sankara hotel & spa Yakushima
Hotel med luksusfaciliteter og med 2 restauranter og spa med fuld service
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for sankara hotel & spa Yakushima





Anmeldelser
9,8 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Luksus-suite

Luksus-suite
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Dagseng
Loftsventilator
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Junior-dobbeltværelse

Junior-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Loftsventilator
En kombination af bruser/badekar
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-villa

Deluxe-villa
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Fladskærms-tv
Loftsventilator
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Badekåber
Indlæs alle billeder af Villa - Manasa (1F)

Villa - Manasa (1F)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Dagseng
Loftsventilator
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Villa - Manasa (2F)

Villa - Manasa (2F)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Dagseng
Loftsventilator
En kombination af bruser/badekar
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

553 Haginoue, Mugio, Yakushima, Kagoshima-ken, 891-4402
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

samana hotel Yakushima
samana hotel Yakushima
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.8 ud af 10, Enestående, 101 anmeldelser
Prisen er 2.319 kr.
20. aug. - 21. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Reservationer er påkrævet for spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Børn på 13 år og derunder er ikke tilladt på dette overnatningssted
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
sankara hotel Yakushima
sankara hotel
sankara Yakushima
Sankara Hotel & Spa Yakushima Japan
Sankara & Yakushima Yakushima
sankara hotel & spa Yakushima Hotel
sankara hotel & spa Yakushima Yakushima
sankara hotel & spa Yakushima Hotel Yakushima
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af sankara hotel & spa Yakushima
Anmeldelser
9,8
Enestående
9,8/10
Rengøring
10/10
Service og personale
9,8/10
Faciliteter
9,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
25. maj 2025
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Anton
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anton
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Junji
Rejste med partner
30. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Junji
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
David
29. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
David
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
ATSUYA
Rejste med familie
27. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ATSUYA
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Sakamoto
Rejste med partner
6. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sakamoto
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Randolph, San Mateo
13. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Randolph
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
SADAMASA
Rejste med familie
20. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SADAMASA
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Samuel
9. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Samuel
Overnattede 3 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Heather
19. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Heather
Overnattede 3 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
HIROKAZU
15. aug. 2024
HIROKAZU
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
Hirobumi
Rejste med partner
13. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hirobumi
Overnattede 3 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Antoine
Rejste med partner
5. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Antoine
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Hiroaki
3. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Hiroaki
Overnattede 3 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Johan, The Woodlands
Rejste med partner
5. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Johan
Overnattede 4 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Stephanie
Rejste med partner
25. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephanie
Overnattede 3 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Tomoko
Rejste med partner
15. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomoko
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
James
Rejste med partner
16. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
James
Overnattede 3 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Denise
2. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Highly recommend! You won’t be disappointed!
Denise
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Asae
Rejste med familie
31. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Asae
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Masao
Rejste med familie
24. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Masao
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Takahiro
Rejste med familie
17. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
最高のホテルです!


Takahiro
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
DAICHI
Rejste med familie og småbørn
8. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
DAICHI
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
Lorena
1. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Amazing
Lorena
Overnattede 4 nætter i november 2023
10/10 Fremragende
KOHIGASHI
Rejste med partner
25. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KOHIGASHI
Overnattede 2 nætter i november 2023