Rejseguide COVID-19

Ressourcer til at hjælpe dig med at rejse klogt og sikkert

Klar til at rejse? Tjek COVID-19 rejsevejledninger for din destination. (Kun tilgængelig på engelsk).

Hvad dækker din forsikring?

Ferieforsikring og rejseforsikring er to produkter, der i nogle tilfælde kan bidrage til at tage brodden af uventede rejseforstyrrelser.

Hvad tilbyder rejseforsikring?

Vi samarbejder med AIG Travel Guard om at tilbyde en række rejseforsikringsprodukter. Besøg kundeservicesiden for at få mere at vide om, hvad hvert enkelt produkt tilbyder. Du kan også finde oplysninger om de forsikringsprodukter, du har købt, i din rejseplan online.

Jeg har en rejseforsikring. Er COVID-19 dækket?

Hvad der er dækket eller ej afgøres af AIG og deres betingelser. Hvis du bor i USA, skal du tjekke AIG's betingelser for USA. Hvis du ikke bor i USA, skal du tjekke AIG's internationale betingelser. Du kan også finde flere oplysninger om din forsikring i din rejseplan online.

Skal jeg afbestille, hvis jeg har planer om at indsende forsikringskrav?

Ja. Hvis dine rejseplaner har ændret sig på grund af COVID-19, bør du afbestille din reservation, før rejsen efter planen skulle begynde. På den måde går du ikke glip af eventuelle refusioner, kuponer eller tilgodehavender tilbudt af vores rejsepartnere. For at afbestille din reservation skal du logge på din konto og finde rejseplanen for den reservation, du vil afbestille. Du bør tjekke så tæt på rejsedatoen som muligt for at sikre, at den seneste afbestillingspolitik gælder for din rejse.

Hvordan indsender jeg et krav?

Gå til AIG's hjemmeside for at indsende dit krav. Hav dit policenummer eller rejseplansnummer klar. Vær opmærksom på, at AIG i øjeblikket behandler forsikringskrav efter rejsedato.

Var disse oplysninger nyttige? Giv feedback