ravis d’apprendre que nos prestations ont été a la hauteur de vos attentes et que vous gardez des beaux souvenirs dans l’ensemble.C’est avec un grand plaisir que nous avons partagé vos avis élogieux à l’ensemble de nos équipes et tout spécialement à ceux que vous avez mentionnés.J'espère pouvoir vous accueillir tres bientot.Bien cordialement,

6/10 Okay

Gaetree

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Amelie

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bonjour, Nous avons passé notre voyage de noce dans cet hôtel durant 8 jours. Accueil parfait, digne d’un palace! la chambre est très grande et propre. L’hôtel est magnifique de la piscine, au bar en passant par la zone de restauration. Un grand merci à Nitin pour les conseils donnés pour bien visiter l’île, toutes les attentions apportées et le temps qu’il a passé avec nous. Merci a Vish pour les fruits de mer 😉. Merci aussi à l ensemble du personnel pour ce séjour parfait. Amelie et Simon
Overnattede 8 nætter i oktober 2023
Svar fra Damini den 14. okt. 2023
Bonjour Amelie et Simon,Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience et d’avoir choisi Coin de Mire Attitude.Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié les petites attentions et le service offert par nos Family Members.Merci beaucoup pour vos commentaires positifs que j’ai eu le plaisir de transmettre à tous les Family Members.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Bien cordialement,Ravi VenkannaDirecteur Général

6/10 Okay

Georgia

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
The MOST fantastic band: Born to Be Music. The highlight of our stay.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Damini den 8. okt. 2023
Thank you for your stay with us. We appreciate your feedback!

8/10 Udmærket

Meike

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 8. sep. 2023
Hello Meike,Thank you for your rating on your stay at Coin de Mire Attitude! It’s a great encouragement for all of us to keep up the good work till your next visit.Thank you very much, and hoping to welcome you again very soon.Kind regards,

8/10 Udmærket

MANUEL

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
nice and clean property. the pool was very nice. the beach was across the road
Overnattede 9 nætter i august 2023
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 5. sep. 2023
Dear Manuel,Thank you for the beautifully worded review for us on this forum.We are delighted to learn that you had the best holiday with us and it gives us great pleasure to read your kind words about our lovely hotel, beautiful room, and the friendliness and dedication of our staff, especially Vish.Impatiently looking forward to welcoming you back again to Coin De Mire for another relaxing and wonderful stay with us.Yours faithfully,

10/10 Fremragende

piéric

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 12 nætter i august 2023
Svar fra Ravi Venkanna, General Manager den 25. aug. 2023
Hello,Thank you for sharing your experience with us on this forum.We are delighted to learn that you had the best holiday with us and.Impatiently looking forward to welcoming you back again to Coin De Mire Attitude for another relaxing and wonderful stay with us.Yours faithfully,

10/10 Fremragende

Gael

Overnattede 1 nat i juli 2023

10/10 Fremragende

SEBASTIEN

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vous serez aux petits soins dans ce charmant hôtel de la Chaîne attitude. Gentillesse, sourire, services. Je recommande vivement.
Overnattede 10 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

NICOLE YVETTE

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 14 nætter i maj 2023
Svar fra R VENKANNA - GENERAL MANAGER den 24. maj 2023
Thank you for your feedback and for your stay

6/10 Okay

Cédric

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Etape de 3 jours au nord de l'ile
Hôtel bien situé pour visiter le nord de l'ile. Les chambres sont agréables et bien tenues. La plage de l'autre côté de la route n'est pas la meilleure de l'ile, il faudra aller vers mont choisy pour avoir un cadre paradisiaque. Le buffet du restaurant n'est pas à la hauteur de ce que l'on pourrait espérer pour ce type d'hôtel.
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra RV den 18. maj 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience et pour vos commentaires constructifs suite a votre recent séjour J’encourage tous nos hôtes de nous faire part de leur ressentis durant leur séjour, nous permettant de réagir rapidement et de leur offrir un séjour agréable.Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience,Bien cordialement,Ravi VenkannaDirecteur Général

10/10 Fremragende

Kim

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i april 2023
Svar fra RV den 18. maj 2023
Thank you for your stay and feedback

