Vi boede 10 nætter på dette hotel, alt i alt var det en rigtig god ferie/oplevelse. Dog oplevede vi et par ting fra start, som ikke var helt tilfredsstillende.
F.eks. fik vi først vores værelse kl. 16 på ankomstdagen på trods af, at vi burde have haft det fra kl.14. Forklaringen var, at de havde travlt og var "fully booked", men det burde ikke være nogen undskyldning. Ikke optimalt da vi ankom den 31/12 og havde booket nytårsarrangement på hotellet. Vi ville naturligvis gerne nå at "lande", bade og være friske til aftenen.
Vi fik efter nogle dage problemer med Air Condition og lys på værelset, som de forsøgte at reparere uden held 3 dage i træk. Det var meget generende, da vi vågnede om natten, når lyset pludselig tændte af sig selv. Til gengæld slukkede Air Condition, så der blev alt for varmt.
Først på 3. dagen fik vi anvist et nyt værelse (ved siden af) i samme standard.
Personalet var venlige men ikke altid så opmærksomme, de manglede ofte overblik og struktur. Dette var især tydeligt nytårsaften, hvor vi måtte bede om vores drikkevarer 2 gange og i øvrigt aldrig fik det vand vi også bestilte.
En anden aften blev vi afregnet fuld pris for vores søn (der var "tema" buffet), på trods af, at vi på forhånd fik bekræftet, at han var børnepris = halv pris. Det blev dog rettet efterfølgende, da vi påpegende det.
Personalets engelsk kundskaber var begrænsede, hvilket sandsynligvis var delvis årsag til de problemer vi oplevede. Pris niveau i øvrigt højt på stedet.