10/10 Fremragende

Letitia

Overnattede 7 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Erin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wonderful stay at Coin de mire attitude
The hotel and it's staff were very friendly and helpful. They planned a special dinner for us one evening and treated us to a free couples massage as it was our honeymoon trip. They also set the table nicely and made a special cake for my husband as it was his birthday during our stay. The free activities also kept us entertained. The glass bottom boat rides and snorkeling trips are amazing. The paid catamaran trip is also completely worth it. I would definitely recommend this hotel!
Overnattede 7 nætter i september 2022
Svar fra Ravi Venkana - General Manager den 12. sep. 2022
Dear Erin,Greetings from Coin de Mire Attitude!I thank you very much for choosing our hotel for your holiday and for sharing your appreciation for us on this forum. We are pleased to read how every aspect of the hotel has caught your attention to detail and being an eco-friendly hotel, we have been able to make a difference in your holiday from your first experience with us! Each word from you describes Coin de Mire Attitude to its best level. Thank you for your compliments on the whole Family Members and I have passed on your message.Looking forward to welcome you back for another experience.Best regards,

8/10 Udmærket

Audrey

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bel hôtel familial
Super hôtel familial. Merci à Dina et Nancy pour le club enfant. Merci à tout le personnel. Personnes extrêmement gentil. Je conseille vivement cet hôtel pour les familles
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Ravi den 23. jul. 2022
Un grand merci pour votre sejour. Au plaisir de vous accuellir dans le futur. Bien cordialement Ravi Venkanna

10/10 Fremragende

Frank

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
An fantastic experience with a local touch !
Coin de Mire was a surprisingly amazing hotel. We didn't expected that much of a service, when we booked our 3 nights stay. They had 2 beautiful pools, one of them is surrounded by too many palm trees, swimming in it feels magical. Next to the pool the have a food truck that sells delicious local food like roti or bajis for 1-2$. We prefered the streets food over the main restaurant at the entrance. Thanks Leena for the introduction to street food! Next to the Food-Truck, they offer a dining experience where they only serve a local food fusion with a fine dining experience. Looks very cosy, tastes delicious. It was the best dining experience we had in Mauritius for our 2 weeks stay. The rooms are big, cosy, and felt luxurious compared to the other hotels way stayed at. They offer various activities through out the day on site ...cooking classes, rum tasting, stand up paddling, yoga..depending on the weekday. The location is great enough to discover the island by car. the beach is right across the hotel, it's not a nice one, but it gives you a great view. Coin de Mire is a hotel we would book again any day! We felt like getting spoilt. Thanks Vishal for making us feel special.
Overnattede 3 nætter i december 2021
Svar fra Ravi Venkanna den 16. dec. 2021
Dear Frank Thank you for your stay and we are happy to read that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back.

10/10 Fremragende

Janine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabulous hotel
Trip was awesome, hotel was lovely, clean and staff were brilliant. The only thing we didn’t realise was that the hotel was across the road from the beach, this wasn’t really an issue as it was only a very short walk over the road, it was just was surprise it wasn’t within the grounds of the hotel.
Overnattede 7 nætter i november 2021
Svar fra Ravi den 7. dec. 2021
Thank you for your stay and feedback. Looking forward to welcome you back in the future. Best regards, Ravi Venkanna

4/10 Dårligt

Jean

Overnattede 1 nat i november 2021
Svar fra Ravi den 7. dec. 2021
Thank you for your constructive feedback and hope to welcome you back in the future.Best regards Ravi Venkanna

8/10 Udmærket

Boris

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent mais bruyant
Excellent hôtel avec un service de qualité. Seul hic le bruit de la route le soir! Mal insonorisé.
Overnattede 4 nætter i november 2021
Svar fra Ravi Venkanna den 24. nov. 2021
Merci pour votre commentaire et au plaisir de vous accuellir a nouveau.

8/10 Udmærket

Evelyn

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i oktober 2021
Svar fra Ravi Venkanna den 24. nov. 2021
Un grand merci pour votre sejour et pour votre commentaire.Bien cordialement

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Staff at reception extremely unfriendly and not willing or motivated to help you in any possible way. But if you don't have to deal too much with them, I can definitely recommend the hotel. The GM is amazing and doing all he can to assist the guests. Also Yash at the restaurant offered exceptional service!
Overnattede 4 nætter i marts 2020
Svar fra Ravi Venkanna - General Manager den 31. mar. 2020
Thank you for your stay and your feedback. Looking forward to welcome you back for another memorable stay. Best regards Ravi Venkanna - General Manager

4/10 Dårligt

Marie

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Seul point positif le checking de départ et d'arrivée. Sinon très surprise mais dans le mauvais sens du terme. Premièrement la chambre, très
Overnattede 3 nætter i marts 2020
Svar fra Ravi Venkanna -General Manager den 29. mar. 2020
Bonjour Marie. Merci pour votre commentaire et nous sommes a lécoute pour toutes les suggestions et recommandations. Merci de bien vouloir completer votre message. Bien cordialement

10/10 Fremragende

Stéphanie, St tropez

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hôtel de petite taille mais avec tous les avantages d’un grand complexe .On a fait de belles rencontres , on s’échangeait les bon plans : bus, taxis , excursions .... On s’y sent tellement bien . Convivialité et zen attitude font de cet hôtel une belle adresse à Maurice . Tout le monde est aux petits soins et si gentil que nous avons regretté de changer d’hôtel pour la 2eme semaine . nous sommes actuellement dans un très grand complexe mais trop Impersonnel à notre goût ! Nous allons revenir dans cet hôtel car en plus très pratique au niveau localisation . Nous sommes sur la côte est et dans la pampa depuis aujourd’hui, nous avons le Blues d’avoir quitté Le coin de mire
Overnattede 5 nætter i februar 2020
Svar fra Ravi Venkanna General Manager den 26. feb. 2020
Chère Stéphanie, Merci d'avoir choisi Coin de Mire Attitude pour vos vacances et de nous laisser ce si chaleureux commentaire qui nous donne le sourire. C’est un plaisir de lire que vous ayez pleinement profité de vos vacances parmi nous et que vous ayez apprécié l’hôtel, l’ambiance à l’hôtel ainsi que les petits soins de nos Family Members. Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires élogieux qui nous touchent énormément. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement. Bien cordialement, Ravi Venkanna Directeur Général

8/10 Udmærket

Patrick

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tolles Hotel um einen fairen Preis!
Es waren 4 schöne Tage im Coin de Mire Attitude. Obwohl nur ein 3 Sterne Hotel ist es ein sehr schön eingerichtets Hotel. Das Servicepersonal ist auch super bemüht und sehr Kinderfreundlich. Die bereits in vielen Bewertungen angesprochene Straße hat uns überhaupt nicht gestört. Ich hab darauf gar nicht groß geachtet. Außerdem weiß man ja bereits beim Buchen das es dort eine Straße gibt. Negativ: - Die Hotel-Taxipreise sind leider eine Frechheit. Uns wurde ein Airport Pickup um 60€ pro Person angeboten was ich abgelehnt habe und um 40€ Gesamtpreis auf mytransfer online ein Taxi gebucht habe. Eine Fahrt hin und retour zum Supermarkt (2km) wurde mir um 400 Rupien (~10€) angeboten. Ein lokales Taxi nimmt die Hälfte dafür. Nehmt lieber den Bus um viel weniger Geld - Das Essen! Die ersten 2 Tage war das Essen wirklich schrecklich. Alles richtig tot gekocht. Null Geschmack. Nicht einmal ein Seafood Gericht konnte als solches ausgemacht werden. Die letzten 2 Tage war das Essen dann annehmbar. Scheinbar wurde der Koch getauscht :) Alles in allem, jederzeit wieder!
Overnattede 4 nætter i februar 2020
Svar fra Ravi Venkanna den 19. feb. 2020
Thank you for your stay and your feedback. I have taken good note regarding our food selection as well. Hope to welcome you back again. Best regards , Ravi Venkanna General Manager

8/10 Udmærket

Carin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Beautiful hotel area
Coin the mire was a truly paradise, the hotel area was so nice and there was alot of activities. The food (dinner buffé) was amazing with different dishes every day. We stayed 7 nights and we never got bored over the food, delicious! The staff is so kind and friendly and we really enjoyed our stay. There is some minus though: -Location is a bit off and there is not so many things to do in the area. The nearest supermarket is 30 min walk away. -The bottom of the sea/sunbed is very clayey so dont forget bathing shoes! #Tropicalcucumber
Overnattede 7 nætter i december 2019
Svar fra Ravi Venkanna - General Manager den 31. dec. 2019
Thank you for your feedback and looking forward to welcome you back. Wishing you a happy new year 2020

8/10 Udmærket

Joanna, Schweiz

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zimmer sauber, angenehm, gesamte Anlage sehr schmal und eng, Restaurants sehr dunkel mit wenig Licht, Personal sehr nett und besorgt. Es stört doch über die Strasse zu gehen um den Strand zu benutzen. Unter dem fest eingebauten Sonnenschirme stehen die Strandliegen, aber nicht nur für die Gäste, die Kajaks dürfen auch unter den Sonnenschirmen stehen, sobald man keine Liege unter dem Schirmen nicht erwischt, werden die Kajaks nicht verschobenen, sondern die Gäste. Das ist die Organisation noch nicht soweit 😂😂😂, sehr schlimm. Aber in grossen und ganzen darf man nicht so viel meckern, das Personal hat doch ausschliesslich wie ein Urlaub dort, nur Unterschiede sind gross, sie werden dafür bezahlt von unsrem Geld.
Overnattede 14 nætter i december 2019
Svar fra Ravi Venkanna - General Manager den 23. dec. 2019
Thank you for your stay and for your constructive feedback. We hope to welcome you back in a near future. Wishing you a merry Christmas.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tutto fantastico. Dalla strutura al personale.. la spiaggia davanti all'albergo non é un granché a confronto di quelle che si possono vedere sull'isola
Overnattede 9 nætter i november 2019
Svar fra Ravi Venkanna General Manager den 2. dec. 2019
Thank you for your feedback and wishing you a great stay.

10/10 Fremragende

Iker

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Buen hotel con buen servicio.muy buen desayuno y buen bar. Las habitaciones quizas son un poco simples, pero son comodas y están hechas con detalle.
Overnattede 4 nætter i november 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 25. nov. 2019
Thank you and looking forward to welcome you back. Best regards, Ravi Venkanna General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Schöne Anlage, kleine Mängel bei der Sauberkeit
Insgesamt war das Hotel sehr gut. Die Anlage ist ansprechend gemacht und sauber. Es wird sehr viel lokales Essen angeboten, was ich persönlich sehr gut finde. Es gab jedoch auch immer internationales Essen für jeden Geschmack. Insgesamt war das Essen auch fast immer gut. Unser Zimmer war sehr ansprechend, aber auch nur für Paare (das Bad war nicht abgetrennt). Wir hatten leider Ameisen auf dem Zimmer. Nach mehrmaligem Nachfragen haben wir ein Spray bekommen, das wir regelmäßig anwenden mussten. Das war es allerdings. Außerdem waren die Handtücher für den Pool Mangelware und wurden ab 16:00 nicht mehr aufgefüllt, obwohl der Pool bis 19:30 geöffnet war. Leider waren die wenigen Handtücher, die vorhanden waren öfter auch nicht richtig sauber.
Overnattede 4 nætter i november 2019
Svar fra Ravi Venkanna - General Manager den 12. nov. 2019
Thank you for your great feedback.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Heel vriendelijk personeel, zeer ruime drinkkaart, veel keuze in het menu (gaande van authentiek tot zeer toeristisch). Echt in de watten gelegd
Overnattede 6 nætter i oktober 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 29. okt. 2019
Thank you for your stay and your kind words. Best regards Ravi Venkanna General Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was a great experience to stay at Coin de Mire! Very helpful people. They would do everything for you. Nothing is too much, that’s how every hotel should be! Also the Hotelmanager, he is verg kind and you will see him a lot. He has also very much time for his guests, it’s very nice to see!
Overnattede 7 nætter i oktober 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 29. okt. 2019
Thank you for your stay and for your kind words. Best regards Ravi Venkanna.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 10 nætter i oktober 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 29. okt. 2019
Thank you for choosing Coin de Mire and looking forward to welcome you back. Best regards Ravi Venkanna General Manager

10/10 Fremragende

Saeed

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastic
We have stayed for 4 nights at Coin De Mire. Our stay was fantastic, the staff and the service were amazing. We really recommend other people to visit this hotel as we had great time there.
Overnattede 4 nætter i oktober 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 29. okt. 2019
Thank you for your great feedback and we look forward to welcome you. Best regards Ravi Venkanna -General Manager

8/10 Udmærket

Abdur Rahman

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent service.
Excellent service and staff. Beautiful environment and setting.
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 29. okt. 2019
Thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back. Best regards, Ravi Venkanna General Manager

10/10 Fremragende

Patricia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour reposant
Une expérience écologique et naturelle bien agencée pour un ultime confort - exemple hamac sur le balcon en bamboo- dans un cadre enchanteur en face de l’îlot Coin de Mire - plage de Bain Boeuf juste de l’autre côté de la rue, ambiance très sympa, service et petit déjeuner succulent et varié, aux saveurs tropicales...
Overnattede 1 nat i september 2019

10/10 Fremragende

Huguette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super bien personnel très aimable buffet beaucoup choix que ce soit petit déjeuner déjeuner ou diner, personnel serviable
Overnattede 3 nætter i august 2019

8/10 Udmærket

Branishka, Nassau

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Check in took a bit longer than I felt it should, but maybe that was not the hotel's fault. The provided a gift upon check in which was a pleasant surprise. The hotel grounds are simply beautiful and the wifi was good. The rooms have an "islandy, tropical" vibe to them, One downside was the towels were dingy and clearly had seen better days. The beach was across the road but it provided excellent views. The hotel also provides kayaking, glass bottom cruise and other perks with your room. There was entertainment at dinner almost every night. The buffet had a great variety and even catered to persons with food restrictions. The hotel is about a 5 minute drive from Notre Dame, the red roofed church. My only complaint was I felt I was slighted at dinner by the wait staff. They were not rude, but I feel I got less attention versus french speaking guests. But the other hotel staff were amazing!
Overnattede 4 nætter i juni 2019
Svar fra Ravi Venkanna - General Manager den 24. jul. 2019
Thank you for choosing Coin de Mire Attitude for your stay and your feedback. Looking forward to welcome you back again. Best Regards,Ravi

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lovely, friendly hotel, not to big, excellent staff, especially the bar man, Phil berthaud
Overnattede 8 nætter i maj 2019
Svar fra Ravi Venkanna - GM den 13. jul. 2019
Thank you for staying with us and wishing you a great stay. Should you require any particular assistance, please fee free to contact us.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rien à redire. Le personnel et les prestations sont exceptionnelles.
Overnattede 4 nætter i juni 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i maj 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 26. maj 2019
Thank you for your feedback.

10/10 Fremragende

Katie, London

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
A great little hotel, the rooms are big and really lovely. The food is great and has a lot of variety each night. There is a beach right across the road with free sunbeds and water sports for hotel guests. The staff are amazing and couldn't do enough.
Overnattede 7 nætter i april 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 26. maj 2019
Thank you for your feedback and hope to welcome you back again.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
子連れで気軽に泊まれるホテル
低学年の子供と家族で泊まりました。部屋は少し古い様ですが、充分な広さがありセンスの良いインテリアで、使い勝手の良い作りになっています。ポット・冷蔵庫があります。オープンバスのため、シャワーカーテンやドアはありません。一応部屋とバスルームに仕切りはありますが、高学年以上のお子さんがいる場合にはファミリールームの方がいいかもしれません。朝夕はビュッフェで、メニューは毎日変わります。デザートがピンクや緑でカラフルなのですが、甘さ控え目で美味しいです。バーではハッピーアワーもあり、リーズナブルです。小さな子連れ家族が多かったですが、若いカップルや年配の方も多く、プールなどで子供の行動に気を使いましたが、高級ホテルほどではないので子供がいてもリラックスして楽しめます。歩いて行ける所に小さな商店があり、飲み物やお菓子も購入できます。また、バスで15分くらいの所に街の中心地があります。スタッフも何かと気にかけてくれ、居心地のよいホテルでした。24時レセプション対応なので、子連れには何かと安心です。
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra Ravi Venkanna den 26. maj 2019
Thank you for your stay and hope to welcome you back

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i marts 2019